Kaikki on tarkistettu..vettä tulee joskus tavaratilan lanttialle,,Oikeelta sivupaneelista takaa raosta<<takalampun johdotukset kiinnitys on tarkistettu plus ristipääruuvit päällisin kaikki on kuivaa takakannen tiiviste on ihan ok,,,siis valuu takaa oikeesta sivupaneelista alhaalta...menee joskus varapyöränkoteloon...vuosi sitten yllätyin oli varman sen 5 litraa vettä koko varapyörä upoksissa melkein harvoin tulee sinne katsottua nyt mennyt vähemmän..Laita takaluukku kiinni sanoo joku no mä olen sen liimannut ja naulannut kokonaan:)) Huumorii ..joo että sellanen juttu pitää vaan tutkia vielä????
Vettä valuu i20 pohjalle paneelin takaa siis takaa
8
255
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla omassa Hyundaissa tuli joskus vettä tavarasäiliöön . Pyöreät kumitulpat "pyöreän muotoiset " vararenkaan alla otin pois tulee maa näkyviin parin reiän kautta. Kun ottaa kumitulpat pois vararenkaan alta niin vettä ei ole enää näkynyt vuosikausiin.Tulee sateella vettä tulppien kautta. Kun pohjan reiät on auki niin ei täyty vedellä.
- Anonyymi
Mystillinen juttu oli mullakin 09 hyny" samoin jostain tihku vesistöö ja meni vararengastilaan, eipä sitä saatu selville vaikka montaa kohtaa ei ole mistä tutkia.
- Anonyymi
Vettä tulee tästä tavarasäiliössä olevasta kumitulpasta joka on vararenkaan alla. Vettä tulee tiivisteen läpi tavaratilaaan sateella. Olen itse poistanut kumitiivisteen . Ei ole vettä enää näkynyt. Siis pyöreä kumitiiviste pois.
https://www.hyundai-forums.com/threads/water-in-spare-tire-compartment-2010-hyundai-elantra-touring-gls.551466/#lg=thread-551466&slide=0- Anonyymi
Hyvä tietäää<<...Mulla tulee vettä tavaratilan oikeen sivupaneelin alta SIIS alta raosta<<< oikee takalamppu on katottu ei pitäs olla vuotoja edes polttimoiden läpivienti kaapelissa eikä tavaratilan kannentiivisteessä-----sivulta valuu tuonne varapyöräkoteloon tai menee joskus takapenkin alle oikeelle puolelle<<< pelkkö 5min autonpesu riittää ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietäää<<...Mulla tulee vettä tavaratilan oikeen sivupaneelin alta SIIS alta raosta<<< oikee takalamppu on katottu ei pitäs olla vuotoja edes polttimoiden läpivienti kaapelissa eikä tavaratilan kannentiivisteessä-----sivulta valuu tuonne varapyöräkoteloon tai menee joskus takapenkin alle oikeelle puolelle<<< pelkkö 5min autonpesu riittää ???
Valtaosa autojen, merkistä viis, tavaratilassa
oleva vesi, on kondenssio vettä. Siis, kosteus
tiivistyy takaluukun sisäpintaan, ja valuu siitä
vetenä peräkonttiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtaosa autojen, merkistä viis, tavaratilassa
oleva vesi, on kondenssio vettä. Siis, kosteus
tiivistyy takaluukun sisäpintaan, ja valuu siitä
vetenä peräkonttiin.Aloittaja kysyyy mistä valuu vesi oikean TAKAPANEELIN RAOSTA KESKELTÄ ALTA..eikä mistää kodenssiovedestä sitä nyt tulee joka autoon esim talvella tippoja hikoilee..mutta jos on suora valuma esim pestessä autoo ninkuin tuossa sanotaan 5min riittää, lukekaa tarkkaan selostus jokainen osaa veden poistaa vararengastilasta...Mutta mistä se tulee jos on lampun ruuvit sun muut läpivienti johdot katsottu sekä luukun tiiviste on ok ja sisäpuolella ei ole vettä missään vaan siellä vaneeripohjan alla
- Anonyymi
No jo on vettä miten toi on tuollein mahdollista, aika oudosti tulee sisälle??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo on vettä miten toi on tuollein mahdollista, aika oudosti tulee sisälle??
Vettä voi toki päästä tavaratilaan kumikatteiden kautta, mutta vain ajaessasi (ilmavirta / paineveto).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818