Onko Haapavesi Suomen juntein kylä?

Anonyymi

Missä muualla amikset ajelee lippis päässä ja peililasit silmillä? Ja "musiikki" jumputtaa läpi yön. Onko pellempää porukkaa muualla?

9

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ole. Joka puolella on samanlaista.

• Anonyymi

Eipä ole esimerkiksi Oulun keskustassa. Haapavetiset on kyllä junteinta kansaa mitä oon nähny.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole esimerkiksi Oulun keskustassa. Haapavetiset on kyllä junteinta kansaa mitä oon nähny.

Käy katsomassa naapurikunnat niin sama meininki...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyppä Oulun markettien parkkipaikkaa katsomassa iltasella, niin jo löytyy.

Junttius on ihan ok, ei sitä tarvitse hävetä. Jos siitä ei ole haittaa, niin kaikki on ok. Mutta se, että popitetaan illalla bassovehkeillä niin, että taulut ja ikkunat resonoi, on v-mäistä ajattelemattomuutta ja siitä on oikeasti haittaa sekä se pilaa helposti kaikkien amisten maineen. Eli juntteilu kunniaan, mutta käytöstavat ne täytyy hallita silläkin saralla, niin maine pysyy hyvänä ja junttius hyväksyttynä.

• Anonyymi

Muualla on paljon enemmän jenkkiharrastajia. Jostain ihmeen syystä täällä noita amisautoja ja peililaseja näkee aivan liikaa. Ei tarvitse mennä kauaskaan, niin johan näkyy myös varttuneempia autoharrastajia, joilla on oikeasti sellaisia pelejä alla, joissa silmä lepää!

• Anonyymi

paitsi että haapavedeltä löytyy autoharrastajia joiden kokoelmista sinä et mitään tiedä mutta kuinka voisit tietääkään pyhäjärvinen trolli?

• Anonyymi

Pyhäjärvi kait se juntein pitäjä on.
      Siellä on junteista juntein trollikin, Näin ajattelisin.

• Anonyymi

Ei mielenterveysongelmat ole automaattisesti merkki junttiudesta eihän sillä tarvitse olla sen kanssa mitään tekemistä junttiuden ollessa lähinnä sivistymättömyyttä mitä esiintyy jokaisessa kansanryhmittymässä koulutus- tai ansiotasoista tms. riippumatta amispojasta insinööriin maalaisjuntista kaupunkilaisjunttiin. Samanlaisia junttikyliä kaikki kylät pohjoispohjanmaalla on eroa edellisten välillä ei edes löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mielenterveysongelmat ole automaattisesti merkki junttiudesta eihän sillä tarvitse olla sen kanssa mitään tekemistä junttiuden ollessa lähinnä sivistymättömyyttä mitä esiintyy jokaisessa kansanryhmittymässä koulutus- tai ansiotasoista tms. riippumatta amispojasta insinööriin maalaisjuntista kaupunkilaisjunttiin. Samanlaisia junttikyliä kaikki kylät pohjoispohjanmaalla on eroa edellisten välillä ei edes löydy.

kaupunkilaisten silmissä jokainen kepu on hankkijalippis päässä pellon reunalla kumisaappaat seisova juntti ja jos se kepu on vielä vanhoillislestadiolainen johan alkaa hihittely ja sormella osoittaminen vaikka sellainen istuisi eduskuntasalissa huonosti istuva halpahallin puku päällään. Persuilla sama leima otsassa kaikkien muiden pitäessä itseään edellisiä parempina ihmisinä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe