Seksin harrastaminen julkisesti ?

Anonyymi

Oletteko harrastaneet tai nähneet joidenkin harrastavan seksiä julkisella paikalla ?

31

1080

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei meillä ainakaan. Pimeässä huoneessa ja vielä varmuuden vuoksi täkin alla.

    • Anonyymi

      Juhannuksena tuossa naapurimökin nuoripari sekstaili laiturilla. Ei ollut eka kerta.

      • Anonyymi

        Tampereen kylpylässä pariskunta nai parvekkeella. Rouva oli vatsallaan pienen pöydän päällä ja mies työnteli takaa. Sitten käänsi naisen pöydälle selälleen, työnteli siinä ja kävi välillä pääpuolessa imettämässä naisen pään roikkuessa pöydän reunan yli. Tällöin avoin pillu oli ihan silmien edessä. Näin tämän toiselta parvelta vain perin metrin päästä. Tissien hytke oli mahtavan näköistä työntöjen aikana. Luulen, että mies huomasi minut, mutta ei näyttänyt välittävän katselijasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereen kylpylässä pariskunta nai parvekkeella. Rouva oli vatsallaan pienen pöydän päällä ja mies työnteli takaa. Sitten käänsi naisen pöydälle selälleen, työnteli siinä ja kävi välillä pääpuolessa imettämässä naisen pään roikkuessa pöydän reunan yli. Tällöin avoin pillu oli ihan silmien edessä. Näin tämän toiselta parvelta vain perin metrin päästä. Tissien hytke oli mahtavan näköistä työntöjen aikana. Luulen, että mies huomasi minut, mutta ei näyttänyt välittävän katselijasta.

        Ihan mielenkiinnosta kysyn, milloin tuo oli ja millainen nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn, milloin tuo oli ja millainen nainen?

        Toissa kesänä heinäkuussa. Rouva oli varmaan nelivitonen hyvännäköinen, mies ehkä vähän vanhempi. Näin pariskunnan myös kylpylän puolella. Tyylikkäät viininpunaiset bikinit, hyvä kroppa.


      • Anonyymi

        Voi ressukkaa ja sinun on vain pyörittävä tällä saitilla purkamassa katkeruuttasi ja kommentoimassa asiattomuuksia, kun et koskaan keneltäkään saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toissa kesänä heinäkuussa. Rouva oli varmaan nelivitonen hyvännäköinen, mies ehkä vähän vanhempi. Näin pariskunnan myös kylpylän puolella. Tyylikkäät viininpunaiset bikinit, hyvä kroppa.

        Vaaleahko nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleahko nainen?

        Oli vaaleahiuksinen. Olitko myös näkemässä?


    • Anonyymi

      Kyll ny vauvoja tulee kun puhutaan ettei ole kouluihin oppilaita

    • Anonyymi

      Olen 19v. kaveri. Seksimessuilla esiintymislavan edessä pariskunnan nainen tarttui minua vyötäröltä ja liutti kätensä housuni etumukseen. Pyörähdin ympäri ja nainen hymyili ja sanoi jotakin Saksaksi. Hänen miehensä seisoi rouvan takana. Nainen ohjasi minut esiintymislavan sivustalle ja avasi pitkän takkinsa ja työntyi minua vasten. Naisella oli viinipunaiset pitsialusvaatteet ja sukknauhavyö, sukat ja korkkarit. Sitten hän avasi housuni napit ja otti kalun käteensä, ja työnsi sen sisäänsä. Mies oli toisella puolella näkösuojana. Saksattaren lämmin pillu tuntui kalun ympärillä. Ei sitä voinut oikein panoksi sanoa, siksi nopeasti multa tuli. Kyllä, olen monena yönä herännyt tuon jälkeen massiviseen stondikseen.

      • Anonyymi

        No sinäpä sen taas viisaasti ilmaisit.


    • Anonyymi

      Messilässä oli aikanaan parina kesänä isommat konsertit. Meitä lähti tokana kesänä pari pimatsua teltan kanssa karkeloihin. Leirintä oli yhtä kaaosta. Telttoja sikinsokin, mutta paikka löydettiin.

      Alueella piti olla viinakielto, mutta eihän sellaista kukaan pystynyt valvomaan. Viinaa ja kaljakoreja oli vähän joka teltassa ja juomisia nautittiin. Jossain vaiheessa menin teltalle ja siellä likkakaveriani naitiin parin kaverin toimesta. Mukanani oli porukkaa ja siinä teltan ovella kyykkiessä joku oli jo heti tisseissäni kiinni. Minut vedettiin yhteen telttaan sisään ja pian olin jalat ilmassa alimmaisena takamus paljaana nänni kaverin suussa.

      Homma oli aika välitöntä. Ei siinä teltan ovea kai kukaan edes yrittänyt sulkea ja katselijoita ja yllyttäjiä riitti.

      Tämä nyt oli niitä nuoruuden menoja eikä siinä edes kummemmin nolostellut. Hyvää teki ja halukkaita oli jatkoliukkaille. Johonkin piti kuitenkin laittaa stoppi.
      Parin päivän päästä kotimatkalla likkakaverini oli kyllä kunnossa; kaula, rinnat, reisien sisäpinnat ja jopa takamus oli täynnä fritsuja, osa vaatteista kateissa ja kaikki vähäisetkin rahat kadonneet ja kunto sen mukainen. Itsellä oli sentään aika paljon parempi tilanne, vaikka testeissä kävinkin ihan varmuuden vuoksi äitini pakottamana. Onneksi mitään tauteja ei tullut. Näistä aidseistahan ei silloin vielä ollut mitään tietoa ja vaaraa.

      • Anonyymi

        Hyvä että myönnät.


    • Anonyymi

      Olin pari kesää sitten elokuussa Viruhotellissa Estoria osion puoleisella sivulla pimeällä tuuletusparvekkeella tupakalla lähempänä puoltayötä kun huomasin aivan kohdallani yhteen Estorian huoneeseen syttyvän valot ja huoneeseen tuli pariskunta. Verhot olivat sivussa ja olopaikastani oli vain vajaat parikymmentä metriä ko. ikkunaan. Olin hieman ylempänä ja voin sanoa, että näköalat valaistuun huoneeseen olivat hyvät. En sen kummemmin aluksi kiinnittänyt huomiota sisääntulijoihin, mutta pian huomasin rouvan alkavan riisuuntua miehen mennessä ilmeisesti vessaan.

      Pian rouva, vaalea, ehkä nelikymppinen, tai nelivitonen olikin alasti ja miehen tultua rouvan taakse hän alkoi hyväillä naista vatsalta ja rinnoilta ja käsi siirtyi myös jalkoväliin naisen seistessä jalat hieman harallaan. Mies puristeli rintoja, leikitteli nänneillä ja tummalla kolmiolla ja suuteli naista tämän pään ollessa kääntyneenä osin taaksepäin. Ilmeestä ja eleistä huomasin naisen nauttivan hyväilystä kunnolla.

      Sitten mies käänsi naisen takamus pystyssä vuoteelle, asetti tyynyjä vielä lantion alle ja aloitti seisaaltaan panna. Sitten mies pyöräytti naisen ympäri, tai tämä kääntyi ja otti miehen kalun imettäväksi. Mies työnteli rauhassa kalua naisen suuhun pidellen hiuksista kiinni ja taas nainen pyörähti pantavaksi takamus pystyssä. Sain katsella hyvältä paikalta koko paneskelun. Oli aika kiihottava kokemus. Olin seuraavana iltana hotellin aulassa, kun näin saman pariskunnan tulevan sisään ja menevän Estorian puolelle. Menin parvekkeelle ja nytkin ehdin nähdä rohvan riisuuntumisen, mutta sitten samalle parvekkeelle tuli tupakat hehkuen kaksi naista ja ilmeisesti rouva huoneessa huomasi nämä ja veti verhot osin eteen ja nautiskelun näkeminen jäi siihen.

      • Anonyymi

        Sulla kävi säkä. Tiesivätköhän, että heillä on katselija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla kävi säkä. Tiesivätköhän, että heillä on katselija.

        Ei tainneet tietää, olivat niin keskittyneitä toisiinsa. Tuskin muuten seuraavana iltana olisi verhoja vedetty eteen, kun huomasivat tupakoiden hehkun.


    • Anonyymi

      On kait sitä tullut pantua nuorempana vähän siellä ja täällä, kaikkea ei viitsi edes muistella🤣🤣

    • Anonyymi

      Haluisin sekstailla ulkona metsässä

      • Anonyymi

        hyttyset pistää peppuun :)


    • Anonyymi

      Olin kesällä marjastaassa. Kuuma lämmin päivä ja suoalueen reunalla oli hyvin mustikoita.
      Hieman kauempana näin ilmeisesti pariskunnan samoissa puuhissa. Tuskin minua huomasivatkaan. Aikaa kului ja ämpäri täyttyi. Pitkään olinkin yksin, pariskuntaakaan ei näkynyt vähän aikaan. Ilmeisesti olivat saaneet sankonsa täyteen. Pois tullessa reitti kulki pikkuisen järven rantaa seuraillen. Puiden välistä huomasinkin edelläni saman pariskunnan ja pian he olivatkin kohdassa, jossa olin ajatellut pulahtaa veteen. Pariskunnalla olikin samat ajatukset. Hidastin vauhtiani ja jäin puiden suojaan.

      Pian molemmat olivatkin jo alasti vedessä ja uimassa. Hetken uituaan tulivat rannalle kuivattelemaan ja tunnistinkin rouvan yhdeksi terkkarin sairaanhoitajaksi. Aurinko lämmitti ja pian parille tulikin lempimiset mielleen. Siinä rouva oli ensin jalat harallaan alla, mutta pian mies oli selällään ja rouva ratsasti päällä. Siirryin hieman lähemmäs rantaa nähdäkseni työskentelyn paremmin. Tovin katseltuani huomasin kuinka rouva alkoi olla orgasmin partaalla pompottaen jalat levällään kalun päällä tissit hypähdellen. Siirryin vielä lähemmäs muutaman metrin päähän ja näin rouvan havainneen minut. Tahti hidastui hetkeksi, mutta tilanne oli ilmeisesti jo niin pitkällä, ettei rouva pystynyt lopettamaan vaan jatkoi ratsastustaan kalun liukuessa pilluun kiihtyvää tahtia.

      Orgasmiinhan se päättyi. Mieskin huomasi minut, tervehdin ja sanoin olevani myös uimaan menossa. Pari pulahti nopeasti veteen. Siirryin hieman sivummalle, riisuuduin ja menin uimaan. Uidessani pariskunta nopeasti pukeutui ja poistui, ilmeisesti hieman nolona. Mitäs siitä. Mukavaahan se oli katsella puolituttujen nautiskeluja.

    • Laivalla ylimmän kerroksen rapputasanteella, aamulla ennen aamupalaa. Siivooja siinä katseli aktin loppuun ja jatkoi töitänsä.
      Hotellin 1 kerroksen parvekkeella muijjaa pääsin takaapäin panemaan kun kaiteeseen nojasi

    • Anonyymi

      Vikingin Amorellalla ravintolasalissa. Istuskelin lähellä tanssilavaa vähän sen vasemmalla sivulla. Väkeä oli vähän ja minä istuin yksin olut laseineni katsellen tanssijoita ja kuunnellen musiikkia. Lähelle tuli pariskunta aika iloisessa kunnossa. Välillä tanssivat ja isäntä kähmi lattiallakin naista aika näkyvästi. Sitten palasivat istumaan, siirtyivät vielä pitkällä penkillä hieman minua lähemmäs ja miehen käsi olikin pian helman alla, toinen tunnustelemassa daamin tissejä. Puseron nappejakin aukesi ja ehdin nähdä paljaan tissin useamman kerran. Helma nousi, eikä nainen näyttänyt estelevän. Jalat aukesivat ja mies tunnusteli suoraan jalkoväliä. Molemmat kyllä huomasivat minun vieressä katselevan, mutta se ei paria haitannut, ehkä päin vastoin, sillä mies kuiskutteli jotain naisen korvaan ja tämä vilkaisi minua, kohottautuikin hieman ja siinä nähteni pujotti pöksyt jalastaan ja laittoi ne käsilaukkuunsa.

      Minulle tuli kyllä selväksi miltä tuon naisen mustakarvainen pillu näytti ja hetken päästä nainen siirtyikin miehen syliin istumaan ja paljastettu kalu liukui siinä edessäni naisen pilluun tämän laskeutuessa jalat harallaan kalun päälle hameen helma reilusti kohotettuna. Siinä sitten ratsastettiin innolla. Nainen katseli suoraan minuun hymyili ja rinnat pompahtelivat mukavasti.

      Sitten ilo loppui lyhyeen. Lähellä ollut naiskaksikko huomasi nainnin ja hälyttivät tarjoilijan paikalle. Nautiskelu loppui siihen. Varsin kohteliaasti, mutta tiukasti tarjoilija kehoitti pariskuntaa siirtymään omaan hyttiin. Pois lähteissä nainen katsoi minuun ja teki kasvoillaan ja olkapäillään pettyneen eleen, elikkä esitys minulle oli siis ollut ihan tarkoituksellista. Ilmeisesti pari nautti julkisesta nainnistaan. No enpä minäkään asiaa paheksunut. Eihän moista kovin usein voi edes sattua kohdalle.

      • Anonyymi

        Oon kyllä laivalla tanssilattialla ja baarissa nähnyt naisen, jolla ei pöksyjä. Naista noin naitavana ei ole koskaan osunut silmiin. Olis kiva nähdä.


    • Anonyymi

      Olen harrastanut nuorempana pari kertaa. Olen nähnyt myös muutaman kerran.

      • Anonyymi

        Kerro lisää.


    • Anonyymi

      Etelän hiekkarannalla viereisellä viltillä oli täys touhu käynnissä, vaikka ranta oli tungokseen asti täynnä. Ei kiinnittänyt huomiota, paitsi meikäläinen huomasi, kun olin alle metrin päässä.

    • Anonyymi

      Kesäiltaisin useita kertoja Tampereen Mustavuoren hiekkamontulla autossa. On pari kertaa tullut toinen auto ihan viereen samoihin harrastuksiin. Mieheni halusi esitellä tissejäni yhdelle pariskunnalle ja he vastasivat samalla tavalla. Sen toisen naisen komeat rinnat taisivat lisätä mieheni kiihkoa ihan kiitettävästi, joten homma toimi hyvin!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      55
      3923
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2761
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2062
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1816
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      58
      1248
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1147
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1046
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      986
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      982
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      934
    Aihe