Näin siis viimeyönä unta, jossa olin kävelemässä kotiin pimeässä metsässä. Minua pelotti ja kaikki siellä oli jotenkin väärin sillä hetkellä. Jossain vaiheessa matkaa joku otti kädestäni kiinni, eikä minua pelottanut enää. Tämä hahmo hehkui myös valoa ja oli jotenkin turvallisen oloinen. Aamulla jäin miettimään, että kuka tämä hahmo mahtoi olla ja asia on vaivannut minua koko päivän. Osaisiko joku selittää, että mitä tämä voisi tarkoittaa tai kuka se mystien hahmo voisi olla?
Auttakaa minua ymmärtämään uneni
Anonyymi
3
79
Vastaukset
- Anonyymi
Voit itse rukoilla uneesi selitystä, mutta aika selvältä vaikutti. Se oli sinulle rohkaisu, että sinusta pidetään huolta täällä maan päällä. Valoa hehkuva hahmo oli tässä tapauksessa varmasti itse Jumala eli Jeesus, Kristus, koska Hän piti sinua kädestä kiinni. Jos olisi ollut suojelusenkeli, olisi ollut enemmän taustalla. Kolmiyhteisen Jumalan taivaallisesta huolenpidosta oli kuitenkin signaali.
- Anonyymi
Kyllä tämä selitys ihan järkevältä vaikutti. Kiitos paljon vastauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä selitys ihan järkevältä vaikutti. Kiitos paljon vastauksesta.
Olehyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154