Jeesuksen ristin työ

Anonyymi

oli epäitsekkyyden huipentuma.
Jeesus olisi voinut jäädä Taivaan ihanuuteen ja loistoon, MUTTA hän päätti tulla tänne kärsimään ja kuolemaan meidän syntiemme tähden. Nyt me voimme pelastua uskomalla häneen.

24

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa keran, sen pituinen se.

      • Anonyymi

        onpa kerä, villalankaa


    • Anonyymi

      ”Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,
      joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
      vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
      hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.
      Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
      niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
      ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.”
      FIL 2:5-11

      • Anonyymi

        ”Ja minä puhdistan heidät kaikista heidän pahoista teoistansa, joilla he ovat rikkoneet minua vastaan, ja minä annan anteeksi kaikki heidän pahat tekonsa, joilla he ovat rikkoneet minua vastaan ja minusta luopuneet.”


    • Höpö höpö. Jeesuksen jumalallisessa iäisyydessä yksi Maassa pistäytyminen ihmisenä oli kuin hyttysen tuhnu. Asiasta piti vain tehdä mahdoton numero, kun tuon ajan ihminen ymmärsi ainoastaan verta ja väkivaltaa.

      • Anonyymi

        Niin, en olekaan tuosta näkökulmasta asiaa tarkastellut. Lähinnä minua kiinnostaa tämä Barjeesus. Sen suomat mahdollisuudet, näkökantojen vivaihteikkuus huomioonottaen voitaisiin parhaiten tuoda esiin visualisointikeinoin, joskin epätarkkuus tulkinnoissa on kovin todennäköistä, vaikkakin epätoivottavia, varsinkin kokonaisuuden kannalta. Toisaalta voinemme yhtyä kantojemme yhteensopivuuteen, olosuhteet huomioonottaen, joskin se ei kovin trendikästä ole mielipidekirjon syvyyselementin vaikuttaessa voimakkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en olekaan tuosta näkökulmasta asiaa tarkastellut. Lähinnä minua kiinnostaa tämä Barjeesus. Sen suomat mahdollisuudet, näkökantojen vivaihteikkuus huomioonottaen voitaisiin parhaiten tuoda esiin visualisointikeinoin, joskin epätarkkuus tulkinnoissa on kovin todennäköistä, vaikkakin epätoivottavia, varsinkin kokonaisuuden kannalta. Toisaalta voinemme yhtyä kantojemme yhteensopivuuteen, olosuhteet huomioonottaen, joskin se ei kovin trendikästä ole mielipidekirjon syvyyselementin vaikuttaessa voimakkaasti.

        Bar jeesuksia löysit kun vaivaa nähden kaivelit internetin sivuja


    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus kun sovitit minun syntini.

      • Anonyymi

        Ja mun!


    • Anonyymi

      Jeesus on Jumalan Poika. Hän teki puolestamme suuren työn, se oli kova tuskainen kärsimys, joka oli meille iankaikkisesti kuuluva tuomio. Sen tuomion Hän kärsi meidän puolestamme.

      Minä kunnioitan ja kiitän koko sydämestäni Jeesusta.
      Tiedän, että minä olen tehnyt paljon syntiä, mutta nyt olen vapaa niistä, koska Jeesus kärsi minulle kuuluvat tuomiot. Nyt en enää halua elää synnissä. Saan Jumalalta voimaa elää puhtaana. Jos kompastun, niin huudan sydämestäni, Jeesus auta.

      Olen onnellinen, kun mikään synti ei enää paina, eikä sido minun sydäntäni.
      Nyt sydämeni riemuitsee ja kiittää Jeesusta ja saan olla Hänen omaisuutta.

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalslle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalslle!

        Korj. Jumalalle


      • Anonyymi

        Tarinan Jeesuksen kärsimykset ei ole oikein mitään verrattuna vaikkapa Putinin pommittamiin ja myrkyttämiin Syyrian lapsiin. Niiltä vain puuttuu kunnon tarina että tulisivat noteeratuksi.

        Voit vestää itsellesi jumalan vaikka leppäpölkystä ja pyydellä siltä anteksiantoa jo se helpottaa. Joku kesäteatterikirjailija voisi ystävällisesti raapustella sille vielä taustatarinan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinan Jeesuksen kärsimykset ei ole oikein mitään verrattuna vaikkapa Putinin pommittamiin ja myrkyttämiin Syyrian lapsiin. Niiltä vain puuttuu kunnon tarina että tulisivat noteeratuksi.

        Voit vestää itsellesi jumalan vaikka leppäpölkystä ja pyydellä siltä anteksiantoa jo se helpottaa. Joku kesäteatterikirjailija voisi ystävällisesti raapustella sille vielä taustatarinan.

        Ystäväsi Putin ei tunne sinua, eikähän tule luoksesi.

        Syyrian lapsista tuskin monikaan tietää mikä se Putin on.

        Kolmanteen juttuusi sanon vaan että ei kiitos


    • Anonyymi

      Ylistetty ja kiitetty olkoon Jumala, kun tiedän ja tunnen Jumalan Rakkauden koko mielessäni. Saan elää vapaana sydän puhtaana irti synneistä , saan iloita kaikkivaltiaan edessä.

      Sain tämän armon hyväksymällä tahtomalla ja uskomalla Jeesuksen Evankeliumiin. Jumala on voimallinen huolehtimaan minusta ja ilmoittaa itsensä minulle.

      • Anonyymi

        Jeesus pitää omistaan huolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus pitää omistaan huolen.

        Sen hän tekee. Kokemusta on!


    • Anonyymi

      On ihana kun näkee sisarien ja veljien ylistävän Jumalaa.
      Rakkaus yhdistäköön meitä Kristuksessa.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette, uskon veljet/sisaret. Olemmeko jo niin lähellä lopunaikoja, että meidän pitäisi jo luovuttaa evankeliumin julistaminen, Taivaan Isämme. Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajille? Ilm. 22:10-13. Saastaiset rypekööt saastassaan ja vanhurskaat harjoittakoon vanhurskauttaan. Jeesus tuli ensin pelastamaan syntisiä. Toisella kertaa Hän tulee tuomarina ja soturina, joka kerta kaikkiaan kitkee pahuuden maailmasta. Meillä Jeesuksen omilla, ei ole mitään kadotustuomiota. Me pääsemme Uuden Jerusalemin porteista sisään, syömään elämän puusta. Ulkopuolelle jäävät koirat,noidat, irstailijat, murhaajat, epäjumalan palvelijat ja ne, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. Ilm 22:15. He joutuvat tuliseen järveen. Toisaalta pelastuihan ristin ryövärikin, viime hetkillään. Ehkä meidän ei kannata sittenkään välittää, vaikka nämä pilkkaajat haukkuvat meitä mielisairaiksi ja paljon pahemminkin. Ainakin minua on alkanut enemmänkin huvittaa, tuo innokkuus, jolla he halveksivat maailmankaikkeuden suurinta voimaa, hyvyyttä ja rakkautta. Rukoilen Jeesuksen omille kestävyyttä. Sokeille veljillemme/sisarillemme pelastusta.

    • Anonyymi

      Minkäs se lapsi mahtaa kun puserretaan synnytyskanavasta ulos kylmään maailmaan.

      Eikä se siementäjäänkään ole ollut vaikuttamassa.

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus täytetystä Golgatan työstä.

    • Anonyymi

      ”Eikö Kristuksen pitänyt tätä kärsimän ja sitten menemän kirkkauteensa?"

    • Anonyymi

      Altruistinen teko.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe