Tänään Suomi24:n Kielipolitiikka-palstalla keskustellaan muun muassa Ahvenanmaan kielivapaudesta ja kuinka se sopisi Manner-Suomeen. Lisäksi palstalla keskustellaan kieliaktiivin vihanlietsomisesta ruotsinkielisiä ja RKP:tä kohtaan sekä haukutaan fennoja torakoiksi. Siinä tämän päivän uutiset Kielipolitiikka-palstalta.
Hyvää uutta vuotta!
Uutisia kielipolitiikka-palstalta
12
89
Vastaukset
- Anonyymi
Huumorintajuton kieliaktiivi on pilannut palstan ihan alusta alkaen. Se on totta, kyllä.
- Anonyymi
Fennoaktiv föddes negativ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanske det, tyvärr.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanske det, tyvärr.
Feennoaktiv vill sprida sitt missnöje överallt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bitterhet,avundsjuka och ilska frodas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Han rår inte för det.
- Anonyymi
Todellisia torakoita ovat nämä paskakielen pakonpitkittäjät .
Nykyinen yksi maa kaksi järjestelmää on eriarvoistamista , ahvenanmaalle annettiin kielivapaus mannersuomeen ruotsipakkoa samalla lisätään .- Anonyymi
Kieliaktiviin "kielivapaus" = pakkoenglantia kaikille ehdoitta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieliaktiviin "kielivapaus" = pakkoenglantia kaikille ehdoitta.
Men när nu engelskan är alldeles frivillig...
- Anonyymi
Ei Ahvenenmaalle ole annettu kielivapautta, he itse opiskelevat mitä haluavat. Niin mekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Ahvenenmaalle ole annettu kielivapautta, he itse opiskelevat mitä haluavat. Niin mekin.
Där studeras också mycket finska,frivilligt förstås.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Där studeras också mycket finska,frivilligt förstås.
Aktiivin sanoo et, suomi on 'lopetettu' siellä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165163
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301910
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351877Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301708Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81244Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1591230
- 301005