>>Koronatilanne rauhallinen Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin alueella – "kisaväsymystä" syytä välttää: hygienia ja turvavälit edelleen tarpeen
>>
Yle
https://yle.fi/uutiset/3-11442154
..
virusta liikkuu ihmisten joukossa edelleen. Tärkeää onkin nyt huolehtia siitä, ettei "kisaväsymystä" pääse syntymään.
..
nyt ilmi tulevista tapauksista puolet on jäljitettävissä ulkomaille, mutta myös kotoperäisiä tapauksia on.
..
Meillä on yksittäisiä tapauksia, jotka on todettu varsinaissuomalaisilla, eikä tartuntalähdettä ole tiedossa
..
Yhä pitäisi pitää huolta turvaväleistä, omasta käsihygieniasta ja yskimishygieniasta
..
Yle
Nyt ei aleta lepsuilla - CoVid tulee vielä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on nyt selvää, kun rajat aukeavat. Toinen aalto on vain ajan kysymys.
- Anonyymi
Turvavälit ovat monelta jo unohtuneet.
- Anonyymi
Rappusista on siirrytty takaisin hissiin.
- Anonyymi
Eli välinpitämättömyys on lisääntynyt.
>>
Koronatapaukset ovat yhä harvempia, mutta testeissä käynti lisääntyi: Rajoitusten purku on lisännyt hengitysoireita, huomasi infektiolääkäri
>>
Yle
https://yle.fi/uutiset/3-11442250 - Anonyymi
Eli Välinpitämättömyys on lisääntynyt.
>>
Koronatapaukset ovat yhä harvempia, mutta testeissä käynti lisääntyi: Rajoitusten purku on lisännyt hengitysoireita, huomasi infektiolääkäri
>>
Yle
https://yle.fi/uutiset/3-11442250 - Anonyymi
Cuomo tulee!
Ja sitten ovat taas vanhainkodit ja sairaaloiden osastot taynna viirusta.
Cuomo ja WHO tulee. - Anonyymi
Tulossa on.
- Anonyymi
Mun mielestäni pitäisi tuhota kaikki.
Ei ketään täysjärkistä enään ahdista tämä flunssa.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Samaa mieltä ehdottomasti. Ei kukaan täysijärkinen halua enään olla "CO-cou-VIDI-tööt-tööt-tök-tök-naks-naks-tööt-tööt-tök-tök-naks-naks-naks."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ehdottomasti. Ei kukaan täysijärkinen halua enään olla "CO-cou-VIDI-tööt-tööt-tök-tök-naks-naks-tööt-tööt-tök-tök-naks-naks-naks."
L-ä-ä-k-k-e-e-t
- Anonyymi
Nousu on jo alkanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808