Ikävä olla riesa

Olen riesa. Myönnän sen, koska en muutakaan voi. Kaikkeni olen yrittänyt, etten roikkuisi täällä toistuvasti kirjoittelemassa hänelle pääni tunnekaaoksesta. Kun kasvotusten näitä ei voida rauhassa käydä läpi, on ne purettava jonnekin. Tämä on siihen sopiva dumppauspiste, anonyymipalsta ja kuitenkin kaikkien luettavissa. Hänkin voi ne lukea, jos haluaa.

Jospa saisimme puhuttua nämä selväksi, niin voisin lopettaa näiden pyörittelyn. En ole hullu, mutta jonkinsortin pöljä ehkä. Pöljä, kun en ole luovuttanut jo, vaan aina lopulta palannut samalle radalle.

Tämä sinulle, "Samara", vaikket mikään kurja itäauto olekaan...

58

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä haluaisit satasen samaralle puhua?

• Anonyymi

Et taida olla hän, kun noin halvalla lähdet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida olla hän, kun noin halvalla lähdet?

Voisin puhua hänelle vähän kaikesta: menneistä ja nykyisistä ajatuksista sekä tuntemuksista. Avata juttuja molemminpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin puhua hänelle vähän kaikesta: menneistä ja nykyisistä ajatuksista sekä tuntemuksista. Avata juttuja molemminpäin.

Sillä toisellakin osapuolella voi olla paha mieli, jos et tiedä haluaako se jutella kanssasi vai ei soita vahingossa taskupuhelu ja katso soittaako takaisin

• Anonyymi

Siis jollekin vartijalle,Jumalan suojeluksessa olevalle tai "yöpuheelle" menee

• Anonyymi

Tai sitten kyse on peitenimestä, joka pohjautuu oikeaan nimeen. You never know. Maskirovka, sanoisi venäläinen.

• Anonyymi

Miksihän mulle tulee joku lumiukkojuttu hyvin hyvin etäisesti mieleen, että se vois olla mulle. Vaan en muista enää. Mutta muistan hänen sanoneen että ”kylmät kädet, lämmin sydän”.. minun sydäntäni hän lämmittää. Vaikka välillä olen ku joku lumiukko ja kylmä ollutkin.. tahtoisin niin jutella kasvokkain. Eilen mielessäni kuvittelin hänet eteeni ja mietein että mitä sanoisin? Kun se tilanne tuntuu niin unenomaiselta, kaukaiselta, mahdottomalta.. että näkisin kasvokkain.

• Anonyymi

Miksi se kasvotusten tapaaminen tuntuu melkein mahdottomalta? Onko välimatka niin suuri vai onko välissänne vain ihmisen rakentama muuri?

Tuo sanonta on minullekin tuttu, ja olen sitä käyttänytkin joskus. Vain kun naisen sormet ovat viileät, mutta lämpö hehkuu sisältäpäin.

Mr. Snowman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se kasvotusten tapaaminen tuntuu melkein mahdottomalta? Onko välimatka niin suuri vai onko välissänne vain ihmisen rakentama muuri?

Tuo sanonta on minullekin tuttu, ja olen sitä käyttänytkin joskus. Vain kun naisen sormet ovat viileät, mutta lämpö hehkuu sisältäpäin.

Mr. Snowman

Ihmismuuri välissä. Ja oma käytökseni siltä osin etten ole aina ollut tunteistani rehellinen, enkä ole uskaltanut heittäytyä. Nyt on sitten liian myöhäistä haihatella enää mitään. Niinkuin paras kaverini sanoi ”unoha se, ku ei vastaa” tai jotain sinne päin. Silti joku mielensopukka tahtoisi uskoa että sinä olet hän, tai hän olisi täällä kirjoitellut minulle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmismuuri välissä. Ja oma käytökseni siltä osin etten ole aina ollut tunteistani rehellinen, enkä ole uskaltanut heittäytyä. Nyt on sitten liian myöhäistä haihatella enää mitään. Niinkuin paras kaverini sanoi ”unoha se, ku ei vastaa” tai jotain sinne päin. Silti joku mielensopukka tahtoisi uskoa että sinä olet hän, tai hän olisi täällä kirjoitellut minulle..

Se ihmismuuri on usein se vaikein este ylitettäväksi. Ehkä se kaverisi oli oikeassa: Jos tyypistä ei kuulu mitään, ei hänellä kovin suuria tunteitakaan ollut. Ne tulee jollakin tavalla ulos, edes jossakin yhteydenoton muodossa.
        Uskalluksen puutetta ainakin, se on se paha kaiken pilaaja.

Tuskin olen hän, vaikka toki tuossa jotain osuvaakin on. Ilman tunnistetta melko mahdoton tietää tarkemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ihmismuuri on usein se vaikein este ylitettäväksi. Ehkä se kaverisi oli oikeassa: Jos tyypistä ei kuulu mitään, ei hänellä kovin suuria tunteitakaan ollut. Ne tulee jollakin tavalla ulos, edes jossakin yhteydenoton muodossa.
        Uskalluksen puutetta ainakin, se on se paha kaiken pilaaja.

Tuskin olen hän, vaikka toki tuossa jotain osuvaakin on. Ilman tunnistetta melko mahdoton tietää tarkemmin.

Jäi mietityttämään tuo "Nyt on sitten liian myöhäistä haihatella enää mitään." Onko tapahtunut jotain oleellista tilanteissanne?

• Anonyymi

Mutta et sinä ole riesa. Et ole koskaan ollut. Tai jos olet riesa miin olet riesa, jonka tahtoisin elämääni.

• Anonyymi

Positiivinen riesa? Käy sitkeydellään hermoille, muttet halua päästä eroonkaan? Sellainen toivonkin hänelle olevani, en pelkkä raivostuttavan roikkuva tekstitulva, josta ei koskaan tiedä mitä se seuraavaksi kirjoittelee.

• Anonyymi

Tähän voisi kirjoittaa vaikka mitä hempeetä, mutta jätetään se kasvotusten kerrottavaksi😊.

• Millä tavalla tahtoisit riesan elämääsi? Sivusta seuraajaksi ja ehkä selän takana kulkijaksi vai lähemmäs? Riesa voi olla rasittava välillä, ei se muuten riesa olisi.

• Anonyymi

Tähän oli vaikea vastata. Koeta löytää sieltä kaaoksesta edes jotakin johon voisi kommentoida?

Kirjoittaminen on hyvä lähtökohta, mutta on ylitettävä se kynnys missä oikeasti sanoo jotakin.

• Anonyymi

Tätä pääni kaaosta olen purkanut palstalle ihan tarpeeksi. Kommentteja tullut niihin jo riittämiin. Osa hyviä ja ajatuksia avaavia, osa pelkkää kuraa. Kuten palstalla yleensäkin menee.

Avauksella hain kontaktia juuri hänen kanssaan, kaikki muu on vain sivujuonnetta. Saa kommentoida, mutta en jaksa enää avata kaikkea kymmenettä kertaa.

-Snowman

• Anonyymi

Tällaisissa tapauksissa on vain kaksi järkevää vaihtoehtoa, Ottaa yhteyttä irl tai unohtaa ja mennä eteenpäin. Valitsin itse jälkimmäisen :).

Sinä annat itsestäsi saamattoman kuvan. Mä ymmärrän jos tunnemyrskyssä kirjoittelee muutaman kerran, mutta että velloo ja rypee loputtomiin vuositolkulla tekemättä mitään konkreettista asialle- turn off.

• Anonyymi

En sentään vuositolkulla ole tänne kirjoitellut, vasta reilut puoli vuotta. Mikä sekin on ihan liikaa ja liian monta sivua tuotosta.

Saamattomasta en tiedä, monta mutkaa on ollut ja on matkassa, siksi näin olen toiminut. Ei voi vain rynniä kuin sonni kesälaitumella. En ala näitä sen tarkemmin perustelemaan täällä palstalla.

• Jälkikommenttina tuohon " unohtaa ja mennä eteenpäin"- kohtaan: Olen sitä kokeillut parikin kertaa. Ihan vaan päästäkseni tästä kiirastulesta. Ei onnistu kuin hetkeksi, kunnes joku päivä hän puhaltaa mieleni läpi kuin kesäinen tuuli. Se syntyy jostakin kohtaamisesta, tai sitten ihan yksin hiljaisuudessa ollessa, vaikkapa työpisteeni takana. Kesähelteen kuumaan tuulenpuuskaan verrattava fiilis, kokonaisvaltaisesti kuumottava tunne. Hymyilyttää minua aina kuin Naantalin aurinkoa. Ja jää sisään hehkumaan pitkäksi aikaa.

Joko päässäni tuulee liiaksi, tai sitten olen ihan vaan sekaisin hänestä? Oliko riittävä kuvaus tästä intensiteetistä?

• Anonyymi
        Mr.Snowman kirjoitti:

Jälkikommenttina tuohon " unohtaa ja mennä eteenpäin"- kohtaan: Olen sitä kokeillut parikin kertaa. Ihan vaan päästäkseni tästä kiirastulesta. Ei onnistu kuin hetkeksi, kunnes joku päivä hän puhaltaa mieleni läpi kuin kesäinen tuuli. Se syntyy jostakin kohtaamisesta, tai sitten ihan yksin hiljaisuudessa ollessa, vaikkapa työpisteeni takana. Kesähelteen kuumaan tuulenpuuskaan verrattava fiilis, kokonaisvaltaisesti kuumottava tunne. Hymyilyttää minua aina kuin Naantalin aurinkoa. Ja jää sisään hehkumaan pitkäksi aikaa.

Joko päässäni tuulee liiaksi, tai sitten olen ihan vaan sekaisin hänestä? Oliko riittävä kuvaus tästä intensiteetistä?

Varo ettei hän sulata sinua. Lumiukko kun olet.

• Anonyymi kirjoitti:

Varo ettei hän sulata sinua. Lumiukko kun olet.

Täytyy varoa ja yrittää pitää pää kaikesta huolimatta kylmänä.
        Suosittelen sitä itse kullekin...

• Anonyymi
        Mr.Snowman kirjoitti:

Jälkikommenttina tuohon " unohtaa ja mennä eteenpäin"- kohtaan: Olen sitä kokeillut parikin kertaa. Ihan vaan päästäkseni tästä kiirastulesta. Ei onnistu kuin hetkeksi, kunnes joku päivä hän puhaltaa mieleni läpi kuin kesäinen tuuli. Se syntyy jostakin kohtaamisesta, tai sitten ihan yksin hiljaisuudessa ollessa, vaikkapa työpisteeni takana. Kesähelteen kuumaan tuulenpuuskaan verrattava fiilis, kokonaisvaltaisesti kuumottava tunne. Hymyilyttää minua aina kuin Naantalin aurinkoa. Ja jää sisään hehkumaan pitkäksi aikaa.

Muakin hymyilyttää usein, jopa naurattaa. :D

Olen kuitenkin edelleenkin sitä mieltä, että viihdyt tuossa tilanteessa itse niin hyvin, että et koe tarpeelliseksi tehdä mitään asialle. Kukin tyylillään.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kuitenkin edelleenkin sitä mieltä, että viihdyt tuossa tilanteessa itse niin hyvin, että et koe tarpeelliseksi tehdä mitään asialle. Kukin tyylillään.

Voi olla, että viihdyn siinä liiaksi. Se on totta.
        Suakin naurattaa samanlaisessa tilanteessa, eli tiedät mitä tuossa kuvailin. Kuulostaa luettuna hölmöltä, ja siltä se joskus tuntuukin. Mutta minkäs sille teet.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja taas palasin kuin Columbo. Kerropa vielä yksi asia: Koskettaako käytökseni sinua syvemmälle vai pelkästään hauskuuttaa?
        Hänen silmänsä kertovat jotain, mutta eivät kaikkea.

• Anonyymi

Todellista rakkautta häntä kohtaan on näköjään sinulla. Silloin sitä toista ei voi unohtaa, ehkä tunteet joskus laimenevat mutta miten kauan se vie aikaa...

• R- sanaa kannattaa säästää, se kuluu väärässä paikassa käytettynä. Minusta se on molemminpuolista tunnetta, ei yksipuolinen tila.
        Yksipuolisena ollaan puhtaasti vain eriasteisen ihastuksen vietävinä. On kevyttä, lyhytkestoista ja syvempää pitkäkestoista, yhteistä ja yksipuoleista ihastumista. Tämä omana mielipiteenä.

• Tästäkin ketjusta on poistettu yksi kommentti asiattomana. Se näkyi minulle rekkautuneen aloituksen kautta tulleissa ilmoituksissa, jäi sinne vaikka kommentti oli heti poistettu.
      Erikoista, että joku purkaa pahaa oloaan aamupäivällä klo 10:14. Menikö tämä jotenkin iholle? Jos niin miksi?

• Anonyymi

En tiedä tuosta viestistä aamulla, mutta muistan viestiketjusi viime joulun alla. Siinä jos missä oli vedätyksen makua. Postasit ja lainailit runoja jostain vuosia aiemmin kirjoitetuista ketjuista.
        Teit jopa ehdotuksen tapaamisesta joka ilmeni loppujen lopuksi kusetukseksi. Nautitko sinä tämänkaltaisesta toiminnasta?
        En yhtään ihmettele jollet saa vastauksia täällä tai jos ihmiset vain kommentoivat tekstiäsi. Jollet pysty kasvotusten puhumaan asioitasi hänen kanssaan niin eikö silloin kannata jättää tuo riesana oleminenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä tuosta viestistä aamulla, mutta muistan viestiketjusi viime joulun alla. Siinä jos missä oli vedätyksen makua. Postasit ja lainailit runoja jostain vuosia aiemmin kirjoitetuista ketjuista.
        Teit jopa ehdotuksen tapaamisesta joka ilmeni loppujen lopuksi kusetukseksi. Nautitko sinä tämänkaltaisesta toiminnasta?
        En yhtään ihmettele jollet saa vastauksia täällä tai jos ihmiset vain kommentoivat tekstiäsi. Jollet pysty kasvotusten puhumaan asioitasi hänen kanssaan niin eikö silloin kannata jättää tuo riesana oleminenkin?

Olen näihin kommentoinut jo aiemmin, tiedät vastauksen kun palaat sinne. En kuseta ihmisiä, mutta voin joskus olla hyväuskoinen tunne- eläjä, jolloin virheitäkin sattuu. Vääriä luuloja puolin ja toisin, niinhän se meni?
        Ei liity tähän avaukseen mitenkään, joten annetaanko jo olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen näihin kommentoinut jo aiemmin, tiedät vastauksen kun palaat sinne. En kuseta ihmisiä, mutta voin joskus olla hyväuskoinen tunne- eläjä, jolloin virheitäkin sattuu. Vääriä luuloja puolin ja toisin, niinhän se meni?
        Ei liity tähän avaukseen mitenkään, joten annetaanko jo olla?

Yhtälailla liittyy aiemmiinkin ketjuihisi koska samaa asiaa. Miksei liittyisi? Jos annat täällä naisille jotain täkyjä kirjoitelmillasi niin sinun on kannettava vastuusi siitä mitä ne herättävät. Se ei ole vain naisten vastuulla jotka sattuvat uskomaan kirjoittamaasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Yhtälailla liittyy aiemmiinkin ketjuihisi koska samaa asiaa. Miksei liittyisi? Jos annat täällä naisille jotain täkyjä kirjoitelmillasi niin sinun on kannettava vastuusi siitä mitä ne herättävät. Se ei ole vain naisten vastuulla jotka sattuvat uskomaan kirjoittamaasi.

Viimeiset puoli vuotta olen kirjoittanut vain järjestääkseni päätäni ja ajatuksiani siellä pyörineen myrskyn jäljiltä. En ole tarkoituksella antanut "täkyjä" kenellekään, vaikka teksteissä onkin ollut tunnetta mukana. Kaikessa on ollut pyrkimys vain kertoa mitä oikeasti tunnen, ja yrittää avata keskusteluyhteys täältä sopivasti etäännytettynä tulematta liiaksi iholle.

En kommentoi tätä aihetta enempää, siirrytäänkö jo tähän päivään?

• Anonyymi
        Mr.Snowman kirjoitti:

Viimeiset puoli vuotta olen kirjoittanut vain järjestääkseni päätäni ja ajatuksiani siellä pyörineen myrskyn jäljiltä. En ole tarkoituksella antanut "täkyjä" kenellekään, vaikka teksteissä onkin ollut tunnetta mukana. Kaikessa on ollut pyrkimys vain kertoa mitä oikeasti tunnen, ja yrittää avata keskusteluyhteys täältä sopivasti etäännytettynä tulematta liiaksi iholle.

En kommentoi tätä aihetta enempää, siirrytäänkö jo tähän päivään?

""Yrittää avata keskusteluyhteys täältä sopivasti etäännytettynä tulematta liiaksi iholle"
        Miten olet onnistunut? Löytyikö keskusteluyhteys hänen kanssaan?
        Mikä tässä nyt ei ole tätä päivää?Öitä.

🌨️

• Anonyymi kirjoitti:

""Yrittää avata keskusteluyhteys täältä sopivasti etäännytettynä tulematta liiaksi iholle"
        Miten olet onnistunut? Löytyikö keskusteluyhteys hänen kanssaan?
        Mikä tässä nyt ei ole tätä päivää?Öitä.

🌨️

Totuuden torvena on hauska olla? Joo, ei ole oikein hyvin toiminut, mutta onpa tullut tehtyä edes jotain. Tekemättä jättäminen ei varmasti johda yhtään mihinkään. Enemmin otan tätä palstasontaa niskaani kuin pelkästään mietin "mitähän tästä muut ajattelevat", ja jään sen vuoksi kokonaan oman pääni vangiksi.

• Anonyymi
        Mr.Snowman kirjoitti:

Totuuden torvena on hauska olla? Joo, ei ole oikein hyvin toiminut, mutta onpa tullut tehtyä edes jotain. Tekemättä jättäminen ei varmasti johda yhtään mihinkään. Enemmin otan tätä palstasontaa niskaani kuin pelkästään mietin "mitähän tästä muut ajattelevat", ja jään sen vuoksi kokonaan oman pääni vangiksi.

Tehdyksi palstalla=yhtä tyhjän kanssa ja samalla tavalla jäät täällä oman pääsi vangiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tehdyksi palstalla=yhtä tyhjän kanssa ja samalla tavalla jäät täällä oman pääsi vangiksi.

Ei kaukana totuudesta. Tämä alkaa olla viimeinen kokeilu tätä kautta. Silti pidän pientä toivoa yllä, että tästä palstalta siirrytään naamatusten keskusteluun. Tapahtuu jos tapahtuu, ei voi tietää.

• Kätevä kun ilmoituksista pystyy copy- pastella nappaamaan koko tekstin, vaikka ikkunassa näkyy vain puoli riviä. Kommentti alkoi railakkaasti heti h- sanalla ym. Nuo nimitykset on tuttuja kyllä, mutta eivät fiksun aikuisen kielenkäyttöä. Anonyyminä on helppo räksyttää ja huudella puskista. Laitas joku tunniste vaikka perään, niin katsotaan tunnetaanko?

• Anonyymi

Saanko kysyä milloin olet viimeksi nähnyt hänet?

• Viime viikon alussa. Näin lomalla ollessa ei näe kaikkia kovin tiheään.

• Anonyymi
        Mr.Snowman kirjoitti:

Viime viikon alussa. Näin lomalla ollessa ei näe kaikkia kovin tiheään.

Noh, lämpeneekö?

• Näille aloituksille käy aina näin: alkuun tulee asiallisia ja pari asiatonta kommenttia. Sitten lähdetään ihan väärille urille jonkun sivullisen toimesta.

En tiedä onko hän (koodinimellä mainittu) edes kommentoinut tähän mitään, vai onko paikalla vain satunnaisia palstalijoita ja joku pakollinen trolli? Ja kenelle tämä atuntui niin henkilökohtaiselta, että piti pahaa oloa purkaa asiattomalla viestillä?🤔 Sisällössä oli jotain, joka pisti miettimään...

• Anonyymi

Treffi- ilmoitus: Kahjo lumiukko toivoo lämmintä juttuseuraa juuri tietystä naisesta. Kohtaamiset livessä pikasesti arjen pyörteissä tai sopimuksen mukaan paremmalla ajalla. Vastaukset sähköisesti puh., wa, tai mail (rosterisika ät kuumaposti piste com). Kuvaa en tarvitse, on valokuvamuisti😉

Mr. Snowman

• Kylmää seuraa taidan olla, kun yhtään vastausta ei ole tullut. Taidan laittaa pillit pussiin täällä, ja siirtyä parempien ajanvietteiden pariin.
        Soita jos kaipaat, numero on löydettävissä.

• Olen edelleen sitä mieltä että olet palstan rikaste. Elä ja anna toisten elää.

• Kiva olla rikaste, eikä sivukivi jonkun kengässä.
        Jatkan näitä tuotoksia aina välillä, mutta koetan huomioida muiden näkökulman paremmin.
        Etten ole se riesa. Ehkä vain lievä ärsytystekijä?

• Anonyymi
        Mr.Snowman kirjoitti:

Kiva olla rikaste, eikä sivukivi jonkun kengässä.
        Jatkan näitä tuotoksia aina välillä, mutta koetan huomioida muiden näkökulman paremmin.
        Etten ole se riesa. Ehkä vain lievä ärsytystekijä?

Parempi laittaa se sitten jatkojalostukseen ja möyhiä rakennetta vähän rikkinäisemmäksi. Poimia parhaat osat.

• Anonyymi

Tajuatko, ukko parka, mitä vedätystä silmiesi edessä tehdään?! Jokapaikanrasia naiskentelee pasin ja ehkä yhden toisenkin kanssa sinun ohella. Ja tiedätkö miksi. Koska maanisdepressiivisen mielialahäiriöisyytensä lisäksi sen ihmisraadon ainoa tarkoitus on hyötyä sinun, pasin ja sen yhden muun kautta minun omaisuudestani. Tuliko ymmärretyksi?

• Anonyymi

Teet itsesi naurunalaiseksi täällä ja näillä palstailuilla. Nyt tajuan, miksi pasi nauroi sinulle ivallisesti puhelimessa. Voi herreguud.

• Onko lääkkeet otettu? Haluatko itseoppineen kallonkutistajan apua? Virtuaalisohvallani on aina tilaa potilaille.

En ole se keneksi luulet, saati tarkoittamani hänkään se keneksi luulet. Palstan vakiosekoilijat ei liity tähän mitenkään, eikä tässä ole kyse kenenkään rahoista. Niitä mullakaan pahemmin ole, siksi olenkin aika huoleton mies.

• Anonyymi
        Mr.Snowman kirjoitti:

Onko lääkkeet otettu? Haluatko itseoppineen kallonkutistajan apua? Virtuaalisohvallani on aina tilaa potilaille.

En ole se keneksi luulet, saati tarkoittamani hänkään se keneksi luulet. Palstan vakiosekoilijat ei liity tähän mitenkään, eikä tässä ole kyse kenenkään rahoista. Niitä mullakaan pahemmin ole, siksi olenkin aika huoleton mies.

Väitä sinä snowmikälieoketkaan mitä väität mutta sen sanon Juhalle, että kannattaa miettiä enemmän kuin tuhat kertaa sen huoraluuskan rakkaudenvakuutteluja. Ne suurella todennäköisyydellä tulevat sitten eltä syvästä mustasta aukosta, jonne se luuska odottaa saavansa kerättyä toisen omaisuutta. Kammottava naisen ruumiiseen syntynyt paholainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Teet itsesi naurunalaiseksi täällä ja näillä palstailuilla. Nyt tajuan, miksi pasi nauroi sinulle ivallisesti puhelimessa. Voi herreguud.

Paavo Pesusienessä oli myös Pasi. Oli Paavon älykääpiö serkku. Muista naureskelevista Paseista en tiedä. Ja miten anonyymi nimimerkki voi tehdä itsensä naurunalaiseksi?
        Ei ole oma nimeni saati persoonani kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitä sinä snowmikälieoketkaan mitä väität mutta sen sanon Juhalle, että kannattaa miettiä enemmän kuin tuhat kertaa sen huoraluuskan rakkaudenvakuutteluja. Ne suurella todennäköisyydellä tulevat sitten eltä syvästä mustasta aukosta, jonne se luuska odottaa saavansa kerättyä toisen omaisuutta. Kammottava naisen ruumiiseen syntynyt paholainen.

Sinä muuten olet se luuska, "snowman". Bimbo paremminkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä muuten olet se luuska, "snowman". Bimbo paremminkin.

Se iltalääke. Muista ottaa se.
        Poistun nyt.

• Anonyymi

Kurjaa kun vertaat naista autoon onko nainen sulle jokin tavara.

• Anonyymi

En vertaa. Peitenimi vain kyseessä, alkupäässä se on kerrottu kyllä.

Mr. Snowman

• Anonyymi

En tiedä kuka aloittaja olet mutta ei hän riesa ole vaan erityinen.

• Anonyymi

Miten voit pitää erityisenä, jos et tunne oikeassa elämässä? Esimerkiksi minä tunnen hänet naisen oikeassa elämässä, ja hän on minulle aivan erityinen. Pysäyttää joka kerta kohdatessa, joko ajatukseni tai fyysisesti jäädessäni notkumaan hänen lähelleen. Saa pulssin kiihtymään pelkällä katseella. Sellaista pidän erityisenä....

Vai tarkoititko tuolla omaa erityistäsi?

Mr. Snowman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voit pitää erityisenä, jos et tunne oikeassa elämässä? Esimerkiksi minä tunnen hänet naisen oikeassa elämässä, ja hän on minulle aivan erityinen. Pysäyttää joka kerta kohdatessa, joko ajatukseni tai fyysisesti jäädessäni notkumaan hänen lähelleen. Saa pulssin kiihtymään pelkällä katseella. Sellaista pidän erityisenä....

Vai tarkoititko tuolla omaa erityistäsi?

Mr. Snowman

Ei kysymyksiä hän on erityinen ja sillä sipuli.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4632
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1917
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1091
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      906
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe