Hei, luottoystäväni kerää pääomia wincapita valuuttarobottiin. Idea kuulostaa nerokkaalta ja harkitsen perintöyksiön sijoittamista. Aiempi teknologia jäi kuulemma keskeneräiseksi ja nyt konsepti on hiottu markkinoita varten. Onko täällä kiinnostusta?
Valuuttarobotti 2.0
5
98
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin on. Pystyykö maksaa OneCoineilla?
Ehdottomasti mukana! Ja sama kysymys: voiko maksaa onecoineilla, tulevaisuuden maksuvaluutalla?
- Anonyymi
APM on muuttunut analogisesta mittasrista digitaaliseksi, ei enään tarvii seurata viisarin liikettä, kolme valoa, vihreä, keltainen ja punainen ostoissa ja myynnissä .
Yksinkertaista: kun ostoissa vihreä palaa ostat ja kun vihreä palaa myyneissä myyt.
Itse huomasin, että valot vilkkuvat siihen tahtiin, ettei perässä meinaan pysyä, siksi kannattaa automaatti laittaa päälle, eli kaupat aina vihreä palaessa, tosin voitot on vain vuositasolla jotain 60 %.
Jos haluaa riskeerata niin virittää kaupat keltaisella valolla, silloin voi saada jopa 400% tuotot, tosin rahat voi silloin myös hävitä. - Anonyymi
Haluaisin maksaa menneisyyden valuutalla.
Tähän tarvitaan MAAJOHTAJA! Onko kukaan kysynyt Vuorista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3812350V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914221Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1093982- 513638
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533321- 1163294
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul352146- 382112
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261945On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111623