Olen tullut viimeinkin siihen pisteeseen että olen valmis päästämään irti menneisyydestä ja kohtaamaan sinut uudelleen.
Tällä kertaa en halua tunnustaa sinulle rakkauttani - sillä sen jo tiedät. Tiedät että olet minulle rakas.
Nyt olen valmis pyytämään anteeksi, en rakkauttani sinuun, vaan aiheuttamiani harmeja.
Tyyliisi joko vähättelet niitä tai teet niistä numeron.. viis siitä.. teen sen itseni ja omantuntoni takia. Ja teen sen kasvotusten.
Tulen tänä syksynä pyytämään sinulta palvelusta.. 10 minuuttia aikaasi.. siinä kaikki. Kahden kesken.. tulee muuten olemaan vaikeinta saada sinut jonnekin olemaan minun kanssani kaksin.
Elämäntilanteeni on juuri muuttunut odotettua paremmaksi ja todennäköisesti olemme samoissa kuvioissa ennakoitua pidempään, joten minun on aika päästä menneisyydestä eroon.
Ja sinä saisit vastauksia epäselviin asioihin jos niitä kaipaat.
Mitäs tämmöiseen sanoisit?
Kiitos, anteeksi ja rakastan.
23
56
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä suunnitelma. Varmasti on toisellekin mieleen.
- Anonyymi
Aika päälleliimattu ja överi kirjoitustyyli, taidat olla yksi tusinaprovohahmoista. Tuskin sulta mies on tulossa yhtään kukaan pahoittelemaan yhtikäs mitään eikä nuo projektikuviotkaan oikein stemmaa
- Anonyymi
Jos oisit hän... Niin oisin iloinen ja hämmilläni tapaamisestamme. Ihan varmasti järjestäisin yhteistä aikaa kokonaisen päivän meille, syyskuussa🍁🍂
Tahtoisin jutella ja jakaa ajatuksia kanssasi.
Käydä syömässä, kahvilla ja kävellä. Viettää aikaa yhdessä.
Oli aika jolloin purin sydäntäni tänne. Enää en koe tarvetta siihen. Muutoinkin tämä ympäristö on ollut kuin vesikauhu- yhtä sairas.
Sain sinulta/häneltä viimeisen liveviestin viime maanantaina. Hyvänyön toivotukseen et enää vastannut.
🌠Huti ja ohi. En ole lähetellyt live viestejä pitkään aikaan. Mutta hyvää jatkoa sinulle.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Huti ja ohi. En ole lähetellyt live viestejä pitkään aikaan. Mutta hyvää jatkoa sinulle.
Milloin viimeksi lähettelitte viestejä toisillenne?
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi lähettelitte viestejä toisillenne?
Emme oikeastaan lähettele viestejä toisillemme. Minä lähetin hänelle ja ...
Vastaus ei ollut ihan sellainen kuin odotin.
- Anonyymi
Olipa kirjoituksesi kenelle tahansa, niin se kuulostaa hyvältä ajatukselta. Itse ainakin olisin valmis tuollaiseen.
- Anonyymi
Niin varmaan, nettipalstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on yksi kusinen provo ja kyllä NETTIPALSTALLA. Mistä täällä aina jauhetaan nettipalsta, netti-ihminen ja hoh hoi jaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on yksi kusinen provo ja kyllä NETTIPALSTALLA. Mistä täällä aina jauhetaan nettipalsta, netti-ihminen ja hoh hoi jaa
Menikö hermo, mee pois jos ottaa noin koville, nettipalstalla ollaan ja siksi tietysti niin puhutaan ja kaikkein eniten hohhoijaa nämä jotka täällä ovat niin valmiita kaikkeen, juuri
NETTIPALSTALLA mutta koskaan eivät uskaltaisi irl mitään. Jos uskallettaisiin niin ei tarvitsisi täällä tyhjiä vakuutella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa opettelet ensin lukemaan ja sitten ymmärtämään, toisenkin näkökulmasta, ei vain omastasi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa opettelet ensin lukemaan ja sitten ymmärtämään, toisenkin näkökulmasta, ei vain omastasi..
Kyllähän hän ymmärsi täydellisesti, ne jotka kaiken täällä lupaavat eivät koskaan toteuta sitä irl. Jos toteuttaisivat niin sitä ei tarvitsisi täällä lupailla tekevänsä.
- Anonyymi
Rollausta vain.
- Anonyymi
Jos haluat menneisyydestä (hänestä) eroon niin helpoiten se onnistuu, kun et hakeudu hänen seuraansa.
En pääse hänestä eroon koska teemme töitä yhdessä. Myös jatkossa, joten minun pitää pystyä olemaan hänen kanssaan, kuten myös hänen olemaan minun kanssani.
Emme ole tietystikään koko tiimi, mutta välitön yhteistyö on tarpeen aina välillä. Oli mikä oli toimeen on tultava. Ehkä anteeksi pyytäminen on se joka minua vaivaa hänessä yhä vuosienkin jälkeen.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
En pääse hänestä eroon koska teemme töitä yhdessä. Myös jatkossa, joten minun pitää pystyä olemaan hänen kanssaan, kuten myös hänen olemaan minun kanssani.
Emme ole tietystikään koko tiimi, mutta välitön yhteistyö on tarpeen aina välillä. Oli mikä oli toimeen on tultava. Ehkä anteeksi pyytäminen on se joka minua vaivaa hänessä yhä vuosienkin jälkeen.Taidat mieshyvä elää hieman menneessä, tiimisi on varmaankin kovin pieni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat mieshyvä elää hieman menneessä, tiimisi on varmaankin kovin pieni...
Tämmöisestä juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöisestä juuri näin.
Tekstikokonaisuus hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöisestä juuri näin.
Mikään ei enää yllätä sinänsä, mutta kyllähän tuosta tukka pystyyn nousee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei enää yllätä sinänsä, mutta kyllähän tuosta tukka pystyyn nousee.
Sovitaan tapaaminen.
Hän voi huonosti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan tapaaminen.
Hän voi huonostiEn minä töhöäijä ole osallistumassa tuohon silmiä raastavaan psykoosilsnkaasi. Vastasin sille, joka myös ihmettelee tyyliäsi kirjoitella ex-työkavereinasi
- Anonyymi
Satanista toiveajattelua. Oletan.
- Anonyymi
kelpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604596Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352109Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491525Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502- 1651488
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2611285Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961184- 2031122
- 651054
- 801047