Olisi parempi vain kuolla pois

Anonyymi

Tätä mieltä alan olla. Elämä on vain loputonta kilpailua ja ahdistumista. Koskaan en löydä sopivaa kumppania itselleni. Kun johonkin ihastun, loppuu se yleensä siihen, ettei toinen osapuoli ole kiinnostunut minusta. Tämä on niin turhauttavaa. En kerro ikääni, en suokupuoltani, en sijaintiani. Olen jo melko pitkällä itsemurhasuunnitelmani kanssa.
En jaksa enää tätä kärsimystä. Sanonta, jumala ei koskaan anna kenellekkään enempää taakkaa, mitä jaksaa kantaa ei pidä minun kohdallani paikkaansa. Olen saanut koko elämäni enemmän kärsimyksiä, mitä olisin ansainnut. Elämäni on samaa kärsimystä ja helvettiä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Tapan itseni viikon sisällä.
Teen viimeisen somepäivityksen vähän ennen kuolemaani. Ei elämä ole elämisen arvoista. Enää ollenkaan. En jaksa olla yksin lähes kokoajan, enkä jaksa ihmisten pilkkaa ym.
Nyt riitti, lopullisesti.

22

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla täysin samat ajatukset...

    • Anonyymi

      Yksin asuminen ainakin on nykyään melko tavallista ja " normaalia":

      https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1808214

      Parisuhteeseen saattaa huomaamattaan projisoida liiallisia odotuksia, elämässä on aina joitain epäihanteellisuuksia. Näinkin on todettu:

      📝Yksi Kierkegaardin pseudonyymi-sivupersoonista kirjoitti: ”Jos menet naimisiin, kadut, mutta jos et mene, kadut sitäkin.” Ei auta vaikka kuinka kehittäisi vaihtoehtoja, tilanne on joka tapauksessa heikko.📝

      http://www.artotukiainen.net/psykologi.html

      Joo, tämmöistä tämä elämä on.

      • Anonyymi

        Kiitos noista ajatuksista sai edes vähän lohtua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos noista ajatuksista sai edes vähän lohtua!

        Avioliitto muistuttaa piiritettyä linnoitusta: Ulkona olevat haluavat sisään ja sisällä olevat ulos.

        Muuten, se itsemurha on virhe, jonka huomaat heti kun on liian myöhäistä!
        Jäät jumiin siihen mielentilaan, mikä johti sinut itsemurhaan. Jotkut saavat vähän energiaakin niin että pystyvät vähäisessä määrin julkituomaan itseään. Siis kummittelemaan. Ja jos/kun et sen sinulle ennalta määrätyn ajan kuluttua osaa hakeutua valoa kohti, voit kummitella kauankin. Aikahan on siellä toisella puolella erilaista tai sitä ei ole ollenkaan, joten kaikki on epävarmaa ja varjomaista.
        Harkitse vielä kerran ja juo se sinulle määrätty vitutuksen malja loppuun asti, viimeiseen pisaraan! Muuten et ainakaan pääse tästä ikuisesta kierrosta erilleen, hyvä jos sittenkään saat edes vähän helpotusta.
        Tämä Maa on maailmankaikkeuden ainut ja pahin Helvetti. Tänne synnytään yhä uudelleen ja aina entinen menneisyys unohdettuna. Poispääsystä tästä helvettikierteestä on erilaisia uskonnollisia teorioita, mutta mikä niistä toimii vai toimiiko mikään?


    • Anonyymi

      Sinun ei tarvitse olla yksin ! Suomessa on valtavasti yksinäisyydestä kärsiviä ihmisiä jotka odottavat seuraa !
      Googlaa "kaverihaku" ja "kohdataan-some" ! Facebookissa ryhmä nimeltä "Uusia Ystäviä".

      • Anonyymi

        Kukaan ei kysynyt sun mielipidettäsi pelle. Tule tänne niin saat puukon


    • Anonyymi

      Anna mennä vaan. Leppävaarassa menee paljon junia.

    • Anonyymi

      iltasanomat haluaa uutisia joten hopi hopi

    • Anonyymi

      Monella muulla on ihan samanlaisia ajatuksia kun sinullakin, minunkin tekisi mieli luovuttaa, mutta yritän vielä jaksaa.

    • Anonyymi

      Toimittajan saa pahoinpidellä.

      • Anonyymi

        Toivottavasti meitä murhataan sankoin joukoin


    • Anonyymi

      Aiheuta junankuljettajille traumoja.

    • Anonyymi

      Kannattaa ruveta narkkariksi. Niillä on mukavaa eikä tartte kauaa elää.

    • Anonyymi

      Oletko Hengissä vielä.?
      Elämä ei ole loputonta kilpailua. "Ihminen" ajatuksensa Projisointi on! jos katsot ympärillesi huomaat että kaikki muu kuin "Ihmisen" olomuodon saannokset ovat kaukana siitä ahdistuksesta. Toki havainnon tekeminen on vaikeaa. Ymmärtäessään "Minä" tuo esille sen vaihtoehdon ajatukselle joka itseasiassa olemme. Ei ihmisyys ole ihmistä varten, inhimillisyys minua pönkittämässä vaan tukemassa elämää jotta voisimme ymmärtää.
      Hukkaan heitto, Pois lähdöllä antaa vain lisää pontta "inhimillisyydelle" ei sinulle eikä minulle .

      • Anonyymi

        Kuolin jo.


      • Anonyymi

        En kuollutkaan.


    • Anonyymi

      Myös Kymijoki on pitkä vesiostoalue. "Olisi parempi vain kuolla pois" kirjoittaja asuu joen alajuoksulla.

      Mikäs täällä on elää köllötellessä.

    • Anonyymi

      Kehoitan aloittajaa tutustumaan luonteeseensa. Astrologian kautta olen löytänyt itseni, ja nyt voin paljon paremmin kuin ennen. Osa syy sekin, että tiedä mikä olen, ja missä oli se tiedonlähde, jota alitajuisesti kaipasin.

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon hyvästä valinnasta.

    • Anonyymi

      Minä osann käydä pissalla ja olen päässyt naisen sisään.

    • Anonyymi

      Pippeli

    • Anonyymi

      Älä masennu!
      Älä menetä toivoasi.
      Sinua varten on parempaa.
      Jumala on Sinulle armollinen.
      Hän antaa Sinulle uuden mahdollisuuden, puhtaan elämän Jeesuksen kanssa.

      ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”
      Jeremia 29:11.

      JEESUS rakastaa sinua ja tahtoo pelastaa sinutkin. Ota siksi Jeesus vastaan Vapahtajanasi, että saisit iankaikkisen elämän Taivaassa.

      ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16
      SUURI RAKKAUS
      ”Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäviensä puolesta.” Joh. 15:13

      JEESUKSEN VERESSÄ ON PUHDISTAVA VOIMA

      ”Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois” Apt. 3:19

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe