KAARINA kuvankaunis naisyrittäjä.Osa 4.

Molemmat krapulassa ja soitin töihin että ilta meni pomon opissa tulen konttorille sovitun mukaisesti-pomo tietää että iltaylitöitäkin tehtiin.Kaarina taas soitti alaiselleen että tulee yrittäjänä myöhemmin yritykseen.Aamunvalo paljasti että spermaa oli roiskittu pitsibodylle,turkinpäälle ja tukka hampsotti molemmilla ja Kaarinan meikit oli levinneet..."Oliha ennennäkemätön yö"!:Kaarina hykersi.

Läksimme konttorilta eri aikaan eri taxeilla Kaarinan luokse peseytymään,menin ensin suihkuun ja sitten oli Kaarinan vuoro.Hänen alkaessaan pukeutua katselin häntä ja mietin voisiko hän olla vaimoni?-No olin nuori ei minusta 24-vuotiaana ollut holhoojaksi. Kaarinan pukeutumista oli kiva seurata kuinka hän laittoi mustat hiuksensa ja meikkasi itsensä-kun hän kysyi nauraen millaista huulipunaa halusin hänen käyttävän-sanoin ettei niin väliä hänen imuttelunsa oli niin mahtavaa ja Kaarina huomasi että minulla kalu seisoi:"Taasko sun tekee mieli"?:hän kauhisteli. Kaarina kehotti minua ottamaan vaatekaapista minun mieleiseni sukkahousut ja kun aikani valkkasin löysin avosukkahousut joita ihmettelin en ollut ennen nähnyt moisia ja kysyin mihin näitä käytetään?-Kaarina puki jo kiireisenä niitä ylleen ja naureksi että kesäkuumalla ne ovat käytännölliset hameen alla kun voi jättää pikkuhousut pois ja jos olet kesällä kerta ihallut peppuani ikkunasta et ole ilmeisesti tiennyt näistä.-Entä mihin muuhun minusta nuo on enemmän seksikkäät kuin käytännölliset?:totesin ja jatkoin..."olet sä sextaillut noiden kaa"?-Kaarina puhui salaperäisesti "kerran" kun oli pakko...olin yhdelle alusvaatetukkukaupalle velkaa hiukan ja naisedustajan sijaan sieltä lähettivät eläköityvän vanhan hra:n neuvottelemaan perinnästä vaikka lasku oli vaan kk:n myöhässä-siinä sit mun ahtaassa yrityksen takahuoneessa se istu juteltiin ja se kehu mun takamusta sovituskopin eessä ja työnsi kätensä mun hameenalle en voinut uskaltanut vastustaa ja niin se tapas noissa mun paljaat pakarat ja riisu mun hameen puoliväkisin ja oikeastaan oli ihana kattoo sen vanhan miehen ilmeitä kokovartalopeilistä kun se rynkytti seisailleen mua se ei ollut kuulma koskaan ollu saanu vierasta naista ja sanoin että ootte ollu niin mukava mua kohtaan että tää on sit eläkeläksijäislahja multa-oli se ihanaa rakastelua kun se vanha mies oli niin hellä mulle.Pyyteli anteeksi sit mutta mä lohdutin etten kerro kenellekkään ja hyvältä tuntui,muttei enää toista kertaa onnistu.

Minäkin innostuin ja vaikka Kaarina näki erektioni ja vastusteli ajatusta rakastelemisesta kun juuri peseytynyt ja pukeutunut-lupasi suullaan imeä mut,mutta pidin pintani riisuin puseron ja hameen ja vein Kaarinan eteisen kokovartalopeilin eteen jossa imuttelin nännit pystyyn ja suutelin pakaroita...äkkiä Kaarina siirtyi keittiöön ja laittoi radiosta musiikkia kovalle...sitten hän tuli imi hetken kyrpääni ja sanoi:"Pane mua ton peilin edessä seisailleen takaapäin-mä haluan nähdä kaiken peilistä"!Ja olihan se upeeta painautua avosukkahousujen pakaroiden väliin kun Kaarina päästi irstaimmat kehotukset suustaan mitkä kiihotti-ne peittyivät onneksi radion musiikkiin.

Lukijat tämä tarina on muuten tosi menneiltä nuoruusvuosilta.

4

1905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä tarina on täyttä tuubaa

      • Anonyymi

        Niin oli. Kaarina ei pidä takatuubasta. Hän haluaa rintojen väliin ja lähetyssaarnaajaa. Tiukka täti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli. Kaarina ei pidä takatuubasta. Hän haluaa rintojen väliin ja lähetyssaarnaajaa. Tiukka täti.

        Ehkä tarina herää vielä uuteen nousuun, koska yrittänyttä ei laiteta, vaan pannaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tarina herää vielä uuteen nousuun, koska yrittänyttä ei laiteta, vaan pannaan.

        Olisi mukava nähdä myös aiemmat osat


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe