Hei, olen kolmekymppinen nainen vailla tuttuja/kavereita/ystäviä. En etsi seurustelusuhdetta tms.
Asun Etelä-Suomessa, käyn töissä, esim. liikunta harrastuksena... Ystäviä ei vain ole. Ehkä olen liian vakava ihminen? Liian synkkä masennushistoriastakin johtuen? Olisi kivaa jutella ja tutustua erilaisiin ihmisiin.
terv. [email protected]
Ystäviä? Kavereita? Tutustutaan?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin Etelä - Suomea?
- Anonyymi
Vastaukseni jostain syystä poistettiin, kun kirjoitin paikkakunnan... Hyvin etelässä kuitenkin asun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaukseni jostain syystä poistettiin, kun kirjoitin paikkakunnan... Hyvin etelässä kuitenkin asun.
Minkä ihmeen takia poistetaan viesti jossa joku seuraaetsivä kertoo millä paikkakunnalla hän asuu ? Tuossahan ei ole mitään järkeä ! Sinä et varmaan ole ainut henkilö joka asuu tuolla kyseisellä paikkakunnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähellä Lähteä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähellä Lähteä?
Siis Lahtea🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Lahtea🙂
Tääl Lahdessa minäkin oon🙂
- Anonyymi
Googlaa "sportpartner"! Sieltä löytyy liikuntakaveri.
- Anonyymi
Kaikilla omat murheensa, tälle ei voi mitään.
- Anonyymi
Googlaa "kaverihaku" ja "kohdataan-some" !
- Anonyymi
Hai siule...!!!
- Anonyymi
Ei kantsi, nauti yksin olosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947813- 374127
- 483680
- 2533358
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442928Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232856Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402782- 1482680
- 462663
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292609