Tekee ihan selvästi 👉🏻👌🏻 tuossa yhdessä kuvassa!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006568440.html
Ohisalo on pervo!
28
113
Vastaukset
- Anonyymi
Niimpä haluaa näyttää miten se tehdään.
https://is.mediadelivery.fi/img/658/83beb4382ce74461bafc8ccad40ff580.jpg.webp
Ja minkä kokoisen sen pitää olla.
https://is.mediadelivery.fi/img/658/794a53238ea54fd299d4dcb7dbe74a1c.jpg.webp- Anonyymi
Hirveä perverssi tuo Ohisalo kun tekee tuollaista lehdessä. Hyh hyh, ei voi muuta sanoa
- Anonyymi
En ole koskaan käsittänyt miksi hyvin vaaleaihoiset ihmiset pukevat päällensä aivan valkoista.
- Anonyymi
Ehkä siinä on se pieni toivonkipinä, että silloin iho näyttäisi edes hieman tummemmalta?
- Anonyymi
Gestuuri ilmiselvästi on "Ohiveto".
- Anonyymi
Gestuuri =ele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gestuuri =ele
Tiedän. Siksi kutsuin tuota käsielettä gestuuriksi. Mutta kiitos kuitenkin kun kerroit.
- Anonyymi
Valepukki se on.
Muutama päivä sitten uutisoitiin, että Ohisalo on uhannut vihreiden lähtevän hallituksesta, elleivät ilmastoasiat nytkähdä eteenpäin.
Tuossa IS:n järjettömän pitkässä artikkelissa hän sanookin yht´äkkiä näin:
"– Eivät vihreät tietenkään helpolla mitään uhkauksia esitä. En pidä uhkauksena sitä, että sanoin ilmastotoimien olevan vihreille ykkönen, mutta niissä pitää koko ajan mennä eteenpäin."
Poliitikoilla on varmaankin vähän huono muisti.
Monet tavallisesta kansasta muistavat, ja odottavat kuin kuuta nousevaa, että Ohisalo toteuttaisi tuon uhkauksensa.
Ja antaisi Suomelle mahdollisuuden pelastua.- Anonyymi
Ei nyt hätäillä. Kammottava hallitus kaatuu syksyn budjettiriitoihin ja hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt hätäillä. Kammottava hallitus kaatuu syksyn budjettiriitoihin ja hyvä niin.
Teinityttöhallitus saisi painua sinne missä pippuri kasvaa ja vähän äkkiä
- Anonyymi
Marin käski pitää tunkkinne, ja lupasi lentää kultarantaan huomenna ja jättää eronpyyntönsä Saulille.
- Anonyymi
Tuo ei mikään vahinko ole eikä sattumaa. Sairas akka. Keskenkasvuinen.
- Anonyymi
Kunpa olisikin niin, että höpisee omiaan omilleen, mutta sattuu valitettavasti olemaan sisäministeri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa olisikin niin, että höpisee omiaan omilleen, mutta sattuu valitettavasti olemaan sisäministeri.
Passkin sisäministeri ikinä, puhuu täyttä puutaheinää tuossa haastattelussakin. Vihreät ei muka ole uhkaillut lähtevänsä hallituksesta? Voi Jeesus mitä kuraa.
- Anonyymi
En ois halunnu tietää mitä Ohisalolla oli mielessään.
- Anonyymi
RitalanPaska kirjoitti:
Minäpä olisin!
MmmhhhHH!Kuka tuolta rupsahtaneelta akalta muka haluaa? Täytyy olla aika epätoivoinen jos tuota haluaisi panna
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tuolta rupsahtaneelta akalta muka haluaa? Täytyy olla aika epätoivoinen jos tuota haluaisi panna
Ja sinäkö muka nussit kovemman kaliiperin naisia? Tuskin.
Luulen, että edes Aira Samulin ei antaisi sinulle edes isosta rahasta.- Anonyymi
RitalanPaska kirjoitti:
Ja sinäkö muka nussit kovemman kaliiperin naisia? Tuskin.
Luulen, että edes Aira Samulin ei antaisi sinulle edes isosta rahasta.En, koska olen itse nainen ja hetero.
- Anonyymi
Joku ei tykkää että käytän ilmaisunvapautta hyväkseni.
https://i.imgur.com/8E7nxjN.jpg- Anonyymi
:DDDDD
- Anonyymi
kukkuu! Tulin moikkaamaan teitä rasisteja.
https://i.imgur.com/IdKbTsL.jpg- Anonyymi
Pitääkö oppia viittomakieltä?
Miten viitotaan:rasisti tai suvakki
- Anonyymi
Vastenmielinen albiino vahingollisine ajatuksineen
- Anonyymi
Jokunen vuosi sitten vihreille oli hallituksen kynnyskysymys ydinvoimaloiden lisärakentaminen, takki kääntyi äkkiä eurojen ja AUDI:n takapenkiin.
Kaikella paskalla tehdään politiikkaa ja pääasia on että esiinnytään mukamas maailmanpelastajina vaikka ongelmat Suomessa ovat minimaalisia esim. Venäjään nähden.
Koko vihreä aate on suurta pelleilyä ja maailmanpelastamista mutta suomalaisia vaan laitetaan typeryyteen mukaan vähemmistön ehdoilla.
Moi niistä vihreistä lentää etelään lomille 2x vuodessa ja ajaa näön vuoksi fillarilla kun säät sallivat, sekö muka tekee ihmisestä paremman? Pelkkää teatteria ja teeskentelyä kuin pappi leipäpappina, hyi vittu mitä touhua.
Vihreät ovat pellejä.- Anonyymi
Juu ja oikein muka luonnonmukainen puolue jolla kuitenkin luonnottomat arvot kun joukossa myös ulkoministeriksi nostettu homo.
- Anonyymi
No joopas joo
- Anonyymi
No jopas jotakin todellakin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797