365 Hankinta Oy lähettelee aihettomia laskuja

Anonyymi

https://www.kkv.fi/ ajankohtaista -palstalla kerrotaan:
Kuluttaja-asiamies selvittää 365 Hankinnan sähkösopimusten puhelinmyyntiä.
Ilmoitusten mukaan kuluttajat ovat saaneet 365 Hankinta Oy:ltä sähkönmyyntisopimuksen, vaikka eivät olisi hyväksyneet yhtiön puhelimessa esittämää tarjousta.

144

11905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin tuolla 365 nettisivuilla katsomassa hintoja ja sopimusehtoja. Tulin siihen tulokseen, että kuka meneen tuon puljun asiaaksi ei voi muuta kuin syyttää itseään, on siksi epämääräistä kaikki lupaukset.

      • Anonyymi

        Mitenkä niin? Itse tein sopparin niiden kanssa eikä ole tullut ensimmäistäkään laskua mistään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä niin? Itse tein sopparin niiden kanssa eikä ole tullut ensimmäistäkään laskua mistään!

        No, kyllä ne laskut sitten jossain vaiheessa tulevat, muuten olisi ensimmäinen yritys maassamme, joka ei laskuta tuottaamastaan palvelusta. Eli kannattaa jo etukäteen säästää siihen, että sa 2-3 laskua maksettua kerralla. Ei muuten, mutta kun nämä sähkön kilpailuttajat tuppaavat olemaan sitä vähän persaukisempaa osaa kansastamme...


      • Anonyymi

        Siirto kilpailutettu ja säätöä, suosittelen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä niin? Itse tein sopparin niiden kanssa eikä ole tullut ensimmäistäkään laskua mistään!

        Sähkö tällä hetkellä niin edullista että ja kulutus pieni niin eivät laskuta muutamaa euroa vaan tulee seuraavalla laskulla vasta


      • Anonyymi

        spot ja jälkikätteen, selkeä sopimus.


      • Anonyymi

        Aina huijarien ansaan menneiden tulisi monien mielestä syyttää itseään. Miksi oikeaa pahantekijää ei syytä kukaan? Joillakin on taipumus luottaa toisiin ihmisiin. Yhteiskunta pyörii kuitenkin vielä - ainakin toistaiseksi - luottamuksen varassa. Maailma pysähtyy, jos kukaan ei enää luota kehenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirto kilpailutettu ja säätöä, suosittelen!

        Sähkön siirtohintaa ei voi kilpailuttaa. Sähkön siirrosta vastaa paikallinen verkkoyhtiö, joka omistaa sähkölinjat. Jotku sähkön myyntiyhtiöt yrittävät kikkailla ja luvata alempia siirtohintoja, mutta ne on tyhjiä lupauksia. Sähkön myyntiyhtiöt ja verkkoyhtiöt on erotettu toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kyllä ne laskut sitten jossain vaiheessa tulevat, muuten olisi ensimmäinen yritys maassamme, joka ei laskuta tuottaamastaan palvelusta. Eli kannattaa jo etukäteen säästää siihen, että sa 2-3 laskua maksettua kerralla. Ei muuten, mutta kun nämä sähkön kilpailuttajat tuppaavat olemaan sitä vähän persaukisempaa osaa kansastamme...

        Minua muistiongelmaista huijattiin. Puhelimessa puhuttiin ummet ja lammet halvasta sähköstä - sain laskun ja pöljä maksoin. En muistanut, että oli vielä Fortumin kanssa sopimus. No 365 ei palauta rahoja, laittoivat vielä toisen saman laskun postilaatikkoon. Ilman postimerkkiä oli tullut- eli yritettiin muistisairasta huijata maksamaan vielä toisen kerran sama lasku!
        Arvatkaa miten itkin. Eivät vastaa mistään ja rahoja en saa takaisin! Pyysi apua kuluttajaliitosta, olen jäsen, ei kukaan ottanut yhteyttä sähköpostiini. Pitääkö mennä poliisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirto kilpailutettu ja säätöä, suosittelen!

        Höpöhöpö. Heillä ei ole mitään sähköä- menin lankaan ja maksoin enkä saa rahoja takaisin. Heillä ei ole minkään valtakunnan sähköä myynnissä, pelkkää huijausta- lue Kuluttaja-asiamiehen juttu. Ensinnäkin yhtiössä on kolme ulkomaalaista , ei ole toimistoa Puolikkotie 8 Espoo - kävin siellä ja ovat häipyneet ja jättäneet vuokrat maksamatta. Poliisille menin tekemään rikosilmoitusta- löivät vaan lapun kouraan että kuluttaja-asiamies hoitaa, ota sinne yhteyttä. No en tiedä saako ikinä rahoja takaisin, vaikka ovat luvanneet sähköpostissa 3 kertaa.. Nyt aion ryhtyä toisenlaisiin toimiin- pankin kanssa, jossa rosmoilla on tili, kaivan myös heidän osoitteensa ja katsotaan kuinka käy! En luovuta. Sikamaisia vanhojen ihmisten huijareita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua muistiongelmaista huijattiin. Puhelimessa puhuttiin ummet ja lammet halvasta sähköstä - sain laskun ja pöljä maksoin. En muistanut, että oli vielä Fortumin kanssa sopimus. No 365 ei palauta rahoja, laittoivat vielä toisen saman laskun postilaatikkoon. Ilman postimerkkiä oli tullut- eli yritettiin muistisairasta huijata maksamaan vielä toisen kerran sama lasku!
        Arvatkaa miten itkin. Eivät vastaa mistään ja rahoja en saa takaisin! Pyysi apua kuluttajaliitosta, olen jäsen, ei kukaan ottanut yhteyttä sähköpostiini. Pitääkö mennä poliisille?

        Kyllä, tee rikosilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kyllä ne laskut sitten jossain vaiheessa tulevat, muuten olisi ensimmäinen yritys maassamme, joka ei laskuta tuottaamastaan palvelusta. Eli kannattaa jo etukäteen säästää siihen, että sa 2-3 laskua maksettua kerralla. Ei muuten, mutta kun nämä sähkön kilpailuttajat tuppaavat olemaan sitä vähän persaukisempaa osaa kansastamme...

        Huijarifirma ! Tilinumero Irlantiin, rahoja et saa ikinä takaisin ja sähkö tullut ensinkään.. Toimisto Suomessa tyhjä- jättäneet laskut maksamatta Puolikkotie Toimistohotellissa


    • Anonyymi

      Emme lähetä aiheettomia laskuja =)

      • Anonyymi

        Kyllä lähetätte! Kahdesti ihan sama lasku !
        Älkää puhuko paskaa! Huijasitte muistiongelmaista maksamaan kahdesti saman laskun!


      • Anonyymi

        Jaa kuka ei lähetä? Kyllä vaan 365 Energia tai millä nimellä huijaatte .. en saa mitää sähkö teiltä- ÄLKÄÄ USKOKO TÄYÄ PUHELINHUIJARIA! Mulle litistettiin sujuvasti suomenkielellä ja kun erehdyin mainitsemaan muistiongelmasta, tuotiin kiireesti samana päivänä lasku laatikkoon ja seuraavana päivänä sama lasku uudestaan! PASKAPUHETTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lähetätte! Kahdesti ihan sama lasku !
        Älkää puhuko paskaa! Huijasitte muistiongelmaista maksamaan kahdesti saman laskun!

        Aina voi tehdä itsarin ja lasku ei ole enää huolenasi.


    • Anonyymi

      Kilpaluttivat siirtoni, ja säästin 69 ege vuodessa Elenialta. Harmi ettei tätä voi tehdä takautuvasti.

      • Anonyymi

        Siirrosta saatiin säästöä, hyvin toimii ja saisi muut yhtiöt seurata esimerkkiä perässä


      • Anonyymi

        Samoin täällä saatiin säästöä siirrosta. Miten voi olla että artikkelissa sanotaan että ei voi kilpailuttaa, toimittaja hieman hukassa. SIIRRON VOI KILPAILUTTAA mutta ei vaihtaa siirtoyhtiötä koska suojattu alueittain monopolilla.

        Haiskahtaa että toimittaja on jonku siirtoyhtiön luottomies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä saatiin säästöä siirrosta. Miten voi olla että artikkelissa sanotaan että ei voi kilpailuttaa, toimittaja hieman hukassa. SIIRRON VOI KILPAILUTTAA mutta ei vaihtaa siirtoyhtiötä koska suojattu alueittain monopolilla.

        Haiskahtaa että toimittaja on jonku siirtoyhtiön luottomies.

        Toimittaja valehtelee, siirron voi kilpailuttaa


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Joko se vuosi meni, odotahan vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimittaja valehtelee, siirron voi kilpailuttaa

        siirtoa ei voi kilpailuttaa... Voi tosin kerran vuodessa vaihtaa siirron muotoa itselle parhaaksi. (yleissiirto, kausisiirto, yleissiirto yms. kilpailuttaa ei voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä saatiin säästöä siirrosta. Miten voi olla että artikkelissa sanotaan että ei voi kilpailuttaa, toimittaja hieman hukassa. SIIRRON VOI KILPAILUTTAA mutta ei vaihtaa siirtoyhtiötä koska suojattu alueittain monopolilla.

        Haiskahtaa että toimittaja on jonku siirtoyhtiön luottomies.

        Juuri näin


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Juuri jouduin tekemään rikosilmoituksen, kun kyseinen firma reilu kuukausi puhelimessa tehdyn sopimuksen teosta yritti laskuttaa mua vaikka sillä ajan jaksolla jolle lasku sijoittui olen toisen sähköyhtiön asiakas. Nimikkeeksi tuli petoksen yritys. Käsittely vielä kesken. En maksanut laskua , koska kuluttajaviraston lakimies kertoi, että kyseessä on huijaus. Ilmoitin 365 hankinta Oy:lle asiasta, mutta sieltä ei ole tullut vastausta sähköpostiini. Että näin luotettava tämä firma on....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimittaja valehtelee, siirron voi kilpailuttaa

        Ei voi siirtoa kilpailuttaa pösilö !


    • Anonyymi

      Pohjalainen tuulimyllyfirma joka myy sähköään vain Poajanmaalle.
      Onneksi!

      • Anonyymi

        Nyt myy myös koko Suomeen. ERITTÄIN HYVÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt myy myös koko Suomeen. ERITTÄIN HYVÄ!

        Hyvä uudistus että tarjoavat koko suomeen. SIIRTOYHTIÖT JA NIIDEN MONOPOLI ALAS!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä uudistus että tarjoavat koko suomeen. SIIRTOYHTIÖT JA NIIDEN MONOPOLI ALAS!!!

        Just näin. Siirtoyhtiöt kusettaneet vuosia hyvä että joku tarjoaa tämänkaltaista palvelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Siirtoyhtiöt kusettaneet vuosia hyvä että joku tarjoaa tämänkaltaista palvelua

        Vihdoinkin joku alkaa tekemään siirroille jotain. kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä uudistus että tarjoavat koko suomeen. SIIRTOYHTIÖT JA NIIDEN MONOPOLI ALAS!!!

        Kyllä, hyvä että joku koittaa tehdä siirtoyhtiöiden riistotouhulle jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, hyvä että joku koittaa tehdä siirtoyhtiöiden riistotouhulle jotain

        Vihdoinkin joku puuttuu siirtoyhtiöiden toimintaan. Siirtoa voi optimoida eikä yksikään siirtoyhtiö tee sitä muuten vaan tai että asiakkailla olisi edullisin tuote käytössä. HYVÄ HYVÄ
        Siirtoyhtiöitä ei kiinnosta muu kuin laskuttaa teidän hengiltä. Ja sen jälkeen korottaa vielä hieman siirtohintoja,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, hyvä että joku koittaa tehdä siirtoyhtiöiden riistotouhulle jotain

        Tätä on odotettu, siirtoyhtiöiden rahastukselle stoppi. En voi uskoa että edelleen löytyy näitä uskollisia hölmöläisiä joille siirtoyhtiöt ovat kuin jumala. Se on liiketoimintaa ja niiden tehdävä on tienata teillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihdoinkin joku alkaa tekemään siirroille jotain. kiitos

        Hyvä palvelu ja kiitos säästöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihdoinkin joku alkaa tekemään siirroille jotain. kiitos

        hyvä, erittäin hyvä palvelu että joku koittaa saada siirtohintoja alemmaksi jotka on melkeen koko lasku.

        Naurettavaa että toimittaja lobbaa siirtoyhtiöitä näin. Kun asiaa kaivetaan niin sitten voikin yhtäkkiä tehdä jotain ja on voinut tehdä jo vuosia.

        Toimittaja saisi siirtyä vaikka kortistoon jos ei osaa työtänsä tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvä, erittäin hyvä palvelu että joku koittaa saada siirtohintoja alemmaksi jotka on melkeen koko lasku.

        Naurettavaa että toimittaja lobbaa siirtoyhtiöitä näin. Kun asiaa kaivetaan niin sitten voikin yhtäkkiä tehdä jotain ja on voinut tehdä jo vuosia.

        Toimittaja saisi siirtyä vaikka kortistoon jos ei osaa työtänsä tehdä.

        Hyvä, siirtohintoja alaspäin kiitos. Tätä palvelua tarjoaa jo moni yhtiö


      • Anonyymi

        hyvä palvelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä on odotettu, siirtoyhtiöiden rahastukselle stoppi. En voi uskoa että edelleen löytyy näitä uskollisia hölmöläisiä joille siirtoyhtiöt ovat kuin jumala. Se on liiketoimintaa ja niiden tehdävä on tienata teillä

        joo hyvä 365 hankinta nyt saatte tekin leivän päälle voita ku mukamas voitte siirroille jotain OPTIMOIMALLA heh eihän siinä ole etua kun ja vain yksin tälle huijari yhtiölle sillähän on perusmaksutkin 300% kalliimmat kun muualla ja sähkön hinta on pörssin mukaiset niin kuin on muissakin yhtiöissä mutta 365 osaa laskutus opin joka on aivan erillainen kuin muissa yhtiöissä mutta takaan että halvempi ei ole yhtään vaikka kuinka optimois koska pörssissä on samat hinnat kaikille yhtiöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo hyvä 365 hankinta nyt saatte tekin leivän päälle voita ku mukamas voitte siirroille jotain OPTIMOIMALLA heh eihän siinä ole etua kun ja vain yksin tälle huijari yhtiölle sillähän on perusmaksutkin 300% kalliimmat kun muualla ja sähkön hinta on pörssin mukaiset niin kuin on muissakin yhtiöissä mutta 365 osaa laskutus opin joka on aivan erillainen kuin muissa yhtiöissä mutta takaan että halvempi ei ole yhtään vaikka kuinka optimois koska pörssissä on samat hinnat kaikille yhtiöille.

        365 hankinta teki mulle pakkosopimuksen,en tehnyt minkäänlaista sopimusta,en allekirjoittanut mitään sopimusta ja tein selväksi,että minulla on kahden vuoden määräaikainen sopimus toiseen sähköyhtiöön.viikon päästä puhelusta sain yli sadan euron laskun,mutta en tiennyt mikä lasku se on,joku perustamismaksu.kun otin yhteyttä tähän huijari firmaan ja kerroin kaikjea muuta kun kauniisti,etten ole tehnyt sopimusta,sain 200:n euron laskun sopimuksen rikkomisesta.nyt toi lasku on perintätoimistolla ja summa onkin 350€,eli nyt kusettaa perintätoimistokin ja eräpäivä on samana päivänä kun sain laskun.kenellä on vielä hyviä kokemuksia tosta sähköyhtiöstä.sen tiedän,että siutä on tehty paljon valituksia näiden huijaus sopimuksien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihdoinkin joku alkaa tekemään siirroille jotain. kiitos

        Eivät voi optimoida sähkön siirtoa. Olen asiasta kysynyt sähkönsiirto firmasta. Nämä käskee maksaa 12 kk perusmaksut etukäteen. Täyttä huijausta. Ei mitkään sähköfirmat käske maksaa etukäteen mitään perusmaksuja. Olen ottanut näistä täysin HUIJAREISTA selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvä palvelu

        Onpa hyvä palvelu kun eivät vastaa edes puhelimeen. Kymmeniä kertoja soittanu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        365 hankinta teki mulle pakkosopimuksen,en tehnyt minkäänlaista sopimusta,en allekirjoittanut mitään sopimusta ja tein selväksi,että minulla on kahden vuoden määräaikainen sopimus toiseen sähköyhtiöön.viikon päästä puhelusta sain yli sadan euron laskun,mutta en tiennyt mikä lasku se on,joku perustamismaksu.kun otin yhteyttä tähän huijari firmaan ja kerroin kaikjea muuta kun kauniisti,etten ole tehnyt sopimusta,sain 200:n euron laskun sopimuksen rikkomisesta.nyt toi lasku on perintätoimistolla ja summa onkin 350€,eli nyt kusettaa perintätoimistokin ja eräpäivä on samana päivänä kun sain laskun.kenellä on vielä hyviä kokemuksia tosta sähköyhtiöstä.sen tiedän,että siutä on tehty paljon valituksia näiden huijaus sopimuksien takia.

        Äidilläni kävi samoin, paitsi,että maksoi laskun. Nyt kun koitetaan asiaa selvittää, niin ei saa ketään kiinni. Ovat kailli "koulutuksessa". Rikosilmoitusta vireille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihdoinkin joku puuttuu siirtoyhtiöiden toimintaan. Siirtoa voi optimoida eikä yksikään siirtoyhtiö tee sitä muuten vaan tai että asiakkailla olisi edullisin tuote käytössä. HYVÄ HYVÄ
        Siirtoyhtiöitä ei kiinnosta muu kuin laskuttaa teidän hengiltä. Ja sen jälkeen korottaa vielä hieman siirtohintoja,

        Taidat olla ko firmasta?


    • Anonyymi

      minusta kkkv tiedote antaa ohjeen mistä kuluttajan on pakko ostaa sähkönsä. Puuttuu myös ohjeistus seurauksista jos asiakas onkin tehny sopimuksen.

    • Anonyymi

      itse ostan heiltä pörssisähköä, toukokuun lopullinen hinta oli 2,79 snt / kWh, vanhalla toimittajalla, Helenillä, laskuttivat mua yli 7 snt! Sähköstä laskuttavat myös jälkikäteen.

      • Anonyymi

        Selkeä sopimus ja jälkikäteen pörssihinta. Ei selvempää sopimusta voisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeä sopimus ja jälkikäteen pörssihinta. Ei selvempää sopimusta voisi olla.

        jälkikäteen ja pörssihinta. selkeä sopimus. siirto vielä optimoidaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeä sopimus ja jälkikäteen pörssihinta. Ei selvempää sopimusta voisi olla.

        suosittelen, siirrosta säästöä 13e kuukaudessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suosittelen, siirrosta säästöä 13e kuukaudessa!

        Halpa soppari spot ja jälkikäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpa soppari spot ja jälkikäteen.

        halpa ja jälkikäteen spot. ihme nupinaa taas varmaan kilpailijoilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpa soppari spot ja jälkikäteen.

        Kuukausi maksu todella kallis - yleensä 9.xx€/kk - kun muualla sen saa joko ilmaiseksi tai alle 3€/kk hintaan. Lisäksi - kukaan ei voi kilpailuttaa sähkönsiirtoa. Kyseinen firma tekee sitä - sopimuksen nojalla jopa ilman liittymän omistajan hintaa, ja tuosta "alaspäin" siirrosta voi koitua usean satasen kustannukset. Eli pahimmillaan tämä sähköyhtiö on todella kallis erehdys! Lisäksi - jos ette tiedä - Firman taustalla pyörii kaksi entuudestaan tuomittua konkaria - slovakialaisomistaja Juraj Jakabovic sekä paikallinen Håkan Gustafsson. Kummatkin on jo aikaisemmista yrityksistä tuomittuja huijareita. Eli varokaa jos joku soittaa - kieltäkää kaikki tämän yhtiön kanssa tehtävät sopimukset - ja varmistakaa vielä omasta yhtiöstä että ko. yritys ei saa tehtyä siirtoa - muuten olette kusessa! Kuluttaja asiamies käsittelee parhaillaan useampaa sataa kyseisen firman sopimusvalitusta - ja lisää tulee päivittäin.... Ja ennakkomaksuja joita kyseinen yritys kiskoo sopimuksilla- ne on aivan laittomia!


      • Anonyymi

        juu keskihinta :D ja välityspalkkio 0.38c/kwh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        halpa ja jälkikäteen spot. ihme nupinaa taas varmaan kilpailijoilta

        Hahhah! Veivät rahat ja ei edes ole oikeutta myydä sähköä, poliisilta Espoossa tarkistin. Huijarifirma ! Eivät ole enää Puolikkotie 8, 02230 Espoossa, toimistohotellissa- jättäneet maksamatta kaikki laskut sinne, kerrottiin aulapalvelusta kun firmaa tiedustelun, että mihinpäin rakennuksessa suunnistan- lähteneet jo ajat sitten! Eivät myy sähköä enää, vievät vain rahat eivätkä palauta vaikka lupaavat- minä laitoin sähköpostia 5 kertaa- eipä tullut rahoja.
        ÄLKÄÄ VAAN VAIHTAKO 365 Hankintaan- HUIJAAVAT! T. Merja Niininen- yksi huijatuista- ja varmasti jatkan tutkimista ihan itse!


    • Anonyymi

      Sama sopimus minulla, 3 euron perusmaksulla ja laskutus on jälkikäteen. Kätevä ja halpaa!

      • Anonyymi

        2,79€ sähkönhinta, eipä ole koskaan ollut näin halpaa sähkösopimusta. Jatkossa otan aina vain ja ainoastaan pörssisopimuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2,79€ sähkönhinta, eipä ole koskaan ollut näin halpaa sähkösopimusta. Jatkossa otan aina vain ja ainoastaan pörssisopimuksen.

        Spot ja jälkikäteen, mikä tässä on niin vaikeaa. Taitaa kilpailevat yhtiöt täällä huudella kun menetetään asiakkaita kovalla vauhdilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spot ja jälkikäteen, mikä tässä on niin vaikeaa. Taitaa kilpailevat yhtiöt täällä huudella kun menetetään asiakkaita kovalla vauhdilla.

        2,79 ei ole koskaan ollut näin edullista sähköä. Viva la spot!


    • Anonyymi

      Myivät mammalle 83v uuden kaksivuotisen määräaikaisennsopimuksen, vaikka vanhaakin on jäljellä pitkäti toista vuotta.
      Nyt laskuttavat perusmaksuja 9,90€/kk perusteena vissiin "siirtomaksujen optimontipalvelu". Vuoden maksut etukäteen . Ja vanhaa sopimusta siis voimassa yli 1,5 vuotta.
      Sopimuspaperit tuli 13vrk puhelun jälkeen. Ei mamma niistä mitään ymmärtäny, näytti niitä mulle yli viikon päästä. Peruutusaikaa on siis käytännössä ollut 1vrk. Tulee halvemmaksi maksaa sopimusrikkomusmaksu 199€, ku maksaa tyhjästä.
      Ihan täyttä huijausta ton firman toiminta. Onko kellään tietoa kuka ton omistaa? Ja kuka on toimari?

      • Anonyymi

        Lueppas sopimus, se on ensimmäisen toimitusvuoden perusmaksut mitä nyt laskutetaan, eli ei ole päällekkäis laskutusta. Mamma on vissiin kertonut myynti tilanteessa ettei ole päällä määräaikais-sopimusta tällä hetkellä?


      • Anonyymi

        sama pulju kun finergy voima


      • Anonyymi

        Minun isällä sama homma. Tosin koskaan ei saanut sopimusvahvistusta. Nimenomaan halusi tehdä sopimuksen, mutta ei muistanut nykyisten sopimusten määräaikaisuutta (toinen ad 2022 ja toinen 11/2021), joten siksi halusi vielä postitse sopimusvahvistuksen, jotta voi sitten perua sen tarvittaessa tuon 14 vrk aikana. Sähköpostia ei käytä. Nyt sitten laskuja alkanut tulemaan. Ja miten voidaan veloittaa vuosittain perusmaksut, jos sähkön toimittaja on eri yli vuoden jopa 2v? Minä sitten yritykseen sähköpostia, josta ihme kyllä vastattiin, mutta mukamas lähetetty postitse paperit. Onkohan tässä tilanteessa mitään oikeutta kiistää sopimus, kun tuota vahvistusta ei tullut? Vai onko helpompaa maksaa sopimusrikkomusmaksu, tosin taitaa tulla kaksi maksua. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun isällä sama homma. Tosin koskaan ei saanut sopimusvahvistusta. Nimenomaan halusi tehdä sopimuksen, mutta ei muistanut nykyisten sopimusten määräaikaisuutta (toinen ad 2022 ja toinen 11/2021), joten siksi halusi vielä postitse sopimusvahvistuksen, jotta voi sitten perua sen tarvittaessa tuon 14 vrk aikana. Sähköpostia ei käytä. Nyt sitten laskuja alkanut tulemaan. Ja miten voidaan veloittaa vuosittain perusmaksut, jos sähkön toimittaja on eri yli vuoden jopa 2v? Minä sitten yritykseen sähköpostia, josta ihme kyllä vastattiin, mutta mukamas lähetetty postitse paperit. Onkohan tässä tilanteessa mitään oikeutta kiistää sopimus, kun tuota vahvistusta ei tullut? Vai onko helpompaa maksaa sopimusrikkomusmaksu, tosin taitaa tulla kaksi maksua. :(

        Jos ei ole saanut tilausvahvistusta 14 vuorokauden sisällä niin asiakkaalla on oikeus etäkauppalain mukaan kiistää sopimus. Riitauttakaa asia ja ilmoittamaa laskuttavalle firmalle, että kyseessä on riita-asia, silloin laskut eivät voi mennä perintään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole saanut tilausvahvistusta 14 vuorokauden sisällä niin asiakkaalla on oikeus etäkauppalain mukaan kiistää sopimus. Riitauttakaa asia ja ilmoittamaa laskuttavalle firmalle, että kyseessä on riita-asia, silloin laskut eivät voi mennä perintään.

        Nyt oli mennyt perintään, vaikka oltu yhteydessä tähän puljuun sekä laskuttajaan ja ilmoitettu kiistämisestä. No perintätoimisto kuulosti asialliselta ja ainakin sanoi puhelimessa, että selvittävät asian ja ilmoittavat sitten lopputuleman minulle. Kaikenlaista lupasivat (hankinta365) mm selvittää kenen vika oli, että paperit ei tulleet postissa. Tässä firmassa ei kyllä mitenkään keskustele laskuttaja, asiakaspalvelu ja henkilöt, jotka käsittelee näitä riitauttamisia.


      • Anonyymi

        Ei tarvi maksaa sopimusrikkomussakkoa, koska sopimusta ei ole syntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun isällä sama homma. Tosin koskaan ei saanut sopimusvahvistusta. Nimenomaan halusi tehdä sopimuksen, mutta ei muistanut nykyisten sopimusten määräaikaisuutta (toinen ad 2022 ja toinen 11/2021), joten siksi halusi vielä postitse sopimusvahvistuksen, jotta voi sitten perua sen tarvittaessa tuon 14 vrk aikana. Sähköpostia ei käytä. Nyt sitten laskuja alkanut tulemaan. Ja miten voidaan veloittaa vuosittain perusmaksut, jos sähkön toimittaja on eri yli vuoden jopa 2v? Minä sitten yritykseen sähköpostia, josta ihme kyllä vastattiin, mutta mukamas lähetetty postitse paperit. Onkohan tässä tilanteessa mitään oikeutta kiistää sopimus, kun tuota vahvistusta ei tullut? Vai onko helpompaa maksaa sopimusrikkomusmaksu, tosin taitaa tulla kaksi maksua. :(

        Puhelun jälkeen en koskaan saanut vahvistusta mutta lasku tuli vuoden perusmaksusta etukäteen vaikka edellistä sopimusta oli vielä voimassa kolmisen kuukautta. Olivat kuulemma lähettäneet vahvistuksen mutta "emme voi mitään jos posti ei ole sitä toimittanut", Eivät kuitenkaan ole pystyneet todistamaan kuluttaja-asiamiehelle eivätkä sähköyhtiölleni lähettäneensä vahvistusta.
        Asian laitoin kuluttajariitalautakuntaan 06/2020. Keväällä 2021 sain yhtiöltä ehdotuksen asian sopimiseksi, en suostunut. Jälkeenpäin selvisi, että samaan aikaan kuluttajariitalautakunta oli pyytänyt yhtiöltä useamman kerran vastinetta ratkaisupyyntööni sitä saamatta.
        Sähkölaskun sain vaikka eivät toimittaneet sähköä. Yhtäkään laskua en ole maksanut


    • Anonyymi

      Tein sopparin heidän kanssaan ja palvelu pelasi hyvin. Sähkön tulo loppui 15.7 mutta ei myöskään mitään laskua ole tullut. Jos ei syksyn pimeitten alakaessa rupee sähköä tulemaan perun koko sopparin.

    • Anonyymi

      Itellä soppari heidän kanssa, sähkö maksaa alle 4 snt / kwh, jälkikäteen laskutus. Sain ilmaiseksi aurinkoenergia kaupan päälle.

      • Anonyymi

        Minullakin sama mutta ostavat minun aurinkoenergiat hyvällä hinnalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin sama mutta ostavat minun aurinkoenergiat hyvällä hinnalla!

        Oli selkeästi paras tarjous ylijäämäenergian ostosta miksi päädyimme tähän yhtiöön. Esimerkiksi fortum tarjosi puolet vähemmän.


    • Anonyymi

      Kilpailuttivat siirtoni, säästän lähes 100 euro / vuosi. suosittelen!

      • Anonyymi

        En anna kenenkään kilpailuttaa mitään siirtojani mutta myyn omani parhaalle tarjokkaale kovaan hintaan. Pisnes se on joka kannattaa.


      • Anonyymi

        Valetta! SÄHKÖNSIIRTOA EI VOI KILPAILUTTAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta! SÄHKÖNSIIRTOA EI VOI KILPAILUTTAA.

        Ei ole kukaan niin väittänytkään, mut optimoimalla pystyy säästää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta! SÄHKÖNSIIRTOA EI VOI KILPAILUTTAA.

        Kyllä voi. Onko se nyt sitten optimointia tai kilpailutusta mutta tätä siirtoyhtiöt eivät tietenkään halua että ihmiset tietävät. Ottakaa asioista selvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi. Onko se nyt sitten optimointia tai kilpailutusta mutta tätä siirtoyhtiöt eivät tietenkään halua että ihmiset tietävät. Ottakaa asioista selvää

        Kyllä voi kilpailuttaa. Siirtoyhtiötä ei voi vaihtaa toiseen koska monopolilla suojattua alueellisesti mutta siirtotuotteensa voi kilpailuttaa ja vaihtaa. Siirtoyhtiöiden suuri kusetus alkaa paljastumaan vihdoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta! SÄHKÖNSIIRTOA EI VOI KILPAILUTTAA.

        Kyllä voi. Siirtoyhtiötä ei voi vaihtaa mutta sen voi kilpailuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta! SÄHKÖNSIIRTOA EI VOI KILPAILUTTAA.

        Sähkönsiirron voi kilpailuttaa, sen pituinen tarina se,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta! SÄHKÖNSIIRTOA EI VOI KILPAILUTTAA.

        nyt sinulla on aukko sivistyksessä, Voi ja sitä on tehty jo monta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta! SÄHKÖNSIIRTOA EI VOI KILPAILUTTAA.

        Voi vääräuskoista. Kyllä voi ja sillä voi säästää isoja summia vuodessa. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt sinulla on aukko sivistyksessä, Voi ja sitä on tehty jo monta vuotta.

        siirron voi optimoida, ottakaa selvää ja säästäkää hyvät ihmiset. Moni yhtiö tarjoaa tätä palvelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kukaan niin väittänytkään, mut optimoimalla pystyy säästää.

        Ei voi optimoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi. Siirtoyhtiötä ei voi vaihtaa mutta sen voi kilpailuttaa.

        Ei voi.


    • Anonyymi

      https://yle.fi/uutiset/3-11472106
      "Puhelin soi. Sähköasioissa soitteleva myyjä antaa ymmärtää, että tekemällä sopimuksen 365 Hankinta Oy:n kanssa asiakas voisi säästää merkittäviä summia sähkönsiirtokustannuksista.

      Väite on virheellinen, sillä oikeasti sähkön siirtohintoja ei voi Suomessa kilpailuttaa. Sähkönsiirrossa toimivat alueelliset monopolit eikä sähkönsiirtoa voi ostaa niiden rajojen yli. "

      Kannattaa lukea tämä Ylen uutinen ja todeta, ketkä alan tutut henkilöt teitä yrittävät kusettaa..

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa, itse säästin optimoimalla 11€ kuukaudessa. Aika paljon vuositasolla. Jos et tiedä niin älä tule huutelemaan tyhmiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, itse säästin optimoimalla 11€ kuukaudessa. Aika paljon vuositasolla. Jos et tiedä niin älä tule huutelemaan tyhmiä

        Joo, samoin parikymmentä säästöä kuukausitasolla. Mielestäni KKV in täysin hakoteillä ja pitäisi keskittyä nyt siirtoyhtiöiden hinnoitteluun eikä jahdata yhtiötä joka ainoana tahona haluaa auttaa kuluttajia säästämään.


      • Anonyymi

        Siinä ei taas tiedä toimittaja mitään siirroista. Voi kilpailuttaa siirtotuotteensa ja piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei taas tiedä toimittaja mitään siirroista. Voi kilpailuttaa siirtotuotteensa ja piste.

        Näin on, siirtotuotteensa voi kilpailuttaa,


      • Anonyymi

        "Puhelin soi. Sähköasioissa soitteleva myyjä antaa ymmärtää, että tekemällä sopimuksen 365 Hankinta Oy:n kanssa asiakas voisi säästää merkittäviä summia sähkönsiirtokustannuksista.

        Väite on virheellinen, sillä oikeasti sähkön siirtohintoja ei voi Suomessa kilpailuttaa. Sähkönsiirrossa toimivat alueelliset monopolit eikä sähkönsiirtoa voi ostaa niiden rajojen yli. "

        Ei ole virheellinen. Sähkön siirron voi kilpailuttaa, MUTTA sähkön siirtoyhtiötä ei voi vaihtaa. Tässä on selkeä ero. Se, että siirtoyhtiöt ostavat mediatilaa että siirrolle ei voi tehdä mitään niin se ei yllätä ketään. Maailman parasta businesta tuo siirtobusiness ja jos joku koittaa tätä muuttaa on piru irti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puhelin soi. Sähköasioissa soitteleva myyjä antaa ymmärtää, että tekemällä sopimuksen 365 Hankinta Oy:n kanssa asiakas voisi säästää merkittäviä summia sähkönsiirtokustannuksista.

        Väite on virheellinen, sillä oikeasti sähkön siirtohintoja ei voi Suomessa kilpailuttaa. Sähkönsiirrossa toimivat alueelliset monopolit eikä sähkönsiirtoa voi ostaa niiden rajojen yli. "

        Ei ole virheellinen. Sähkön siirron voi kilpailuttaa, MUTTA sähkön siirtoyhtiötä ei voi vaihtaa. Tässä on selkeä ero. Se, että siirtoyhtiöt ostavat mediatilaa että siirrolle ei voi tehdä mitään niin se ei yllätä ketään. Maailman parasta businesta tuo siirtobusiness ja jos joku koittaa tätä muuttaa on piru irti!

        Juuri näin, siirto kilpailutettu ja säästöä saatiin.


    • Anonyymi

      Poljen pyörällä, jossa kolme dynamoa tekee sähköä tälle kyseiselle yhtiölle. fillari kerrostalon kellarissa, polkijoita kolmessa vuorossa. Ostakaa ostakaa..

    • Anonyymi

      Hyvä, Viiimeinkin joku koittaa tehdä jotain siirtojen suhteen, seuraan.

      • Anonyymi

        Kyllä, siirroilla on rahastettu jo liian kauan. Nyt on aika kertoa totuus ihmisille. SIIRROILLE VOI TEHDÄ JOTAIN!


    • Anonyymi

      muakin koittivat kusettaa optimoinnilla , kun kyselin elenialta vastasivat että he optimoivat koko ajan asiakkaalle ja miksi joku 365 hankinta pääsisi toisen yrityksen hintoihin käsiksi, myös tuo ylen juttu antaa ymmärtää ettei niin voi tehdä ja sähkölasku tuli kyllä heti vaikka vanhaa sopparia eri firman kanssa vielä 13kk

      • Anonyymi

        Kilpailijat kirjoittelee taas. Tai sitten siirtoyhtiöiden edustajat. Hyvä että joku kilpailuttaa siirtoja ja on vain ajan kysymys kun näitä tekee pian moni muukin.

        Ja Elenia optimoi koko ajan. HEH HEH. Elenian tehtävä on tehdä sinulla rahaa niin paljon kuin mahdollista. Heräisit jo siitä pumpuliunestasi jossa siirtoyhtiöt ovat reiluja eivätkä koita maksimoida voittoja monopoliasemassaan.


      • Anonyymi

        ei siirtoyhtiöt optimoi kellekään, muutenha tässä ei olisi mikään juttu. siirtoyhtiöt ovat julkisia hintoja ja ainakin itse annoin valtakirjan 365 hankinnalle optimointia varten. Säästän kuukaudessa 12 euro siiromaksulla ja 21 euroa pienentämällä sulakekokoa.


    • Anonyymi

      Hankinta 365oy laittaa laskuja asikkaille joilla on määräaikainen sopimus jonkun yhtiön kanssa...elikkä eivät ota edes selville onko heillä mitään oikeuksia tulla mihinkään väliin. Kaverille tullu jo 3 laskua joista 2 maksumuistutuksia eivät ilmeisesti edes käytä perintätoimistoa??? Ja mikä parasta kaveri ei edes solminut sopimusta. Itelle soitettiin kans sieltä mut tyrmäsin heti sen. Pakko sanoa että ovat kyl puhekykysen myynti "tykin" löytäneet ihmisten kiusaks

      • Anonyymi

        Itse kans odottelen eedelleen heidän lähettämää "vahvistusta" mikä on lähetetty heinäkuun alussa heidän puheiden mukaan. Nyt yritän päästä heidän sopimuksestaan irti, kun en ole koskaan sellaista tehnyt vaan laskuja on ruvennut tippumaan vaikka olen heille ilmoittanut etten saanut koskaan tilausvahvistusta. Se on kumma että ne laskut löytää perille mutta tilausvahvistus ei. Pitäisikä heidän käyttää samaa palvelua näihin molempiin? Lopulta lähettivät vahvistuksen sähköpostilla, kun pyysin ja sitten oli jo perumisaika mennyt. Nyt olen vienyt asian kuluttajariitalautakuntaan, mutta sielläkin on kuulemma käsittelyaika 18kk!!! Ja yllättäen tämä yhtiö ei ole vastannut mihinkään heidän kyselyihin. Kyllä voi yksi vastattu puhelu ahdistaa kauan.


    • Anonyymi

      Käsittämätöntä, että tällainen yritys kuin 365 Hankinta Oy saa toimia. Kuluttajan totaalista huijausta.
      Vetoavat äänitykseen, jossa kuluttaja vastaa myönteisesti. Äänittää pitäisi lain nojalla myös myyjän lupaamat edut. Suorastaan rikollinen yritys, miksi ei kuluttaja-asiamies ja oikeuslaitos puutu sen toimintaan?

      • Anonyymi

        Ovat puuttuneet.


    • Anonyymi

      Laskuja ovat lähetelleet ja yhtään en ole maksanut. Ei karhukurjeitäkään ole näkynyt vielä ainakaan. Olen asianmukaisesti reklamoinut laskuista mutta laskujen tulo ei näytä loppuvan. Oletan että niitä syytää joku automaatti. Siispä automaatin toinen pää kotona ohjaa laskut suoraan roskiin.

      • Anonyymi

        Itelle tuli 3 laskua ja sen jälkeen vasta perinnästä ja perintätoimisto hoiti yhdellä soitolla asian poikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelle tuli 3 laskua ja sen jälkeen vasta perinnästä ja perintätoimisto hoiti yhdellä soitolla asian poikki.

        Aivan sama itellä perintä hoiti... Hankinta365 ei voi tulla kesken sopimuskauden väliin. Helppo juttu...oottakaa ensinmäistä perintälaskua niin sitten perintä hoitaa asian poikki


    • Anonyymi

      Oli surullista ja raivostuttavaa kuultavaa: 365 Hankinta Oy huijasi erästä tuttavaani, joka erehtyi kuuntelemaan puhellimessa myyjän puhetta. Yhtäkkiä sähkönmyyjäyritys vaihtui toiseksi - 365 Hankinta Oy:n omistajan edelliseen yritykseen (jonka KKV on hakenut lliiketoimintakieltoon, samoin liiketoimintakieltoa on haettu omistajalle, tapaus on menosa/on vireillä markkinaoikeudessa).
      Melkein kaikki asiat myynnissä ja asiakaspalvelussa olivat jonkin lain pykälän rikkomista, väittävät mm. lähettäneensä tilausvahvistuksen, vaikka ihminen on kysymnyt vain lisätietoja tarjouksesta. Näitä tapauksia on runsaasti, KKV kertoo asiasta, yrityksestä. Samoin Yle.

      365 Hankinta Oy:n omistajan toinen yritys Fi-Nergy Voima:
      "Kuluttaja-asiamies vie sähköyhtiö Fi-Nergy Voiman markkinaoikeuteen
      Markkinaoikeudelta haetaan useita kieltoja yhtiölle."
      (https://yle.fi/uutiset/3-11318920)

      365 Hankinta Oy toimii rikollisin asentein. Termi agressiivinen myynti ei riiitä kuvaamaan sitä törkyä,

      KKV neuvoo sivuillaan www.kkv.fi ,
      esim.
      "Sähkösopimusten myynnissä esiintyy tilanteita, joissa kuluttajat luulevat vain pyytäneensä tarjouksen tai lisätietoja, mutta myyjä käynnistääkin prosessin, jossa sähkönmyyjä vaihtuu. Tällaisen perusteettoman tilausvahvistuksen saatuasi asiaan kannattaa reagoida heti."
      Ja KKV:n sivuilla on vielä lisäksi erikseen on ohjeet niille, joita 365 Hankinta Oy on huijannut.
      Huokaus...

    • Anonyymi

      Kirjoittakaa nettiin näin kiistät tai peruutat perusteettoman sähkösopimuksen. Minuakin Hankinta 365 huijasi. Minä toimin kilpailu ja kuluttajaviraston ohjeiden mukaan. Lisäksi laitoin Hankinta 365 yhtiölle kovat uhkaukset. Soitin omaan sähköfirmaan Fortumiin. Fortumin asiakaspalvelija sanoi, että jos on määräaikainen sähkösopimus, toinen sähköyhtiö ei voi tulla väliin. Ei voi tehdä sähkösopimusta. Sähkönsiirtyhtiö estää siirron. Tässä perusteita kiistää sähkösopimus: Ei ole tullut kahden viikon aikana postissa tilausvahvistus papereita, hankinta 365 laskussa oleva ennakkomaksu on laiton, hankinta 365 on tehnyt sopimuksen ihmisen määräaikaisesta sähkösopimusta huolimatta. Jos Hankinta 365 ilmoittaa, että on siirtänyt laskun perintäfirmalle, kiistäkää perustellen sopimus ottamalla yhteyttä perintäfirmaan. Perintäfirmalla ei ole sen jälkeen laillista oikeutta jatkaa perintää. Minä olen kiistänyt sähkösopimuksen Hankinta 365:n, oman sähköyhtiön ja perintäfirman kanssa. Hankinta 365 voi ainoastaan viedä asian oikeuteen, mutta ei siinä ole mitään järkeä. Häviäisivät, ja se tulisi heille kalliiksi. Jos nyt vielä vaativat maksuja, menen kuluttaja neuvojalle. Älkää hyvät ihmiset tehkö mitään kauppoja puhelimessa. Voi tulla vaikka kuinka pahasti huijatuksi. Kannattaa sanoa lujasti: en tee puhelimessa mitään kauppoja. ÄLKÄÄ ENÄÄ SOITTAKO !

    • Anonyymi

      Äitini (87 v) sai kaksi laskua tänään tämän vuoden sähköstä. Yhteensä 2 x 188 EUR.
      Päiväys kulutukselle 1.1.2020.- 31.12.2020.
      Posti toi laskun tänään, huomenna eräpäivä.
      Harvemmin sähkön myyjä laskuttaa jälkikäteen, en ainakaan tiedä.
      No kummalliseksi tämän jutun tekee se, että hänellä ei ole mitään kiinteistöä jossa olisi laskulle sopiva kohde.
      Laskussakin oli kaikki kohdat auki, eli käyttöpaikka, sopimus, kulutus jne.
      Eikö tämä ole huijausta.

      • Anonyymi

        Huijarit voi välttää lukemalla suomi 24 kertomukset fin-negryn ja 365 hankinnan toimista.
        Kuten myös aina kun joku puhelin yritys soittaa, sanoo, ettei tilaa mitään puhelin myyjiltä!


      • Anonyymi

        Laittomuuksia laittomuuksien perään tekevä 365 Hankinta Oy (/Fi-Nergy) lähettää laskuja myös eräälle tuttavalleni - laskuja joiden oikea sähkönmyyntisopimus ON oikeasti toisella sähkönmyyntuyrityksellä.
        Rikollista toimintaa, se on selvää.
        Joku samoihin ongelmiin joutunut neuvoi tekemään poliisille tutkintapyynnön.
        Energiavirastoon kannattaa myös lähettää sähköpostia, kertoa asiasta, jos laskujen tulo 365 Hankinta Oy:stä ei lopu.


      • Anonyymi

        Itselle tuli 8090e lasku jonka kausi on 1.6.2020-1.6.2020 eikä ole eroteltu mitään yksikköhintojen.


    • Anonyymi

      Musu Håkan on sitten kyl mustalaiseks kova tekee töitä, siis huijaustöitä :)

    • Anonyymi

      Arvasin heti että on huijareita kun hakevat Monsterin sivulla ainakin 80 työntekijää myyntiin. Laittavat nuoret soittelemaan, saavat proviikat sopimuksista ja häipyvät.
      Googlasin firman, järkyttävää. Pysykää kaukana.

    • Anonyymi

      Näin yrittäjänä voin sanoa, että pysykää kaukana tuosta yrityksestä, Juraj Jakabovic kerää rahaa nopeasti ja poistuu näyttämöltä, sääli niitä työntekijöitä mitä hän haalii itselleen, eivät saa palkkojaan.

    • Anonyymi

      Sain laskun 365:tä.Miten voidaan maksutapa 1,3,21-,1,3,21 perusmaksua kun mulla on voimassa oleva sähkösopimus.

      • Et oo ainut, vaimolle tuli samanlainen samoilla päivä yksillä 01.03.2021-01.03.2021 ja yrittävät laskuttaa 118,87 € koko vuoden vaikka ei olla mitään sopimusta heiltä otettu.


    • Anonyymi

      Tässä olisi sen kusettajan nimi löyty Googlesta: Jakabovic Juraj

    • Tässä olis sen kusettajan nimi löyty Googlesta: Jakabovic Juraj

    • Anonyymi

      onko tämä palsta täynnä idiootteja? sähkönsiirtoa EI VOI kilpailuttaa. tuo optimointipalvelu on yleisesti täysin turha, koska kyllä siirtoyhtiöt katsovat teille sen kannattavimman siirtomuodon. ja jos saisittekin paremman siirtomuodon niin säästäisitte sillä ehkä muutaman euron. ja tämä koko sopimus on naurettava, "perusmaksu sovitaan erikseen" ja siihen vielä spot 0.38c/kwh ilman minkäänlaista hintakattoa :D

    • Anonyymi

      samanlainen kokemus ,tuli sähkösopimus vaikka ei minulle soitettukkaan

      • Anonyymi

        Voisitko maksaa laskusi ja lopettaa uikutus.


    • Anonyymi

      Minullekkin soitettiin eilen ja puhelun aikana sain kuulla olevani voittanut vaikka kuinka monta kertaa ja onnittelivat siitä. Sitten koittivat tarjota jotain sopimusta ja puhelu kuulemma nauhoitettiin. Aluksi sanottiin että "olette hyväksyneet sopimuksen" vaikka mitään ei vielä edes esitetty. Kommentoin heti että "en ole tilannut mitään" ja painostus jatkui. Katsotaan joudunko vielä taistelemaan vai tuliko myyjälle selväksi. En ole kiinnostunut enkä tilaa. Muutaman kympin säästön sähkössä saan helposti ihan kulutustottumuksia muuttamalla. Sammuta tarpeettomat sähkölaitteet ja pistä asunnin lämpöä 1/2 astetta pienemmäksi jos lämmität sähköllä.

      • Anonyymi

        Maksa pois. Pääset helpommalla.

        Terveisin ystävä


    • Anonyymi

      Olen saanut 365 Hankinta Oy firmalta sähkölaskun vaikka en tehnyt heidän kanssaan mitään sopimusta . Enkä tule tekemäänkään , Lasku on 118.87 arv,pv 23,4. ja korko 23,01 . nyt on niin että en missäänn tapauksessa halua tallaista outoa firmaa.

    • Anonyymi

      Tieto peruutusoikeudesta pitää näkyä tilausvahvistuksessa. Jos tietoja peruutusoikeudesta ei ole annettu, peruutussoikeus pitenee 12 kuukaudella (kuluttajariitalautakunta). Jos ette ole saaneet vahvistusta kannattaa ottaa yhteys myös Energiavirastoon sähkömarkkinalain 88 pykälän noudattamatta jättämisestä saamamme laskun puutteellisuudesta. Ehkä tämä asia joskus saadaan järjestykseen.

    • Anonyymi

      Juuri niin. Itse en muista saaneeni tarjoustakaan, mutta nyt tuli sitten kaksi komeaa laskua sähköstä, jota todellakaan en ole käyttänyt. Mitä tehdä? Tämä maailma ei ole tyhmiä rehellisiä varten...

    • Anonyymi

      Jos menit vipuun, niin laita tekstiviestillä, postitse, sähköpostitse peruutusilmoitus ja kuvat ko. sopparista. Näin sinulla on ihan taatusti näyttöä peruutuksesta ja antaa laskujen tulla, eivät he voi mitään. Myöskin ilmoita nykyiselle sähköyhtiölle, etteivät katkiaise soppariasi jos tämä 265 Hankinta sitä yrittää tehdä. Sitten ole ihan rauhassa,...jos laskuja tulee niin sinulla on näyttöä oikeudessa ja perintäyhtiölle.

    • Anonyymi

      Eiköhän nämä puljut ala olla selvää kauraa, eli on aika tehdä nopeasti soppari ihan oikean sähkönmyyntiyhtiön kanssa.

      https://energiavirasto.fi/-/ohjeita-fi-nergy-voiman-ja-365-hankinnan-asiakkaille
      Fi-Nergy Voima Oy:n, Fi-nergy Voima OÜ:n ja 365 Hankinta Oy:n sähköntoimitus asiakkaille on keskeytynyt. Tälle sivulle on koottu toimintaohjeet asiakkaille, jotka ovat saaneet verkkoyhtiöltään ilmoituksen sähköntoimituksen katkeamisesta.

      Energiavirasto kehottaa ilmoituksen saaneita asiakkaita tekemään uuden sähkönmyyntisopimuksen viipymättä valitsemansa uuden sähkönmyyjän kanssa. Jos asiakas ei tee uutta sähkönmyyntisopimusta, hänen sähköntoimituksensa lähtökohtaisesti päättyy kolmen viikon kuluttua.

    • Anonyymi

      Huijarifirma! Veivät minulta muistisairaalta vanhalta 64v. ihmiseltä rahat, vaikkei sopimusta voida edes tehdä! Selvitin Fortumilta, että vanha sopimus on vielä voimassa pitkään ja HALVEMPI mitä mulle tarjottiin 365hankinnasta. Nyt panen kovan kovaa vastaan- jos eivät maksa menen marssimaan kyltin kanssa heidän toimistonsa eteen ja kutsun MTV:n, lehdistön ja poliisin sinne!
      Ne perkeleet vei mun ruokarahat- tänään kävin kaupassa ja tili tyhjä! En saa edes ruokaa ostettua. Eivät kuulema palauta rahoja, että kiva juttu🤬

    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/13d11304-1738-4c32-adef-89c2c999a309
      6,5 miljoonan euron veropetosepäily liittyy saman toimijan hallussa olevaan kolmeen sähköyhtiöön Fi-Nergy Voima Oy:hyn, Fi-Nergy Voima Oü:hyn ja 365 Hankinta Oy:hyn.
      Poliisi tiedotti jo toukokuussa, että yhtiö on jättänyt esimerkiksi arvonlisäveroja ilmoittamatta. Yhtiön toiminta on ollut tappiollista, ja poliisi epäilee, että bisnestä on rahoitettu maksamattomilla veroilla.

    • Anonyymi

      Miten on mahdollista, että Hankinta 365 pyörii edelleen? Ja lasku tuli kahden vuoden takaisesta "sopimuksesta"??

      • Anonyymi

        Viimeiset petkutukset, älä maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeiset petkutukset, älä maksa.

        en maksanut niin seuraavaksi tulikin jo haaste käräjäoikeudelta. Hävisin asian ja nyt tuli ulosottovirastola kirjeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en maksanut niin seuraavaksi tulikin jo haaste käräjäoikeudelta. Hävisin asian ja nyt tuli ulosottovirastola kirjeen.

        Saatat olla Hankinta 365 Oy:n pelottelija.


    • Anonyymi

      varmaan jtn jäänyt laskuttamatta. saatavahan vanhenee vasta 3v jälkeen

      • Anonyymi

        Perusteettomia laskuja ei pidä maksaa. Niihin ei päde vanheneminen, koska eivät ole koskaan olleetkaan voimassa.

        Firma yrittää pienentää tappioitaan yrittämällä uhkailuilla saada ihimisiä maksamaan perusteettomia laskuja.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onkohan osoite Puolikkotie 8, 02230 Espoo oikea.
        Pitäisi käydä juttelemassa...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Älkää välittäkö antaa sen lähettää.

    • Anonyymi

      Viranomaisten tulisi viedä firma oikeuteen, jotta sen toiminta saadaan lopetettua.

    • Anonyymi

      Onko kukaan ollut vielä oikeudessa ton 365 hankinta Oy kanssa?? Itsellä olis vaimon kanssa ens viikolla edessä liittyen noihin aiheettomiin sopimussakkoihin.

      Olisin vaan tiedustellut miten muilla mennyt??

      Ite ainakin pistän kusettajalle kampoihin ja kunnolla 💪💪

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe