Mitä on tapahtumassa Karhulan terveysasemalle? Yrittääkö henkilökunta karkottaa asiakkaat pois tylyllä käytöksellä? Tuntuu kuin olisi rikollinen, kun yrittää saada lääkärille aikaa vaivaansa . Ymmärtääkö henkilökunta, että he sahaa nyt omaa oksaansa poikki tylyllä käytöksellä? Lääkärit ystävällisiä, mutta kohta ei kellään töitä siellä, kun potilaat on peloteltu pois.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Tervetuloa Länsi-Kotkan Terveysasemalle tulkin kanssa nauttimaan terveyspalvelumattomuudesta.
- Anonyymi
karhulan terveysasema on ihan hyvä ja aina ollaan saatu ystävällistä palvelua se on katsos niin että jos itse on ystävällinen niin saa myös ystävällistä palvelua.Jouduin käymään viime viikolla karhuvuoren terveysasemalla ovet oli lukittu vartijaa ei ollenkaan ynseä hoitaja tuli avaamaan oven silloin kun aika oli ei ystävällistä sanaa eikä edes osannut tervehtiä.Lääkäri oli asiansa osaava ja sain hyvää hoitoa.Läksiessä tämä samainen hoitaja jätti sanomatta näkemiin vaikka sanoin näkemiin.Karhulassa ovet auki ja ystävällinen vartija opastamassa mukavat hoitajat ja isot tilat.Älä aina valita.
- Anonyymi
Pari työhönsä leipääntynyttä "Myrkkyä" siellä Karhuvuoren terkkarissa on. Aika tylyjä on jos kohdalle sattuu. Mistä tänne on käsketty? Häiritsemään terveysasioilla.
- Anonyymi
Älä itse valita! Nyt et taida olla ihan fiksu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari työhönsä leipääntynyttä "Myrkkyä" siellä Karhuvuoren terkkarissa on. Aika tylyjä on jos kohdalle sattuu. Mistä tänne on käsketty? Häiritsemään terveysasioilla.
Niille pitäisi luetuttaa Käytöksen Kultainen kirja, tai sitten tarjota asiakaspalveluun ohjaava kurssi. Veronmaksajat maksavat niiden liksan ja asiakkaita varten ne on otettu terkkariin töihin.
- Anonyymi
Puhutaanko siellä suomea? En taida siltikään uskaltaa mennä, jospa lähtisin sitten vasta jalat edellä
- Anonyymi00008
Olen saama mieltä mulla jätettiin kaksikertaa hoidot kesken
- Anonyymi00009
Lähetteet jää matkalle 😳
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty521610Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3591353Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto381144- 621091
Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3511083Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137969Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel37872Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte204798- 62648
Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i98641