Missä muualla amikset ajelee lippis päässä ja peililasit silmillä? Ja "musiikki" jumputtaa läpi yön. Onko pellempää porukkaa muualla?
Onko Haapavesi Suomen juntein kylä?
9
61
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole. Joka puolella on samanlaista.
- Anonyymi
Eipä ole esimerkiksi Oulun keskustassa. Haapavetiset on kyllä junteinta kansaa mitä oon nähny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole esimerkiksi Oulun keskustassa. Haapavetiset on kyllä junteinta kansaa mitä oon nähny.
Käy katsomassa naapurikunnat niin sama meininki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyppä Oulun markettien parkkipaikkaa katsomassa iltasella, niin jo löytyy.
Junttius on ihan ok, ei sitä tarvitse hävetä. Jos siitä ei ole haittaa, niin kaikki on ok. Mutta se, että popitetaan illalla bassovehkeillä niin, että taulut ja ikkunat resonoi, on v-mäistä ajattelemattomuutta ja siitä on oikeasti haittaa sekä se pilaa helposti kaikkien amisten maineen. Eli juntteilu kunniaan, mutta käytöstavat ne täytyy hallita silläkin saralla, niin maine pysyy hyvänä ja junttius hyväksyttynä.
- Anonyymi
Muualla on paljon enemmän jenkkiharrastajia. Jostain ihmeen syystä täällä noita amisautoja ja peililaseja näkee aivan liikaa. Ei tarvitse mennä kauaskaan, niin johan näkyy myös varttuneempia autoharrastajia, joilla on oikeasti sellaisia pelejä alla, joissa silmä lepää!
- Anonyymi
paitsi että haapavedeltä löytyy autoharrastajia joiden kokoelmista sinä et mitään tiedä mutta kuinka voisit tietääkään pyhäjärvinen trolli?
- Anonyymi
Pyhäjärvi kait se juntein pitäjä on.
Siellä on junteista juntein trollikin, Näin ajattelisin.- Anonyymi
Ei mielenterveysongelmat ole automaattisesti merkki junttiudesta eihän sillä tarvitse olla sen kanssa mitään tekemistä junttiuden ollessa lähinnä sivistymättömyyttä mitä esiintyy jokaisessa kansanryhmittymässä koulutus- tai ansiotasoista tms. riippumatta amispojasta insinööriin maalaisjuntista kaupunkilaisjunttiin. Samanlaisia junttikyliä kaikki kylät pohjoispohjanmaalla on eroa edellisten välillä ei edes löydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mielenterveysongelmat ole automaattisesti merkki junttiudesta eihän sillä tarvitse olla sen kanssa mitään tekemistä junttiuden ollessa lähinnä sivistymättömyyttä mitä esiintyy jokaisessa kansanryhmittymässä koulutus- tai ansiotasoista tms. riippumatta amispojasta insinööriin maalaisjuntista kaupunkilaisjunttiin. Samanlaisia junttikyliä kaikki kylät pohjoispohjanmaalla on eroa edellisten välillä ei edes löydy.
kaupunkilaisten silmissä jokainen kepu on hankkijalippis päässä pellon reunalla kumisaappaat seisova juntti ja jos se kepu on vielä vanhoillislestadiolainen johan alkaa hihittely ja sormella osoittaminen vaikka sellainen istuisi eduskuntasalissa huonosti istuva halpahallin puku päällään. Persuilla sama leima otsassa kaikkien muiden pitäessä itseään edellisiä parempina ihmisinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929