Asiallista keskustelua kaupunginosista

Anonyymi

Olisiko aika aloittaa uusi lanka asiallisilla kommenteilla Varkauden asuinalueista.
Yritetään olla fiksuja ja kertoa hyviä ja huonoja puolia eri alueista.
Minä olen siis työn vuoksi muuttamassa Varkauteen ja haluaisin oikeasti asiallisia mielipiteitä. Vuokra-asuntoa etsin, kaksiota. Lapset välillä myös 1v ja 3v minun luona.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta kun toiset näkee eri alueet eri kantilta.

    • Anonyymi

      Työn vuoksi tänne ei kukaan pysyvästi muuta. Pois päin ennemminkin. Älä siis keksi. Lapsen lapsia taitaa olla nuo 1v ja 3v.

    • Anonyymi

      Maalarintie Kuvansi on hyvä ja hiljainen alue.

    • Anonyymi

      Köpeen en itse muuttaisi ikinä.

    • Anonyymi

      Varkauteen en muuttais ikinä

    • Anonyymi

      Johonki työpaikan lähelle, Taulumäki Päivoönsaari varmaan kerrostalossa ihan ok, on lapsille leikkipuistoo ja uimahallia lähellä. Paha sanoo näistä lähiöistä, köpe ja repokangas ja käppäri enempi rauhatonta huligaanien seutua, punaduunarien aluetta. Puurtila ja Kuvansi enempi oikeiden ihmisten alue. Savontiellä narkkarit ja epäonnistuneet ihmispolot.

      • Anonyymi

        Kuvansia miekin ehottelin. Halvat vuokrat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvansia miekin ehottelin. Halvat vuokrat.

        sähkö lämmitykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sähkö lämmitykset.

        Se kyllä ikävämpi homma. Mutta rahaa se vaan on.


    • Anonyymi

      Ite muutin töiden perässä myös ja savontieltä hommasin kämpän, eli Kommilasta. Puolen vuoden perusteella mainio paikka asua. Kaikki arkipäivän palvelut kuten kaupat, posti jne. löytyy. Esim. Päiviönsaaressahan ei ole kuin yksi pieni kauppa, täällä on kaks isompaa. Vuokrat ei päätä huimaa, enkä ole havainnut sen ihmeempää levottomuutta. Eläkeläisiä pitkälti ainakin tässä talossa (ei mikään luksus-taloyhtiö, päinvastoin aika huonosti hoidettu ja pidetty.)

      Lapsettomana en perheellisten jutuista tiedä, mutta tuossa on ihan lähellä kiva uimaranta leikkipaikkoineen ja tehtaan koulun pihassa hieno skeittiparkki missä pyörii paljon nuorta väkeä. Päve on kyl kans ihan mukava paikka asua mitä siellä joskus muutaman kuukauden olin reissuhommien takia, mutta palvelut siellä on ravintolaa ja baaria enimmäkseen.

      • Anonyymi

        Mikä helveton päve.


      • Anonyymi

        Se on Päikkäri😏


      • Anonyymi

        On siellä sale ja ulkoilualue,koski grillauspaikkoineen. Vanha lyska lähtee,nyyy,sitä minäkin aikanani jouduin käymään. Ikävä ei tule.


      • Anonyymi

        Päikkärissä on pullapuoti,piirakkapaja !


    • Anonyymi

      Heräsin eräänä aamuna hyvin alakuloisena ihan ilman syytä. Edellisenä päivänä kaikki oli hyvin ja maailma hymyili. Nyt tunsin vain valtavaa ahdistusta ja olin yhtäkkiä varma, että yritykseni kaatuu, kukaan ei pidä minusta, enkä ikinä enää rakastu.

      Olin sopinut näkeväni illalla ystävääni, tuota samaista, joka on pitkään kärsinyt PMS:stä. Lähetin hänelle itkuisen viestin, jossa kerroin, että minua ei ehkä kannata tänään nähdä. Itkettää vain, ja maailma kaatuu päälle, voisiko kyseessä olla PMS?

      Katsaus kalenteriin sen varmisti: muutama päivä menkkoihin. Hormonini sekoilevat, yay.

    • Anonyymi

      Monessa yöeläjiä. Vuokrataloissa. Paukkuu rappukäytävät.

    • Anonyymi

      Ei ole varkaus kaupunki vaan pystyyn kuollut tuppukylä. Ei ole hyvää aluetta täällä. Älä muuta tänne, löydät varmaan onnesi helpommin muualta. Ainakaan lapsiperheiden paikka tämä ei ole.

      • Anonyymi

        Minä unessa pääsen aina pois täältä,sitten herään ja masentava todellisuus iskee vasten tajuntaa. Täällä minä edelleen.


    • Anonyymi

      Naurattaa,kun hienohelma muuttaa naapuriin,ei tiiä reppana,kun viikonloppuna on elämää talossa😀👍

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe