Pikkareiden nuuhkiminen

Anonyymi

Kuinka moni muu innostuu pikkareiden nuuhkimisesta? Itsellä lähti innostus nuorena poikana... naisten alusvaatteet olivat aina niin kauniita. Paljon kauniimpia kuin miesten. äidin kanssa pyykkiä laittaessa sain huumaavan tuoksun sieraimiin ja siitä se nuuhkimisinto sitten lähti.,. Teininä haistelin isosiskojen ja heidän kavereiden pikkareita mökkisaunan pukuhuoneessa. Suurin haaveeni olisi päästä naisten pukutiloihin uimahallissa ja päästä haistelemaan niin monen erilaisen naisen pikkareita. Se tuoksu on vain niin kovin huumaava

18

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on tullu haisteltua ja runkattua vaimon ja sen siskojen pitsipöksyt.

• Anonyymi

kyllä on mukava haistella naisten pikkareita sekä runkata niihin.Tekee tosi mukavaa.

• Anonyymi

Eiköhän kaikki joskus

Mä olen keskustellut asiasta heidän kanssa asiasta ja olen saanutkin niitä. Joskus tilanteet vaan on vaikeita

• Anonyymi

Ja osa miehistä ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja osa miehistä ...

Miehet syövät possua ja ovat sikoja.

Naiset syövät kasviksia ja ovat vihanneksia.

• Anonyymi

Hyi sua, ei muut naiset pasko housuihinsa.

• Anonyymi

Ois kiva käydä säännöllisin väliajoin nuuhkimassa jonkun aiheesta kiihottuvan naisen pikkareita

• Anonyymi

Tulee käytyä tutun kuus kymppisen sinkun naisen pyykkikorilla. En nuuhkii vaan kiedon kalun ympärille ja sotken. Ei ole ainakaan vielä kertonut naisystävälleni. Tiedä sitten onko edes huomannut.

• Anonyymi

Minä nuuhkin anopin alushousuja! Tuoksu on todellakin huumaava!

• Anonyymi

Juurikin anopin pikkareista saa parhaat kiksit. Aikuisen naisen pillun tuoksu ja kielletty hedelmä. Aivan hervottovat lastit lähtee ja nopeasti.

• Anonyymi

nuuhkin tyttöjen alushousuja joka päivä

• Anonyymi

Kauniin naisen pillulle ja pyllylle tyoksuvia pehmoisia pöksyjä on ihana nuuhkia. En nuuhki pyllyntuoksuja sisältäpäin vaan ulkoapäin.
      Pilluntuoksuja voin nuuhkis sisältäkin.
      Ihanat orkut saa kun runkkaa, välillä pöksyjä nuuhkien ja välillä niillä terskaa ja kiveksiä hyväillen. Spermat on kiva lennättää pöksyjen sisään.

• Toiset pöksyt naamalla ja toisilla hieroo terskaa kiimalimoissa ja ihana laukeaminen pikkareihin.

• Anonyymi

Kyllä naisen pikkarehin on mukava runkata.Itse harrastan sitä kun on pyykissä mukana pikkareita. Kastan pikkarit kuumaan pulveriveteen ja hieron niilä kullia pulsaatorikoneen pyöriessä.Kyllä tuntuu kivalta kun spermat lentää pikkareihin.

• Anonyymi
        korkkarirunkku kirjoitti:

Toiset pöksyt naamalla ja toisilla hieroo terskaa kiimalimoissa ja ihana laukeaminen pikkareihin.

Kyllä pikkareilla on mukava hieroa kulia.Itse ylensä olen kastanut kuumaan pulvriveteen sitten hieronut niillä kullia. Kyllä siinä tulee ihana olo kun laukasee mällit naisten pikkareihin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Onhan kaverin tyn pikkareita haisteltu ja imetty mehut niistä kun olin iltaa viettämässä siellä. Parhaimmat runkut tuli siitä kun haisteli ja imi yksiä ja laitoin hänen bikini alaosan jalkaani mitkä olivat 5 min aikaisemmin olleet hänen jalassaan. Mällit sitten niihin ja bikinit takaisin kuivumaan. Parin tunnin päästä ne olivat uudelleen hänen jalassaan. Kyllä siinä oma nainen sai kyytiä kun mietin vain hänen ystäväänsä jolla oli mällätyt bikinit päällään.

• Anonyymi

Tänään nuuhkin ja nuolin anopin käytettyjä alushousuja. Lopuksi ruiskutin valtavan spermalastin haaraosaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe