Useimmilla joka viikonloppu maistuu vahvat juomat. Entä,jos olisit selkärankainen ja olisit selvänä koko viikonlopun? Onnistuuko vai onko riippuvuus niin paha? Itselläni kohta viisi vuotta raittiutta.
Mitäpä jos tänä viikonloppuna et joisi varkautelainen
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmat tarkoittaa että yli 50% varkautelainen joisi viikonloppuna, ei taida kuitenkaan olla totta.
- Anonyymi
Osa juo kotona,salaa.
- Anonyymi
En oo juonu vuosiin,enkä poltakaan. Tajusin lopettaa👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa juo kotona,salaa.
Niin teköö,kulissit kuohuu,kun esitetään onnellisia perheitä,mutta viikonloput juomista,väkivaltaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa juo kotona,salaa.
Aloittaja ei ota kantaa juoko salaa vai ei.
- Anonyymi
Juominen kannattaa, voi sanoa akalle suorat sanat. Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla, ilo ilman viinaa on teeskentelyä.
- Anonyymi
Minulla ei ole varaa alkoholiin.
- Anonyymi
Voi,saanko luvan juoda vettä ja limua😂
- Anonyymi
Kuule,juokaa syökää naikaa vaikka. Mitä se toisille kuuluu.
- Anonyymi
Öyrr ei o selkärank, meni jo käni puolele.
- Anonyymi
Ei se juominen , vaa , subut ,xanorit ,tenoxit ,amfetamiini ,metamfetamiini ,tramalit ... jne ,liikkuu ...
- Anonyymi
Minulla on vuosiloma. Ei ystäviä/kavereita, eikä harrastuksia. Juon lomalla, joka vrk 16-18 olutta. Aamusta iltaan tasaisesti tissutellen ei tule edes humalaan. Ihme on jos ketään häiritsee. Ilman pikku tissuttelua, minulla ei olisi lomalla mitään hauskaa/rentouttavaa.
- Anonyymi
Minä en tuntemattomien neuvoists åiittaa. Pukeudsn ja kulen miasä kulen jsja juonja miten juon#
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968