Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Vanhempi nainen viriilin nuorukaisen kanssa

Voispa joku ihana kokeneempi nainen ottaa minutkin videon kaltaisella tavalla, tuollaisesta pitkään fantasioinut! -M20- :*)
https://xhamster.com/videos/finnish-mom-12908607
14564541
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 145

Vanhimmat

Voisin ottaa. Mistä päin olet?

Äänestä
  • Olen Uudenmaan/Päijät-Hämeen maisemista :*)
    Mistä sinä?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olen Uudenmaan/Päijät-Hämeen maisemista :*)
    Mistä sinä?

Pirkanmaalta...vähä ehkä kaukana..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Pirkanmaalta...vähä ehkä kaukana..

No tuota varten on keksitty kulkuvälineet kuten autot, junat, ratikat...? :D oletko paljon vanhempi?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No tuota varten on keksitty kulkuvälineet kuten autot, junat, ratikat...? :D oletko paljon vanhempi?

41v. =)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

41v. =)

aika ihana, sellainen josta haaveillu :*)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

aika ihana, sellainen josta haaveillu :*)

Mä en oo koskaan edes itseäni nuorempaa kokeillu saati noin nuorta :)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo koskaan edes itseäni nuorempaa kokeillu saati noin nuorta :)

Ai, tässä olisi mahdollisuus jos meidän tiet kohtaa :*)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onks sulla spostia mis vois jatkaa keskustelua?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onks sulla spostia mis vois jatkaa keskustelua?

On mulla, laitanko tähän vai olisiko sulla treffiosiossa profiilia niin voisin antaa sen yksityisesti sinulle:)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

On mulla, laitanko tähän vai olisiko sulla treffiosiossa profiilia niin voisin antaa sen yksityisesti sinulle:)

No ei oo missään profiilia..varattu rouva kun olen. Toivottavasti se ei haittaa?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Voit olla ihan varma, että aivan hirveä sotanorsu sinua vastassa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No ei oo missään profiilia..varattu rouva kun olen. Toivottavasti se ei haittaa?

Kelpaisko varatulle pikkuisen vanhempi, mutta kokenut pks.

Äänestä

Ihanan kiimainen pano oli.alkoi panettaan kummasti.

Äänestä

sykähdyttävä pätkä..

Äänestä

Aikuista naista nuorelle kesäpojalle?

Äänestä
  • Ikäsi, mistäpäin, hetero/bi?

Äänestä

• Oon siis hetero, 23v poju Riihimäen maisemista. Tuttavuus aikuisemman naisen kaa kiinnostaisi..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oon siis hetero, 23v poju Riihimäen maisemista. Tuttavuus aikuisemman naisen kaa kiinnostaisi..

Minkä ikäistä etsit voiko olla varattu.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäistä etsit voiko olla varattu.

voi olla.. mutta en halua kenenkään suhteita rikkoa.

Äänestä

Tykkäisin jos nuori poika ottais mut😊

Äänestä
  • Mistä päin olet?😊

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä päin olet?😊

Korsossa olen😊

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Korsossa olen😊

Ei kovin kaukana riksusta! voiko sun kaa viestitellä jossain? 😊

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kovin kaukana riksusta! voiko sun kaa viestitellä jossain? 😊

Sopiva välmatka tälläiseen suhteeseen olen aikalailla saman kokoinen videolla esiintyneen naisen kans, ehkä minulla isompi rinavarustus😊

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sopiva välmatka tälläiseen suhteeseen olen aikalailla saman kokoinen videolla esiintyneen naisen kans, ehkä minulla isompi rinavarustus😊

Vaikuttaa hyvältä. Mun meili on maalaispoika (at) outlook com <- laittele postia tulemaan.
    Nim. 23v Riihimäeltä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Korsossa olen😊

Minkäs ikäinen olet korson nainen ? Tällä ois toinen varattu lähietäisyyden päässä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minkäs ikäinen olet korson nainen ? Tällä ois toinen varattu lähietäisyyden päässä

44v olen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

44v olen.

laitatko meiliä? 😊

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa hyvältä. Mun meili on maalaispoika (at) outlook com <- laittele postia tulemaan.
    Nim. 23v Riihimäeltä

Edelleen voi ottaa yhteyttä jos tuntee haluavansa tutustua nuorempaan mieheen :)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

44v olen.

Täällä ois sulle 38v varattu mies läheltä, otatko käynnille?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä ois sulle 38v varattu mies läheltä, otatko käynnille?

Otan ainoastaan siloposkisia

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olen tuo 38v mies, ja siloposki olen ;)

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Saakos suhun sitten jotenkin yhteyden?
    T: 38v siloposki lähietäisyydeltä

Äänestä

jos kiinostusta löytyy nii oisin 20v uudeltamaalta ja oisi kiva päästä kokeilemaan vanhemman kanssa :)

Äänestä
  • ja siis miespuolinen olen

1Äänestä

Katsoin tuon aloittajan videon, ja kyllä, juuri noin olisi ihanan kiihottavaa tikata vanhempaa ja muodokasta naista. Kiima syttyy jo pelkästä ajatuksesta.

Äänestä
  • Aivan ihana näky kun nuori mies jaksaa pitää hyvänä😗

Äänestä

28 miehelle vanhempaa naista ;) kik vilutsu91

Äänestä

Kiinnostuneita naisia?

Äänestä
  • Ei

Äänestä

Järvenpään lähellä naisia tämmöseen?

Äänestä
  • Korsossa asun😋 oletko nuori mies ja kestävä myös terve.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Korsossa asun😋 oletko nuori mies ja kestävä myös terve.

Haluisin nylkyttää sua kuin videolla.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä Korson nainen laitoitko jo minulle meiliä?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla kik?

Äänestä

Pohjois-pohjanmaalla halukkaita naisia?

Äänestä

Keski-suomessa naista 20 vuotiaalle?

Äänestä
  • Palstalla enemmän miehiä kuin naisia, tämähän on kuin taivas naisille valinnanvaraa pilvin pimein..

Äänestä

Haluaisin kokea oikein iso tissisen naisen, palvoa hänen rintojaan..
m24

Äänestä

Oijoi, mikä tädin adonis!

Äänestä

Päijät-Hämeestä naisia?

Äänestä
  • Hiljaista on naisten osalta keskusteluihin osallistuminen, oletko koittanut tinderiä?

Äänestä

Tulisuudelma on oikea paikka seuranhakuun

Äänestä
  • Mahtaako olla edes auki korona aikakautta kun elämme.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mahtaako olla edes auki korona aikakautta kun elämme.

Ja mieluumin sekstailisin raittiiden naisten kanssa kuin alkoholisoituneiden.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ja mieluumin sekstailisin raittiiden naisten kanssa kuin alkoholisoituneiden.

Tämä, itsekin pidän raittiudesta ja toivon samaa vastakkaiselta sukupuolelta joten kiitos ei baari seikkailuille.

Äänestä

Ruma pillu. Hyi Saatana.

Äänestä

Hyvältä näyttää löytyiskö pääkaupunki seudulta seuraa vanhemmasta naisesta m25 :)

Äänestä
  • Mulle kans nuorta kullia haluava mamma?
    Oon 21v jäbä 😛

Äänestä

Mulle kelpais nuoren miehen antamat kyydit😉
Kymenlaaksossa 47v nainen.

Äänestä
  • Täällä 25v kymenlaaksosta, kelpaako?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä 25v kymenlaaksosta, kelpaako?

Kelpais toki😉

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kelpais toki😉

Kiva, millainen nainen oot? Onko siul kik messenger? ;)

Äänestä

• moi. laita postia nuoremmalle, kiihkeelle kollille 05etelä alue [email protected]

Äänestä

Hämeenlinnast puumanaista nuorelle?

Äänestä

Onko pojat löytäny naisia?

Äänestä
  • Nuorempana miehenä tutustuin chatin puolella viiskymppiseen sinkku naiseen jonka kanssa tuttavuus vei kahvien merkeistä hänen luokseen...sille tielle jäi poikuus ja tavattiin vielä muutaman kerran erotiikan merkeissä kunnes hän löysi ikäisensä seurustelukumppanin. Ei kaduta yhtään, sain häneltä upeaa seksiä ja kokemusta :)

Äänestä

Löytyykö näitä suomalaisia pätkiä lisää?

Äänestä

Joko joku on tunnistanut naisen omaksi vaimokseen?

Äänestä

Mutta toimiiko tämä toisten päin. Olen 5-kymppinen äijä ja halusin nuolla nuorempaa pimppiä. Pks.seutu.

Äänestä
  • Ei toimi.

Äänestä

• Ei toimi, senkin vanha pervo.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei toimi, senkin vanha pervo.

No vittu niinhän sä olet.

Äänestä

Todella kuuma puuma...haluaisin.. M55

Äänestä

No ei täällä ois ketään nuorempaa naista, joka haluais tällaista hyväkuntoista 50 vuotiasta herrasmiestä.
T: Jaakko

Äänestä

Lähtökohtaisesti jos täällä pitää anella, on melkoisen epätoivoinen. Ei ole varsinaisesti mikään catch of the year jos tiedät mitä tarkoitan. Tumputtakaa vaan jatkossakin.

Äänestä

Kyllä kelpais nuoren miehen abtamat kyydit..

Äänestä
  • Mistä päin sinä olet? T M33

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä päin sinä olet? T M33

Kouvolassa..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kouvolassa..

Antaisin minäkin videonkaltaiselle naiselle nuorta kaluani, ihanan kiihottavaa!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Antaisin minäkin videonkaltaiselle naiselle nuorta kaluani, ihanan kiihottavaa!

Pääsisitkö tänne Korsoon😊 haluisin nuorta kalua et pettyisi😋

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Pääsisitkö tänne Korsoon😊 haluisin nuorta kalua et pettyisi😋

Voisin tulla, mukavempi kaksin kuin yksin kotosalla istuskella telkun äärellä... saako suhun yhteyttä privaatimmin?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Voisin tulla, mukavempi kaksin kuin yksin kotosalla istuskella telkun äärellä... saako suhun yhteyttä privaatimmin?

Sähkö postia en käytä mut voimme sopia tapaamisen likelle kotiani jos tulet varmasti. Voit tulla myös yö kylään saat rakastella koko yön jos jaksat. Olen terve joten kumeja et tartte käyttää mut jos halut se ei este.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sähkö postia en käytä mut voimme sopia tapaamisen likelle kotiani jos tulet varmasti. Voit tulla myös yö kylään saat rakastella koko yön jos jaksat. Olen terve joten kumeja et tartte käyttää mut jos halut se ei este.

Onko sulla suomi24 treffiprofiilia tai mahdollista tehdä sellainen? voisi jutella ja sopia siellä paremmin? 😊

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Moi ihana nainen korsosta. Haluluaisin tulla tapaamaan sua joku aamu. Keittäsitkö kahvit.
    Nautittaisiin aistillisen aamuhetket.. Turun Hesasta, joten sovitaan vaan päivä.

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Moi ihana nainen korsosta. Haluluaisin tulla tapaamaan sua joku aamu. Keittäsitkö kahvit.
    Nautittaisiin aistillisen aamuhetket.. Turun Hesasta, joten sovitaan vaan päivä.

Keittäisin kahvit! Aamu yhdyntä paras aamun avaus tuu nylkyttää mua😊

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Keittäisin kahvit! Aamu yhdyntä paras aamun avaus tuu nylkyttää mua😊

Moi Korson daami. Olisin valmis sopimaan tapaamisen. Käykö huomenna tai keskiviikkona?
    T:Jaakko

Äänestä

Vaimollani on useita inttipoikia joiden luona hän vierailee satunnaisen kivan merkeissä

Äänestä
  • Mistäpäin olette?

Äänestä

Riksussa nuorempi mies vailla varttuneempaa naista!

Äänestä
  • Tulisit käymään Korsossa saisit hyvää seksiä kanssani! Viikkon lopun oli luonani 21 vuotias Korsolainen nuori mies, hän nylkytti kuin videolla pimssani tykkäsi arkana vieläkin. Tule nussimaan mua milloin haluat.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tulisit käymään Korsossa saisit hyvää seksiä kanssani! Viikkon lopun oli luonani 21 vuotias Korsolainen nuori mies, hän nylkytti kuin videolla pimssani tykkäsi arkana vieläkin. Tule nussimaan mua milloin haluat.

Voin tulla tänään, miten sinut tavoittaa?

Äänestä

• Oletko minkä ikäinen ja kokoinen myös luotettava😊 Olen keskiikäinen rva myös Riksusta, haluisin kokea nuoren miehen aidon kiiman yhdynnässä👄 N 46

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko minkä ikäinen ja kokoinen myös luotettava😊 Olen keskiikäinen rva myös Riksusta, haluisin kokea nuoren miehen aidon kiiman yhdynnässä👄 N 46

Olen hieman alle 170cm, 55kg vaaleahiuksinen miehenalku👄 Olispa ihana tutustua kun kerta samoista maisemista ollaan! Voiko kanssasi jutella privaatimmin jossain?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olen hieman alle 170cm, 55kg vaaleahiuksinen miehenalku👄 Olispa ihana tutustua kun kerta samoista maisemista ollaan! Voiko kanssasi jutella privaatimmin jossain?

Tulin juuri iltavuorosta kotia👄 kivan kokoinen olet..voidaan vaihtaa täällä ensin anonyymisti viestejä esim. mistä tykkäät. Tavataan jossakin sopivassa paikassa kun molemmat tunnemme seudun hyvin🤗

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tulin juuri iltavuorosta kotia👄 kivan kokoinen olet..voidaan vaihtaa täällä ensin anonyymisti viestejä esim. mistä tykkäät. Tavataan jossakin sopivassa paikassa kun molemmat tunnemme seudun hyvin🤗

Millainen olet? Mua viehättää ikäisesi naiset, voitais vaikka nähdä kahvien merkeis ja tutustua toisiimme lähemmin..? 🤗

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Millainen olet? Mua viehättää ikäisesi naiset, voitais vaikka nähdä kahvien merkeis ja tutustua toisiimme lähemmin..? 🤗

Oon 158 68 D kuppinen jos tykkäät isommmista rinnoista ja leveä lanteinen hiukset vaaleat. Harrastan tanssia uintia ja luonnossa patikointia, asutko yksin vai..🤗

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oon 158 68 D kuppinen jos tykkäät isommmista rinnoista ja leveä lanteinen hiukset vaaleat. Harrastan tanssia uintia ja luonnossa patikointia, asutko yksin vai..🤗

Ai vähänkö ihana, muodokkaat naiset ovat mieleeni😊 Asustelen omillani ja tykkään myös liikkua luonnossa, veneilyn tai mökkeilyn muodossa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ai vähänkö ihana, muodokkaat naiset ovat mieleeni😊 Asustelen omillani ja tykkään myös liikkua luonnossa, veneilyn tai mökkeilyn muodossa.

Ihana et tykkäät😗 Pituuteni on 168 ei 158 automaatti syötti väärin.. en siis ylipainoinen vvaikkakin muotoja löytyy..kiva kun asut omillasi tapaamisten suhteen meillä mökki Hauhon suunnalla myös talvi käytössä😗 sovitaan vaan kahvittelu voit ihan vapaasti lähennellä jos siltä tuntuu, halun nuoremman miehen kosketusta hyvä tietää etu käteen niin tiedät miten toimit😗

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana et tykkäät😗 Pituuteni on 168 ei 158 automaatti syötti väärin.. en siis ylipainoinen vvaikkakin muotoja löytyy..kiva kun asut omillasi tapaamisten suhteen meillä mökki Hauhon suunnalla myös talvi käytössä😗 sovitaan vaan kahvittelu voit ihan vapaasti lähennellä jos siltä tuntuu, halun nuoremman miehen kosketusta hyvä tietää etu käteen niin tiedät miten toimit😗

Onko sulla sauna mökilläsi? 😊 Milloin sulle sopisi lähteä kahvikupposen äärelle?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla sauna mökilläsi? 😊 Milloin sulle sopisi lähteä kahvikupposen äärelle?

Sauna aivan rannassa jossa yksi makuuhuone sekä terassi,puul lämmitteinen kiuas makuuhuone lämpiää saunaa lämmittäessä😊 Mökissä ollohuone ja kaksi makuu huonetta, mökissä sähköt tv sekä hyvät äänentoisto laitteet. Tiistaina vapaalla mihin haluisit viedä mut😗..kahville vai suunnittelitko jotain parempaa👄

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sauna aivan rannassa jossa yksi makuuhuone sekä terassi,puul lämmitteinen kiuas makuuhuone lämpiää saunaa lämmittäessä😊 Mökissä ollohuone ja kaksi makuu huonetta, mökissä sähköt tv sekä hyvät äänentoisto laitteet. Tiistaina vapaalla mihin haluisit viedä mut😗..kahville vai suunnittelitko jotain parempaa👄

Varamiespalvelu ottaa tilanteen haltuun, kun kaveri häippäs. Haluaisitko kahdenkeskeistä aikaa😃.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Voin tarjota sinulle kahvit, tiedä jos otat kädestäni kiinni ja viet minut mökillesi tai minne yhdessä päädytäänkään molemmin puolisten tunteiden mukaan.. 😊 Onko sulla sähköpostia johon voisin raapustella viestiä? Helpointa voisi olla jos sinulla on/tai tekisit suomi24 treffit osioon profiilin niin viestien vaihto sujuisi privaatimmin👄

Äänestä

Kyllä tekis täälläkin todella paljon mieli pitkästä aikaa rakastella/naida vanhemman naisen kanssa kun tuo ikäero on aina kiihottanut. Mielellään yli 50-vuotiasta naista.

T: Mies 31 vuotta Pirkanmaalta

Äänestä

Onko yli 40v naisia joita kiehtoo tuttavuus nuorempaa?

Äänestä
  • Löytyy 47v..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Löytyy 47v..

Hienoa,täällä seuraasi etsien 25v hoikka, vaaleahiuksinen miekkonen..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Löytyy 47v..

Kerrro itsestäsi?

Äänestä

tääl olis 20nuori mies jos banhempia naisoa kiinnostaa mäntsälästä oon

Äänestä

Hämeenlinnasta vanhempaa naista?

Äänestä

Löytyskö seuraa savosta päin?

Äänestä
  • Moniko mies taikka nainen on tämän keskustelupalstan kautta saanut oikeasti seuraa? mitä tähän ketjuun tulee niin kovasti on ollut kiinnostusta puolin ja toisin mutta ovatko ihmiset kuitenkaan kohdanneet toisiaan tosielämässä?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Moniko mies taikka nainen on tämän keskustelupalstan kautta saanut oikeasti seuraa? mitä tähän ketjuun tulee niin kovasti on ollut kiinnostusta puolin ja toisin mutta ovatko ihmiset kuitenkaan kohdanneet toisiaan tosielämässä?

Alkukesästä Suomi24 treffeillä ystävystyin upeaan 49v naiseen, tapaillaan edelleen eroottisissa merkeissä. Hänen ukkonsa hyväksyy syrjähyppelyn joten ei tarvitse edes pelätä mustasukkaisuus draamoja. Olen itse 25v miehen alku.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Alkukesästä Suomi24 treffeillä ystävystyin upeaan 49v naiseen, tapaillaan edelleen eroottisissa merkeissä. Hänen ukkonsa hyväksyy syrjähyppelyn joten ei tarvitse edes pelätä mustasukkaisuus draamoja. Olen itse 25v miehen alku.

Olet ihana rakastaja😗 N 49v

Äänestä

löytyykö täältä 20v miehelle seksiseuraa naisista

Äänestä
  • Suosittelen Suomi24 treffit. Löytyy mukavia naisia kaikenikäisille ☺

Äänestä

Linkkaamasi videon linkki on vanhentunut? Kiihottava ajatus kuitenkin ap:lla.

Äänestä

Näkösällä varttuneempaa naista viettämään uudenvuodenaattoa nuoren miekkosen kanssa? ja myös ensi vuodelle seuraa:)

Äänestä
  • Oulussa mukava 40v aviopari,kelpaako?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oulussa mukava 40v aviopari,kelpaako?

Olen Uudeltamaalta, joten ei ehdi Ouluun enää tämän vuoden puolella :(

Äänestä

Poju tykkää jättitisseistä?

Äänestä
  • Katseet vaeltavat useinmiten uhkeissa naisissa

Äänestä

Mummotunnelissa elämää näin korona-aikaan?

Äänestä

Onko kaikki puumat vetäytyneet luoliinsa?

Äänestä

Toimivaa linkkiä AP:n videoon?

Äänestä
  • bump, onko tätä videota vielä?

Äänestä

Onko Lappiin tulossa nuoria miehiä..kyselee kiva rouva 45v

Äänestä
  • Mistäpäin lappia olet.

Äänestä

Aaa että oispa ihana saada nuorta kalua jokusen vuoden tauon jälkeen🤭😍täällä 48v nainen miettii.

Äänestä
  • Mistäpäin ?

Äänestä

• Puuoks253 kirjoitti:

Mistäpäin ?

Kymenlaakso 😊sellainen nuori mies jota ei tarvisi opettaa ja jolla ois intoa😉

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Moikka, täällä olis 25v mies kymenlaaksosta. Haluaisin ehdottomasti panna vanhempaa naista

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Voi harmi kaukana oot :(

Äänestä

• moikka 48v nainen, 05 etelä alue ois nuorempi mies käyttöösi 😉 sp. [email protected]

Äänestä

Löytyykö tuo aloituspostaajan video jostain?

Äänestä

Oi kun löytäisi vanhemman tädin kenen luona vierailla vakituisesti

Äänestä
  • Mä löysin suomi24 treffeiltä upean isotissisen milfin ja ollaan tapailtu jo kuukauden päivät "salaisesti" :)

Äänestä

• Anonyymi00205 kirjoitti:

Mä löysin suomi24 treffeiltä upean isotissisen milfin ja ollaan tapailtu jo kuukauden päivät "salaisesti" :)

Kyllä niitä löytää, itse löysin 150 km päästä. Käyn panee vapailla asuu yksin leski rouva 70v

Äänestä

Ohhoh, jopas suomipoika sai hellää opetusta isoäidiltä

Äänestä

Vau, upeat tissit mammalla.

Äänestä

Olen 58 v nainen ja minua on nainut nuorimies , useastikin . Eka kerta yö laivalla 2019 yksi nuorimies 23 v , haki tanssimaan ja hän kertoi tykkäävänsä vanhemmista naisista . Istuttuamme ja otettuamme 3-4 paukkua , pyysin hänet hyttiin paukuille . No ei siinä paukkuja otettu vaan hän alkoi suutelemaan ja hieromaan rintojani . Minähän kiihotuin ja kohta oltiin alasti ja hän minun päälläni nuolemassa minun pimppaani , kummallakaan ei ollut kortsua , niin sanoin , saat paljaalla ja hänhän työnsi heti sisään kalunsa . Hän oli kova naimaan , sain jopa orgasmin , kun jaksoi niin kauan naida , hän päästi spermat sisääni . Laiva oli yölaiva ja jatkoimme vielä yöllä , kun hän jäi hyttiin ja vielä aamulla . Sellainen laivamatka minulla . Nimiä emme kyselleet , eikä yhteystietoja , ois kyllä voinut , oisin kyllä ottanut hänen kanssaan uusinnan joskus . Onhan nuoria miehiä ollut muitakin , mutta tämä jäi ajatuksiin , kun hänellä oli kohtu iso vehje a kestävä .j

Äänestä

Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Voispa joku ihana kokeneempi nainen ottaa minutkin videon kaltaisella tavalla, tuollaisesta pitkään fantasioinut! -M20- :*)
https://xhamster.com/videos/finnish-mom-12908607

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu