Moi. Olen 13v poika ja molempien kiveksien pinnalla on pieni patti ja kudosta ne on kasvanut tässä vuoden mittaan aika paljon. En ole uskaltanut kertoa vanhemmilleni siitä. Pitäisikö minun kertoa? Pelkään että on syöpä.
Epäilen syöpää
2
147
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla ihan vaan lisäkives, joka tuntuu pattina. Kivesten kasvu on ihan normaalia murrosikää,. Mutta toki jos kovasti huolettaa niin kerrot vanhemmille ja käytte rätarvittaessa lääkärissä.
- Anonyymi
Älä ujostele kertoa vanhemmillesi!
En usko en sitten yhtään että olisi syöpä!
Kaikki on ihan normaalia kun on tuossa iässä, kasvat ja kaikki muuttuu koko ajan.
Kerro vanhemmillesi, isälläsi on saattanut olla ihan samanlaista.
Se on sellaista kun on kasvuiässä, kaikki uusi pelottaa, kun ei tiedä.
(Itse luulin 13-vuotiaana että tulen raskaaksi kun joku halasi...)
Kysy reippaasti, sillähän se selviää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263948- 453146
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512816
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262216Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711978- 411938
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511918- 291766