Voiko Raisiossa asua

Anonyymi

ulosotossa olevana niin, että tekee pimeää työtä veroja maksamatta?

9

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ihan missä vaan voi tehdä niin.

• Anonyymi

Voi tietysti. Oma eläkekertymä jää surkean heikoksi. Jos ulosoton lisäksi on toimeentulotuen varassa niin pankkitilille tulevat rahat näkyvät kela virkailijoille.
      Toki voi ottaa palkkansa käteisenä cashina. Pimeässä työssä kannattaa varoa työtapaturmia. Meinaan, sitten on aika heikoilla jos pahempaa sattuu pimeäää työtä tehdessä..

• Anonyymi

Oli ulosotossa tai ei, niin verot on maksettava kaikista työtuloista. Pimitys on rikos. Jos tiedät jonkun henkilön, joka tekee harmaata taloutta kaveriipissä ja muualla, niin paljasta poliisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ulosotossa tai ei, niin verot on maksettava kaikista työtuloista. Pimitys on rikos. Jos tiedät jonkun henkilön, joka tekee harmaata taloutta kaveriipissä ja muualla, niin paljasta poliisille.

Veroja kiertävät suuryritykset ja raha-asioista täysin tietämättömät poliitikot ja muut syöttiläät aiheuttavat paljon enemmän vahinkoa kansantaloudelle kuin pimeän työn tekijät. Just äsken Marin lahjoitti ulkomaille yli kolme miljardia tuosta vaan.
        Pimeän työn tekijä sentään ostaa jotain niillä käteisvaroillaan ja ne menevät kaikki kassan kautta puhtaaksipestyinä suoraan talouteen ja työllistävät siten muita ihmisiä.

Kaiken lisäksi pimeä palkka todennäköisesti kulutetaan lähes poikkeuksetta kotimaassa koska suuria käteissummia tuskin kannattaa ulkomaille rahdata.

• Anonyymi

Raisiossa ei voi kukaan järkevä asua ja eihän siellä asukaan kuin jokunen tuhat metsäläistä!

• Anonyymi

Totta kai voi, mutta ainoastaan yövahdin töitä.

• Anonyymi

Missä Vaisaari on?

• Anonyymi

pirunsaaressa.

• Anonyymi

Sitä kun oppii nuorena huumetielle, rikollisille poluille, niin se jatkuu vanhuuteen. Rahat revitään harmaalla taloudella. Päihteistä ei niin vaan pääse irti. Alkoholi, lääkkeet, piristeet ja muut huumeet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      47
      3071
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2914
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      50
      2790
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2618
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2518
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2510
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2168
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2062
    Aihe