Miksi sinä et noudata lakia? Mikä on tekosyysi?
Lain noudattaminen.
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä asema takaa koskemattomuuden, miksi noudatta mitään.
- Anonyymi
Oletko Perä?
- Anonyymi
Koska laki on väärässä. On väärin, että laki suojelee maahantunkeutujia. Minulla on verenperintönä luontainen taipumus toimia isänmaan puolesta.
- Anonyymi
Aloittaja on lakisaarnaaja, joka ei ole uudestisyntynyt uskovainen. Hän yrittää korvata uudestisyntymän puutteen lakiopillaan.
- Anonyymi
Noudatan parhaani mukaan niitä lakeja, joiden alainen olen.
- Anonyymi
Lakia on noudatettava.
- Anonyymi
Selventäisitkö, mitä lakia tarkitat?
Onhan lakeja paljon, kuten Mooseksen laki, Uskon laki, Vapauden laki, tekojen laki, Elämän Hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa ..
Suomen perustuslaki, ympäristönsuojelulaki, laki eräistä naapuruussuhteista, tieliikennelaki, eläinsuojelulaki, laki jokamiehen oikeuksista ... jne .. jne ..
Usko Toivonen- Anonyymi
Pyhititkö muuten viime sapatin vai keksitkö taas tekosyitä rikkoa lakia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhititkö muuten viime sapatin vai keksitkö taas tekosyitä rikkoa lakia?
Sapattipoliisi miksi Daavid ja hänen seurueensa sai syödä näkyleivät?
- Anonyymi
Olen seurannut ihmisiä, jotka eivät noudata sääntöjä. Useimmiten perusteluina on vastakysymys "mitä haittaa siitä on`?". Tällainen asenne on yhteiskunnan vastainen, säännöt ja lait on tarkoitettu noudatettaviksi, muutoinha kaikki menee anarkiaksi.
- Anonyymi
Uskit selittää että "Jeesus tuli kumoamaan lain." Eli eipä ihme että joutui tolpan nokkaan killumaan. Turha siitä muita syyllistää.
Mutta koska mooseksen lait ei ole olleet millään lailla voimassa näillä leveysasteilla, on koko touhottaminen Jeesuksesta täysin tarpeetonta ajanvietettä.- Anonyymi
Ei tullut.
Matt. 5:17. "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
18. Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
- Anonyymi
Aloittajalle kyssäri. Miksi et noudata rakkauden lakia, mikä on tekosyysi?
- Anonyymi
Entä humppalaki?
- Anonyymi
Kyllä minä noudatan. En tapa, en varasta, tms. Israelin ensimmäiselle valtiolle annettua Mooseksi lakia en noudata, koska olen suomalainen. En myöskään kuvittele ansaitsevani pelastusta sillä, että pyrin Jumalan ohjeita kykyjeni mukaan noudattamaan. Sillä kukaan ei kykene lakia täyttämään. Kuvitteleeko aloittaja pystyvänsä käännyttämään Jumalan armosta Jeesuksen kautta pelastetut uudelleen lakiuskoviksi. Turhaan tuhlaat energiaasi!
- Anonyymi
Laki on annettu ja leipä murrettu.
- Anonyymi
Koska helluna on lauta.
- Anonyymi
Kerron sinulle, Saatana, "tekosyyni": Jeesus Kristus, Jumala Itse, joka rakkaudesta ihmiskuntaa kohtaan sovitti syntimme, täytti Lain myös minun puolestani.
Jumalalle eivät enää kelpaa ihmisen lainteot, vaan ainoastaan Kristuksen omat, lahjavanhurskautensa kautta meissä vaikuttavat teot.
~
"Mä elän laupeudesta / ja armon antimista./ En ansainnut mä armoa/ se tuotiin Taivahista./ Tää uskoni on ainoa:/ mä elän laupeudesta."
Hyvää kesän jatkoa, Perkele. Selvennäs nyt tarkemmin, mitä Sinä aloittaja nyt lähimmäistesi kohdalla tuolla lainrikkomisella tarkoitat?
Kyllä me kaikki suomalaiset sentään lain käskyjä noudatamme mahdollisuuksien mukaan, niinkuin ne kulloinkin elämässämme kohdallemme tulevat. Emme tapa emmekä pieksä muutoinkaan lähimmäistämme tarpeettomasti. Mutta jos tarve vaatii, niin kurmotamme joko yksinään tai sakinhivutuksella ja kunnolla. Emme varasta, emmekä sano väärää todistusta lähimmäisestämme. kunnioitamme vanhempiamme, käyttäydymme hillitysti liikenteessä nopeusrajoituksia noudattaen. Olemme kaikintavoin kohteliaan kuuliaisia viranomaisille, jotka valvovat lakia ja järjestystä. Jotta tälviistee ne elämänkurvit lutvituvat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915