Rakastan sua mies

Anonyymi

Mulla on aika huono fiilis nyt. Onko sulla kaikki ihan hyvin nyt? Haluaisin tietää. Haluan tietää kaiken.

68

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En jaa tunteitani tuntemattomille

      • Anonyymi

        Tuskinpa tuo kysymys tuollaiselle äkäpussille edes on.
        Aloitus oli kivalle miehelle, eikä millekään kiukku "neidille".


    • Anonyymi

      Mietin ootko aitorituli ja taas avannu koko suomelle puskaas täällä koko yön!

      Halveksittavaa nettiseksiä

      • Anonyymi

        En oo aitokakka enkä avaa puskaani kuin hänelle. Hän omistaa mun puskan nyt. Panettaa kyllä sen miehen ajattelu. Sitä en kiellä. Voi kun joskus hän, hänen kätensä, kosteikkoni, kohtaisivat. Tärisisin, värisisin, halusta, onnesta .. jatkan nettisekstailua vähän myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo aitokakka enkä avaa puskaani kuin hänelle. Hän omistaa mun puskan nyt. Panettaa kyllä sen miehen ajattelu. Sitä en kiellä. Voi kun joskus hän, hänen kätensä, kosteikkoni, kohtaisivat. Tärisisin, värisisin, halusta, onnesta .. jatkan nettisekstailua vähän myöhemmin.

        Tuo kyllä kuulostaa jonkun impotentin kalevin kirjoittamalta, eikä satavarmasti ole naisen teksti


      • Anonyymi

        Kylläpäs iskee hermoon sulla. Mutta itse teet tunnisteluja ja kirjoitat oikein monen puolesta. On sun elämä jännää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs iskee hermoon sulla. Mutta itse teet tunnisteluja ja kirjoitat oikein monen puolesta. On sun elämä jännää.

        Minä kirjoitan vain itseni puolesta ja yhdelle miehelle. Kyllä tuo alkaa ottaa hermoon oikeasti. Hetkittäin, ei aina. Olen tässä jo kuukausia silloin tällöin kirjoittanut tänne ja jostain suo persetahna aina ilmestyy harhoineen. Se on kai vuosia täällä jo huseerannut. Sääliksi käy välillä hän. Ketäpä ei tahna perseessä alkaisi ällöttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitan vain itseni puolesta ja yhdelle miehelle. Kyllä tuo alkaa ottaa hermoon oikeasti. Hetkittäin, ei aina. Olen tässä jo kuukausia silloin tällöin kirjoittanut tänne ja jostain suo persetahna aina ilmestyy harhoineen. Se on kai vuosia täällä jo huseerannut. Sääliksi käy välillä hän. Ketäpä ei tahna perseessä alkaisi ällöttää.

        Just. Eihän täällä ole muita kirjoittajia kuin sinä ja tuo mainitsemasi tahna. Kuka se harhainen olikaan-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just. Eihän täällä ole muita kirjoittajia kuin sinä ja tuo mainitsemasi tahna. Kuka se harhainen olikaan-

        Et kai sä oikeasti kuvittele, että tuo joka väittää naisia mieheksi on useampi kirjoittaja. Kuvittelee vielä näiden naisten olevan miehiä, jotka esiintyy hänenä. Niin, en tiedä sit. Se yksi joka kertoi nimensä taisi olla Forssasta päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai sä oikeasti kuvittele, että tuo joka väittää naisia mieheksi on useampi kirjoittaja. Kuvittelee vielä näiden naisten olevan miehiä, jotka esiintyy hänenä. Niin, en tiedä sit. Se yksi joka kertoi nimensä taisi olla Forssasta päin.

        Kerro lisää. Alkoi kiinnostaa. Olen siis tuo edellistä edellinen, jota toinen väitti harhaiseksi. Kerrotko lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää. Alkoi kiinnostaa. Olen siis tuo edellistä edellinen, jota toinen väitti harhaiseksi. Kerrotko lisää?

        Pelin henki palstalla on solvata vastaajia, oli niitä sitten kommentoijat tunnistavinaan tai ei, ja jalkoihin jää ne, jotka fiksusti yrittää saada aikaan keskustelua palstan nimetystä aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitan vain itseni puolesta ja yhdelle miehelle. Kyllä tuo alkaa ottaa hermoon oikeasti. Hetkittäin, ei aina. Olen tässä jo kuukausia silloin tällöin kirjoittanut tänne ja jostain suo persetahna aina ilmestyy harhoineen. Se on kai vuosia täällä jo huseerannut. Sääliksi käy välillä hän. Ketäpä ei tahna perseessä alkaisi ällöttää.

        Et ole ainoa jonka kimpussa tuo tapaus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ainoa jonka kimpussa tuo tapaus on.

        Oikeen kimpussa. Onko kusi sukassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelin henki palstalla on solvata vastaajia, oli niitä sitten kommentoijat tunnistavinaan tai ei, ja jalkoihin jää ne, jotka fiksusti yrittää saada aikaan keskustelua palstan nimetystä aiheesta.

        Miksi noin. Mä olen oikeasti täällä vain yhden miehen takia. Ei mua kiinnosta mikään muu. Tulin kun ihastuin aika rajusti. Joten en jaksa ymmärtää tuollaista pelin henkeä. Mä vaan ikävöin ja tykkään enkä halua osallistua teidän peleihin:) Pitää vaan opetella väistelemään noita.


    • Anonyymi

      Ei ole hyvin, mutta ei niin huonostikkaan. En usko että minulle, mut vastaan niikuin olisi häneltä.
      Yhtä naista mietiskellyt oon ...
      Kukapa ei .. haluaisin ... tietää kaiken.

      • Anonyymi

        Mikä asia ei ole hyvin?


      • Anonyymi

        Siltä väliltä siis. Hyvän ja huonon rajamailla. Siellä kai mäkin pyörin ikävissäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä asia ei ole hyvin?

        Asia olisi hyvin jos saisin viettää aikaani hänen ♡ kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia olisi hyvin jos saisin viettää aikaani hänen ♡ kanssaan.

        Se kysymisestä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia olisi hyvin jos saisin viettää aikaani hänen ♡ kanssaan.

        Sama mulla. Ainoa keino fiiliksen nostoon. t. ap


    • Anonyymi

      Juu siinähän se menee,ei mitään hätää entäs siällä.

      • Anonyymi

        Jostain syystä fiilis on huono. Ehkä se johtuu tästä palstasta. Ehkä otan vähän lomaa tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä fiilis on huono. Ehkä se johtuu tästä palstasta. Ehkä otan vähän lomaa tästä.

        Sulla on mun numero, mulla ei sun oikeeta. Laita tuleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on mun numero, mulla ei sun oikeeta. Laita tuleen.

        Mulla ei ole hänen numeroa enkä sitä saa.


    • Anonyymi

      On. Kaipaan sua tietty. Sä olet tärkeä.

      • Anonyymi

        Kauniit sanat tuntuu aina kivalle. Kiitos vaikka en ehkä tuo tärkeä olekaan.


    • Anonyymi

      Eikös tämmöiset vedätysaloitukset saa pissaliisoille huonot housuun?

      • Anonyymi

        Eiku hyvät.


    • Anonyymi

      Onpa ikävä, että olet apealla tuulella, toivottavasti pian piristyt. Mulla on ihan OK olo, tietenkin sua ikävä. Kaunis ilma ulkona.

      • Anonyymi

        Onko edelleen kaunis ilma? Jos on niin et ole hän. Jos kotonasi olet.


    • Anonyymi

      Miks sul on huono fiilis?

      • Anonyymi

        Ikävä. Ja liikaa palstailua. Taidan lopettaa vähäksi aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä. Ja liikaa palstailua. Taidan lopettaa vähäksi aikaa.

        Mullaki on huono fiilis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullaki on huono fiilis.

        Kyynel kyynel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullaki on huono fiilis.

        Se tarttuu. Mä aina puolileikilläni ajattelen, että hänen huono fiilis välittyy mulle ja tarttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tarttuu. Mä aina puolileikilläni ajattelen, että hänen huono fiilis välittyy mulle ja tarttuu.

        Vai niin. Tunnetko hänen huonon fiiliksen usein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. Tunnetko hänen huonon fiiliksen usein?

        Aika harvoin nyt kesällä. Hän taitaa tykätä kesästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harvoin nyt kesällä. Hän taitaa tykätä kesästä.

        No joku on ainaki ollu kiireinen noin kuukauden ajan tässä. Huono fiilis ei ole kadonnut kuitenkaan.
        Eikö ole muistikuvaa koska viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joku on ainaki ollu kiireinen noin kuukauden ajan tässä. Huono fiilis ei ole kadonnut kuitenkaan.
        Eikö ole muistikuvaa koska viimeksi?

        No maanantaina esimerkiksi. En kauemmaksi muista, pitäisi muistella tarkemmin. Enkä siis ihan vakavissani näin väitä että hänestä tarttuisi. Rakastuneen höpinää lähinnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No maanantaina esimerkiksi. En kauemmaksi muista, pitäisi muistella tarkemmin. Enkä siis ihan vakavissani näin väitä että hänestä tarttuisi. Rakastuneen höpinää lähinnä.

        Ei ehkä välttämättä. Aikamoinen sattuma tuo maanantai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä välttämättä. Aikamoinen sattuma tuo maanantai.

        Ei kai :) Mulla oli maanantaina tosi huono fiilis enkä ihan tarkaan osaa sanoa miksi. Hirveä ikävä ja tuska oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai :) Mulla oli maanantaina tosi huono fiilis enkä ihan tarkaan osaa sanoa miksi. Hirveä ikävä ja tuska oli.

        Sama juttu täällä. Mietin tässä kirjoitinko siitä vai en, ja muistaakseni en, joten silloin se on aikamoinen sattuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu täällä. Mietin tässä kirjoitinko siitä vai en, ja muistaakseni en, joten silloin se on aikamoinen sattuma.

        Aikamoinen sattuma tosiaan. Jotain outoa tässä on muutenkin, siis tässä rakkaudessa. Hyvällä tavalla outoa.


    • Anonyymi

      Olen valmis. Avaruutta ja ilmaa maailmankatsomukseeni. Sillä asiat ratkesivat. Mitään muuta ei tarvittu.

      • Anonyymi

        Valmis mihin?


      • Anonyymi

        Mikä ratkesi? Liittyykö tuohon aloitukseen mitenkään?


      • Anonyymi

        Valmis hänelle. Kuin sämpylät ulosuunista. Syötäväksi ilman vatsanpuruja ruokailun jälkeen. Hän ei tiedä ihan varmasti että näin on.pelkään että kyse pn jostain mitä en tiedä ja minua on huijattu rakkaudessa. Se olisi todella ikävää. Mieheltä. Kärsin vaan yksikseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmis hänelle. Kuin sämpylät ulosuunista. Syötäväksi ilman vatsanpuruja ruokailun jälkeen. Hän ei tiedä ihan varmasti että näin on.pelkään että kyse pn jostain mitä en tiedä ja minua on huijattu rakkaudessa. Se olisi todella ikävää. Mieheltä. Kärsin vaan yksikseni.

        Ei kai aikuiset ihmiset huijaa rakkaudessa. Miksi tuntuu siltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai aikuiset ihmiset huijaa rakkaudessa. Miksi tuntuu siltä?

        Jokin ylimääräinen salattu asia on joka häntä vaivaa. Se pitäisi kakistaa ulos. Luulisi että hän jotenkin välittäisi kun aloin ymmärtää mitä minun piti tehdä jotta asiat toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokin ylimääräinen salattu asia on joka häntä vaivaa. Se pitäisi kakistaa ulos. Luulisi että hän jotenkin välittäisi kun aloin ymmärtää mitä minun piti tehdä jotta asiat toimii.

        Mitä sinun piti tehdä? Sivusta kysyn.


    • Anonyymi

      Aloittajalle; Jos aloitus oli "aito" niin miksi on niin vaikea laittaa vaikka nimien alkukirjaimia. Tuollaisst aloitukset on yhtä tyhjän kanssa.

      • Anonyymi

        On vaikea sen jälkeen kun minua on haukuttu tässä mieheksi ja harhaiseksi ja ties miksi. Kummasti menee tunnistushalut sen jälkeen. En voi sille mitään, että kirjoitan jonkun naisen mielestä kuin mies. Mutta kyllä minä nainen oon ja sellaisena pysyn ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaikea sen jälkeen kun minua on haukuttu tässä mieheksi ja harhaiseksi ja ties miksi. Kummasti menee tunnistushalut sen jälkeen. En voi sille mitään, että kirjoitan jonkun naisen mielestä kuin mies. Mutta kyllä minä nainen oon ja sellaisena pysyn ikuisesti.

        No eipä noita alkukirjaimia käytä kukaan muukaan mitä hieman ihmettelen.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Mitä vaikuttaa kirjoitelle täysin tuntemattomana kellekään. Onko siinä se, että pelätään, että tullaan paljastetuksi. Luullaan, että nyt kaikki tietää, että olen täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä noita alkukirjaimia käytä kukaan muukaan mitä hieman ihmettelen.

        Oletko kokeillut jos käytät itse. Kyllä mä usein olen laittanut, jos toinenkin laittaa. Täällä on naisille paljon vaikeampaa kuin miehille. Ei miehillä ole niin noita haahkoja koko ajan kimpussa arvostelemassa ja haukkumassa kuten meillä naisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaikea sen jälkeen kun minua on haukuttu tässä mieheksi ja harhaiseksi ja ties miksi. Kummasti menee tunnistushalut sen jälkeen. En voi sille mitään, että kirjoitan jonkun naisen mielestä kuin mies. Mutta kyllä minä nainen oon ja sellaisena pysyn ikuisesti.

        Tuossa menee kyllä fiilikset kirjoittamiseen. Itse olen aika monta kertaa lopettanut vastailun koko ketjuun kun tulee noi kaikki harhaiset huutelemaan.


    • Anonyymi

      Minulla on asiat ihan hyvin. Toivoisin, että me molemmat saisimme asiamme kuntoon ja elämälle uuden alun. On aika katsoa toisiin suuntiin.

    • Anonyymi

      Tämäkään aloitus ei ole naiselta.

      • Anonyymi

        Yhdyn mielipiteeseesi, kun nämä pallerot sen vielä joskus oppisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdyn mielipiteeseesi, kun nämä pallerot sen vielä joskus oppisivat.

        Järkyttävää, jos ihmiset luulee jonkun naisen lässyttävän nimettömällä palstalla tällaista.


      • Anonyymi

        Kaikki neljä ylläolevaa kommenttia on kirjoittanut yksi ja sama, vakavasti häiriintynyt, miehenkipeä nainen. Voiko säälittävämpää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki neljä ylläolevaa kommenttia on kirjoittanut yksi ja sama, vakavasti häiriintynyt, miehenkipeä nainen. Voiko säälittävämpää olla.

        Tuota en tiennytkään. Kuka hän noita epäilyjään tänne kirjoittelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota en tiennytkään. Kuka hän noita epäilyjään tänne kirjoittelee?

        Vakavasti häiriintynyttä on olla "tunnistavinaan" kirjoittajia. Erittäin huolestuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki neljä ylläolevaa kommenttia on kirjoittanut yksi ja sama, vakavasti häiriintynyt, miehenkipeä nainen. Voiko säälittävämpää olla.

        Palstatunnisteilu menee kyllä kirkkaasti säälittävyydessään ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki neljä ylläolevaa kommenttia on kirjoittanut yksi ja sama, vakavasti häiriintynyt, miehenkipeä nainen. Voiko säälittävämpää olla.

        Tiedän kyllä että nuo kommentit on yhdeltä ja samalta naiselta. En oikein ymmärrä mitä hän niillä hakee. Siis ei kaipaa ketään, mutta käy täällä kertomassa, että naiset on miehiä ja naiset ei kirjoita tuollaisia. Haiskahtaa hieman stressaavalta elämältä.


    • Anonyymi

      Kävin nukkumaan kun olet alottanut tämän keskustelun. :D Yö vähän venähti, hups.

      • Anonyymi

        Mitä teit kun se noin venähti? Itse olen nyt menossa nukkumaan kunhan tässä vähän lukaisen ensin.


    • Anonyymi

      Nunus. :)))))))

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe