Kenellä menee huonosti Euro aikana kenellä ?

Kulumi saa just ehkä 200 000 euroa ja Hallalla on kait rahaa kanssa ja just
oli pari poliittista jätkää paistamassa makkaraa ja naureskeli, että hyvin
menee.. Huhtasaarikin on saanut kait rahat sieltä Brysselistä ja Hakkarainen
sai vaimon ja rahaa.. Kenellä menee huonosti ... Harkimolla on uusi auto ja vene
ja Turkulaisella hymypojalla on uusi vene ja rahaa kait .. Huutokauppa keisari
on kait Espanjassa ja voi hyvin ... Kenellä menee huonosti Euro aikan aikana ?

Puhutaan nyt selkokieltä Persut kenellä menee huonosti... Yksi persu on koko
vuoden kysynyt eduskunnassa, että saako hän puhua ja kaikki sanoo, että
puhu... Mutta ei muuta, kuin kyselee, että voinko puhua... No puhu toki.

Helsingon kaupunki rakentaa kait juuri uutta museoa ja ihmisille tanssi
teattereita ja muita huvituksia ... Kenellä ja missä menee huomosti euroaikana ?

Minä voin hyvin ja monet voi hyvin ulkomailla eläkkeellä ja Eurolla ...
Euroopan unionissa ei näyttäisi olevan mitään vikaan ei mitään vikaa.
Ei kerrassaan mitään vikaa. Kunhan saamme liittovaltion ja saamme samat
arvot ja oikeudet... ja vapauden. Dollari putoaa ja euro vahvistuu hyvä, oikein
hyvä ja eurolla saa sitten enemmän kaikkea, enemmän kaikkea.

16

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Euroopalla...

    • Anonyymi

      Euroopalla.....

    • Anonyymi

      Euroopalla menee huonosti....

      • Anonyymi

        Juuri näin. Velkaunionin tyypillinen olotila.


    • Anonyymi

      Juuri näin. Euroopalla menee huonosti.

    • Anonyymi

      Euroopan Suurvalta tavoitteena, velkaannuttamalla kaikki.

    • Anonyymi

      Euroopassa oli valmiiksi velkakriisi. Nyt se on kohta velkakatastrofi.

    • Anonyymi

      Velkaunioni on globalistinen laskelmoitu velkakatastrofi.

    • Anonyymi

      Juu ei ole Euroopalla häävit olosuhteet Velkaunionissa. Kaikki omaisuus jaetaan "yhteiseksi hyväksi", eli Velkaunionin hyväksi.

    • Anonyymi

      Velkaunionin strategia: viedään jäsenmaalta rahat ja sitten annetaan niitä tipottain takaisin lainana. Reilu meininki!

      • Anonyymi

        Tarvitaanko vielä lisää maksuhäiriöitä. Tämä eu saisi jo riittää


    • Onko tosiaan eurooppa alkanut elämään ja onko Eurooppa ottanut ihan
      itse lainaa ?
      Miten Macron ja kuninkaalliset ja merkel ja heidän rahat ? Onko ne
      lainanneet rahaa euroopalle ? Missä Eurooppa pitää rahaa ja miten
      eurooppa käyttää rahaa .... Mitä Eurooppa syö ja miten se syö ?

      Puhuiko Eurooppa itse tästä asiasta ja missä Eurooppa puhui niin ?

    • Anonyymi

      Niillä menee huonosti jotka joutuvat nämä lusmut elättämään. Kai sen itsekin jo tajuat?

    • Anonyymi

      Huonosti menee nimenomaan lystin maksajilla. Aloittaja on saamapuolella ja hihkuu onnesta.

    • Anonyymi

      Miten saadaan kukoistavast euroopasta velkaunioni? Perustetaan eu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe