Olin kesätöissä Seinäjoen Pasastarilla (puhelinmyyntifirma), täytyy sanoa että kaikista hirvein työkokemus mitä on ikinä ollut. Mainostetaan hirveän hyvillä palkoilla mut totuus tuli kyllä vastaan myöhemmin. Pomo selittää palkoista tahallaan niin että kukaan ei niistä mitään ymmärrä ja sitten kun kysyy että mikä homma kun ”mielestäni tämmösestä ei ole sovittu” niin vastaus on vielä sekavempaa. En suosittele kenellekkään.
pasastar Seinäjoki
8
940
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro mitä luvattiin ja mitä sait?
Yleensä niis on pohjapalkka x euroa per tunti ja provisio myynnin mukaan.
Pahimmillaan saadakseen luvatun pohjapalkan täytyy myydä jotain vaikka 50 kpl ja parhaatkin pystyy myymään alle sen eli ei saa pennin pyörylää. - Anonyymi
Voi vittu jooo olin 2viikkoa siellä töis ja tilille tuli 40 euroo
Se kaljupää osaa kyllä tosi hyvin puhua ja saa ihmiset uskomaan- Anonyymi
tyhmä uskoo ne 10th kuukausiliksat mitä noi puhmyynti firmat lupaa..niitä paikkoja tää kylä on pullollaan kyllä töitä on
- Anonyymi
Hyvä myyjä voi myydä monikymmenkertaisesti sen verran mitä huono ja hänen kuuluu silloin tienatakin monikymmenkertaisesti. Jos huono saa kymppejä tai satasia hyvä saa monta tonnia. Todella harva vain on hyvä myyjä.
Joopa joo. Kukaan puhelin lässyttäjä ei saa ku 670 parhaillaan kuussa ja sossusta vuokra
- Anonyymi
Niin jos kohtelu on tasapuolista ja kaikilla samat mahdollisuudet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos kohtelu on tasapuolista ja kaikilla samat mahdollisuudet
Nimenomaan,vanhat saa myydä suosituimpia lehtiä ja nuorille annetaan ne mitä jää myytäväksi.Tytär oli kans hetken ja paska maku jäi paikasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan,vanhat saa myydä suosituimpia lehtiä ja nuorille annetaan ne mitä jää myytäväksi.Tytär oli kans hetken ja paska maku jäi paikasta
ei se ihan pelkästään oo lehdestä kii,joissain paikkakunnilla niillä on listat mihin myös soitella...lehtiä,puhelin liittymiä,sähkösopimuksia...esim vanhuksille etc...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487