Oikeastaan kaikki Sanoman kanavat ovat niin täynnä kaalimadon itsetyydytysmainoksia ettei niiden kuuntelemien onnistu enää ollenkaan. Radio Rock pahin.
Radio Rock-kanava kaalimato runkkareille
17
188
Vastaukset
- Anonyymi
Suomipop on samaa sontaa. Onneksi ei tarvitse kuunnella näitä radioita :)
- Anonyymi
Helmi radio kanavan kuuntelu piti lopettaa samasta syystä. Joku itsetyydyttäjänainen hoki jatkuvasti "sää ja mää ja hieromasauva."
- Anonyymi
Radio Rock toistaa samoja rockin kliseitä liukuhihnalta.
- Anonyymi
Samaa mieltä, itse en enää kuuntele ollenkaan radiota koska joka tuutista tulee noita itsetyydytysmainoksia!
On se kumma jos ei netti aikakaudella ihmiset osa etsiä leikkilempaimiaan netistä kun niitä täytyy joka radiokanavan mainostaa. Hallaa tekee nämä mainokset, kuuntelijat vähenee. - Anonyymi
Kaalimadon itsetyydytysmainokset on kotoisin Saatanan Helvetissä sijaitsevasta mainostoimistosta.Ei onnistu seksihommat ilman leluja,minä boikotoin noita seksileluja myyviä kauppoja koko rintamalla ja en tarvitse sellaisia vehkeitä lainkaan,en lainkaan koska omaan moiseen hommaan aivan toiset ja yksilölliset keinot.Joten Kiitos ja Näkemiin.
- Anonyymi
Noita samoja Kaalimato/Hotlips/huippukiva-seksilelumainoksia kuulee kaikilla kaupallisilla asemilla. Onneksi Yle ei lähetä mainoksia lainkaan ja toivottavasti ei tulevaisuudessakaan vaikka persut niin vaatisikin.
- Anonyymi
Yksi hyvä asia ylenkin ohjelmistossa.. Muu on täyttä skeidaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi hyvä asia ylenkin ohjelmistossa.. Muu on täyttä skeidaa...
Mitä sinä höpiset? Ylellä on paljonkin hyvää, älä siis kuuntele sitä Radio Suomea vaan muita Ylen kanavia!
- Anonyymi
Enpä ole koskaan tajunnut, kuka jaksaa kuunnella kaupallisia radiokanavia, kun sisältö koostuu näistä Kaalimadosta, itsekeskeisten juontajien mukahauskoista jutuista sekä arttuwiskareista ja kaijakoista kahden tunnin välein.
- Anonyymi
Radio Sauna 95.0 FM!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radio Sauna 95.0 FM!
Pääsit sitten luikauttamaan asemasi mainoksen tähänkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsit sitten luikauttamaan asemasi mainoksen tähänkin!
Nämä ovat Bayer median ja Sanoman trolleja!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ovat Bayer median ja Sanoman trolleja!!!
Pöh! Minä en usko siihen että Bauer ja Sanoma trollaisivat tänne. Enemmänkin oululaiset trollitehtaat tänne trollaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh! Minä en usko siihen että Bauer ja Sanoma trollaisivat tänne. Enemmänkin oululaiset trollitehtaat tänne trollaa.
Tai keskustelet jälkeen itseksesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai keskustelet jälkeen itseksesi
"Tai keskustelet jälkeen itseksesi"
Vaikka sinä ehkä teet noin, niin minun tapoihini ei kuulu keskustella itsekseni! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radio Sauna 95.0 FM!
Eipä kuulu! Onko nettiradiona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kuulu! Onko nettiradiona?
Nettiradio ei ole mikään radio.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809