viaton neitsyt...

+++++

Mä oon neitsyt ja ylpee siitä..en tiiä oonko niinkään pikkutarkka mutta kun sille päälle satun niin ooon...ja kännissä hyvin avoin ja rehellinen suustani..heh..onko kohtalon tovereita???:) sori jo etukäteen kirjoitusvirheet...

4

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • twilightpissis95

      Mäki oon niiq neitzyt tai jotain omg lol en edes ole varma :DDDD ja mix pitäis olla varma????

    • nii-in tuttua

      Neitsymieshän on täydellinen, mutta vain omasta mielestään! Neitsymiehen mielestä muut ovat väärässä.

    • jkpoiuii

      niikö

    • Neitsytm1es

      Olen neitsymies ja seuraavalla tavalla kuvaan itseäni. Pakonomainen suunnittelu ja pikkutarkkuus asioissa, jotka ovat merkittäviä elämässäni. Siisteys kaikessa mikä on tärkeää ja etenkin henkilökohtainen hygienia ja vaatetus on must! Huolehdin ja stressaan pienistäkin asioista. Olen enemmän työ- kuin koti-ihminen ja urastatus on tärkeä. En näytä helposti tunteitani, vaikka ajattelisin täysin toisin. Odotan aloitetta suhteeseen toiselta. Tykkään keskustella asioista sekä hioa ja tarkastella niitä aina vain uusista näkökulmista, eli pidän ihmisistä jotka ovat hyviä keskustelijoita sekä myös pohjaavat väitteensä todenperäsiin seikkoihin. En pidä pinnallisista ihmisistä ystävinäni, vaan haluan mennä asioissa aina pintaa syvemmälle. Kuitenkaan en jaksa kauaa puhua niitä näitä, vaan asiassa pitää olla aina joku pointti. Lisäksi kaipaan paljon virikkeitä. En esimerkiksi jaksa kauaa istua paikoillani ja vain oleskella, vaan vähintäänkin pitää olla ilmassa joku keskustelu tai sitten muu aktiviteetti. Toisaalta hiljaiset hetket on ahdistavia, enkä useinkaan vietä kahdenkeskeistä aikaa sellaisen henkilön kanssa joka ei osaltaan tue loogista dialogia.

      Miinuksia itsessä

      -Omat suunnitelmat sokaisevat muiden suunnitelmat ja minun on vaikea hyväksyä muiden päätöksiä.

      -Liika huolehtiminen ja itsekriittisyys

      -Otan arvostelusta ja kritiikistä helposti itseeni

      -Jos tunnen että minua on loukattu, enkä saa yhtään empatiaa puolelleni, voin olla erittäin pitkävihainen

      -Tunteissa erittäin kylmä, paitsi silloin kun kohdalla on se ainut ja oikea

      Positiivisia

      -Luotettava ja miellyttämishaluinen

      -Hyvä keskustelija (pystyy puhumaan tarvittaessa kaikista asioista)

      -Ottaa huomioon todelliset ystävät kaksinverroin ja haluaa pitää kiinni vakaista ihmissuhteista

      -Auttamishaluinen

      -Looginen järki-ihminen

      -Jos minua kohtaan ollaan ystävällisiä, huomioin sen 99% varmuudella

      Ylläolevan ei siis ole tarkoitus olla mikään yleistys Neitsyestä, vaan on täysin luonteeni mukainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe