Tätä mieltä alan olla. Elämä on vain loputonta kilpailua ja ahdistumista. Koskaan en löydä sopivaa kumppania itselleni. Kun johonkin ihastun, loppuu se yleensä siihen, ettei toinen osapuoli ole kiinnostunut minusta. Tämä on niin turhauttavaa. En kerro ikääni, en suokupuoltani, en sijaintiani. Olen jo melko pitkällä itsemurhasuunnitelmani kanssa.
En jaksa enää tätä kärsimystä. Sanonta, jumala ei koskaan anna kenellekkään enempää taakkaa, mitä jaksaa kantaa ei pidä minun kohdallani paikkaansa. Olen saanut koko elämäni enemmän kärsimyksiä, mitä olisin ansainnut. Elämäni on samaa kärsimystä ja helvettiä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Tapan itseni viikon sisällä.
Teen viimeisen somepäivityksen vähän ennen kuolemaani. Ei elämä ole elämisen arvoista. Enää ollenkaan. En jaksa olla yksin lähes kokoajan, enkä jaksa ihmisten pilkkaa ym.
Nyt riitti, lopullisesti.
Olisi parempi vain kuolla pois
22
668
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla täysin samat ajatukset...
- Anonyymi
Yksin asuminen ainakin on nykyään melko tavallista ja " normaalia":
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1808214
Parisuhteeseen saattaa huomaamattaan projisoida liiallisia odotuksia, elämässä on aina joitain epäihanteellisuuksia. Näinkin on todettu:
📝Yksi Kierkegaardin pseudonyymi-sivupersoonista kirjoitti: ”Jos menet naimisiin, kadut, mutta jos et mene, kadut sitäkin.” Ei auta vaikka kuinka kehittäisi vaihtoehtoja, tilanne on joka tapauksessa heikko.📝
http://www.artotukiainen.net/psykologi.html
Joo, tämmöistä tämä elämä on.- Anonyymi
Kiitos noista ajatuksista sai edes vähän lohtua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos noista ajatuksista sai edes vähän lohtua!
Avioliitto muistuttaa piiritettyä linnoitusta: Ulkona olevat haluavat sisään ja sisällä olevat ulos.
Muuten, se itsemurha on virhe, jonka huomaat heti kun on liian myöhäistä!
Jäät jumiin siihen mielentilaan, mikä johti sinut itsemurhaan. Jotkut saavat vähän energiaakin niin että pystyvät vähäisessä määrin julkituomaan itseään. Siis kummittelemaan. Ja jos/kun et sen sinulle ennalta määrätyn ajan kuluttua osaa hakeutua valoa kohti, voit kummitella kauankin. Aikahan on siellä toisella puolella erilaista tai sitä ei ole ollenkaan, joten kaikki on epävarmaa ja varjomaista.
Harkitse vielä kerran ja juo se sinulle määrätty vitutuksen malja loppuun asti, viimeiseen pisaraan! Muuten et ainakaan pääse tästä ikuisesta kierrosta erilleen, hyvä jos sittenkään saat edes vähän helpotusta.
Tämä Maa on maailmankaikkeuden ainut ja pahin Helvetti. Tänne synnytään yhä uudelleen ja aina entinen menneisyys unohdettuna. Poispääsystä tästä helvettikierteestä on erilaisia uskonnollisia teorioita, mutta mikä niistä toimii vai toimiiko mikään?
- Anonyymi
Sinun ei tarvitse olla yksin ! Suomessa on valtavasti yksinäisyydestä kärsiviä ihmisiä jotka odottavat seuraa !
Googlaa "kaverihaku" ja "kohdataan-some" ! Facebookissa ryhmä nimeltä "Uusia Ystäviä".- Anonyymi
Kukaan ei kysynyt sun mielipidettäsi pelle. Tule tänne niin saat puukon
- Anonyymi
Anna mennä vaan. Leppävaarassa menee paljon junia.
- Anonyymi
iltasanomat haluaa uutisia joten hopi hopi
- Anonyymi
Monella muulla on ihan samanlaisia ajatuksia kun sinullakin, minunkin tekisi mieli luovuttaa, mutta yritän vielä jaksaa.
- Anonyymi
Toimittajan saa pahoinpidellä.
- Anonyymi
Toivottavasti meitä murhataan sankoin joukoin
- Anonyymi
Aiheuta junankuljettajille traumoja.
- Anonyymi
Kannattaa ruveta narkkariksi. Niillä on mukavaa eikä tartte kauaa elää.
- Anonyymi
Oletko Hengissä vielä.?
Elämä ei ole loputonta kilpailua. "Ihminen" ajatuksensa Projisointi on! jos katsot ympärillesi huomaat että kaikki muu kuin "Ihmisen" olomuodon saannokset ovat kaukana siitä ahdistuksesta. Toki havainnon tekeminen on vaikeaa. Ymmärtäessään "Minä" tuo esille sen vaihtoehdon ajatukselle joka itseasiassa olemme. Ei ihmisyys ole ihmistä varten, inhimillisyys minua pönkittämässä vaan tukemassa elämää jotta voisimme ymmärtää.
Hukkaan heitto, Pois lähdöllä antaa vain lisää pontta "inhimillisyydelle" ei sinulle eikä minulle .- Anonyymi
Kuolin jo.
- Anonyymi
En kuollutkaan.
- Anonyymi
Myös Kymijoki on pitkä vesiostoalue. "Olisi parempi vain kuolla pois" kirjoittaja asuu joen alajuoksulla.
Mikäs täällä on elää köllötellessä. - Anonyymi
Kehoitan aloittajaa tutustumaan luonteeseensa. Astrologian kautta olen löytänyt itseni, ja nyt voin paljon paremmin kuin ennen. Osa syy sekin, että tiedä mikä olen, ja missä oli se tiedonlähde, jota alitajuisesti kaipasin.
- Anonyymi
Onneksi olkoon hyvästä valinnasta.
- Anonyymi
Minä osann käydä pissalla ja olen päässyt naisen sisään.
- Anonyymi
Pippeli
- Anonyymi
Älä masennu!
Älä menetä toivoasi.
Sinua varten on parempaa.
Jumala on Sinulle armollinen.
Hän antaa Sinulle uuden mahdollisuuden, puhtaan elämän Jeesuksen kanssa.
”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”
Jeremia 29:11.
JEESUS rakastaa sinua ja tahtoo pelastaa sinutkin. Ota siksi Jeesus vastaan Vapahtajanasi, että saisit iankaikkisen elämän Taivaassa.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16
SUURI RAKKAUS
”Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäviensä puolesta.” Joh. 15:13
JEESUKSEN VERESSÄ ON PUHDISTAVA VOIMA
”Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois” Apt. 3:19
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399