Kiitos, anteeksi ja rakastan.

Olen tullut viimeinkin siihen pisteeseen että olen valmis päästämään irti menneisyydestä ja kohtaamaan sinut uudelleen.
Tällä kertaa en halua tunnustaa sinulle rakkauttani - sillä sen jo tiedät. Tiedät että olet minulle rakas.
Nyt olen valmis pyytämään anteeksi, en rakkauttani sinuun, vaan aiheuttamiani harmeja.
Tyyliisi joko vähättelet niitä tai teet niistä numeron.. viis siitä.. teen sen itseni ja omantuntoni takia. Ja teen sen kasvotusten.
Tulen tänä syksynä pyytämään sinulta palvelusta.. 10 minuuttia aikaasi.. siinä kaikki. Kahden kesken.. tulee muuten olemaan vaikeinta saada sinut jonnekin olemaan minun kanssani kaksin.
Elämäntilanteeni on juuri muuttunut odotettua paremmaksi ja todennäköisesti olemme samoissa kuvioissa ennakoitua pidempään, joten minun on aika päästä menneisyydestä eroon.
Ja sinä saisit vastauksia epäselviin asioihin jos niitä kaipaat.
Mitäs tämmöiseen sanoisit?

23

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä suunnitelma. Varmasti on toisellekin mieleen.

    • Anonyymi

      Aika päälleliimattu ja överi kirjoitustyyli, taidat olla yksi tusinaprovohahmoista. Tuskin sulta mies on tulossa yhtään kukaan pahoittelemaan yhtikäs mitään eikä nuo projektikuviotkaan oikein stemmaa

    • Anonyymi

      Jos oisit hän... Niin oisin iloinen ja hämmilläni tapaamisestamme. Ihan varmasti järjestäisin yhteistä aikaa kokonaisen päivän meille, syyskuussa🍁🍂
      Tahtoisin jutella ja jakaa ajatuksia kanssasi.
      Käydä syömässä, kahvilla ja kävellä. Viettää aikaa yhdessä.

      Oli aika jolloin purin sydäntäni tänne. Enää en koe tarvetta siihen. Muutoinkin tämä ympäristö on ollut kuin vesikauhu- yhtä sairas.

      Sain sinulta/häneltä viimeisen liveviestin viime maanantaina. Hyvänyön toivotukseen et enää vastannut.

      🌠

      • Huti ja ohi. En ole lähetellyt live viestejä pitkään aikaan. Mutta hyvää jatkoa sinulle.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Huti ja ohi. En ole lähetellyt live viestejä pitkään aikaan. Mutta hyvää jatkoa sinulle.

        Milloin viimeksi lähettelitte viestejä toisillenne?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milloin viimeksi lähettelitte viestejä toisillenne?

        Emme oikeastaan lähettele viestejä toisillemme. Minä lähetin hänelle ja ...
        Vastaus ei ollut ihan sellainen kuin odotin.


    • Anonyymi

      Olipa kirjoituksesi kenelle tahansa, niin se kuulostaa hyvältä ajatukselta. Itse ainakin olisin valmis tuollaiseen.

      • Anonyymi

        Niin varmaan, nettipalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan, nettipalstalla.

        Tämä on yksi kusinen provo ja kyllä NETTIPALSTALLA. Mistä täällä aina jauhetaan nettipalsta, netti-ihminen ja hoh hoi jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on yksi kusinen provo ja kyllä NETTIPALSTALLA. Mistä täällä aina jauhetaan nettipalsta, netti-ihminen ja hoh hoi jaa

        Menikö hermo, mee pois jos ottaa noin koville, nettipalstalla ollaan ja siksi tietysti niin puhutaan ja kaikkein eniten hohhoijaa nämä jotka täällä ovat niin valmiita kaikkeen, juuri
        NETTIPALSTALLA mutta koskaan eivät uskaltaisi irl mitään. Jos uskallettaisiin niin ei tarvitsisi täällä tyhjiä vakuutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan, nettipalstalla.

        Jospa opettelet ensin lukemaan ja sitten ymmärtämään, toisenkin näkökulmasta, ei vain omastasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa opettelet ensin lukemaan ja sitten ymmärtämään, toisenkin näkökulmasta, ei vain omastasi..

        Kyllähän hän ymmärsi täydellisesti, ne jotka kaiken täällä lupaavat eivät koskaan toteuta sitä irl. Jos toteuttaisivat niin sitä ei tarvitsisi täällä lupailla tekevänsä.


    • Anonyymi

      Rollausta vain.

    • Anonyymi

      Jos haluat menneisyydestä (hänestä) eroon niin helpoiten se onnistuu, kun et hakeudu hänen seuraansa.

      • En pääse hänestä eroon koska teemme töitä yhdessä. Myös jatkossa, joten minun pitää pystyä olemaan hänen kanssaan, kuten myös hänen olemaan minun kanssani.
        Emme ole tietystikään koko tiimi, mutta välitön yhteistyö on tarpeen aina välillä. Oli mikä oli toimeen on tultava. Ehkä anteeksi pyytäminen on se joka minua vaivaa hänessä yhä vuosienkin jälkeen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En pääse hänestä eroon koska teemme töitä yhdessä. Myös jatkossa, joten minun pitää pystyä olemaan hänen kanssaan, kuten myös hänen olemaan minun kanssani.
        Emme ole tietystikään koko tiimi, mutta välitön yhteistyö on tarpeen aina välillä. Oli mikä oli toimeen on tultava. Ehkä anteeksi pyytäminen on se joka minua vaivaa hänessä yhä vuosienkin jälkeen.

        Taidat mieshyvä elää hieman menneessä, tiimisi on varmaankin kovin pieni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat mieshyvä elää hieman menneessä, tiimisi on varmaankin kovin pieni...

        Tämmöisestä juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöisestä juuri näin.

        Tekstikokonaisuus hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöisestä juuri näin.

        Mikään ei enää yllätä sinänsä, mutta kyllähän tuosta tukka pystyyn nousee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei enää yllätä sinänsä, mutta kyllähän tuosta tukka pystyyn nousee.

        Sovitaan tapaaminen.
        Hän voi huonosti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan tapaaminen.
        Hän voi huonosti

        En minä töhöäijä ole osallistumassa tuohon silmiä raastavaan psykoosilsnkaasi. Vastasin sille, joka myös ihmettelee tyyliäsi kirjoitella ex-työkavereinasi


    • Anonyymi

      Satanista toiveajattelua. Oletan.

    • Anonyymi

      kelpaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe