Kallista omistamista jos uudempaa dieseliä.
2015 vuoden A4 TDI egr hajosi alle 150tkm mittarissa, tästä remontista on monet maksaneet kiltistista 1600 jopa 2000€ autoa noudettaessa merkkihuollosta. Pienellä yksityisellä on puolet edullisempi toineen ja osineen.
Vähän myöhemmin porsi ureapumppu.
Monien bensa-autojen pito tulee ajoineen edullisemmaksi. Tuollainen 1500eur ylimääräinen "huolto" kun vastaa reippaasti yli 10 vuoden huolto ja korjauskuluja norm kestävässä autossa.
Aika kalliita on uudemmat A4 dieselit ylläpitää
25
92
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole yksityisautoilu köyhien touhua. Silti kuitenkin kaikilla pitää olla jonkinlainen ropponen, vaikka ollaan persaukisia. Sen takia on linja-autoliikenne tapettu ja lähikaupat lopetettu. Valtiovallan on puututtava tähän epäkohtaan tiukasti, ja poistettava lainsäädännöllä ropposet köyhiltä kun eivät itse sitä tajua.
- Anonyymi
Juokse kilometri suoraan mutkia, kaikilla on oikeus autoiluun, ajele sinä fillarillas kaikessa rauhassa, äläkä päästele älämölöjä täällä autopalstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juokse kilometri suoraan mutkia, kaikilla on oikeus autoiluun, ajele sinä fillarillas kaikessa rauhassa, äläkä päästele älämölöjä täällä autopalstalla.
Asenteesi on vaarallinen. Se ei sovi liikenteeseen, jossa pelataan yhteispeliä. Riisu rähinäremmisi, ja ole nöyrä.
- Anonyymi
Ropposia on poistettu köyhien saatavilta romutuspalkkiojärjestelmän kautta, eli käytännössä valtio on ostanut halvimpia ropposia pois kuleksimasta. Eipä tosin niin suuressa määrin ettei niitä riittäisi, kun valtiokin on köyhä.
- Anonyymi
Folkkarin muoviset leluosat ovat naurettavia keksintöjä!😝😝
- Anonyymi
Onneksi Toyotat tehdään paksusta ja kestävästä teräksestä, hihii, vai mitenkä se olikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Toyotat tehdään paksusta ja kestävästä teräksestä, hihii, vai mitenkä se olikaan?
Ne Tohjotan dieselit oli kans vissiin aika kestäviä, eiks nii?
- Anonyymi
Keskimääräinen suomalainen auto on iältään 12 vuotta ja sen arvo on noin 3500 euroa.
Jos autoilee melkeinpä 10 kertaa keskimääräisellä hintatasolla niin voi varautua että muutkin kulut, jos ei nyt aivan 10-kertaisia ole, niin moninkertaisia kuitenkin.
Eli halvempaa autoa alle jos tuntuu liian kalliilta touhulta.- Anonyymi
Henkeä ei voi mitata rahassa. Kolmen tonnin kotteroon en suostu istumaan, vaikka olenkin jo eläkeläinen.
- Anonyymi
"Eli halvempaa autoa alle jos tuntuu liian kalliilta touhulta."
Mutta kun haluan näyttää naapurille, että kuulun reemiumiautoilijoihin ostamalla varallisuuteeni nähden liian kalliin kipon. Onhan se myös TM lehden testivoittaja, jonka testaajien mielipiteisiin uskon sokeasti. Kulissit pitää olla tänäpäivänä nääs kunnossa! 😄😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkeä ei voi mitata rahassa. Kolmen tonnin kotteroon en suostu istumaan, vaikka olenkin jo eläkeläinen.
Sinun olisi siis syytä pysyä poissa liikenteestä omalla autollasi kokonaan. Eläkkeellä ollessasi sinulla on aikaa käyttää noita julkisiakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun olisi siis syytä pysyä poissa liikenteestä omalla autollasi kokonaan. Eläkkeellä ollessasi sinulla on aikaa käyttää noita julkisiakin!
Ok, julkiset on ihan ok täällä Helsingissä. Mökille kuitenkin on vaikeeta mennä julkisilla. Lähikaupatkin on siellä maalla lopetettu, joten auton tarvitsen siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkeä ei voi mitata rahassa. Kolmen tonnin kotteroon en suostu istumaan, vaikka olenkin jo eläkeläinen.
Sulla ei ole riskienhallinta nyt ihan kohdallaan.
Kun Suomessa kuolee vuosittain noin 55.000 ihmistä, heistä kuolee noin 120 henkilöautossa.
Useat noista tapauksista on vielä sellaisia että sen on aiheuttanut kuljettaja itse. Sen lisäksi 15 vuotta vanhan auton ja uuden auton turvallisuusero ei sittenkään ole niin dramaattisen suuri kuin mainosmiehet haluaa antaa ymmärtää.
Joten, ostat audin 30t€:lla mutta paljonko satsaat muihin elämäsi pituuteen vaikuttaviin asioihin? Ravinto, liikunta, mielenterveys... ? Kaatuamis- ja putoamisonnettomuuksissa kuolee 10 kertaa enemmän ihmisiä kuin henkilöautoissa, silti kukaan ei satsaa noiden estämiseen satoja euroja per kuukausi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ole riskienhallinta nyt ihan kohdallaan.
Kun Suomessa kuolee vuosittain noin 55.000 ihmistä, heistä kuolee noin 120 henkilöautossa.
Useat noista tapauksista on vielä sellaisia että sen on aiheuttanut kuljettaja itse. Sen lisäksi 15 vuotta vanhan auton ja uuden auton turvallisuusero ei sittenkään ole niin dramaattisen suuri kuin mainosmiehet haluaa antaa ymmärtää.
Joten, ostat audin 30t€:lla mutta paljonko satsaat muihin elämäsi pituuteen vaikuttaviin asioihin? Ravinto, liikunta, mielenterveys... ? Kaatuamis- ja putoamisonnettomuuksissa kuolee 10 kertaa enemmän ihmisiä kuin henkilöautoissa, silti kukaan ei satsaa noiden estämiseen satoja euroja per kuukausi.Ok, ajelen köyhän miehen Audilla, siis Skodalla. Yritän pitää itseni kunnossa muuten kuin satsaamalla autoon liikaa rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, julkiset on ihan ok täällä Helsingissä. Mökille kuitenkin on vaikeeta mennä julkisilla. Lähikaupatkin on siellä maalla lopetettu, joten auton tarvitsen siellä.
Mökille menee kyllä vielä se taksikin, kunhan muistat sen osoitteen sinne....Ja
se muutama kerta, kun siellä kesässä käyt. Sama pätee sinne lähimpään kauppaankin menemisessä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ole riskienhallinta nyt ihan kohdallaan.
Kun Suomessa kuolee vuosittain noin 55.000 ihmistä, heistä kuolee noin 120 henkilöautossa.
Useat noista tapauksista on vielä sellaisia että sen on aiheuttanut kuljettaja itse. Sen lisäksi 15 vuotta vanhan auton ja uuden auton turvallisuusero ei sittenkään ole niin dramaattisen suuri kuin mainosmiehet haluaa antaa ymmärtää.
Joten, ostat audin 30t€:lla mutta paljonko satsaat muihin elämäsi pituuteen vaikuttaviin asioihin? Ravinto, liikunta, mielenterveys... ? Kaatuamis- ja putoamisonnettomuuksissa kuolee 10 kertaa enemmän ihmisiä kuin henkilöautoissa, silti kukaan ei satsaa noiden estämiseen satoja euroja per kuukausi."Joten, ostat audin 30t€:lla mutta paljonko satsaat muihin elämäsi pituuteen vaikuttaviin asioihin? Ravinto, liikunta, mielenterveys... ? Kaatuamis- ja putoamisonnettomuuksissa kuolee 10 kertaa enemmän ihmisiä kuin henkilöautoissa, silti kukaan ei satsaa noiden estämiseen satoja euroja per kuukausi."
Noilla seikoilla ei saa naapuria kateelliseksi, ja kuolemasta sydäriin, mutta 30000€;n Audilla saa!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Joten, ostat audin 30t€:lla mutta paljonko satsaat muihin elämäsi pituuteen vaikuttaviin asioihin? Ravinto, liikunta, mielenterveys... ? Kaatuamis- ja putoamisonnettomuuksissa kuolee 10 kertaa enemmän ihmisiä kuin henkilöautoissa, silti kukaan ei satsaa noiden estämiseen satoja euroja per kuukausi."
Noilla seikoilla ei saa naapuria kateelliseksi, ja kuolemasta sydäriin, mutta 30000€;n Audilla saa!!Et taida olla hyvissä väleissä naapurin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mökille menee kyllä vielä se taksikin, kunhan muistat sen osoitteen sinne....Ja
se muutama kerta, kun siellä kesässä käyt. Sama pätee sinne lähimpään kauppaankin menemisessä....Sata kilsaa taksilla yhteen suuntaan. Ja sitten tilaat aina taksin, kun tekee mieli kauppaan. Kiitos ei.
- Anonyymi
Irrotus, puhdistus ja asennus, noin tunnin homma ti-miehelle.
- Anonyymi
Minä taas omistan auton, jossa ei tarvitse vaivautua tekemään edes tuotakaan prosessia, vaan se pelaa vuodesta toiseen täysin moitteettomasti. Ja ei...Se ei ole Toyota....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas omistan auton, jossa ei tarvitse vaivautua tekemään edes tuotakaan prosessia, vaan se pelaa vuodesta toiseen täysin moitteettomasti. Ja ei...Se ei ole Toyota....
Yleensä auton "pelaaminen" mitataan kilometreissä ei vuosissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä auton "pelaaminen" mitataan kilometreissä ei vuosissa.
T-ford sadan vuoden takaa voi olla ajettu 20tkm eikä se silti pelaa kunnolla.
Teoriasi ei ole täydellinen.
- Anonyymi
Viime vuonna minun audiini vaihdettiin egr-venttiili Porin Käyttöautossa, mikä on audin merkkiliike. Lysti maksoi 400e, ei siis lähimainkaan sinun ilmoittamaasi määrää.
- Anonyymi
tdi myös öljynsyönti kuten TSI
- Anonyymi
Harmi kun noin pienillä kilometreillä hajosi. Audi 100 bensiimoottorini hajosi vasta 206 tkm ajettuna, jolloin mäntään tuli reikä.
Seuraava Audi 100 dieselini moottori kesti 208 tkm, mutta siihen oli tehty täydellinen kansiremontti 185 tkm ajettuna. Noilla kilometreillä meni myös kummastakin autosta yksi vetotanko ja laakeri vasemmasta etunurkasta.
Bensiinimoottorinen Audi jäi ajoon, mutta dieselin vei purkaamon lava-auto. Kaiken kaikkiaan nämä olivat kestäviä, sillä aikanaan VW kuplan moottorilla ajettiin noin 100 - 120 tkm ilman korjausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851