Nänn se muuttuu: Parturissa ja kampaajalla saa käydä, mutta yksi asiakas saa olla kerrallaan sisällä liiketilassa. Ei ole odotus aikaa eikä vaan voi marssia sisälle vaan parturikampaamo aika tulee varata etukäteen netistä. Ennen parturikampaajalle menemistä asiakkaan tulee muistaa käydä suihkussa ja vaihtaa vastapestyt vaatteet. Maskia tulee pitää koko sen ajan kun on parturikampaajan asiakkkaana. Hiusten laittoon käytetty aika ei saa ylittää yli 20 minuuttia ja kun kun se 20 minuuttia tulee täyteen tuleen asiakkaan olla jo poistunut parturikampaamosta. Nää uudet ohjeet jää pysyvästi voimaan.
Miltä nää teistä kuulostaa?
Eu:n säännöt parturikampaamoissa asioimiseen tän korona kriisin jälkeen
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tää niiku for real? Onks jotain linkkiä?
- Anonyymi
Ei. Ainoastaan oman vakkariparturin sana. Tai oikeastaan turhautunut valitus siitä että EU puuttuu koronan takia parturien vapauteen ja miten tää tulee nyt nostaamaan kustannuksia ku asiakkaita voi ottaa sisään vähemmän kerrallaan.
Ap Anonyymi kirjoitti:
Ei. Ainoastaan oman vakkariparturin sana. Tai oikeastaan turhautunut valitus siitä että EU puuttuu koronan takia parturien vapauteen ja miten tää tulee nyt nostaamaan kustannuksia ku asiakkaita voi ottaa sisään vähemmän kerrallaan.
ApKuulostaa melko raffilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1271661
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858