Onko kukaan hakenut Ranskalaisista pankeista lainaa?
Ja jos on niin millaisella menestyksellä?
Wisdom bank onko olemassa/ tuttu?
Ranskan pankit
24
2607
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä, mutta etumaksuja joutuu maksamaan paljon. Massit sen sijaan eivät ole vueläkään tulleet tilille :( Kuukausi jo odotettu.
- Anonyymi
Siis ootko ollut ihan oikeasti niin typerä että olet mennyt tuollaiseen huikaukseen !? Toihan on täys kusetus ja mä olen itse monta kertaa ihmisiä varoitellut näistä tällä ja toisella palstalla.... Huokaus, Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia .....
- Anonyymi
No just ku haukoin massit tuli. Nyt Kreikan matka varaamaan Toimii mut kärsivällisyttä.
- Anonyymi
en ole kokeillut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ootko ollut ihan oikeasti niin typerä että olet mennyt tuollaiseen huikaukseen !? Toihan on täys kusetus ja mä olen itse monta kertaa ihmisiä varoitellut näistä tällä ja toisella palstalla.... Huokaus, Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia .....
En uskalla yritin ja niitä maksuja jänistin mulle joku hond livia pankki enkä löytänyt mitään tietoja välitti olevan johtaja
- Anonyymi
Ei muilla oo kokemusta?
- Anonyymi
Hyvin pelaa. Vaikka pankilla ei ole osoitetta eikä henkilökuntaa, eikä koko pankkia ole aitona pankkina edes olemassa, niin mitä se haittaa.
Siitä vaan etumaksuja sinne Nigeriaan ja vakuusmaksuja ja siirtomaksuja ja nostomaksuja ja auditointimaksuja ja komissiomaksuja ja sertifiointimaksuja ja...
Nyt sitten pystyyn kilpailu. Kuka maksaa eniten maksuja näille huijareille saamatta lainaa. Voittaja pääsee suoraan Suomen Suurin Ääliö -loppukilpailuun.- Anonyymi
Mites ku mulle laitettiin tilille rekisteröintimaksu jonka siirsin heidän tililleen? Ja nyt lupasivat pankin vakuutusmaksunkin maksaa tililleni etukäteen....se vasta outoa on, eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites ku mulle laitettiin tilille rekisteröintimaksu jonka siirsin heidän tililleen? Ja nyt lupasivat pankin vakuutusmaksunkin maksaa tililleni etukäteen....se vasta outoa on, eikö?
Mitäs se semmonen toiminta olikaan kun rahoja siirrellään sinne ja tänne ilman mitään syytä ja järkeä? Vastaus; rahanpesua
- Anonyymi
BANQUE CENTRALE ET INVESTISSEMENT. Tietääkö joku onko tuo Ranskan pankki
[email protected] on pelkkä huijaus!
- Anonyymi
Mistähän te oikein tämmöisiä 'sähköpostipankkeja' löydätte? Kummallinen nimikin ylläolevalla pankilla 🤪
- Anonyymi
CABINET STRAUSS. myös huijaa ,myös! Kerää vain rahat etukäteen!
- Anonyymi
Tässä yksi huijari pankki fi.hpinvestfinance.com kannattaa välttää
- Anonyymi
Accornerio Credit on huijaripankki
- Anonyymi
Onko kukaan hakenut lainaa ranskalaisesta pankista PRIME SECURITY bank rescues?
- Anonyymi
Juu sellaiset joilla ei ole päässä mitään järkeä.
- Anonyymi
Piti vaan maksaa 850 euroo etumaksuu. Sain lainaa 2000 euroo ..
- Anonyymi
Mitä oli nimeltään uo maksut joita jouduit maksamaan.Oliko sertifiointi maksua allekirjoitettavasta lainan siirto lomakkeesta?
- Anonyymi
Laina siirto maksua.
- Anonyymi
Älkää menkö tähän. Hain 5000 € lainan ja maksoin etumaksua 900 €. Lainaa sain vaan tonnin, kannattiko, no ei ! Ja nyt laina menossa perintään, kaikki tää vain satasen takia, jonka verran sain lainaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää menkö tähän. Hain 5000 € lainan ja maksoin etumaksua 900 €. Lainaa sain vaan tonnin, kannattiko, no ei ! Ja nyt laina menossa perintään, kaikki tää vain satasen takia, jonka verran sain lainaa!
Ja niin, sopparissa lukee, että mukamas mulle myönnetty ja maksettu laina olisi tuo 5000 €. Kun ilmoitin, että he ovat valehdelleet ja sain vain tonnin lainan ei sieltä ole kuulunut mitään ja viittä tonnia siis perivät ! Kiertälää toi lafka ja kaukaa.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niin, sopparissa lukee, että mukamas mulle myönnetty ja maksettu laina olisi tuo 5000 €. Kun ilmoitin, että he ovat valehdelleet ja sain vain tonnin lainan ei sieltä ole kuulunut mitään ja viittä tonnia siis perivät ! Kiertälää toi lafka ja kaukaa.
.Olitpa tyhmä. Kannattaa hakea vain suomalaisesta pankista lainaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227