Jeesuksen ristin työ

Anonyymi

oli epäitsekkyyden huipentuma.
Jeesus olisi voinut jäädä Taivaan ihanuuteen ja loistoon, MUTTA hän päätti tulla tänne kärsimään ja kuolemaan meidän syntiemme tähden. Nyt me voimme pelastua uskomalla häneen.

24

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa keran, sen pituinen se.

• Anonyymi

onpa kerä, villalankaa

• Anonyymi

”Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,
      joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
      vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
      hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.
      Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
      niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
      ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.”
      FIL 2:5-11

• Anonyymi

”Ja minä puhdistan heidät kaikista heidän pahoista teoistansa, joilla he ovat rikkoneet minua vastaan, ja minä annan anteeksi kaikki heidän pahat tekonsa, joilla he ovat rikkoneet minua vastaan ja minusta luopuneet.”

• Höpö höpö. Jeesuksen jumalallisessa iäisyydessä yksi Maassa pistäytyminen ihmisenä oli kuin hyttysen tuhnu. Asiasta piti vain tehdä mahdoton numero, kun tuon ajan ihminen ymmärsi ainoastaan verta ja väkivaltaa.

• Anonyymi

Niin, en olekaan tuosta näkökulmasta asiaa tarkastellut. Lähinnä minua kiinnostaa tämä Barjeesus. Sen suomat mahdollisuudet, näkökantojen vivaihteikkuus huomioonottaen voitaisiin parhaiten tuoda esiin visualisointikeinoin, joskin epätarkkuus tulkinnoissa on kovin todennäköistä, vaikkakin epätoivottavia, varsinkin kokonaisuuden kannalta. Toisaalta voinemme yhtyä kantojemme yhteensopivuuteen, olosuhteet huomioonottaen, joskin se ei kovin trendikästä ole mielipidekirjon syvyyselementin vaikuttaessa voimakkaasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, en olekaan tuosta näkökulmasta asiaa tarkastellut. Lähinnä minua kiinnostaa tämä Barjeesus. Sen suomat mahdollisuudet, näkökantojen vivaihteikkuus huomioonottaen voitaisiin parhaiten tuoda esiin visualisointikeinoin, joskin epätarkkuus tulkinnoissa on kovin todennäköistä, vaikkakin epätoivottavia, varsinkin kokonaisuuden kannalta. Toisaalta voinemme yhtyä kantojemme yhteensopivuuteen, olosuhteet huomioonottaen, joskin se ei kovin trendikästä ole mielipidekirjon syvyyselementin vaikuttaessa voimakkaasti.

Bar jeesuksia löysit kun vaivaa nähden kaivelit internetin sivuja

• Anonyymi

Kiitos Jeesus kun sovitit minun syntini.

• Anonyymi

Ja mun!

• Anonyymi

Jeesus on Jumalan Poika. Hän teki puolestamme suuren työn, se oli kova tuskainen kärsimys, joka oli meille iankaikkisesti kuuluva tuomio. Sen tuomion Hän kärsi meidän puolestamme.

Minä kunnioitan ja kiitän koko sydämestäni Jeesusta.
      Tiedän, että minä olen tehnyt paljon syntiä, mutta nyt olen vapaa niistä, koska Jeesus kärsi minulle kuuluvat tuomiot. Nyt en enää halua elää synnissä. Saan Jumalalta voimaa elää puhtaana. Jos kompastun, niin huudan sydämestäni, Jeesus auta.

Olen onnellinen, kun mikään synti ei enää paina, eikä sido minun sydäntäni.
      Nyt sydämeni riemuitsee ja kiittää Jeesusta ja saan olla Hänen omaisuutta.

• Anonyymi

Kunnia Jumalslle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnia Jumalslle!

Korj. Jumalalle

• Anonyymi

Tarinan Jeesuksen kärsimykset ei ole oikein mitään verrattuna vaikkapa Putinin pommittamiin ja myrkyttämiin Syyrian lapsiin. Niiltä vain puuttuu kunnon tarina että tulisivat noteeratuksi.

Voit vestää itsellesi jumalan vaikka leppäpölkystä ja pyydellä siltä anteksiantoa jo se helpottaa. Joku kesäteatterikirjailija voisi ystävällisesti raapustella sille vielä taustatarinan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarinan Jeesuksen kärsimykset ei ole oikein mitään verrattuna vaikkapa Putinin pommittamiin ja myrkyttämiin Syyrian lapsiin. Niiltä vain puuttuu kunnon tarina että tulisivat noteeratuksi.

Voit vestää itsellesi jumalan vaikka leppäpölkystä ja pyydellä siltä anteksiantoa jo se helpottaa. Joku kesäteatterikirjailija voisi ystävällisesti raapustella sille vielä taustatarinan.

Ystäväsi Putin ei tunne sinua, eikähän tule luoksesi.

Syyrian lapsista tuskin monikaan tietää mikä se Putin on.

Kolmanteen juttuusi sanon vaan että ei kiitos

• Anonyymi

Ylistetty ja kiitetty olkoon Jumala, kun tiedän ja tunnen Jumalan Rakkauden koko mielessäni. Saan elää vapaana sydän puhtaana irti synneistä , saan iloita kaikkivaltiaan edessä.

Sain tämän armon hyväksymällä tahtomalla ja uskomalla Jeesuksen Evankeliumiin. Jumala on voimallinen huolehtimaan minusta ja ilmoittaa itsensä minulle.

• Anonyymi

Jeesus pitää omistaan huolen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus pitää omistaan huolen.

Sen hän tekee. Kokemusta on!

• Anonyymi

On ihana kun näkee sisarien ja veljien ylistävän Jumalaa.
      Rakkaus yhdistäköön meitä Kristuksessa.

• Anonyymi

Mitä mieltä olette, uskon veljet/sisaret. Olemmeko jo niin lähellä lopunaikoja, että meidän pitäisi jo luovuttaa evankeliumin julistaminen, Taivaan Isämme. Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajille? Ilm. 22:10-13. Saastaiset rypekööt saastassaan ja vanhurskaat harjoittakoon vanhurskauttaan. Jeesus tuli ensin pelastamaan syntisiä. Toisella kertaa Hän tulee tuomarina ja soturina, joka kerta kaikkiaan kitkee pahuuden maailmasta. Meillä Jeesuksen omilla, ei ole mitään kadotustuomiota. Me pääsemme Uuden Jerusalemin porteista sisään, syömään elämän puusta. Ulkopuolelle jäävät koirat,noidat, irstailijat, murhaajat, epäjumalan palvelijat ja ne, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. Ilm 22:15. He joutuvat tuliseen järveen. Toisaalta pelastuihan ristin ryövärikin, viime hetkillään. Ehkä meidän ei kannata sittenkään välittää, vaikka nämä pilkkaajat haukkuvat meitä mielisairaiksi ja paljon pahemminkin. Ainakin minua on alkanut enemmänkin huvittaa, tuo innokkuus, jolla he halveksivat maailmankaikkeuden suurinta voimaa, hyvyyttä ja rakkautta. Rukoilen Jeesuksen omille kestävyyttä. Sokeille veljillemme/sisarillemme pelastusta.

• Anonyymi

Minkäs se lapsi mahtaa kun puserretaan synnytyskanavasta ulos kylmään maailmaan.

Eikä se siementäjäänkään ole ollut vaikuttamassa.

• Anonyymi

Kiitos Jeesus täytetystä Golgatan työstä.

• Anonyymi

”Eikö Kristuksen pitänyt tätä kärsimän ja sitten menemän kirkkauteensa?"

• Anonyymi

Altruistinen teko.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      868
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      812
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe