Vanhempi nainen viriilin nuorukaisen kanssa

Anonyymi

152

58306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin ottaa. Mistä päin olet?

      • Anonyymi

        Olen Uudenmaan/Päijät-Hämeen maisemista :*)
        Mistä sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Uudenmaan/Päijät-Hämeen maisemista :*)
        Mistä sinä?

        Pirkanmaalta...vähä ehkä kaukana..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirkanmaalta...vähä ehkä kaukana..

        No tuota varten on keksitty kulkuvälineet kuten autot, junat, ratikat...? :D oletko paljon vanhempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota varten on keksitty kulkuvälineet kuten autot, junat, ratikat...? :D oletko paljon vanhempi?

        41v. =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        41v. =)

        aika ihana, sellainen josta haaveillu :*)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika ihana, sellainen josta haaveillu :*)

        Mä en oo koskaan edes itseäni nuorempaa kokeillu saati noin nuorta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo koskaan edes itseäni nuorempaa kokeillu saati noin nuorta :)

        Ai, tässä olisi mahdollisuus jos meidän tiet kohtaa :*)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, tässä olisi mahdollisuus jos meidän tiet kohtaa :*)

        Onks sulla spostia mis vois jatkaa keskustelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sulla spostia mis vois jatkaa keskustelua?

        On mulla, laitanko tähän vai olisiko sulla treffiosiossa profiilia niin voisin antaa sen yksityisesti sinulle:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla, laitanko tähän vai olisiko sulla treffiosiossa profiilia niin voisin antaa sen yksityisesti sinulle:)

        No ei oo missään profiilia..varattu rouva kun olen. Toivottavasti se ei haittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, tässä olisi mahdollisuus jos meidän tiet kohtaa :*)

        Voit olla ihan varma, että aivan hirveä sotanorsu sinua vastassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo missään profiilia..varattu rouva kun olen. Toivottavasti se ei haittaa?

        Kelpaisko varatulle pikkuisen vanhempi, mutta kokenut pks.


    • Anonyymi

      Ihanan kiimainen pano oli.alkoi panettaan kummasti.

    • Anonyymi

      sykähdyttävä pätkä..

    • Anonyymi

      Aikuista naista nuorelle kesäpojalle?

      • Anonyymi

        Ikäsi, mistäpäin, hetero/bi?


      • Anonyymi

        Oon siis hetero, 23v poju Riihimäen maisemista. Tuttavuus aikuisemman naisen kaa kiinnostaisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon siis hetero, 23v poju Riihimäen maisemista. Tuttavuus aikuisemman naisen kaa kiinnostaisi..

        Minkä ikäistä etsit voiko olla varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäistä etsit voiko olla varattu.

        voi olla.. mutta en halua kenenkään suhteita rikkoa.


    • Anonyymi

      Tykkäisin jos nuori poika ottais mut😊

      • Anonyymi

        Mistä päin olet?😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet?😊

        Korsossa olen😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korsossa olen😊

        Ei kovin kaukana riksusta! voiko sun kaa viestitellä jossain? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovin kaukana riksusta! voiko sun kaa viestitellä jossain? 😊

        Sopiva välmatka tälläiseen suhteeseen olen aikalailla saman kokoinen videolla esiintyneen naisen kans, ehkä minulla isompi rinavarustus😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopiva välmatka tälläiseen suhteeseen olen aikalailla saman kokoinen videolla esiintyneen naisen kans, ehkä minulla isompi rinavarustus😊

        Vaikuttaa hyvältä. Mun meili on maalaispoika (at) outlook com <- laittele postia tulemaan.
        Nim. 23v Riihimäeltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korsossa olen😊

        Minkäs ikäinen olet korson nainen ? Tällä ois toinen varattu lähietäisyyden päässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs ikäinen olet korson nainen ? Tällä ois toinen varattu lähietäisyyden päässä

        44v olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        44v olen.

        laitatko meiliä? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa hyvältä. Mun meili on maalaispoika (at) outlook com <- laittele postia tulemaan.
        Nim. 23v Riihimäeltä

        Edelleen voi ottaa yhteyttä jos tuntee haluavansa tutustua nuorempaan mieheen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        44v olen.

        Täällä ois sulle 38v varattu mies läheltä, otatko käynnille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ois sulle 38v varattu mies läheltä, otatko käynnille?

        Otan ainoastaan siloposkisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan ainoastaan siloposkisia

        Olen tuo 38v mies, ja siloposki olen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan ainoastaan siloposkisia

        Saakos suhun sitten jotenkin yhteyden?
        T: 38v siloposki lähietäisyydeltä


    • Anonyymi

      jos kiinostusta löytyy nii oisin 20v uudeltamaalta ja oisi kiva päästä kokeilemaan vanhemman kanssa :)

      • ja siis miespuolinen olen


    • Anonyymi

      Katsoin tuon aloittajan videon, ja kyllä, juuri noin olisi ihanan kiihottavaa tikata vanhempaa ja muodokasta naista. Kiima syttyy jo pelkästä ajatuksesta.

      • Anonyymi

        Aivan ihana näky kun nuori mies jaksaa pitää hyvänä😗


    • Anonyymi

      28 miehelle vanhempaa naista ;) kik vilutsu91

    • Anonyymi

      Kiinnostuneita naisia?

      • Anonyymi

        Ei


    • Anonyymi

      Järvenpään lähellä naisia tämmöseen?

      • Anonyymi

        Korsossa asun😋 oletko nuori mies ja kestävä myös terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korsossa asun😋 oletko nuori mies ja kestävä myös terve.

        Haluisin nylkyttää sua kuin videolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korsossa asun😋 oletko nuori mies ja kestävä myös terve.

        Sinä Korson nainen laitoitko jo minulle meiliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korsossa asun😋 oletko nuori mies ja kestävä myös terve.

        Onko sinulla kik?


    • Anonyymi

      Pohjois-pohjanmaalla halukkaita naisia?

    • Anonyymi

      Keski-suomessa naista 20 vuotiaalle?

      • Anonyymi

        Palstalla enemmän miehiä kuin naisia, tämähän on kuin taivas naisille valinnanvaraa pilvin pimein..


    • Anonyymi

      Haluaisin kokea oikein iso tissisen naisen, palvoa hänen rintojaan..
      m24

    • Anonyymi

      Oijoi, mikä tädin adonis!

    • Anonyymi

      Päijät-Hämeestä naisia?

      • Anonyymi

        Hiljaista on naisten osalta keskusteluihin osallistuminen, oletko koittanut tinderiä?


    • Anonyymi

      Tulisuudelma on oikea paikka seuranhakuun

      • Anonyymi

        Mahtaako olla edes auki korona aikakautta kun elämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako olla edes auki korona aikakautta kun elämme.

        Ja mieluumin sekstailisin raittiiden naisten kanssa kuin alkoholisoituneiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mieluumin sekstailisin raittiiden naisten kanssa kuin alkoholisoituneiden.

        Tämä, itsekin pidän raittiudesta ja toivon samaa vastakkaiselta sukupuolelta joten kiitos ei baari seikkailuille.


    • Anonyymi

      Ruma pillu. Hyi Saatana.

    • Anonyymi

      Hyvältä näyttää löytyiskö pääkaupunki seudulta seuraa vanhemmasta naisesta m25 :)

      • Anonyymi

        Mulle kans nuorta kullia haluava mamma?
        Oon 21v jäbä 😛


    • Anonyymi

      Mulle kelpais nuoren miehen antamat kyydit😉
      Kymenlaaksossa 47v nainen.

      • Anonyymi

        Täällä 25v kymenlaaksosta, kelpaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä 25v kymenlaaksosta, kelpaako?

        Kelpais toki😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpais toki😉

        Kiva, millainen nainen oot? Onko siul kik messenger? ;)


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Hämeenlinnast puumanaista nuorelle?

    • Anonyymi

      Onko pojat löytäny naisia?

      • Anonyymi

        Nuorempana miehenä tutustuin chatin puolella viiskymppiseen sinkku naiseen jonka kanssa tuttavuus vei kahvien merkeistä hänen luokseen...sille tielle jäi poikuus ja tavattiin vielä muutaman kerran erotiikan merkeissä kunnes hän löysi ikäisensä seurustelukumppanin. Ei kaduta yhtään, sain häneltä upeaa seksiä ja kokemusta :)


    • Anonyymi

      Löytyykö näitä suomalaisia pätkiä lisää?

    • Anonyymi

      Joko joku on tunnistanut naisen omaksi vaimokseen?

    • Anonyymi

      Mutta toimiiko tämä toisten päin. Olen 5-kymppinen äijä ja halusin nuolla nuorempaa pimppiä. Pks.seutu.

      • Anonyymi

        Ei toimi.


      • Anonyymi

        Ei toimi, senkin vanha pervo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi, senkin vanha pervo.

        No vittu niinhän sä olet.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Todella kuuma puuma...haluaisin.. M55

    • Anonyymi

      No ei täällä ois ketään nuorempaa naista, joka haluais tällaista hyväkuntoista 50 vuotiasta herrasmiestä.
      T: Jaakko

    • Anonyymi

      Lähtökohtaisesti jos täällä pitää anella, on melkoisen epätoivoinen. Ei ole varsinaisesti mikään catch of the year jos tiedät mitä tarkoitan. Tumputtakaa vaan jatkossakin.

    • Anonyymi

      Kyllä kelpais nuoren miehen abtamat kyydit..

      • Anonyymi

        Mistä päin sinä olet? T M33


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin sinä olet? T M33

        Kouvolassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouvolassa..

        Antaisin minäkin videonkaltaiselle naiselle nuorta kaluani, ihanan kiihottavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin minäkin videonkaltaiselle naiselle nuorta kaluani, ihanan kiihottavaa!

        Pääsisitkö tänne Korsoon😊 haluisin nuorta kalua et pettyisi😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsisitkö tänne Korsoon😊 haluisin nuorta kalua et pettyisi😋

        Voisin tulla, mukavempi kaksin kuin yksin kotosalla istuskella telkun äärellä... saako suhun yhteyttä privaatimmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tulla, mukavempi kaksin kuin yksin kotosalla istuskella telkun äärellä... saako suhun yhteyttä privaatimmin?

        Sähkö postia en käytä mut voimme sopia tapaamisen likelle kotiani jos tulet varmasti. Voit tulla myös yö kylään saat rakastella koko yön jos jaksat. Olen terve joten kumeja et tartte käyttää mut jos halut se ei este.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkö postia en käytä mut voimme sopia tapaamisen likelle kotiani jos tulet varmasti. Voit tulla myös yö kylään saat rakastella koko yön jos jaksat. Olen terve joten kumeja et tartte käyttää mut jos halut se ei este.

        Onko sulla suomi24 treffiprofiilia tai mahdollista tehdä sellainen? voisi jutella ja sopia siellä paremmin? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkö postia en käytä mut voimme sopia tapaamisen likelle kotiani jos tulet varmasti. Voit tulla myös yö kylään saat rakastella koko yön jos jaksat. Olen terve joten kumeja et tartte käyttää mut jos halut se ei este.

        Moi ihana nainen korsosta. Haluluaisin tulla tapaamaan sua joku aamu. Keittäsitkö kahvit.
        Nautittaisiin aistillisen aamuhetket.. Turun Hesasta, joten sovitaan vaan päivä.
        T: Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi ihana nainen korsosta. Haluluaisin tulla tapaamaan sua joku aamu. Keittäsitkö kahvit.
        Nautittaisiin aistillisen aamuhetket.. Turun Hesasta, joten sovitaan vaan päivä.
        T: Jaakko

        Keittäisin kahvit! Aamu yhdyntä paras aamun avaus tuu nylkyttää mua😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keittäisin kahvit! Aamu yhdyntä paras aamun avaus tuu nylkyttää mua😊

        Moi Korson daami. Olisin valmis sopimaan tapaamisen. Käykö huomenna tai keskiviikkona?
        T:Jaakko


    • Anonyymi

      Vaimollani on useita inttipoikia joiden luona hän vierailee satunnaisen kivan merkeissä

      • Anonyymi

        Mistäpäin olette?


    • Anonyymi

      Riksussa nuorempi mies vailla varttuneempaa naista!

      • Anonyymi

        Tulisit käymään Korsossa saisit hyvää seksiä kanssani! Viikkon lopun oli luonani 21 vuotias Korsolainen nuori mies, hän nylkytti kuin videolla pimssani tykkäsi arkana vieläkin. Tule nussimaan mua milloin haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisit käymään Korsossa saisit hyvää seksiä kanssani! Viikkon lopun oli luonani 21 vuotias Korsolainen nuori mies, hän nylkytti kuin videolla pimssani tykkäsi arkana vieläkin. Tule nussimaan mua milloin haluat.

        Voin tulla tänään, miten sinut tavoittaa?


      • Anonyymi

        Oletko minkä ikäinen ja kokoinen myös luotettava😊 Olen keskiikäinen rva myös Riksusta, haluisin kokea nuoren miehen aidon kiiman yhdynnässä👄 N 46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko minkä ikäinen ja kokoinen myös luotettava😊 Olen keskiikäinen rva myös Riksusta, haluisin kokea nuoren miehen aidon kiiman yhdynnässä👄 N 46

        Olen hieman alle 170cm, 55kg vaaleahiuksinen miehenalku👄 Olispa ihana tutustua kun kerta samoista maisemista ollaan! Voiko kanssasi jutella privaatimmin jossain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hieman alle 170cm, 55kg vaaleahiuksinen miehenalku👄 Olispa ihana tutustua kun kerta samoista maisemista ollaan! Voiko kanssasi jutella privaatimmin jossain?

        Tulin juuri iltavuorosta kotia👄 kivan kokoinen olet..voidaan vaihtaa täällä ensin anonyymisti viestejä esim. mistä tykkäät. Tavataan jossakin sopivassa paikassa kun molemmat tunnemme seudun hyvin🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin juuri iltavuorosta kotia👄 kivan kokoinen olet..voidaan vaihtaa täällä ensin anonyymisti viestejä esim. mistä tykkäät. Tavataan jossakin sopivassa paikassa kun molemmat tunnemme seudun hyvin🤗

        Millainen olet? Mua viehättää ikäisesi naiset, voitais vaikka nähdä kahvien merkeis ja tutustua toisiimme lähemmin..? 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen olet? Mua viehättää ikäisesi naiset, voitais vaikka nähdä kahvien merkeis ja tutustua toisiimme lähemmin..? 🤗

        Oon 158 68 D kuppinen jos tykkäät isommmista rinnoista ja leveä lanteinen hiukset vaaleat. Harrastan tanssia uintia ja luonnossa patikointia, asutko yksin vai..🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 158 68 D kuppinen jos tykkäät isommmista rinnoista ja leveä lanteinen hiukset vaaleat. Harrastan tanssia uintia ja luonnossa patikointia, asutko yksin vai..🤗

        Ai vähänkö ihana, muodokkaat naiset ovat mieleeni😊 Asustelen omillani ja tykkään myös liikkua luonnossa, veneilyn tai mökkeilyn muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai vähänkö ihana, muodokkaat naiset ovat mieleeni😊 Asustelen omillani ja tykkään myös liikkua luonnossa, veneilyn tai mökkeilyn muodossa.

        Ihana et tykkäät😗 Pituuteni on 168 ei 158 automaatti syötti väärin.. en siis ylipainoinen vvaikkakin muotoja löytyy..kiva kun asut omillasi tapaamisten suhteen meillä mökki Hauhon suunnalla myös talvi käytössä😗 sovitaan vaan kahvittelu voit ihan vapaasti lähennellä jos siltä tuntuu, halun nuoremman miehen kosketusta hyvä tietää etu käteen niin tiedät miten toimit😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana et tykkäät😗 Pituuteni on 168 ei 158 automaatti syötti väärin.. en siis ylipainoinen vvaikkakin muotoja löytyy..kiva kun asut omillasi tapaamisten suhteen meillä mökki Hauhon suunnalla myös talvi käytössä😗 sovitaan vaan kahvittelu voit ihan vapaasti lähennellä jos siltä tuntuu, halun nuoremman miehen kosketusta hyvä tietää etu käteen niin tiedät miten toimit😗

        Onko sulla sauna mökilläsi? 😊 Milloin sulle sopisi lähteä kahvikupposen äärelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla sauna mökilläsi? 😊 Milloin sulle sopisi lähteä kahvikupposen äärelle?

        Sauna aivan rannassa jossa yksi makuuhuone sekä terassi,puul lämmitteinen kiuas makuuhuone lämpiää saunaa lämmittäessä😊 Mökissä ollohuone ja kaksi makuu huonetta, mökissä sähköt tv sekä hyvät äänentoisto laitteet. Tiistaina vapaalla mihin haluisit viedä mut😗..kahville vai suunnittelitko jotain parempaa👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauna aivan rannassa jossa yksi makuuhuone sekä terassi,puul lämmitteinen kiuas makuuhuone lämpiää saunaa lämmittäessä😊 Mökissä ollohuone ja kaksi makuu huonetta, mökissä sähköt tv sekä hyvät äänentoisto laitteet. Tiistaina vapaalla mihin haluisit viedä mut😗..kahville vai suunnittelitko jotain parempaa👄

        Varamiespalvelu ottaa tilanteen haltuun, kun kaveri häippäs. Haluaisitko kahdenkeskeistä aikaa😃.
        T: Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauna aivan rannassa jossa yksi makuuhuone sekä terassi,puul lämmitteinen kiuas makuuhuone lämpiää saunaa lämmittäessä😊 Mökissä ollohuone ja kaksi makuu huonetta, mökissä sähköt tv sekä hyvät äänentoisto laitteet. Tiistaina vapaalla mihin haluisit viedä mut😗..kahville vai suunnittelitko jotain parempaa👄

        Voin tarjota sinulle kahvit, tiedä jos otat kädestäni kiinni ja viet minut mökillesi tai minne yhdessä päädytäänkään molemmin puolisten tunteiden mukaan.. 😊 Onko sulla sähköpostia johon voisin raapustella viestiä? Helpointa voisi olla jos sinulla on/tai tekisit suomi24 treffit osioon profiilin niin viestien vaihto sujuisi privaatimmin👄


    • Anonyymi

      Kyllä tekis täälläkin todella paljon mieli pitkästä aikaa rakastella/naida vanhemman naisen kanssa kun tuo ikäero on aina kiihottanut. Mielellään yli 50-vuotiasta naista.

      T: Mies 31 vuotta Pirkanmaalta

    • Anonyymi

      Onko yli 40v naisia joita kiehtoo tuttavuus nuorempaa?

      • Anonyymi

        Löytyy 47v..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy 47v..

        Hienoa,täällä seuraasi etsien 25v hoikka, vaaleahiuksinen miekkonen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy 47v..

        Kerrro itsestäsi?


    • tääl olis 20nuori mies jos banhempia naisoa kiinnostaa mäntsälästä oon

    • Anonyymi

      Hämeenlinnasta vanhempaa naista?

    • Anonyymi

      Löytyskö seuraa savosta päin?

      • Anonyymi

        Moniko mies taikka nainen on tämän keskustelupalstan kautta saanut oikeasti seuraa? mitä tähän ketjuun tulee niin kovasti on ollut kiinnostusta puolin ja toisin mutta ovatko ihmiset kuitenkaan kohdanneet toisiaan tosielämässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko mies taikka nainen on tämän keskustelupalstan kautta saanut oikeasti seuraa? mitä tähän ketjuun tulee niin kovasti on ollut kiinnostusta puolin ja toisin mutta ovatko ihmiset kuitenkaan kohdanneet toisiaan tosielämässä?

        Alkukesästä Suomi24 treffeillä ystävystyin upeaan 49v naiseen, tapaillaan edelleen eroottisissa merkeissä. Hänen ukkonsa hyväksyy syrjähyppelyn joten ei tarvitse edes pelätä mustasukkaisuus draamoja. Olen itse 25v miehen alku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkukesästä Suomi24 treffeillä ystävystyin upeaan 49v naiseen, tapaillaan edelleen eroottisissa merkeissä. Hänen ukkonsa hyväksyy syrjähyppelyn joten ei tarvitse edes pelätä mustasukkaisuus draamoja. Olen itse 25v miehen alku.

        Olet ihana rakastaja😗 N 49v


    • löytyykö täältä 20v miehelle seksiseuraa naisista

      • Anonyymi

        Suosittelen Suomi24 treffit. Löytyy mukavia naisia kaikenikäisille ☺


    • Anonyymi

      Linkkaamasi videon linkki on vanhentunut? Kiihottava ajatus kuitenkin ap:lla.

    • Anonyymi

      Näkösällä varttuneempaa naista viettämään uudenvuodenaattoa nuoren miekkosen kanssa? ja myös ensi vuodelle seuraa:)

      • Anonyymi

        Oulussa mukava 40v aviopari,kelpaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulussa mukava 40v aviopari,kelpaako?

        Olen Uudeltamaalta, joten ei ehdi Ouluun enää tämän vuoden puolella :(


    • Anonyymi

      Poju tykkää jättitisseistä?

      • Anonyymi

        Katseet vaeltavat useinmiten uhkeissa naisissa


    • Anonyymi
    • Mummotunnelissa elämää näin korona-aikaan?

    • Anonyymi

      Onko kaikki puumat vetäytyneet luoliinsa?

    • Anonyymi

      Toimivaa linkkiä AP:n videoon?

      • Anonyymi

        bump, onko tätä videota vielä?


    • Anonyymi

      Onko Lappiin tulossa nuoria miehiä..kyselee kiva rouva 45v

      • Anonyymi

        Mistäpäin lappia olet.


    • Anonyymi

      Aaa että oispa ihana saada nuorta kalua jokusen vuoden tauon jälkeen🤭😍täällä 48v nainen miettii.

      • Mistäpäin ?


      • Anonyymi
        Puuoks253 kirjoitti:

        Mistäpäin ?

        Kymenlaakso 😊sellainen nuori mies jota ei tarvisi opettaa ja jolla ois intoa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymenlaakso 😊sellainen nuori mies jota ei tarvisi opettaa ja jolla ois intoa😉

        Moikka, täällä olis 25v mies kymenlaaksosta. Haluaisin ehdottomasti panna vanhempaa naista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kymenlaakso 😊sellainen nuori mies jota ei tarvisi opettaa ja jolla ois intoa😉

        Voi harmi kaukana oot :(


      • Anonyymi

        moikka 48v nainen, 05 etelä alue ois nuorempi mies käyttöösi 😉 sp. [email protected]


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Löytyykö tuo aloituspostaajan video jostain?

    • Anonyymi

      Oi kun löytäisi vanhemman tädin kenen luona vierailla vakituisesti

      • Anonyymi

        Mä löysin suomi24 treffeiltä upean isotissisen milfin ja ollaan tapailtu jo kuukauden päivät "salaisesti" :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä löysin suomi24 treffeiltä upean isotissisen milfin ja ollaan tapailtu jo kuukauden päivät "salaisesti" :)

        Kyllä niitä löytää, itse löysin 150 km päästä. Käyn panee vapailla asuu yksin leski rouva 70v


    • Anonyymi

      Ohhoh, jopas suomipoika sai hellää opetusta isoäidiltä

    • Anonyymi

      Vau, upeat tissit mammalla.

    • Anonyymi

      Olen 58 v nainen ja minua on nainut nuorimies , useastikin . Eka kerta yö laivalla 2019 yksi nuorimies 23 v , haki tanssimaan ja hän kertoi tykkäävänsä vanhemmista naisista . Istuttuamme ja otettuamme 3-4 paukkua , pyysin hänet hyttiin paukuille . No ei siinä paukkuja otettu vaan hän alkoi suutelemaan ja hieromaan rintojani . Minähän kiihotuin ja kohta oltiin alasti ja hän minun päälläni nuolemassa minun pimppaani , kummallakaan ei ollut kortsua , niin sanoin , saat paljaalla ja hänhän työnsi heti sisään kalunsa . Hän oli kova naimaan , sain jopa orgasmin , kun jaksoi niin kauan naida , hän päästi spermat sisääni . Laiva oli yölaiva ja jatkoimme vielä yöllä , kun hän jäi hyttiin ja vielä aamulla . Sellainen laivamatka minulla . Nimiä emme kyselleet , eikä yhteystietoja , ois kyllä voinut , oisin kyllä ottanut hänen kanssaan uusinnan joskus . Onhan nuoria miehiä ollut muitakin , mutta tämä jäi ajatuksiin , kun hänellä oli kohtu iso vehje a kestävä .j

    Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe