Ballzy kokemuksia... Ei positiivista

Anonyymi

Tilasin sellaisesta verkkokaupasta kuin Ballzy tuotteita, jotka löytyi sivujen mukaan kaupasta, mutta 16 päivää tilauksesta paketti ei ole vieläkään saapunut Postille. Kaiken lisäksi heidän lähetysvahvistuksen saamiseen meni ainakin kaksi viikkoa tilauksen tekemisestä. Saa nähdä milloin paidat saapuvat perille... Niitä odotellessa

120

39433

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko vieläkään saanut tilaustasi? Mietin tässä että tilaisinko yhdet kengät tuolta nettikaupasta. Mutta kannattaako?

      • Anonyymi

        Tilasitko mitään?


      • Anonyymi

        Itse tilasin ballzysta jordanit ja oli luotettava😄👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tilasin ballzysta jordanit ja oli luotettava😄👍

        En usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko

        Mä tilasin kans Jordanit ja oli luotettava! Meille tuli 9 päivän jälkeen paketti jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tilasin ballzysta jordanit ja oli luotettava😄👍

        Tuliko legit perille ku ite meinasin ostaa jordan kolmoset sieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko

        AI ET USKO MIKSET USKO TODISTETTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AI ET USKO MIKSET USKO TODISTETTA

        Voi vittu siis enmenis kommentoimaan jos en oo koskaan tilannut sielt yli tonnin jorkkui nii voinpahan vaan sanoo et on luotettava sivusto mitä vittuu jengi valehtelee ettei oo mikään vitun luotettava sivusto vaik on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tilasin ballzysta jordanit ja oli luotettava😄👍

        Itse tilasin jordanit ja ne tuli 2-3 päivän päästä 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tilasin ballzysta jordanit ja oli luotettava😄👍

        Hyvä tietää


    • Anonyymi

      Ite tilasin niken air force 1 tuolta ballzy kaupasta ja kyllä voin suositella sain tilaus vahvistuksen melkein heti sähköpostiin ja toimitus oli todella nopea tulivat jopa päivää aikaisemmin mitä postin seuranata oli arvionut tulopäiväksi. 5/5

      • Anonyymi

        Onko aprillipila ?
        Ballzy ei vastaa puheluihin viikkoihin eikä myöskään sähköposteihin joita olen useampiakin lähetellyt Latviaan, Tallinnanna ja Suomeen :-)

        Varmaan kannattavaa toimintaa on tämä....


      • Anonyymi

        Onko aidot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aprillipila ?
        Ballzy ei vastaa puheluihin viikkoihin eikä myöskään sähköposteihin joita olen useampiakin lähetellyt Latviaan, Tallinnanna ja Suomeen :-)

        Varmaan kannattavaa toimintaa on tämä....

        Tilasin kengät torstaina ja tilausvahvistus tuli samana päivänä melkein heti. Perjantaina tuli ilmoitus, että paketti on lähetetty. Nyt odotellaan. Uskon kyllä kauppaan ja moni tuttu on tilannut sieltä, jotka sai minutkin tilaamaan sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kengät torstaina ja tilausvahvistus tuli samana päivänä melkein heti. Perjantaina tuli ilmoitus, että paketti on lähetetty. Nyt odotellaan. Uskon kyllä kauppaan ja moni tuttu on tilannut sieltä, jotka sai minutkin tilaamaan sieltä.

        PÄIVITYS: kengät tulivat parissa päivässä eli seuraavan viikon tiistaina. Suosittelen Ballzy-verkkokauppaa.


      • Anonyymi

        Se on ihan totta ja tallinassa on kyseinen liike ja tilasin sieltä nettisivuilta Air Jordan 1 ja eilen tilasin ja nyt jo seuranta koodi tuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kengät torstaina ja tilausvahvistus tuli samana päivänä melkein heti. Perjantaina tuli ilmoitus, että paketti on lähetetty. Nyt odotellaan. Uskon kyllä kauppaan ja moni tuttu on tilannut sieltä, jotka sai minutkin tilaamaan sieltä.

        Totta


    • Anonyymi

      oisko poistaa jotai akuuttii nippii

    • Anonyymi

      Kuukausi sitten tullut; että tilaus lähetetty, ei vieläkään ole tullut postin kuljetettavaksi. Ei vastata s-posteihin, en tilaa enää.

      • Anonyymi

        Saitko koskaan tilaustasi?


      • Anonyymi

        Joskus postin työntekijät voivat varastaa tuotteita… Harvoin toki, mutta veljeni kengät eivät ikinä saapuneet (ei tilattu balltzystä) mutta joku kuitenkin oli merkannut tilauksen saapuneeksi.


    • Anonyymi

      Eli ei kannat vai luottaa? Aattelin ku olisi ostan air force react 1 mutt ei vrmaa sielt kanttii

    • Anonyymi

      Ei todellakaan kannata tilata sieltä! Tilasin kengät, ja ensimmäisellä kerralla kun sain ne oli aivan liian ison koon lähettänyt ja kun palautin niin sain tilalle liian pienen koon. Ei ilmeisesti siellä edes kokoa osata katsoa oikein :(

      • Anonyymi

        kannattaa se koko laittaa oiken idiootti


      • Anonyymi

        Älä tilaa kenkiä jos et tiedä omaa kokoasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kannattaa se koko laittaa oiken idiootti

        Pidä nyt vitun eesti se turpa kiinni. Ne tilaukset ei tule ja kauppa ei toimi lopeta se kitinä


    • Anonyymi

      Joo älkää vittu tilatko, tässä kohta 2 vko odoteltu että ne kusiset kengät edes lähtis sieltä tännepäin. Sähköposteihin eivät ole myöskään vastanneet, aivan käsittämättömän paska pulju.

    • Anonyymi

      Kyseisen kaupan toiminta on äärimmäisen hämärää.. Myyjät vaikuttavat epätietietoisilta toiminnasta. Tuntuu, että esimerkiksi tuotteita tilatessa kaikki osapuolet pesevät kätensä tilausten myöhästyttäjän tai kadottajan roolista. Myös suomenpäädyn johtoportaasta olen saanut tylyn kuvan. En itse tue näin amatöörimäistä toimintaa.

    • Anonyymi

      Joo ei kannata ballzyltä tilata mitään, itse tilasin kuukausi sitten 175€ korisvaatteita eikä kuulunut 20 päivään mitään. Postin seurantakoodi tuli kumminkin. Ei vastannut viesteihin saatika puheluihin paitsi yhteen kuumotusviestiin ja vastaus oli että olemme pahoillamme näyttää siltä että posti on hukannut lähetyksen. Lupaili lähettää vaatteet uudestaan mikäli koot löytyy ja muussa tapauksessa rahat takaisin... Saa nähdä näkyykö rahojakaan.

      • Anonyymi

        saitko rahat takasi?


      • Anonyymi

        Sama kokemus. Rahat meni ja tuotteita ei koskaan toimitettu. Piti hakea luottokortin ostoturvan kautta rahat takas.


    • Anonyymi

      Kai nää ballzyn kengät on aitoja?

      • Anonyymi

        Sain tänään omat ja aidolta näyttävät mutta en ole täysin varma, katoin pari unboxing videota ja samalta näyttää


    • Anonyymi

      Älkää todellakaan tilatko ballzyltä. Lupaa lähettää jäljityskoodin tilauksesta, mutta mitään ei tule.

      • Anonyymi

        Mulle tuli


      • Anonyymi

        Tuli minulle myös, mutta 4 päivä tilauksen jälkeen. Kannata aina tutkia kaikki roskapostit jm.


    • Anonyymi

      Onko kukaan tuolta tilatessaan saanut tilaustaan? XD. Hyvän hintaset jordanit löytys mun koossa vähän hötsittäis tilailla.

      • Anonyymi

        Kyl mulle tuli


    • Anonyymi

      siis mun air jordan ykköset tuli alle viikossa. mut onks tääl jotai sneaker headii joka tietäis et nää kengät on aitoja?

      • Anonyymi

        Kyl ne iha aidot pitäis olla, ballzyl on kauppoja 5 eri maassa


      • Anonyymi

        on joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on joo

        Sain kengät ja on aidot ja oikeen kokoset!
        Saapu tänään ja on hyvässä kunnossa ja ei kestäny kun 5 päivää kun tuli tallinnasta👍🏻👍🏻 suosittelen


    • Anonyymi

      Ei saakeli. Tilasin sieltä huntin kengät ja nyt vasta luin tän. Saas nähä tuleeko koskaan perille

      • Anonyymi

        Sama 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama 😳

        Kuten tohon alle kirjoitin niin kengät saapu ja kaikki hyvin 😊


    • Anonyymi

      UPDATE!!! Kengät saapu alle viikossa. Ovat oikeaa kokoa. Ainoa mitä huomasin oli se, että Ballzyn sivuilla olevat kuvat vääristi vähän väriä kengistä yhdestä kohtaa ( näytti violetilta mut olikin musta ) mutta nää on paljon hienommat näin joten no harm done. Kaikinpuolin hyvä kokemus.

      • Anonyymi

        Noniin hyvä sitten ☺️ Ihmettelen miten kaikilla muilla on noin huonoja kokemuksia vaikka liike vaikuttaa luotettavalta ja löytyy jopa Espoosta😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin hyvä sitten ☺️ Ihmettelen miten kaikilla muilla on noin huonoja kokemuksia vaikka liike vaikuttaa luotettavalta ja löytyy jopa Espoosta😬

        totta


    • Anonyymi

      Joo 2vk sitten tilatut kengät eikä tuolla päässä kukaan vastaa sähköpostiinkaan, 4-9pv lukee toimitus sivuilla, taitaapi jäädä tämä kauppa exit listalle

      • Anonyymi

        Kuitenkin yli 200e maksanut, jossei sieltä päästä kuulu täytyypi käydä espoon liikkeessä kysymässä


    • Anonyymi

      Just tilasin af1 saas nähä tuleeko.🤷🏽‍♂️

      • Anonyymi

        Tuliko?


    • Anonyymi

      Ite sain viides päiväs, tilasin jordanit

      • Anonyymi

        Ite tilasin eilen ja kun yritän katsoa missä tuote on matkalla se sanoo että "joko yhteytesi on huono tai jotkut ovat kaapanneet laitteesi" että on niinsanotusti nytten JÄNNÄT PAIKAT
        (onko muille käynyt näin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite tilasin eilen ja kun yritän katsoa missä tuote on matkalla se sanoo että "joko yhteytesi on huono tai jotkut ovat kaapanneet laitteesi" että on niinsanotusti nytten JÄNNÄT PAIKAT
        (onko muille käynyt näin)

        Mä en itse pysty seuraamaan tilaustani koska se sanoo että se nettisivu yrittää kerätä multa jotain yksityisiä tietoja? Varmaan viikko sitten tilasin eikä oo näkynyt kenkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en itse pysty seuraamaan tilaustani koska se sanoo että se nettisivu yrittää kerätä multa jotain yksityisiä tietoja? Varmaan viikko sitten tilasin eikä oo näkynyt kenkiä.

        Mulla on tämä sama


    • Anonyymi

      ootellut tässä 10 päivää tilausta ei ole edes lähtenyt vielä
      ei kannata tilata

      • Anonyymi

        Itse tilasin air jordanit ja toimitus luki 4-9 päivää, eikä tilaus ole edes lähtenyt vielä. Olen myös lähettänyt sähköpostia sinne, mutta ei ole tullut vastausta. Onko kenelläkään hajua tuleeko kengät edes perille?


      • Anonyymi

        Itse tilasin jordanit tilattiin lauantaina ja heti maanantaina tuli viestiä, että tilaus lähetetty


    • Anonyymi

      kannattaisiko mun ostaa ballzylta kengät air jordan 1 mid ku mistää muual ei löydy zalandolta on kaikki mennyt ja haluisin tilata euroopasta ettei kestä kauhe kauaa ja en tiedä muita kauppoja

      • Anonyymi

        en suosittele olen itse odottanut jordaneita 3 viikkoa
        vaikka sivuilla luki toimitus aika 4-9 arkipäivää
        EN SUOSITTELE


    • Anonyymi

      En suosittele Ballzyn verkkokauppaa. Tilasin kuukausi sitten vaatteita ja olen ystävällisesti kysellyt tilaukseni perään saamatta vastausta. Erikoista ettei tiedusteluihin vastata, jos ”lupaus” sivuilla on, että tuotteet toimitetaan 4-9 arkipäivässä.

    • Anonyymi

      En suosittele. Tilaus kyllä saapui perille suht nopeasti, mutta puolet tuotteista puuttui paketista. Silti kaikista laskutettu.

    • Anonyymi

      Tilasin kengät eikä tullut tilausvahvistusta, ei vastattu sähköposteihin tai puheluihin, mutta kengät saapuivat perille. Todella huonoa palvelua, mutta onneksi tilaus saapui.

    • Anonyymi

      Tilasin Air Jordan 1 ajko1 sain kengät viikossa mutta toinen kenkä kävelty kärjestä aivan lyttyyn, pohjallisesta logot kuluneet sekä hikisen hajuiset. Meiliin eivät vastaile. Eikait auta kun kiikuttaa kengät Espoon myymälään ja vaatia rahoja takaisin. 0/5 ballzy

    • Anonyymi

      Itelle tuli 5 arkipäivässä air force 1 ei mitään ongelmia postituksen kanssa ja oikeat kengät ja ihan uudet ovat.

    • Anonyymi

      JOS TEILLE EI OLE TULLIT TILAUSTA SE VOI JOHTUA SIITÄ ETTÄ VERKKOKAUPPA PÄIVITETÄÄN MYÖHÄSSÄ. JOTEN RUOTE ON VOINYT LOPPUA JO. MINULLA KÄVI NIIN JA PALAUTTI RAHAT. TILAUS OLI TEHTY 2 VIIKKOA ENNEN. NIILLÄ ON VAIN PARI PARIA YHTÄ KOKOA, MIKÄ VOI LOPPUA NOPEASTI

    • Anonyymi

      Joko ne paidat on tullut?

    • Anonyymi

      kengät 2 vk sitten tilattu eikä ole virosta mihinkään liikkuneet. Osaako joku kertoa ovatko tulossa edes perille?

      • Anonyymi

        Itse tilasin kengät viime viikon torstaina ja olivat tulleet jo tämän viikon keskiviikkona. Tilasin air forcet ja en tiedä ovatko aidot, omasta takaa löytyy jo 100% varmuudella aidot forcet ja vertailin niitä niin uudet ovat laadultaan huonommat ja jotenkin pienemmät, mutta tuhosin kenkälaatikon jo, joten en voi niitä enää palauttaa, saattavat toki olla aidotkin.


      • Anonyymi

        Kopioi koodi postin seurantaan. On kyl jo myöhäistä


    • Anonyymi

      Itse tilasin Jordan 1 ja seuraavana päivänä tuli ilmoitus, että paketti on lähtenyt ja sain kengät alle viikossa.

    • Anonyymi

      Mä tilasin sieltä jordanit sunnuntaina 7.8. ja ne tuli kolmessa päivässä perille. On vissiin ihan aidotki jordanit.

      • Anonyymi

        Myös tilasin Jordanit 7.8, mutta ei ole näkynyt. Seurantakoodin mukaan niitä ei ole edes lähetetty. Rahat kyllä ottivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös tilasin Jordanit 7.8, mutta ei ole näkynyt. Seurantakoodin mukaan niitä ei ole edes lähetetty. Rahat kyllä ottivat.

        Kopioi koodi postin seurantaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopioi koodi postin seurantaan.

        Veikkaan et ne odottaa jo noutoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kopioi koodi postin seurantaan.

        Mist se koodin löytää
        sillä se koodi mikä o siin sähköpostissa ei toimi ja kun painan seuraa kuljetusta tulee error


    • Anonyymi

      Itse odottelin myös pakettia ja sain seuranta koodinkin. Mutta sähköpostilinkin mukaan paketti ei ollut edes lähtenyt matkaan. Odottelin muutaman viikon ja huomasin kopioida seuranta koodin postin pakettiseurantaan. Ja hups huomenna paketti lähtisikin jo takaisin lähettäjälle. Ei mitään ilmoitusta ei viestia eikä spostia paketin saapumisesta. Puhelin numero ja sposti jätetty varmaan tahallaan vajaaksi ettei tajuaisi noutaa ajoissa. Näinhän niitä kamppeita voi sit halvemmalla myydä kun ne on jo kertaalleen maksettu. Kuinkahan monelle on käynyt jo et palautuu myyjälle? Veikkaan et aika monelle

    • Anonyymi

      Ballzy myy feikkejä kenkiä ei kannata tilata 👎👎

      • Anonyymi

        Onko tämä totta? Itse tilasin juuri kengät sieltä 149e ja saa nähdä tuleeko perille.


    • Anonyymi

      Ite tilasin 28.8 sunnuntaina jorkut ja sain kyllä tilausvahvistuksen ja mailiin sen "seuraa lähetystä" nii ku meen kattoo et mis kohil ne o nii se ei anna mitää sijainti tietoja tai muuta Soo tuleekohan ne ees😳

    • Anonyymi

      15.8. tilattu kengät. Mitään ei ole kuulunut. Eivät vastaa chatiin/sähköpostiin/puheluihin. Nyt syyskuussa ei ole edes seurantakoodia tullut. En suosittele.

      • Anonyymi

        saitko rahoja takaisin?


      • Anonyymi

        Saitko kenkäsi perille asti?


    • Anonyymi

      Onks noi ballzyn kengät aitoja?

    • Anonyymi

      menin tilaamaan af 1 ja 5päivän jälkeen ei mitään merkkiä että olisi edes lähetetty. Haluisin perua tilauksen koska en usko kenkien ikinä saapuvan mutta missä saitte tilauksen peruttua ja rahat takaisin? Vastaavatko ikinä sposteihi vai täytyykö soittaa . Pistin 2 spostia heille suomeksi ja englanniksi ja toivon että rahat tulisivat pian takaisin

    • Anonyymi

      Laitoin eilen tilaukseen ai jordan 1 ja äskön tuli seurantakoodi joka näyttää ”unexpected response” joten tulin etsiskelemään kokemuksia. Kovasti toivon että kengät tulee nopeasti ja aitoina :/ oon selaillut ballzyn instagramia ja kaikki sen kivijalkakaupat vaikuttavat ihan kunnollisilta, ihmetyttää miten netikaupassa ja tilauksissa niin huonoja kokemuksia. Olisi nuo tulossa poikaystävälle joululahjaksi kun zalandolla kaikki koot loppu 😬

      • Anonyymi

        Update^^
        Kävin katsomassa nyt omapostin ja sinne on tullut niin eilen kuin myös tänään lähetykset ”Streetbrand OÜ” -lähettäjältä (posti odottaa lähetystä), ihmettelen että miksi niitä on kaksi eri, toinen tullut eilen heti tilattuani ja toinen nyt kun tuli spostiin seurantakoodi joka ei toimi


      • Anonyymi

        Mulla oli sama homma, laitoin säpon takas, et linkki ei toimi ja millä tilausnumerol oli. Vastasivat alta viitee minuuttii ja kirjotti sen seurantakoodin. Postilta löyty paketti. Eioo viel lähteny matkaa, et täs nyt sit kenkii ootellessa.


      • Anonyymi

        Tilasin vajaa 2 viikkoa sitten Jordan 1 saapui tänään. mietin tässä vaan että mahtaako olla aidot


    • Anonyymi

      Tuleekohan itselle kuinka nopeasti kun tilasin ballzystä af1 jotka oli viron varastossa?

      • Anonyymi

        mulla eivät olleet viikkoon lähteneet jote tuski olivat koskaa tulossa. Peruin tilauksen


      • Anonyymi

        Itse tilasin Jordan 1. Nekin tulivat virosta ja saapuisi parin viikon sisään luulisin että af sama


    • Anonyymi

      Palautin parit kengät syyskuun lopussa ja rahoja ei ole palautettu vaikka niin väittävät. Heillä lupauksena 14 päivän rahojen palautusta, mutta eipä olekaan. En suosittele kyseistä liikettä. Asiakaspalvelusta saa todella ympäripyöreitä vastauksia. Ja tosiaan väittävät että maksu on palautettu. Nope.

      • Anonyymi

        infoo jos sun rahat tulee! mullakin melkee 2vko sit tehty rahojen palautus tilauksesta jonka peruin ennen kuin tuotetta ees lähetettii mut rahoja ei sitte näy missää vaikka sanoivat palauttaneensa.


    • Anonyymi

      Juu ei kannata niiltä tilata mitään, tilasin kengät ja sain tilausvahvistuksen, no kengät tuli jo samalla viikolla ja ilokseni ne olivatkin ihan täysin väärät kengät, väärän väriset ja väärän kokoiset. Palautin kengät ja nyt olen yrittänyt saada oikeita kenkiä tilalle, no sekään ei niin helppoa ole. Väärät kengät palautettu, eivät aijo lähettää oikeita kenkiä tilalle ellen tee uutta tilausta samoista kengistä ja maksa uudestaan kenkien hintaa, eivät ole kahden viikon sisään palauttanut rahoja ja asiakaspalvelulta mahdoton saada järkevää vastausta mihinkään eivätkä ole halukkaita edes auttamaan. Jos jonkun neuvon voin muille ostajille antaa niin vältelkää tätä kauppaa parhaanne mukaan (säästytte päänsäryltä)

    • Anonyymi

      Vähän jännitti tilata Jordanit Ballzyn kautta kun olin lukenut kokemuksia täältä... Mutta homma toimi hyvin, kengät saapui viikon sisällä tilauksesta ja oli just sellaiset kun piti olla. Laatikko ja merkinnät ym oli ihan identtiset,kun joskus Niken viralliselta sivulta ostetuilla kengillä. Että sen perusteella voisin jopa olettaa Jordanien olevan aitoja.. itse siis voin kokemuksen perusteella suositella.

    • Anonyymi

      Niin ja omaPosti sovelluksen kautta sai ilmoituksen toimituksesta ja seurattua missä jordanit on menossa. Mitään muuta kautta ilmoitusta ei tullut kun kengät olivat saapuneet.

      • Anonyymi

        Unohdit laittaa puhelinnumeron tai laitoit sen väärin?!
        Minä sain myös tekstiviestin.


    • Anonyymi

      SEURANNASTA HUOLESTUVILLE!!
      Seuranta ei oo yhtään ajantasalla mutta tuli 5 päivässä postilta viesti että kenggät saapu, ostin jordan 1 ja on hyvät!
      Suosittelen👍🏻

    • Anonyymi

      Toimittivat tuotteen myöhässä (omien toimitusehtojen perusteella), seurannan vuoksi myös tuli epäily huijauksesta, mutta sain kuitenkin kengät. Kengissä paljastui vika 21 pv tuotteen saapumisesta. (palautus ehtona 14 pv) Tuote reklamoitiin ohjeiden mukaan kuvilla, mutta Ballzy ei enää vastaa. ei mitään sovittelu ehdotusta tms. Joudumme sotkemaan kuluttajariitalautakunnan mukaan,

      Koska maksoin visalla, olen "onnekas" voin tehdä tutteesta rikosilmoituksen ja toimittamalla rikosilmoituksen luottokunnalle saanen rahat nopeammin takaisin kuin kuluttajariidan kautta. On kuitenkin muistettava että kuluttajariitalautakunta antaa suosituksen miten reklamaation kanssa myyjän tulee toimia, mutta vaikuttaa että edessä on näin hyvin pitkä tie.

      Olkaa myös varovaisia. Puhelinasiakaspalvelijat eivät pysty oikein vastaamaan mitään teidän ongelmaan vaikka näkevät viestit. voivat vain pahoitella. antavat myös ballzyn nettisivujen kirjallisia ohjeita vastaan olevia neuvoja miten tulee toimia. juridisesti heikoilla on jos et saa asiakaspalvelun pyyntöä toimia kirjallisia ohjeita vastaan nauhalle tms. nauhoittakaa myös itse puhelut (ja kertokaa toimivanne niin)

    • Anonyymi

      Tilasin perjantaina (16.12.22). Torstaina (22.12.22) aamulla oli paketti perillä. Eli luvattu aika oli 3-7 päivä, meni 6 päivä. Aitot ovat!
      Positiivisia kokemuksia minulla.

    • Anonyymi

      Itse pidän ballzya luotettavana sain tilattua jordanit ja aidot on. Tilaus tuli postiin noin 5 päivän kuluttua. SUOSITTELEN👌👌

    • Anonyymi

      Toissa päivänä olin tilaamassa jordan1suomi sivulta hordaneita mutta ostossa meni jotain vikaan (ei mennyt onneksi rahat) ja luin kokemuksia jälkeenpäin ja se on kuulemma ihan pa**a huijaus paikka. Sit aattelin eilen tilaa jordanit ballzyltä ja No nyt 74€ tilaus tehty, mutta vahvistusviestiä ei s-postiin ole tullut. Kovasti mainostetaan sivuillakin "ilmainen toimitus, 14p. palautusoikeus ja ilmainen palautus" ja siis weksillä ja mikael renwallilla on ollu instagramissa ballzy arvontoja ja luulis et tuskin monet somevaikuttajat tekis yhteistyöarvontaa huijaus paikan kanssa. Toivon kyllä että tilaamani kengät tulevat ajoissa ja juuri sellaisena kuin pitääkin. Ärsyttäisi suunnattomasti jos ei tulisi, sillä olen tehnyt hirveän työn hyvien (halpojen) jordanien löytämisen eteen kun mistään ei ole löytynyt oikeaa kokoa, näköä tai tuote on ollut loppuunmyyty. Hitto vie

      • Anonyymi

        Update: yön aikana olikin tullu vahvistusviesti joten 👍 se kyllä antaa varmuutta tähän


    • Anonyymi

      Itse olen äärimmäisen pettynyt Ballzyn toimintaan. Vaikuttaa siltä, että asiakaspalvelu on pihalla kaiken osalta ja pyritään väsyttämään asiakas ohjaamalla yhdeltä henkilöltä toiselle ja aina lähettämään myös kirjallinen viesti asiakaspalveluun mihin ei kuitenkaan koskaan vastailla. Uskon, että homma toimii jos saa oikean kengän tilattua. Heti jos tulee palautus tms., homma menee vaikeaksi. Itse en usko että tulen ikinä rahapalautusta saamaan vaikka kengät tuli palautettua samana päivänä kun saapuivat. Tässä on mennyt nyt yli kuukausi ja pientäkään valoa ei ole tunnelin päässä näkyvissä.

    • Anonyymi

      Tilasin ballzysta Kyrie 8- kengät maanantaina 23.01 ja kengät olivat jo perillä perjantaina 27.01. Lukiessani arvosteluja olin erittäin huolissani että saapuuko pakettini, mutta sehän tuli nopeasti ja ongelmitta perille. Tilausvahvistus tuli melkein heti sähköpostiin ja samalla linkki postiin. Paketti kuitenkin näkyi vain oma-postin kautta. Kaikin puolin hyvä kokemus

    • Anonyymi

      Tilasin kengät balzzy kaupasta ja nyt kaks viikkoa kulut eikä ole tullut mitä tehdä?

    • Anonyymi

      He eivät ole maksaneet minulle hyvityksen kahteen kuukauteen.
      Huijarit

    • Anonyymi

      Kyllä meille on tullut kaikki mitä tilattu Ballzyltä. Kengätkin alle viikossa.. seuranta tunnuksen seuranta on nii jäljessä että siihen ei kannata luottaa kyl .

      • Anonyymi

        Kauva meni et tuli se seuranta linkki


    • Anonyymi

      5pv meni ja tilaus tuli. Luotettava

    • Anonyymi

      Reilu viikko tilauksesta tuotteet tuli perille. Ei mitään ongelmaa. Luotettava kauppa

    • Anonyymi

      Vitun kusettajat tilasin housut ja ne tuli mutta liiän pienet nettisivuilla näkyy että ilmainen palautus mutta sitten kun menee palauttamaan on että 17€ palautus

    • Anonyymi

      Sama kokemus. Joistain kumman syytä 2 ensimmäistä tilausta tuli kuten piti. Sitten alkoi ongelmat…tilaus josta tuli tilausvahvistus ja toimituksen lähetyskoodi. 2 myöhemmin tilaus edelleen toimittamatta, jonka jälkeen Itellan ilmoitti että lähetyskoodi ei ole enää voimassa. Asiaspalvelu ei 10 yhteydenoton jälkeen osannut sanoa muuta kuin, että asiaa selvitetään. Erikoinen yritys, jonka toiminnasta päätellen isoissa taloudellisissa vaikeuksissa. Ei voi suositella. Piti tehdä rikosilmoitus ja reklamaatio luotyokorttiyhtiölle. Onneksi ainakin Suomessa on KKV määrittelemä luottokortin ostoturva. Viron pojat keksineet, että kun myy tavaraa ilman toimitus jää katetta paljon enemmän. Toivottavasti tälläiset kusettajat saadaan jollakin keinoin pois markkinoilta.

    • Anonyymi

      Sama kokemus. Rahat meni ja tuotteita ei koskaan toimitettu. Piti hakea rahat takaisin luottokortin ostoturvan kautta. Ihan kusetusta koko toiminta.

    • Anonyymi

      Omat kengät mitkä tilasin, niin toinen puristaa ja olen ollut asiakaspalveluun yhteydessä, mutta sieltä ei vastata. Ei tee mieli palauttaa kun lukenut muiden palautuksista.

    • Anonyymi

      Tilasin jordan kolmoset keskiviikkona ja tuli jo perjantaina perille. Loistava kauppa tilata luotettavasti kenkiä👍

    • Anonyymi

      Itse tilannut 2 Air Max 90 ja tuli aika nopeasti 4-5 päivässä. Mutta ovatko aitoja? Onko joku vienyt ne viralliseen kauppaan tarkistettavaksi? Kun aika omituista jos Zalandolta loppuneet mutta Ballzylla oli molempia isossa koossa?

    • Anonyymi

      Aivan hanurista. Palautettu kengät myymälään kuukausi sitten, vieläkään ei ole tullut rahoja. Kukaan ei tiedä mitään, en tilaa toiste ja varoitan tässä muitakin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe