Tuli mieleen että kai kauppa-autoille yhä on tarvetta kun ajopaikat hyvin suunnittelee. jos saa päivään 100 asiakasta jotka ostaa 25 eurolla kukin, se on 2500e myynti. siitä kate luokkaa 700 euroa. yksin kun ajaa niin jää siitä palkkaa vaikka tottakai polttoaineet yms maksaa. vanhoja kauppa-autoja on myynnissä eikä ne hirmuisesti maksa. ehkä 7000 eurolla auto ja tuotteita siihen 4000 eurolla. sillä alkuun. mitä puutteita ideassa on?
Kauppa-auto yrittäjäksi
5
290
Vastaukset
- Anonyymi
Hommaa ensin itsesi apulaiseksi johonkin kauppa-autoon. Joku saattaa sut ottaakin muutamaksi viikoksi, ilmaiseksi työavuksi. Semmoinen muutama viikko kannattaa elämästä ja lompakosta uhrata, jos meinaa ittensä sitä kauppa-autoon vuosikausiksi. Tien päällä sen näkee äkkiä, että kuinka realistisia ne 25 € kertaostokset esim. on.
Sitä vaan että jos et ole päivääkään tehnyt kauppahommaa missään ruokakaupassa, oikeasta kauppa-autosta puhumattakaan, niin lopeta autokauppiashaaveilusi saman tien. Mene johkin kauppaan ensin oppimaan jotakin alasta.- Anonyymi
Kauppalaiva idee oli mulla, mutta ei toimi.
- Anonyymi00003
No aloitkos?
- Anonyymi00004
Kauppa-auto on pyörinyt jo pari vuotta. Kauppalaiva aloitettiin mökkiläisille viime juhannuksena, ja aika vajaa kesä ehdittiin sitä ajaa. Loistavasti toimii ja kannattaa kumpikin.
- Anonyymi00005
Tietenkin kannata jos saat yritystukee ja kansa maksaa kuluwi
Yritystukiin rikkaiden sosiaalietuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560