Syy on vuodessa 2024

Anonyymi

Pekka Haaviston syytteet ovat pelkkää poliittista peliä! Suosituimman presidenttiehdokkaan mainetta on iltapäivälehdissä loattu perussuomalaisten ja kokoomuksen toimesta kuukausikaupalla ja sillä on aiheettomasti mässäilty. Syyskuussa se peli loppuu. Haavisto ei ole tehnyt minkäänlaista rikosta. Hän on yksi Suomen asiallisimmista poliitikoista ja hoitanut erittäin asiallisesti vaikeaa asiaa.

14

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opposition mölinä loppuu pian.

    • Anonyymi

      Mitä nyt epäillään 2:sta rikoksesta. Mm. käsittääkseni painostuksesta tekemään rikos.
      Ei sitä tarvitse loata kun henkilö itse ei noudata lakeja.

    • Anonyymi

      Olen myös sitä mieltä, että Haaviston suuri suosio presidenttigallupissa on syy tähän jahtiin. Olen hyvin pettynyt kokoomukseen, että lähtivät näin halpamaisen jahtiin mukaan. Persuilta ei voi mitään moraalia tai hyvää odottaakaan.

      • Anonyymi

        Minusta on hyvä että asaa tutkitaan.Sitähän aineistoa on kertynyt 1300 sivun verran.
        Luulisi sen perusteella olevan aihetta nostaa useampikin syyte


    • Anonyymi

      Voiko tosiaan olla näin yksisilmäisi ihmisiä, jotka puolustelevat Haaviston toimia? Ja että vielä ihaillaan Haavistoa! Hui. Järki hoi, äly älä jätä!!!

      • Anonyymi

        Putin trollit jahtaavat Haavistoa, eikä siihen tarvita älyä vaan euroja.


    • Anonyymi

      Haavistosta tulee seuraava presidentti.

      • Anonyymi

        Väyrysestä tulee seuraava presidentti.


      • Anonyymi

        Kyllä minä ennemmin Touko Aaltoa kannatan. Järkimiehiä.


    • Anonyymi

      Haavistogate, oikeuskansleri velvoitti, Pöysti,en velvoittanut.
      En painostanut konsulipäälikköä, Tuominen, kyllä painosti.
      Kerroin presidentille, Niinistö,ei kertonut.
      Kulmuni erosi koska halusi kantaa vastuun alaisensa virheestä, Kanerva jotui eroamaan tekstiviestien vuoksi, vaikka ko.viestit ei liittyneet työasioihin.
      Haavisto kuuluu erityistäsuojelua nauttivaan vähemmistöön niin on tottakai oikeus toimia kuten huvittaa.

    • Anonyymi

      Haavisto on täysin nuhteeton poliitikko. Ilmiselvä ajojahti. Haaviston ylivertaisia diplomaattisia kykyjä tarvitaan elintärkeiden ulkosuhteidemme hoitamiseksi parhaalla mahdollisella tavalla.

    • Anonyymi

      Äänestän Haavistoa.

    • Anonyymi

      Perustuslakivaliokunnan kokouksessa?

    • Anonyymi

      Kun syytöntä maalitetaan, pitäisi jokaisen ymmärtää, että kyseessä on poliittinen ajojahti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe