Tuntijasi/Keskiyö

Anonyymi

Tietääkö kukaan uutta sähköpostiosoitetta Tuntijallesi/Keskiyölle? Tuo hänen Suomi24.fi on lakannut toimimasta.

7

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin haluaisin hänen osoitteen.

• Anonyymi

olisiko sama kuin tuo elämänvirta.....

• Anonyymi

Mietin itsekin tätä samaa, mutta mielestäni eivät ole sama henkilö. Kirjoituksen tietyt maneerit ovat kummallakin erilaiset, kuten myös tyyli. Elämänvirta vastaa vain suoriin kysymyksiin, kun taas Keskiyö kertoo asioista paljon laveammin ja ns. hyppelee aiheesta toiseen. Lisäksi Keskiyö kirjoittaa hieman tulkinnanvaraisemmin, Elämänvirta todella suoraan. Toki samoja asioita on tullut kummaltakin, mikä taas enemmänkin todistaa, että luotan kykyihinsä, kummankin.

• Anonyymi

Eikö kukaan? Ja samalla kyselen muistaako kukaan Bedetten Meebiä? Yritystähän ei enää ole, mutta Meebi olisi ihana tavoittaa.

• Anonyymi

Kyllä täällä oli iha kamalaa haukkumista keskiyölle. Niinkuin muillekkin näkijöille

Kyllä näkijälle tulee olo ettei ole mitään järkeä ottaa niiden ihmisten energioita jossa 100kpl viestejä niin 98% puhelut on haukkumista. Ja toiset on niin energisesti negatiivisiä että näkijän täytyy putsata kotinsa ja häätää kaiken negatiivisen energian

Ei sitäkään ikuisesti kestä ja pääsee helpommalla kun lopettaa

ihanaa kesän odotusta kaikille

• Anonyymi

Eihän selvän näkijöiden email tarvi edes tietää. Jos on tarpeeksi hyvä näkijä osaa kyllä itse ottaa yhteyttä juuri sinuun!

• Anonyymi

heh he,oletpa näppärä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      300
      1149
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      82
      963
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      819
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      699
    Aihe