Kulumi saa just ehkä 200 000 euroa ja Hallalla on kait rahaa kanssa ja just
oli pari poliittista jätkää paistamassa makkaraa ja naureskeli, että hyvin
menee.. Huhtasaarikin on saanut kait rahat sieltä Brysselistä ja Hakkarainen
sai vaimon ja rahaa.. Kenellä menee huonosti ... Harkimolla on uusi auto ja vene
ja Turkulaisella hymypojalla on uusi vene ja rahaa kait .. Huutokauppa keisari
on kait Espanjassa ja voi hyvin ... Kenellä menee huonosti Euro aikan aikana ?
Puhutaan nyt selkokieltä Persut kenellä menee huonosti... Yksi persu on koko
vuoden kysynyt eduskunnassa, että saako hän puhua ja kaikki sanoo, että
puhu... Mutta ei muuta, kuin kyselee, että voinko puhua... No puhu toki.
Helsingon kaupunki rakentaa kait juuri uutta museoa ja ihmisille tanssi
teattereita ja muita huvituksia ... Kenellä ja missä menee huomosti euroaikana ?
Minä voin hyvin ja monet voi hyvin ulkomailla eläkkeellä ja Eurolla ...
Euroopan unionissa ei näyttäisi olevan mitään vikaan ei mitään vikaa.
Ei kerrassaan mitään vikaa. Kunhan saamme liittovaltion ja saamme samat
arvot ja oikeudet... ja vapauden. Dollari putoaa ja euro vahvistuu hyvä, oikein
hyvä ja eurolla saa sitten enemmän kaikkea, enemmän kaikkea.
Kenellä menee huonosti Euro aikana kenellä ?
16
80
Vastaukset
- Anonyymi
Euroopalla...
- Anonyymi
Euroopalla.....
- Anonyymi
Euroopalla menee huonosti....
- Anonyymi
Juuri näin. Velkaunionin tyypillinen olotila.
- Anonyymi
Juuri näin. Euroopalla menee huonosti.
- Anonyymi
Euroopan Suurvalta tavoitteena, velkaannuttamalla kaikki.
- Anonyymi
Euroopassa oli valmiiksi velkakriisi. Nyt se on kohta velkakatastrofi.
- Anonyymi
Velkaunioni on globalistinen laskelmoitu velkakatastrofi.
- Anonyymi
Juu ei ole Euroopalla häävit olosuhteet Velkaunionissa. Kaikki omaisuus jaetaan "yhteiseksi hyväksi", eli Velkaunionin hyväksi.
- Anonyymi
Velkaunionin strategia: viedään jäsenmaalta rahat ja sitten annetaan niitä tipottain takaisin lainana. Reilu meininki!
- Anonyymi
Tarvitaanko vielä lisää maksuhäiriöitä. Tämä eu saisi jo riittää
Onko tosiaan eurooppa alkanut elämään ja onko Eurooppa ottanut ihan
itse lainaa ?
Miten Macron ja kuninkaalliset ja merkel ja heidän rahat ? Onko ne
lainanneet rahaa euroopalle ? Missä Eurooppa pitää rahaa ja miten
eurooppa käyttää rahaa .... Mitä Eurooppa syö ja miten se syö ?
Puhuiko Eurooppa itse tästä asiasta ja missä Eurooppa puhui niin ?- Anonyymi
Niillä menee huonosti jotka joutuvat nämä lusmut elättämään. Kai sen itsekin jo tajuat?
- Anonyymi
Huonosti menee nimenomaan lystin maksajilla. Aloittaja on saamapuolella ja hihkuu onnesta.
- Anonyymi
Miten saadaan kukoistavast euroopasta velkaunioni? Perustetaan eu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402