Moi mä oon 13v tyttö ja oon ratsastanut noin 3vuotta säännöllisesti. Nyt on ollu noin 2 vuotta taukoa. Harmittaa tosi paljon. Me muutettiin Tampereelle kaks vuotta sitten ja ratsastus vaan jäi ja nyt haluaisin jatkaa. ETSIN TAMPEREELTA RATSASTUS TALLIA, jossa olis hyppimis mahdollisuus, koska mä rakastan hyppiä esteitä. Oon katsonut semosta tallia kun Papinojan ponitalli mutta olis kiva ratsastaa myös hevosilla kun siellä on vain poneja, mutta ei mua se haittaa vaan oonko liian vanha sinne kun se on kuitenkin tarkotettu lapsille. Tykkään siitä tallista myös sen takia kun siellä on myös lisä ryhmä johon olis ihan sairaan kiva päästä mukaan. TOIVOTTAVASTI AUTATTE JA KIITOS ETU KÄTEEN JO VASTAUKSISTA.
Hyvät tallit Tampereelta
Anonyymi
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818