Se on kaikkien tiedossa kuka tää on ! Silti hyväksymme ja moikataan ? Häpeä , tämä mies on syyllystyny kahteen pahoinpitelyyn ja raiskaukseen silti olette niinku mitään ei oo tapahtunut ?
Henkilö joka hakkaa & raiskaa naisia
Anonyymi
8
939
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se olisi poliisin asia tämä sivusto on mielestäni väärä paikka ratkaista asia
- Anonyymi
Ihme salailua. Ihmisten kuuluu tietää, jotta osais varoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme salailua. Ihmisten kuuluu tietää, jotta osais varoa.
Taitaa kiinnostaa sua ihan liikaa????
- Anonyymi
Oonko ainoa joka en tiedä tätä tyyppiä?
- Anonyymi
et oo viäl sille antanu
- Anonyymi
Olisi hyvä tietää missä päin tämä tyyppii liikkuu että osaisin pitää varani jne. jne....
- Anonyymi
wäinö.............
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3173092Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1282080
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671419
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2141408- 661357
- 711329
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811288