Feederismi

Anonyymi

Löytyykö täältä isohkoa naista joka olisi kiinnostunut feederismistä? Olen itse feeder ja unelmana olisi lihottaa jotain naista niin paljon kuin vain mahdollista ;)

392

10061

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama homma täällä. Olisi unelmien täyttymys päästä seuraamaan painon kertymistä ja lisääntyvää pehmeyttä <3

    • Anonyymi

      Heipä hei, olen isohko nainen ja nautin todella paljon hyvästä, rasvaisesta, lihottavasta ruuasta...olisi todella ihanaa jos löytyisi mies joka haluaisi syöttää minua ja vieläpä nauttisi siitä 😘

      • Anonyymi

        Mistähän kokoluokasta sinun kanssasi aloitettaisiin


      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä! Minkäikäinen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän kokoluokasta sinun kanssasi aloitettaisiin

        220 kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        220 kg

        No tuohon painoon mahtuu jo aika hyvä kokonen peräsin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä! Minkäikäinen olet?

        Olen 31 vuotias, sinkkuna ollut jo useamman vuoden, tuntuu että miehet eivät pidä tämmöisestä naisesta joka on ylipainoinen, mulla on leveä perse ja on mahaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 31 vuotias, sinkkuna ollut jo useamman vuoden, tuntuu että miehet eivät pidä tämmöisestä naisesta joka on ylipainoinen, mulla on leveä perse ja on mahaa...

        Taas kiinnostava kohde. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kiinnostava kohde. ;)

        Olisitko kiinnostunut minusta..? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän kokoluokasta sinun kanssasi aloitettaisiin

        No olen noin 105 kg mutta haluan kyllä ehdottomasti lihoa isommaksi....olisi ihanaa löytää mies joka syöttäisi minua, kannustaisi, kehuisi, hieroisi mahaani, reisiäni, persettäni samalla kun söisin oikein rasvaisia ja lihottavia ruokia.... 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko kiinnostunut minusta..? 😘

        Voisinhan vaikka ollakin, voisin kysyä taas kuinka kaukana olet jostain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisinhan vaikka ollakin, voisin kysyä taas kuinka kaukana olet jostain

        Asun Helsingissä, missäpäin sinä olet? Voisitko hieman kertoa itsestäsi? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen noin 105 kg mutta haluan kyllä ehdottomasti lihoa isommaksi....olisi ihanaa löytää mies joka syöttäisi minua, kannustaisi, kehuisi, hieroisi mahaani, reisiäni, persettäni samalla kun söisin oikein rasvaisia ja lihottavia ruokia.... 😍

        Kuinka isoksi haluat lihoa? Itse tahtoisin löytää naisen, joka on valmis lihomaan reilusti. Fantasiani on juuri kuvailemasi lihottavien ruokien syöttäminen ja kasvavan vartalon hyväily.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka isoksi haluat lihoa? Itse tahtoisin löytää naisen, joka on valmis lihomaan reilusti. Fantasiani on juuri kuvailemasi lihottavien ruokien syöttäminen ja kasvavan vartalon hyväily.

        Olen valmis lihomaan juuri niin isoksi kun mies haluaa ja päättää...kunhan saan rakkautta, ihailua, hyväilyjä ja kehuja...niin ja paljon rasvaisia ruokia...funnel feeding olisi todella kiihottavaa kokea 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun Helsingissä, missäpäin sinä olet? Voisitko hieman kertoa itsestäsi? 😘

        Minä olen niin keskiverto mies kun olla ja voi hiukan alle keskipituus 30kg ylipainoa vatsa ei kuitenkaan roiku eikä kauheasti pömpötäkään .harrastukset kolme miesten perus harrastusta .akoholi on savukkeet ei ollenkaan minunkin juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis lihomaan juuri niin isoksi kun mies haluaa ja päättää...kunhan saan rakkautta, ihailua, hyväilyjä ja kehuja...niin ja paljon rasvaisia ruokia...funnel feeding olisi todella kiihottavaa kokea 😍

        Ihailtavaa antautumista :) Minulla on tosiaan haaveena, että nainen lihoisi hellällä avustuksellani ihanan isoksi, jopa reippaasti yli 200 kiloiseksi kaunottareksi, jonka vartalo olisi pelkkää pehmeää ja höllyvää läskiä. Jos tämä kuullostaa sinusta hyvältä, olisin erittäin kiinnostunut tutustumaan :) Tykkään katsella kun nainen syö, tykkään hieroa ja hyväillä valtavaa mahaa ja kasvavaa vartaloa ja funnel feedingiä olisi minustakin todella kiihottavaa kokeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihailtavaa antautumista :) Minulla on tosiaan haaveena, että nainen lihoisi hellällä avustuksellani ihanan isoksi, jopa reippaasti yli 200 kiloiseksi kaunottareksi, jonka vartalo olisi pelkkää pehmeää ja höllyvää läskiä. Jos tämä kuullostaa sinusta hyvältä, olisin erittäin kiinnostunut tutustumaan :) Tykkään katsella kun nainen syö, tykkään hieroa ja hyväillä valtavaa mahaa ja kasvavaa vartaloa ja funnel feedingiä olisi minustakin todella kiihottavaa kokeilla

        Oih kuulostaa kyllä oikein hyvältä 😍
        Voisitko kertoa itsestäsi hieman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih kuulostaa kyllä oikein hyvältä 😍
        Voisitko kertoa itsestäsi hieman?

        Olen 27 vuotias mies pk-seudulta, vartaloltani normaali/hoikka ja muutenkin suht normi tyyppi. Olen ollut kiinnostunut feederismistä jo pidempään, mutta oikeanlaista naista on todella vaikea löytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 27 vuotias mies pk-seudulta, vartaloltani normaali/hoikka ja muutenkin suht normi tyyppi. Olen ollut kiinnostunut feederismistä jo pidempään, mutta oikeanlaista naista on todella vaikea löytää

        Minä olen myös täältä pk-seudulta, olen hiukan sinua vanhempi, 30 vuotias. Olisinko minä ehkäpä juuri nainen sinun makuusi..? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen myös täältä pk-seudulta, olen hiukan sinua vanhempi, 30 vuotias. Olisinko minä ehkäpä juuri nainen sinun makuusi..? 😘

        Kyllä sinä aika ihannenaiselta kuulostat :) mitkä muuten ovat mittasi tällä hetkellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä aika ihannenaiselta kuulostat :) mitkä muuten ovat mittasi tällä hetkellä?

        No olen 164 cm pitkä, painan 105.8 kg (kävin äsken vaa'alla). Mitäs muuta haluat tietää? Oletkos sinä muuten kuinka pitkä? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen 164 cm pitkä, painan 105.8 kg (kävin äsken vaa'alla). Mitäs muuta haluat tietää? Oletkos sinä muuten kuinka pitkä? 😉

        Kivat mitat, vaikka tuskin kauaa noissa pysyt ;) miten painosi on jakautunut tai minkämuotoinen vartalosi on? Minä olen n. 184 cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivat mitat, vaikka tuskin kauaa noissa pysyt ;) miten painosi on jakautunut tai minkämuotoinen vartalosi on? Minä olen n. 184 cm

        Olet ihanan pitkä 😘
        Hmm, olen enemmän päärynän muotoinen, eli vatsa, lantio, perse ja reidet on eniten ne paikat mihin läski kerääntyy...miltä kuulostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihanan pitkä 😘
        Hmm, olen enemmän päärynän muotoinen, eli vatsa, lantio, perse ja reidet on eniten ne paikat mihin läski kerääntyy...miltä kuulostaa?

        Päärynä on kiva, iso maha, paksut reidet ja leveä perse on parasta! Miten muuten kiinnostuit feederismistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päärynä on kiva, iso maha, paksut reidet ja leveä perse on parasta! Miten muuten kiinnostuit feederismistä?

        No olen aina pitänyt syömisestä, mutta sen jälkeen kun minut jätettiin noin 3 vuotta sitten olen niinsanotusti hukuttanut suruni syömiseen, olen ruvennut nauttimaan siitä todella paljon, oih se tunne kun saa nuolla sormet puhtaaksi sen jälkeen kun on syönyt rasvaisia kanankoipia ja ranskalaisia, mmmh se ihana kylläisyyden tunne vatsassa....se on miltei orgasmiin verrattavissa 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 27 vuotias mies pk-seudulta, vartaloltani normaali/hoikka ja muutenkin suht normi tyyppi. Olen ollut kiinnostunut feederismistä jo pidempään, mutta oikeanlaista naista on todella vaikea löytää

        Mutta onko sulla rahaa tuohon hommaan, vaikka eihän se ole kuin noin satanen päivässä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen aina pitänyt syömisestä, mutta sen jälkeen kun minut jätettiin noin 3 vuotta sitten olen niinsanotusti hukuttanut suruni syömiseen, olen ruvennut nauttimaan siitä todella paljon, oih se tunne kun saa nuolla sormet puhtaaksi sen jälkeen kun on syönyt rasvaisia kanankoipia ja ranskalaisia, mmmh se ihana kylläisyyden tunne vatsassa....se on miltei orgasmiin verrattavissa 😍

        Onko syöminen siis sinulle se ensisijainen juttu ja lihominen tulee siinä sivussa? Vai nautitko kummastakin samalla tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko syöminen siis sinulle se ensisijainen juttu ja lihominen tulee siinä sivussa? Vai nautitko kummastakin samalla tavalla?

        Siis nautin syömisestä, ja kun käyn vaa'alla ja näen että olen lihonut niin kyllä minä nautin myös siitä, tuntuu että olen onnistunut. Se että minulla olisi mies joka kannustaisi ja kehuisi minua kun olen lihonut olisi kyllä unelmien täyttymys 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nautin syömisestä, ja kun käyn vaa'alla ja näen että olen lihonut niin kyllä minä nautin myös siitä, tuntuu että olen onnistunut. Se että minulla olisi mies joka kannustaisi ja kehuisi minua kun olen lihonut olisi kyllä unelmien täyttymys 😍

        Onko vaakalukema kasvanut paljon viimeaikoina? Minulta ainakin saisi kehuja lihomisesta :) haluaisitko jutella jossain muualla lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vaakalukema kasvanut paljon viimeaikoina? Minulta ainakin saisi kehuja lihomisesta :) haluaisitko jutella jossain muualla lisää?

        Kyllä olen viime aikoina lihonut 17 kiloa noin kuukauden aikana...haluan kyllä ehdottomasti jutella sun kanssa ihan kahdestaan lisää, tuntuu että meillä voisi olla yhdessä oikeen mukavaa... 😘😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen viime aikoina lihonut 17 kiloa noin kuukauden aikana...haluan kyllä ehdottomasti jutella sun kanssa ihan kahdestaan lisää, tuntuu että meillä voisi olla yhdessä oikeen mukavaa... 😘😍

        Olisko sulla jotain yhteistietoa mistä sais kiinni? Kik, maili, snap tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko sulla jotain yhteistietoa mistä sais kiinni? Kik, maili, snap tms?

        Sori mulla ei ole mitään noista, oon vähän tämmöinen fossiili.... 😂
        Jos numeron voisit laittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori mulla ei ole mitään noista, oon vähän tämmöinen fossiili.... 😂
        Jos numeron voisit laittaa?

        En minäkään noita somehommia käytä, mutta jonkun pikaviestimen ottaa kyllä käyttöön aika nopeesti. Numeroani en nettiin jaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään noita somehommia käytä, mutta jonkun pikaviestimen ottaa kyllä käyttöön aika nopeesti. Numeroani en nettiin jaa.

        Just no kuule unohdetaan sitten koko juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just no kuule unohdetaan sitten koko juttu.

        Ok 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok 🤔

        Olipa erikoinen reaktio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa erikoinen reaktio.

        No kyllä todella erikoinen...oliskos täällä muita kenties vähän vanhempia feeder - miehiä joille kelpaisi täydellisesti antautuva feedee - nainen..? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä todella erikoinen...oliskos täällä muita kenties vähän vanhempia feeder - miehiä joille kelpaisi täydellisesti antautuva feedee - nainen..? 😘

        Olisi ollut mutta olen kaiketi liian lyhyt sinulle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori mulla ei ole mitään noista, oon vähän tämmöinen fossiili.... 😂
        Jos numeron voisit laittaa?

        Vakavissasi väität, ettei sinulla ole sähköpostiosoitetta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ollut mutta olen kaiketi liian lyhyt sinulle .

        No kuinkas pitkä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakavissasi väität, ettei sinulla ole sähköpostiosoitetta ?

        Kyllähän mulla spostiosoite on mut en mä sitä rupee tänne kaikkien nähtäville laittamaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuinkas pitkä olet?

        9cm pidempi kuin tuo 105.8kg nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä todella erikoinen...oliskos täällä muita kenties vähän vanhempia feeder - miehiä joille kelpaisi täydellisesti antautuva feedee - nainen..? 😘

        On toki kerro lisää itsestäsi miten yhteyttä jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nautin syömisestä, ja kun käyn vaa'alla ja näen että olen lihonut niin kyllä minä nautin myös siitä, tuntuu että olen onnistunut. Se että minulla olisi mies joka kannustaisi ja kehuisi minua kun olen lihonut olisi kyllä unelmien täyttymys 😍

        minä kannustaisin ja kehuisin sinua kun painosi nousee koska etsin juuri sellaista naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis lihomaan juuri niin isoksi kun mies haluaa ja päättää...kunhan saan rakkautta, ihailua, hyväilyjä ja kehuja...niin ja paljon rasvaisia ruokia...funnel feeding olisi todella kiihottavaa kokea 😍

        Kiinnostaisiko kokeilla vuorotellen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis lihomaan juuri niin isoksi kun mies haluaa ja päättää...kunhan saan rakkautta, ihailua, hyväilyjä ja kehuja...niin ja paljon rasvaisia ruokia...funnel feeding olisi todella kiihottavaa kokea 😍

        Mitä jos päätät itse?
        Mieskin voi haluta kasvaa.


    • Olen haaveillut että löytäisin naisen joka nauttii siitä kun mies lihoo, masu kasvaa ja miestissit turpoavat.

      Unelmana olisi löytää nainen joka nauttisi miehen lihottamisesta. Tai tykkäisi mikäli mies olisi jo ennestään lihava, eikä haittaisi vaikka painoa tulisi lisää.

      Nainen siis kannustaisi miestä syömään enemmän, isompia annoksia, seuraisi painon nousua punnituksilla ja masun ympäryksen mittauksella.

      Nainen myös kannustaisi miestä olemaan laiska ja palkitsisi miehen seksillä mikäli tämä olisi lihonut tarpeeksi lyhyessä ajassa.

      On todella klihottavaa seurata kuinka masu kasvaa isommaksi, painavaksi ja kuinka vaatteet alkavat kiristää masun kohdalta.

      On ihanaa hyväillä pehmeää masua kun makaa selällään sängyssä, kuinka ihanan pehmeältä, lämpimältä masu tuntuu ja mikäli nainen tuntisi samoin niin tämä olisi taivaallista.

      Tuntea kuinka masu alkaa roikkua painon takia ja pomppia ylös / alas liikkumsien tahdissa.

      Myös se tunne kun miestissit alkavat paisumaan, näkyvät selkeästi paidan alta, nännit herkistyvät kosketuksesta ja kuinka liikkuessa alkaa tuntumaan että "tissit" pomppivat.

      Olen aina halunnut jakaa tämän fantasian naisen kanssa mutta en ole sellaista vielä löytänyt.

      • Anonyymi

        Painu nyt vittuun täältä vahtimasta mitä muut tekee ja keskustelee. Sinähän se siinä olet säälittävä muiden ihmisten elämään nokan työntäjä. Eikö ole omaa elämää?? Katkeruutta näköjään ainakin on, muuten et olisi kiinnostunut muiden tekemisistä. Pillua tuskin olet koskaan saanut 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu nyt vittuun täältä vahtimasta mitä muut tekee ja keskustelee. Sinähän se siinä olet säälittävä muiden ihmisten elämään nokan työntäjä. Eikö ole omaa elämää?? Katkeruutta näköjään ainakin on, muuten et olisi kiinnostunut muiden tekemisistä. Pillua tuskin olet koskaan saanut 😂😂😂

        Älä nyt käy nuorta miestä masentamaan! Itse olen nauttinut hänen jakamistaan laukomisistaan. Ne ovat tulleet jopa parisuhteeni inside- tsoukeiksi, sopivat moniin tilanteisiin. Jos miehellä ei seiso alle sekunnissa, kysäisen johtuuko se siitä, että olen läski ämmä ja hän sanoo, että siitä se johtuu, johon vastaan, että nyt tuli niin paha mieli, että on pakko päästä heseeen.. jne jne.

        Joten sinä, joka olet täällä ahkerasti haukkumassa läskiämmiä- Jatka juttujasi! Ja jalosta niitä hieman, ettei meillä lopu tsoukit kesken.


    • Anonyymi

      Koitetaas jos tätä kautta tärppäis vanhaa ketjua lämmittämällä...

      Kaunis, pullea ja ihanan pehmeä syöjätär hakusessa Porista/Satakunnasta.
      Asiaan vihkiytyneelle tuskin tarvitsee asiaa avata, vaan tiedät missä mennään.
      Nautit itsestäsi sekä ruuasta ja haluat jonkin nauttimaan samoista asioista kanssasi.

      35v, tumma, pitkä ja komeaksi haukuttu mies siis vailla omaa arvostuksen ja ihailun kohdetta. Itse toimeentuleva ja muutenkin väittäisin olevani jo aikuinen, joka tietää mistä tykkää. Omaan käytöstavat ja pidän ulkonäöstäni sekä yleisesti siisteydestäni huolen.

      Joitain toiveita toki toisen ulkonäköön liittyen löytyy, sillä tatuoinnit ja lävistykset ovat sellaisia, jotka eivät kaunottaren vartaloon mielestäni kuulu.

      Löytyykö Porista vielä vapaita elämällä herkuttelijoita?

      • Anonyymi

        Ei löyvy. Läksiit Raumal. Siel on jääkiekkojuhlat.


      • Anonyymi

        Täällä olis 31 - vuotias, 164 cm ja 107 kg pehmeä, kaunis ja pullea nainen vailla omaa urosta...tatuointeja ja lävistyksiä ei ole...kuulostat just semmoselta alfaurokselta jota elämääni kaipaan 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis 31 - vuotias, 164 cm ja 107 kg pehmeä, kaunis ja pullea nainen vailla omaa urosta...tatuointeja ja lävistyksiä ei ole...kuulostat just semmoselta alfaurokselta jota elämääni kaipaan 😘

        Kerro lisää miten yhteyttä säpo jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää miten yhteyttä säpo jne

        Asun Helsingissä, onko se ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun Helsingissä, onko se ongelma?

        Miksi olisi? Miten yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisi? Miten yhteyttä?

        Äläs nyt hosu, jutellaan nyt ensiksi täällä...mitä haluat naisesta, mitä odotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt hosu, jutellaan nyt ensiksi täällä...mitä haluat naisesta, mitä odotat?

        Kerron mielelläni lisää sähköpostiisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron mielelläni lisää sähköpostiisi

        Laitahan numero niin soitan... 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitahan numero niin soitan... 😘

        Mihin numeroon laitan sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin numeroon laitan sen?

        Olet kyllä raivostuttavan ihana...oletko luonteeltasi dominoiva Alfa? Joku sussa saa mut syttymään.... 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä raivostuttavan ihana...oletko luonteeltasi dominoiva Alfa? Joku sussa saa mut syttymään.... 😉

        No kerro sit se numerosi ja sähköpostisi niin päästään eteenpäinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro sit se numerosi ja sähköpostisi niin päästään eteenpäinkin

        No kuule herra on itse hyvä ja kertoo sen numeronsa ja spostinsa tänne että saadaan asiat eteenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule herra on itse hyvä ja kertoo sen numeronsa ja spostinsa tänne että saadaan asiat eteenpäin

        Naisethan Aina ensin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisethan Aina ensin

        Päteekös tuo kaikessa muussakin...että nainen ensin..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päteekös tuo kaikessa muussakin...että nainen ensin..?

        Todellakin pätee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin pätee.

        Hmm, kuinkas pitkä sä oikein olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, kuinkas pitkä sä oikein olet?

        Kerro se numerosi ja sähköpostisi niin kerron erittäinkin mielelläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro se numerosi ja sähköpostisi niin kerron erittäinkin mielelläni.

        Enpä usko 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko 😘

        No menetys täysin vain ja ainoastaan sun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No menetys täysin vain ja ainoastaan sun.

        No enpä nyt tiedä mikä menetys...pidätkö mua tosiaan niin tyhmänä että laitan ihan noin vaan nettiin numeroni niin että kaikki creepyt rupee soittelemaan? Yeah I'm fat but I'm not stupid 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä nyt tiedä mikä menetys...pidätkö mua tosiaan niin tyhmänä että laitan ihan noin vaan nettiin numeroni niin että kaikki creepyt rupee soittelemaan? Yeah I'm fat but I'm not stupid 😚

        Sähköpostiinpä ei voi soitella.. Taidat sä aika tyhmä kyllä ollakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköpostiinpä ei voi soitella.. Taidat sä aika tyhmä kyllä ollakin

        Ja sä olet kyllä syystäkin sinkku...et ole oppinut puhumaan naisille arvostavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä olet kyllä syystäkin sinkku...et ole oppinut puhumaan naisille arvostavasti.

        Kuka niin on väittänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niin on väittänyt

        Aa sis etkö olekkaan sinkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa sis etkö olekkaan sinkku?

        Taitaa kyllä valitettavasti olla niin että se ns. "komeaksi" kehuttu mies ei ollut vapaana, vaimo taisi käskeä nukkumaan 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa sis etkö olekkaan sinkku?

        Pitikö olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitikö olla?

        Sis hetkinen, sä olet varattu? Mitäs helvettiä sä oikein täältä etsit ja tietääkö se sun muijas millainen petturimies sillä on??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sis hetkinen, sä olet varattu? Mitäs helvettiä sä oikein täältä etsit ja tietääkö se sun muijas millainen petturimies sillä on??

        Mietippä sinä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietippä sinä sitä.

        Huhhuh kuulut näköjään niihin miehiin jotka ei vaan tosiaan yhtään arvosta naisia, tärkeintä että saat pesää 😑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhhuh kuulut näköjään niihin miehiin jotka ei vaan tosiaan yhtään arvosta naisia, tärkeintä että saat pesää 😑

        Katsopahan sinäkin peiliisi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsopahan sinäkin peiliisi..

        No kuule tässähän minä just peilailen itseäni ja näen kauniin, pullukan naisen joka ansaitsee hyvän miehen 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule tässähän minä just peilailen itseäni ja näen kauniin, pullukan naisen joka ansaitsee hyvän miehen 😘

        Sellaisenhan saisitkin ku vaa kertoisit vihdoin sen sähköpostisikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisenhan saisitkin ku vaa kertoisit vihdoin sen sähköpostisikin

        Niin siis kai ymmärrät etten mä halua olla vain joku toinen nainen...enkä pelkkä pano


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis kai ymmärrät etten mä halua olla vain joku toinen nainen...enkä pelkkä pano

        Et sä todellakaan olisikaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä todellakaan olisikaan!

        No mikä mä sit olisin sulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä mä sit olisin sulle?

        Se tärkein ja ainoa kunhan kerrot sen sähköpostisi nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tärkein ja ainoa kunhan kerrot sen sähköpostisi nyt.

        Voisit kyllä sinäkin laittaa tänne sen sähköpostisi, NYT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit kyllä sinäkin laittaa tänne sen sähköpostisi, NYT.

        Mähän jo kirjoitinkin että naiset Aina ensin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän jo kirjoitinkin että naiset Aina ensin

        Ei, mä luotan nyt vaistooni enkä laita tänne mitään tietojani. Mikäli olet oikeasti kiinnostunut tutustumaan niin mulla on profiili Deitti.netissä 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mä luotan nyt vaistooni enkä laita tänne mitään tietojani. Mikäli olet oikeasti kiinnostunut tutustumaan niin mulla on profiili Deitti.netissä 😘

        Millä nikillä oot siellä?


      • Anonyymi

        Taidat ihan tosissasi haluta tutustua muhun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat ihan tosissasi haluta tutustua muhun

        Kyllä. Todellakin haluan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Todellakin haluan!

        Olis kyllä ihana jos syöttäisit mua ja kannustaisit...silittelisit mun pehmeetä läskivartaloa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyllä ihana jos syöttäisit mua ja kannustaisit...silittelisit mun pehmeetä läskivartaloa....

        Sähköpostissa kerron tarkemmin miten pitäisin sut hyvänä ja palvoisin sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköpostissa kerron tarkemmin miten pitäisin sut hyvänä ja palvoisin sua

        Laitan huomenna sähköpostia...olet kyllä saanut mut niin koukkuun...hyvää yötä...Alfa 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan huomenna sähköpostia...olet kyllä saanut mut niin koukkuun...hyvää yötä...Alfa 😘

        Sitä odotellessa.. Nuku hyvin muru!


      • Anonyymi

        Hinttarin maili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinttarin maili

        Niinhän sä oletkin ja maailman säälittävinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä oletkin ja maailman säälittävinkin

        Alfa - kulta, olehan nyt kiltisti....älä anna jonkun idiootin provosoida sua. t. Sun oma, pullukka muru 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alfa - kulta, olehan nyt kiltisti....älä anna jonkun idiootin provosoida sua. t. Sun oma, pullukka muru 😘

        No eihän täällä muuta olekaan ku teitä säälittäviä tyttöilijähinttariraasuja ja muita idiootteja yhtälailla samaa ihmiskunnan pohjasakkaa olette kaikki. 💩


      • Anonyymi

        Ilmeisesti incelKutsuni säälittävimmistä säälittävin trullihinttari taas vauhdissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti incelKutsuni säälittävimmistä säälittävin trullihinttari taas vauhdissa

        Nyt lopettakaa toi älytön kinastelu!!
        Sinä joka ET ole Alfa, ole hyvä ja poistu tästä keskustelusta, sua ei kaivata tänne haukkumaan meitä muita!! t. Pullukka muru 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lopettakaa toi älytön kinastelu!!
        Sinä joka ET ole Alfa, ole hyvä ja poistu tästä keskustelusta, sua ei kaivata tänne haukkumaan meitä muita!! t. Pullukka muru 😘

        KUKAAN täällä ei ole Alfa Beta eikä edes GammaUros taitaa Betacorona iskenyt kaikkiin näihin aivovammaisiin trullaajiin tänään ja muutenkin viime aikoina kun toinen toistaan säälittävämpiä aivoituksia suollatte. Ja kyllä, Sinäkin tyttöilijähinttariraasu"muru" mukaan lukien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUKAAN täällä ei ole Alfa Beta eikä edes GammaUros taitaa Betacorona iskenyt kaikkiin näihin aivovammaisiin trullaajiin tänään ja muutenkin viime aikoina kun toinen toistaan säälittävämpiä aivoituksia suollatte. Ja kyllä, Sinäkin tyttöilijähinttariraasu"muru" mukaan lukien.

        Täällä olis yks lihava nainen joka haluaisi löytää itselleen feederin...luulin että tää keskustelu liittyy feederismiin mutta nythän tää on ihmeelliseksi mennyt. Mikäli täällä olis joku feeder mies joka haluaa oman feedee naisen niin saa laittaa viestiä ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis yks lihava nainen joka haluaisi löytää itselleen feederin...luulin että tää keskustelu liittyy feederismiin mutta nythän tää on ihmeelliseksi mennyt. Mikäli täällä olis joku feeder mies joka haluaa oman feedee naisen niin saa laittaa viestiä ☺️

        Eihän täällä edes kannatakaan mitään keskustelua yrittääkään käydä kun ylläpitotrullaajat sotkevat ja vääristelevät kaikki jutut omilla löylykauhoillaan. Kohta tännekin varmaan liittävät sen Kutsunin pitkän listankin kun ei niillä muutakaan järkevää tekemistä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis yks lihava nainen joka haluaisi löytää itselleen feederin...luulin että tää keskustelu liittyy feederismiin mutta nythän tää on ihmeelliseksi mennyt. Mikäli täällä olis joku feeder mies joka haluaa oman feedee naisen niin saa laittaa viestiä ☺️

        Sä mikään nainen ees ole säälittävä tyttöilijähinttariraasu sinä oot iha kute suurin osa kaikista muistakin tänne jumiutuneista aivoinvalideistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis yks lihava nainen joka haluaisi löytää itselleen feederin...luulin että tää keskustelu liittyy feederismiin mutta nythän tää on ihmeelliseksi mennyt. Mikäli täällä olis joku feeder mies joka haluaa oman feedee naisen niin saa laittaa viestiä ☺️

        Minne sitä viestiä siis saa laittaa sulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne sitä viestiä siis saa laittaa sulle?

        Aloitetaan nyt laittamalla tänne viestiä.....kun en voi tietää että oletko sinä aidosti kiinnostunut feederismistä vai oletko joku trolli :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitetaan nyt laittamalla tänne viestiä.....kun en voi tietää että oletko sinä aidosti kiinnostunut feederismistä vai oletko joku trolli :/

        Sähköpostitsehan sekin selviäisi ihan kuten sekin jo selvisi ettet sinä ainakaan mikään nainen ole kert haluat edelleenkin täällä kaltaistesi säälittävien tyttöilijähinttariraasujen kanssa jatkaa aivoituksianne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis yks lihava nainen joka haluaisi löytää itselleen feederin...luulin että tää keskustelu liittyy feederismiin mutta nythän tää on ihmeelliseksi mennyt. Mikäli täällä olis joku feeder mies joka haluaa oman feedee naisen niin saa laittaa viestiä ☺️

        Sinuun olisi kiva tutustua mutta tätä kautta lähes mahdotonta. Ehkä joskus jossain muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuun olisi kiva tutustua mutta tätä kautta lähes mahdotonta. Ehkä joskus jossain muualla.

        Ei koskaan missään. Mahdollisesti pöpilässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koskaan missään. Mahdollisesti pöpilässä

        Sis nyt jumalauta äijät mikä helvetti teitä kaikkia oikein vaivaa?!
        Sis mä haluan vain ja ainoastaan nyt ihan alkuun jutella täällä ja kuulla että mitä tämmöinen feedee - nainen saisi ylipäätään?? Ettekö te saatanan mulkut ymmärrä että munkaltainen läskimuija ei vain pysty tutustumaan miehiin missään baarissa koska siellä tulee heti kommenttia että olen liian lihava/läski??!! Te ette voi ymmärtää että mitä vittua se oikein tekee itsetunnolle jne!!!!!!!! Joten nyt mikäli täällä on kukaan feeder - mies joka on AIDOSTI JA OIKEASTI kiinnostunut tämmöisestä muijasta niin voi laittaa TÄÄLLÄ viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sis nyt jumalauta äijät mikä helvetti teitä kaikkia oikein vaivaa?!
        Sis mä haluan vain ja ainoastaan nyt ihan alkuun jutella täällä ja kuulla että mitä tämmöinen feedee - nainen saisi ylipäätään?? Ettekö te saatanan mulkut ymmärrä että munkaltainen läskimuija ei vain pysty tutustumaan miehiin missään baarissa koska siellä tulee heti kommenttia että olen liian lihava/läski??!! Te ette voi ymmärtää että mitä vittua se oikein tekee itsetunnolle jne!!!!!!!! Joten nyt mikäli täällä on kukaan feeder - mies joka on AIDOSTI JA OIKEASTI kiinnostunut tämmöisestä muijasta niin voi laittaa TÄÄLLÄ viestiä.

        No tekeekö tää täällä sekoilusi ja kommenttien lukeminen kuinka hyvää sun 'itsetunnollesi' Sitähän saa mitä kerjää eli jos tälläsel idiootteja täynnä olevalle saitille kirjoittaa niin voi olla varma että kaikki muutkin tänne kirjoittelevat ovat aivan yhtä säälittävän aivottomia tyttöilijähinttariraasuidiootteja ku sinä itsekin ja taso sen mukaista. Mut onnea vaan sullekin elämän taipaleellesi


    • Anonyymi

      Hei, olen omasta mielestäni aika isohko (lihava, ylipainoinen kyllä) nainen Uudeltamaalta ja olisi mielenkiintoinen kokemus olla jonkun ns. syöttöporsaana. Funnelfeeding kiinnostaa 😊

      • Anonyymi

        Moikka sinä 53 v mies, kerrotko hieman että mikä sinussa kiehtoo lihavassa naisessa?
        t. Lihava nainen Uudeltamaalta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moikka sinä 53 v mies, kerrotko hieman että mikä sinussa kiehtoo lihavassa naisessa?
        t. Lihava nainen Uudeltamaalta

        tuo edellinen kommentti ei todellakaan ole minun kirjoittama vaan joku on kirjoittanut minun nimellä mutta sinulle lihava nainen uudelta maalta vastaan että minua kiehtoo lihavassa naisessa ne ihanan pehmeät muodot ja olen aina tykännyt sellaisista naisista. Laihat ns. missivartaloiset naiset ei juurikaan kiinnosta minua mutta sinun kanssa olisi kiva kirjoitella ja tutustua sinuun


      • Anonyymi
        mrkoukka kirjoitti:

        tuo edellinen kommentti ei todellakaan ole minun kirjoittama vaan joku on kirjoittanut minun nimellä mutta sinulle lihava nainen uudelta maalta vastaan että minua kiehtoo lihavassa naisessa ne ihanan pehmeät muodot ja olen aina tykännyt sellaisista naisista. Laihat ns. missivartaloiset naiset ei juurikaan kiinnosta minua mutta sinun kanssa olisi kiva kirjoitella ja tutustua sinuun

        Joo täällä on joku ns trolli joka sekaa nyt kaikkiin viesteihin, olen jo ilmoittanut hänestä ylläpidolle. Mut sis joo, haluan kyllä ehdottomasti tutustua suhun mies 53 v paremmin 😚
        T. Lihava nainen Uudeltamaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo täällä on joku ns trolli joka sekaa nyt kaikkiin viesteihin, olen jo ilmoittanut hänestä ylläpidolle. Mut sis joo, haluan kyllä ehdottomasti tutustua suhun mies 53 v paremmin 😚
        T. Lihava nainen Uudeltamaalta

        No se suurin trulli täällä koko palstallahan onkin juuri ylläpito joka sekaantuu kaikkiin keskusteluihin sotkemalla viestejä jms. Jos ei sit suakin lasketa


      • Anonyymi

        harmi kun sinä lihava nainen uudelta maalta et vastannut, joku mies oli lähettänyt viestiä sähköpostiin ja sitä en odottanut vaan sinuun minä haluaisin tutustua ja saada sinulta viestiä


      • Anonyymi

        Eikös kuulu poistettaviin!


      • Anonyymi

        mkoukka mkoukka mmkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka
        ät gmail.com ät gmaät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com


      • Anonyymi

        mkoukka mkoukka mmkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka mkoukka ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com ät gmail.com il.com


    • Anonyymi

      Jos isot sinkkunaiset lukee tätä niin täällä olisi rakastava 31 v. Mies Espoosta.

      • Anonyymi

        Juuei ei tätä lue yhtään kukaan. Paitsi tietysti ne säälittävimmät tyttöilijähinttarit


      • Anonyymi

        Hei sulle rakastava mies 31 v Espoosta, täällä olis yks 31 v, iso sinkkunainen halukas tutustumaan 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sulle rakastava mies 31 v Espoosta, täällä olis yks 31 v, iso sinkkunainen halukas tutustumaan 😚

        Ei ees helvetissäkään vaikka jäätyis kokonaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sulle rakastava mies 31 v Espoosta, täällä olis yks 31 v, iso sinkkunainen halukas tutustumaan 😚

        Hienoa, mistä päin iso sinkkunainen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, mistä päin iso sinkkunainen olet?

        Olen Helsingistä eli hyvinkin lähellä ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Helsingistä eli hyvinkin lähellä ☺️

        No tule hakemaan Espoosta mies itsellesi. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tule hakemaan Espoosta mies itsellesi. 😊

        Oletkos sinä ihan sinkku? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos sinä ihan sinkku? 🤔

        Tottakai, sydämessäni on vain yhdelle tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos sinä ihan sinkku? 🤔

        Haluatko siis tutustua? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko siis tutustua? 😊

        No ehdottomasti haluan, harvoin sitä löytää miestä joka pitää nimenomaan isommista/pulleammista naisista 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehdottomasti haluan, harvoin sitä löytää miestä joka pitää nimenomaan isommista/pulleammista naisista 😘

        Etpä sinä löytänyt tälläkään kertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä sinä löytänyt tälläkään kertaa

        Joo onpa todella halvat huvit sulla, kusetat ihan pokkana 😑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehdottomasti haluan, harvoin sitä löytää miestä joka pitää nimenomaan isommista/pulleammista naisista 😘

        Huomenta, täällä mies Espoosta, niin eli kuinka tutustutaan? Täällä ei kiinnosta kertoa mitään kovinkaan yksityiskohtaista. Joo vaikea myös on löytää naista joka on pullea ja ihana. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta, täällä mies Espoosta, niin eli kuinka tutustutaan? Täällä ei kiinnosta kertoa mitään kovinkaan yksityiskohtaista. Joo vaikea myös on löytää naista joka on pullea ja ihana. 😊

        Ja kusettaminen se vaan senkun jatkuu vaan edelleenkin etkö sä milloinkaan opi senkin runkkariranetyttöilijähinttariressukka ei täällä sulle yhtään mitään ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehdottomasti haluan, harvoin sitä löytää miestä joka pitää nimenomaan isommista/pulleammista naisista 😘

        Kovaa trollausta tällä palstalla mutta täällä ollaan edelleen. T. Mies Espoosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovaa trollausta tällä palstalla mutta täällä ollaan edelleen. T. Mies Espoosta

        Juu eihän säälittävät tyttöilijätrullit täältä mihinkään poistu ku eihän teillä ole mitään muuta elämää ole kuin täällä päteminen. 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovaa trollausta tällä palstalla mutta täällä ollaan edelleen. T. Mies Espoosta

        Jösses kun täällä on paljon trolleja, mutta siis olen minäkin täällä edelleen. T. 31 v pullea nainen Helsingistä 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jösses kun täällä on paljon trolleja, mutta siis olen minäkin täällä edelleen. T. 31 v pullea nainen Helsingistä 😘

        Kuinka saan sinuun paremmin yhteyden?Täällä on niin sairasta jengiä. 😁 T. Mies Espoosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka saan sinuun paremmin yhteyden?Täällä on niin sairasta jengiä. 😁 T. Mies Espoosta.

        Tuota noin, onpa täällä hankala laittaa mitään tietoa kun on näitä huijareita ja kusipäitä jotka sit heti on häiritsemässä 🤔
        t. 31 v pullukka Helsingistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin, onpa täällä hankala laittaa mitään tietoa kun on näitä huijareita ja kusipäitä jotka sit heti on häiritsemässä 🤔
        t. 31 v pullukka Helsingistä

        Mitä pelleilet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin, onpa täällä hankala laittaa mitään tietoa kun on näitä huijareita ja kusipäitä jotka sit heti on häiritsemässä 🤔
        t. 31 v pullukka Helsingistä

        Se on totta, mikähän olisi hyvä ratkaisu, onko ehdotuksia? 😊 T. 31v. Pulleasta pitävä mies Espoosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin, onpa täällä hankala laittaa mitään tietoa kun on näitä huijareita ja kusipäitä jotka sit heti on häiritsemässä 🤔
        t. 31 v pullukka Helsingistä

        Mun ehdotus olis tehdä sähköpostiosoite jota ei sitten myöhemmin käytä ja sitä kautta voitais puhua tarkemmin ja lisää. T. Mies Espoosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ehdotus olis tehdä sähköpostiosoite jota ei sitten myöhemmin käytä ja sitä kautta voitais puhua tarkemmin ja lisää. T. Mies Espoosta

        Hmm, liikutko esim. työn puolesta Helsingissä? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, liikutko esim. työn puolesta Helsingissä? 😘

        En liiku duunin puolesta, työt tossa vieressä mutta pääseehän Espoosta Helsinkiin helposti. Mitä sulla oli mielessä? T. Espoon mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En liiku duunin puolesta, työt tossa vieressä mutta pääseehän Espoosta Helsinkiin helposti. Mitä sulla oli mielessä? T. Espoon mies

        No tuota, enpä nyt tiedä mitä mieltä olet mutta olis ihan kiva tavata kasvotusten, sit vois siinä katsoa että klikkaako yhtään ja mahdollisesti vaihtaa yhteystietoja... 🤗
        Mitä muuten teet työksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota, enpä nyt tiedä mitä mieltä olet mutta olis ihan kiva tavata kasvotusten, sit vois siinä katsoa että klikkaako yhtään ja mahdollisesti vaihtaa yhteystietoja... 🤗
        Mitä muuten teet työksesi?

        Keittiö hommia, kokki. Mitäs sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keittiö hommia, kokki. Mitäs sinä?

        Kaupan alalla, myyjä. Kuinka pitkä olet? Mä olen 164 senttinen lihapulla ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupan alalla, myyjä. Kuinka pitkä olet? Mä olen 164 senttinen lihapulla ☺️

        No en minäkään koripallon pelaaja ole, 171cm 😁 olen aina pitänyt pulskista. "normaalipainoiset" naiset ei käännä mun päätä" 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minäkään koripallon pelaaja ole, 171cm 😁 olen aina pitänyt pulskista. "normaalipainoiset" naiset ei käännä mun päätä" 😊

        No mut se on kiva kuulla 😉
        Mites tuota, toivottavasti et pahastu että kysyn, oletko itse minkätyyppinen vartaloltasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut se on kiva kuulla 😉
        Mites tuota, toivottavasti et pahastu että kysyn, oletko itse minkätyyppinen vartaloltasi?

        No varmaan suht normi, kokki kun olen niin ei mulla ole kuutta vatsalihasta näkyvissä mutta haitanneeko tuo. 😅 To be honest. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmaan suht normi, kokki kun olen niin ei mulla ole kuutta vatsalihasta näkyvissä mutta haitanneeko tuo. 😅 To be honest. 😁

        No ei todellakaan haittaa 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan haittaa 🤗

        Oletko syntynyt - 89 vai - 90? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko syntynyt - 89 vai - 90? 😊

        Mä olen - 89 syntynyt, mites sinä? 😊
        Mikä olet muuten horoskoopiltasi? Mä olen skorpioni 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen - 89 syntynyt, mites sinä? 😊
        Mikä olet muuten horoskoopiltasi? Mä olen skorpioni 😘

        -89 Jousimies. No meillähän on sitten molemmilla synttärit tulossa. 😊 Ethän pahastu mutta kun siitä pulleasta ja lihapullasta oli puhe niin pystytkö kertomaan mitä se sun kohdalla tarkoittaa. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -89 Jousimies. No meillähän on sitten molemmilla synttärit tulossa. 😊 Ethän pahastu mutta kun siitä pulleasta ja lihapullasta oli puhe niin pystytkö kertomaan mitä se sun kohdalla tarkoittaa. 😉

        Kerronhan minä, enkä mä ole semmoinen neito joka kovin helposti pahastuu mistään ☺️
        Mut sis joo, no mulla on vatsaa ja on aika iso ja muhkea peppu ja on kaksoileuka...hmm no rinnat ei tosin ole mitenkään isot mutta olen oppinut hyväksymään ne tämmöisinä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerronhan minä, enkä mä ole semmoinen neito joka kovin helposti pahastuu mistään ☺️
        Mut sis joo, no mulla on vatsaa ja on aika iso ja muhkea peppu ja on kaksoileuka...hmm no rinnat ei tosin ole mitenkään isot mutta olen oppinut hyväksymään ne tämmöisinä 😊

        Vaikutat näin muutaman viestin jälkeen mukavalta ja tuo kuvaus vastaa juuri mun ihanteita. 😊 Missä päin Helsinkiä muuten asustelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat näin muutaman viestin jälkeen mukavalta ja tuo kuvaus vastaa juuri mun ihanteita. 😊 Missä päin Helsinkiä muuten asustelet?

        Kiva kuulla, vaikutat itsekin oikein mukavalta 😊
        Asun Malminkartanossa päin, missäs sinä asustelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla, vaikutat itsekin oikein mukavalta 😊
        Asun Malminkartanossa päin, missäs sinä asustelet?

        Viherlaaksossa, kohta kylläkin muutto tulossa. Niin milloin sulla olisi aikaa nähdä? Tai kun itse ehdotit, mua ajatus jännittää kyllä aika lailla. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viherlaaksossa, kohta kylläkin muutto tulossa. Niin milloin sulla olisi aikaa nähdä? Tai kun itse ehdotit, mua ajatus jännittää kyllä aika lailla. 😊

        No mulla olis ensi sunnuntai ja maanantai vapaa 😊
        Ja aattelin et olis ihan kiva tavata kasvotusten niin sit mahdollisesti olis helpompi vaihtaa yhteystietoja, tänne kun ei niitä viitsi laittaa 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla olis ensi sunnuntai ja maanantai vapaa 😊
        Ja aattelin et olis ihan kiva tavata kasvotusten niin sit mahdollisesti olis helpompi vaihtaa yhteystietoja, tänne kun ei niitä viitsi laittaa 😅

        No joo tänne ei niitä voi laittaa eikä oikein tarkempia tietoja itsestään. Mulla on ma-pe duuni eli vkl on kokonaan vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo tänne ei niitä voi laittaa eikä oikein tarkempia tietoja itsestään. Mulla on ma-pe duuni eli vkl on kokonaan vapaa.

        Okei no mut olisko sunnuntai sopiva? Ja nyt tulee vähän random kysymys mut onkos sulla autoa? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei no mut olisko sunnuntai sopiva? Ja nyt tulee vähän random kysymys mut onkos sulla autoa? ☺️

        Noup, toivottavasti se ei ratkaise tätä. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup, toivottavasti se ei ratkaise tätä. 😊

        Niin siis sunnuntai käy mut ei autoo. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup, toivottavasti se ei ratkaise tätä. 😊

        No eihän toki, ei mullakaan ole autoa joten ei hätää 😊
        Mites sä muuten tänne keksit kirjoitella? Etkös ole Tinderissä? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän toki, ei mullakaan ole autoa joten ei hätää 😊
        Mites sä muuten tänne keksit kirjoitella? Etkös ole Tinderissä? 😉

        No selailin näitä seksipalstoja ja kuten kerroin että pullukat kiinnostaa niin tämä linkki houkutteli. 😊 Miten sinä löysit tiesi seksi Leikit ja fetissit osion feeder keskusteluun? 😉Missä sä haluaisit sitten tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selailin näitä seksipalstoja ja kuten kerroin että pullukat kiinnostaa niin tämä linkki houkutteli. 😊 Miten sinä löysit tiesi seksi Leikit ja fetissit osion feeder keskusteluun? 😉Missä sä haluaisit sitten tavata?

        No mä kun olen pullukka niin eipä ole niin helppoa tavata miehiä niin sit vaan kerran kun selailin näitä sivuja niin tää feederismi kuulosti kiinnostavalta ja lueskelin aiheesta ja jotenkin sit vaan tää tuntu like my kind of thing 😊
        Hmm olisko joku kahvila sopiva paikka, olis semmoinen rento tunnelma ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä kun olen pullukka niin eipä ole niin helppoa tavata miehiä niin sit vaan kerran kun selailin näitä sivuja niin tää feederismi kuulosti kiinnostavalta ja lueskelin aiheesta ja jotenkin sit vaan tää tuntu like my kind of thing 😊
        Hmm olisko joku kahvila sopiva paikka, olis semmoinen rento tunnelma ☺️

        Joo mulle sopii kaikki. kuulostat mun unelmanaiselta 😊 vaikka tuskin osaan olla rento kun jännitän tämmösiä tilanteita vähän. 😅 Mun pitää mennä nukkuu 5.30 herätys mutta sovitaanko joku aika ja paikka missä nähdään sunnuntaina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mulle sopii kaikki. kuulostat mun unelmanaiselta 😊 vaikka tuskin osaan olla rento kun jännitän tämmösiä tilanteita vähän. 😅 Mun pitää mennä nukkuu 5.30 herätys mutta sovitaanko joku aika ja paikka missä nähdään sunnuntaina?

        No kyllä mäkin jännitän 😅
        Mäkin meen tästä nukkumaan, mut hei jatketaan täällä huomenna, sovitaan sit tarkempi aika ja paikka, nyt on niin väsy et aivot ei oikein enää toimi 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä mäkin jännitän 😅
        Mäkin meen tästä nukkumaan, mut hei jatketaan täällä huomenna, sovitaan sit tarkempi aika ja paikka, nyt on niin väsy et aivot ei oikein enää toimi 😂

        Näin teemme. Hyvää yötä. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin teemme. Hyvää yötä. 😘

        Hyvää yötä kultsi 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä kultsi 😘

        Ciao! Mites on päivä lähtenyt käyntiin? Sunnuntai lähestyy.😊 T. Espoon mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ciao! Mites on päivä lähtenyt käyntiin? Sunnuntai lähestyy.😊 T. Espoon mies

        Moikka, ihan hyvin on lähtenyt just töihin lähdössä ☺️
        Mites sinulla on lähtenyt?
        Joo sunnuntai lähestyy, jännittää jo aika lailla 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, ihan hyvin on lähtenyt just töihin lähdössä ☺️
        Mites sinulla on lähtenyt?
        Joo sunnuntai lähestyy, jännittää jo aika lailla 😅

        Mulla alkaa duuni aina 6.30 niin pääsen kahdelta jo pois mutta hyvin päivä mennyt. 😊 Ehkä vähän paremmalla tuulella kuin yleensä. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla alkaa duuni aina 6.30 niin pääsen kahdelta jo pois mutta hyvin päivä mennyt. 😊 Ehkä vähän paremmalla tuulella kuin yleensä. 😉

        Noniin 😉
        Voisitko muuten kuvailla sun ulkonäköä? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin 😉
        Voisitko muuten kuvailla sun ulkonäköä? 😘

        Pistit pahan, itseä on vaikea arvioida, joku tykkää joku ei. 😊 Siniset silmät, vaalean ruskeat hiukset. Ja on onneksi hiuksia reilusti toisin kuin monella ikätoverilla. 😅 Osaatko itse kuvailla itseäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistit pahan, itseä on vaikea arvioida, joku tykkää joku ei. 😊 Siniset silmät, vaalean ruskeat hiukset. Ja on onneksi hiuksia reilusti toisin kuin monella ikätoverilla. 😅 Osaatko itse kuvailla itseäsi?

        No mulla on vihreät silmät, vaaleanruskeat luonnonkiharat hiukset, silmälasit mulla on 😊
        Onko sulla minkä pituiset hiukset? Onkos lävistyksiä, tatuointeja? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on vihreät silmät, vaaleanruskeat luonnonkiharat hiukset, silmälasit mulla on 😊
        Onko sulla minkä pituiset hiukset? Onkos lävistyksiä, tatuointeja? 😉

        No nyt on kasvanut silleen että pitäis mennä parturiin mutta ei mitenkään pitkät kuitenkaan. Lävistyksiä tai tatskoja ei ole, onko sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on vihreät silmät, vaaleanruskeat luonnonkiharat hiukset, silmälasit mulla on 😊
        Onko sulla minkä pituiset hiukset? Onkos lävistyksiä, tatuointeja? 😉

        Tulee mieleen paljon kysymyksiä mutta täällä kun on pysyttävä niin yleisellä tasolla 😊. Mitä tykkäät puuhailla vapaa ajalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleen paljon kysymyksiä mutta täällä kun on pysyttävä niin yleisellä tasolla 😊. Mitä tykkäät puuhailla vapaa ajalla?

        Ei mullakaan ole tatuointeja ja pelkät korvikset löytyy ☺️
        Vapaa ajalla olen enimmäkseen kotosalla ku oon aikamoinen kotihiiri, katselen sarjoja ja luen paljon 😊
        Mitäs sä tykkäät puuhastella? Ja sanon nyt jo ihan suoraan, kun sä olet kokki, että mä olen niin onneton ruuanlaittaja ettei mitään rajaa 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mullakaan ole tatuointeja ja pelkät korvikset löytyy ☺️
        Vapaa ajalla olen enimmäkseen kotosalla ku oon aikamoinen kotihiiri, katselen sarjoja ja luen paljon 😊
        Mitäs sä tykkäät puuhastella? Ja sanon nyt jo ihan suoraan, kun sä olet kokki, että mä olen niin onneton ruuanlaittaja ettei mitään rajaa 😅

        Aika sama itsellä,mutta koti on hyvä paikka. 😉 Muutan ens kuussa, niin kävin uutta kämppää tänään siivoomassa. No ei se mitään, kaikkien ei tarvitse osata kaikkea. Mutta ilmeisesti pidät ruoasta kun kerroit aiemmin sun muodoista. 😘😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sama itsellä,mutta koti on hyvä paikka. 😉 Muutan ens kuussa, niin kävin uutta kämppää tänään siivoomassa. No ei se mitään, kaikkien ei tarvitse osata kaikkea. Mutta ilmeisesti pidät ruoasta kun kerroit aiemmin sun muodoista. 😘😉

        Joo sis mä todellakin pidän hyvästä ruuasta ja juomasta, ei nää käskit ole itsestään mulle kertynyt... 😉
        Haluisitkos laittaa mulle herkkuaterioita tai jopa syöttää mua..? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sis mä todellakin pidän hyvästä ruuasta ja juomasta, ei nää käskit ole itsestään mulle kertynyt... 😉
        Haluisitkos laittaa mulle herkkuaterioita tai jopa syöttää mua..? 😘

        Haluaisin todella. Jotain tosi lihottavaa ja samalla hyväillä sen syömisen tuloksia. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin todella. Jotain tosi lihottavaa ja samalla hyväillä sen syömisen tuloksia. 😉

        Mmmhhhhh oih luoja sis todella kiihottavaa.... 😘
        Mä rakastan lihottavia ruokia enkä todellakaan ole mikään ituhippi, oikein rasvaista lihaa sen olla pitää 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmmhhhhh oih luoja sis todella kiihottavaa.... 😘
        Mä rakastan lihottavia ruokia enkä todellakaan ole mikään ituhippi, oikein rasvaista lihaa sen olla pitää 😍

        Aijai sen kun pääsisi toteuttamaan. Sähän kuulostat ihan täydelliseltä. 😉 Eli onko sulle ihan ok jos niistä herkuista kertyisi vielä vähän lisää? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijai sen kun pääsisi toteuttamaan. Sähän kuulostat ihan täydelliseltä. 😉 Eli onko sulle ihan ok jos niistä herkuista kertyisi vielä vähän lisää? 😘

        Voi kuule, mulle on todellakin okei että mä tästä vielä lihon... 😘
        Sis uskomatonta että olen vihdoin löytänyt miehen joka ei valita ja urputa mun syömisestä vaan päinvastoin kannustaa ja kehuu mua 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, mulle on todellakin okei että mä tästä vielä lihon... 😘
        Sis uskomatonta että olen vihdoin löytänyt miehen joka ei valita ja urputa mun syömisestä vaan päinvastoin kannustaa ja kehuu mua 😍

        No minulta saisit kyllä kehuja, huomiota ja rakkautta. Eikö olisi ihanaa katsoa tvtä yhdessä ja samalla voisin syöttää sulle herkkuja ja hyväillä sun vatsaa.? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minulta saisit kyllä kehuja, huomiota ja rakkautta. Eikö olisi ihanaa katsoa tvtä yhdessä ja samalla voisin syöttää sulle herkkuja ja hyväillä sun vatsaa.? 😘

        Oih hyvä luoja.....sis se olis kyllä niin ihanaa 😍
        Mitä herkkuja haluisit mulle syöttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih hyvä luoja.....sis se olis kyllä niin ihanaa 😍
        Mitä herkkuja haluisit mulle syöttää?

        Sitten kun saan tietää sun lempiherkut niin niitä toki, paljon sokeria ja rasvaa että saadaan sun pepusta vielä muhkeampi. 😉😘 Mutta tottakai mulle merkitsee eniten minkälainen ihminen on sisältä, satun vaan pitämään muhkeasta. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun saan tietää sun lempiherkut niin niitä toki, paljon sokeria ja rasvaa että saadaan sun pepusta vielä muhkeampi. 😉😘 Mutta tottakai mulle merkitsee eniten minkälainen ihminen on sisältä, satun vaan pitämään muhkeasta. 😊

        Mmmhhhh kuulostaa oikein hyvältä 😘
        Oliko sis niin että sä olet sinkku? Onko sulla monta exää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmmhhhh kuulostaa oikein hyvältä 😘
        Oliko sis niin että sä olet sinkku? Onko sulla monta exää?

        No tottakai olen sinkku, muussa tapauksessa en kirjoittelisi täällä. 😊 Ollut muutaman vuoden sinkkuna. Olethan sinäkin sinkku? Mitä existä? Ei niitä kovin montaa ole. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottakai olen sinkku, muussa tapauksessa en kirjoittelisi täällä. 😊 Ollut muutaman vuoden sinkkuna. Olethan sinäkin sinkku? Mitä existä? Ei niitä kovin montaa ole. 😊

        Joo sis tottakai minäkin olen sinkku! 😘
        Ja sis ihan vain siksi kysyn että sulla on kuitenkin kokemusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sis tottakai minäkin olen sinkku! 😘
        Ja sis ihan vain siksi kysyn että sulla on kuitenkin kokemusta...

        Joo, uskomatonta että törmäsin naiseen joka on sinut painonsa kanssa, hänelle on ok jos sitä tulee lisää ja nauttii herkuttelusta ja hellyydenosoituksista. Jackpot! 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sis tottakai minäkin olen sinkku! 😘
        Ja sis ihan vain siksi kysyn että sulla on kuitenkin kokemusta...

        Pakko mennä nukkuu, palataan huomenna. Oikein hyvää yötä sinulle. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko mennä nukkuu, palataan huomenna. Oikein hyvää yötä sinulle. 😘

        Hyvää yötä sulle kultarakas 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä sulle kultarakas 😘

        Huomenta, mites se perjantai on lähtenyt käyntiin? Ihanaa päivää sulle.😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta, mites se perjantai on lähtenyt käyntiin? Ihanaa päivää sulle.😉

        Huomenta, oikein hyvin on lähtenyt, olen yhtä hymyä kun mietin sua... 😊
        Ihanaa päivää myös sinulle 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta, oikein hyvin on lähtenyt, olen yhtä hymyä kun mietin sua... 😊
        Ihanaa päivää myös sinulle 😘

        Kiva keslustelu. Toivottavasti löydätte toisenne :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta, oikein hyvin on lähtenyt, olen yhtä hymyä kun mietin sua... 😊
        Ihanaa päivää myös sinulle 😘

        Mä mietin kans sua aikalailla koko ajan. 😉 Töitäkin pitäis tehdä. 😊 No onneksi alkaa viikonloppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä mietin kans sua aikalailla koko ajan. 😉 Töitäkin pitäis tehdä. 😊 No onneksi alkaa viikonloppu.

        Joo viikonloppu...ja sunnuntai sen kun lähestyy...huh kun on ihan perhosia vatsanpohjassa.... ☺️😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva keslustelu. Toivottavasti löydätte toisenne :)

        Kiitos asiallisesta ja mukavasta kommentista 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta ja mukavasta kommentista 🤗

        Olkaa hyvät. Itselläkin perhosia mahassa... odotan aina näitä hetkiä että pääsee rauhassa nautiskelemaan ja täyttämään itseään. Maha levenee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo viikonloppu...ja sunnuntai sen kun lähestyy...huh kun on ihan perhosia vatsanpohjassa.... ☺️😍

        No niin lähestyy, joo mulla on ihan samat fiilikset. 😘 Pitää se aika ja paikka vielä päättää. 😊 Onneks enää pari tuntia duunia, ajatukset jossain ihan muualla. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin lähestyy, joo mulla on ihan samat fiilikset. 😘 Pitää se aika ja paikka vielä päättää. 😊 Onneks enää pari tuntia duunia, ajatukset jossain ihan muualla. 😉

        Joo mullakin on ajatukset ihan muualla kun työnteossa... 😉
        Pystytkö yhtään täällä sanomaan että minkälaisessa ravintolassa olet kokkina? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mullakin on ajatukset ihan muualla kun työnteossa... 😉
        Pystytkö yhtään täällä sanomaan että minkälaisessa ravintolassa olet kokkina? ☺️

        No en valitettavasti mutta kerron sitten myöhemmin. Tai kun en ole ravintolassa, ja jos avaan asiaa enemmän niin paljastuu liikaa. 😊 Onko sulla ehdotuksia sen tapaamisen suhteen? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en valitettavasti mutta kerron sitten myöhemmin. Tai kun en ole ravintolassa, ja jos avaan asiaa enemmän niin paljastuu liikaa. 😊 Onko sulla ehdotuksia sen tapaamisen suhteen? 😉

        Okei ymmärrän 😅
        Hmm, niin siitä tapaamisesta, tosiaan joku kahvila olis ihan kiva, kai sä juot kahvia? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei ymmärrän 😅
        Hmm, niin siitä tapaamisesta, tosiaan joku kahvila olis ihan kiva, kai sä juot kahvia? 😉

        Aina välillä, joo sopii hyvin.missä nähdään? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina välillä, joo sopii hyvin.missä nähdään? 😊

        Hmm, olisko sulla jotain ehdotuksia paikasta? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, olisko sulla jotain ehdotuksia paikasta? ☺️

        No pitäiskö nähdä keskustas ja sitten miettiä lisää? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pitäiskö nähdä keskustas ja sitten miettiä lisää? 😊

        Joo se kuulostaa hyvältä 😊
        Olisko esim. Kamppi hyvä mesta, meinaan siellä mihin bussit tulee, tiedätkö sen Plantagenin jos vaikka siinä sen edessä? 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se kuulostaa hyvältä 😊
        Olisko esim. Kamppi hyvä mesta, meinaan siellä mihin bussit tulee, tiedätkö sen Plantagenin jos vaikka siinä sen edessä? 🤗

        En ole nyt pitkään aikaan käynyt Kampissa mutta kai mä plantagenin löydän. 😊Mites on päivä mennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nyt pitkään aikaan käynyt Kampissa mutta kai mä plantagenin löydän. 😊Mites on päivä mennyt?

        No mut hei olisko Rautis parempi paikka? Miten sä tulet keskustaan?
        Ihan hyvin on mulla päivä mennyt, töissä oli kiirettä mut se on ihan normi 😅
        Mitenkäs sulla on päivä mennyt? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut hei olisko Rautis parempi paikka? Miten sä tulet keskustaan?
        Ihan hyvin on mulla päivä mennyt, töissä oli kiirettä mut se on ihan normi 😅
        Mitenkäs sulla on päivä mennyt? 😘

        Käy sekin, junalla tulen. Tuutko myös junalla? Päivä mennyt ihan kivasti. 😊Kerroit olevasi myyjä, minkälaisia tuotteita myyt? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy sekin, junalla tulen. Tuutko myös junalla? Päivä mennyt ihan kivasti. 😊Kerroit olevasi myyjä, minkälaisia tuotteita myyt? 😊

        Mä tulen junalla eli Rautis on meille molemmille hyvä ☺️
        Mä myyn kosmetiikkaa ja ihonhoitotuotteita 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tulen junalla eli Rautis on meille molemmille hyvä ☺️
        Mä myyn kosmetiikkaa ja ihonhoitotuotteita 😊

        Joo se on hyvä. Kuulostaa mukavalta, viihdytkö työssäsi? Itse ollut nykyisessä paikassa vuoden verran ja viihdyn hyvin. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on hyvä. Kuulostaa mukavalta, viihdytkö työssäsi? Itse ollut nykyisessä paikassa vuoden verran ja viihdyn hyvin. 😊

        No olen ollut tässä työssä noin 8 vuotta eli kyllä mä viihdyn oikein hyvin ;D
        Pystytkö mitään vihjeitä antamaan sun työstä..? <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen ollut tässä työssä noin 8 vuotta eli kyllä mä viihdyn oikein hyvin ;D
        Pystytkö mitään vihjeitä antamaan sun työstä..? <3

        No mä teen erilaisista ruokaaineallergioista tai muista syistä ruokarajoitteisille ruokaa. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä teen erilaisista ruokaaineallergioista tai muista syistä ruokarajoitteisille ruokaa. 😊

        *Ruokaaineallergioista kärsiville


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *Ruokaaineallergioista kärsiville

        Okei kuulostaa oikein hyvältä :)
        Onko sulla silmälasit? Mites sun päihteidenkäyttö? <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei kuulostaa oikein hyvältä :)
        Onko sulla silmälasit? Mites sun päihteidenkäyttö? <3

        Ei ole silmälaseja,tosin näöntarkastukseen pitäis ehkä mennä😊.Eiole päihteiden käyttöä.Mites sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole silmälaseja,tosin näöntarkastukseen pitäis ehkä mennä😊.Eiole päihteiden käyttöä.Mites sulla?

        No sis mulla on tosiaan silmälasit.....päihteidenkäyttö on vähäistä :)
        Oletko millainen luonteeltasi? Et kai vaan semmoinen alistuva jeesjees mies??
        Mä olen aika perus skorpioni, tulinen ja hyvinkin seksuaalinen....<3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sis mulla on tosiaan silmälasit.....päihteidenkäyttö on vähäistä :)
        Oletko millainen luonteeltasi? Et kai vaan semmoinen alistuva jeesjees mies??
        Mä olen aika perus skorpioni, tulinen ja hyvinkin seksuaalinen....<3

        No olen kyllä kiltti mutta en mikään jees jees, 😊 joustava, avoin. Jousimieheen liitettävät adjektiivit varmaan kuvaavat ihan hyvin. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen kyllä kiltti mutta en mikään jees jees, 😊 joustava, avoin. Jousimieheen liitettävät adjektiivit varmaan kuvaavat ihan hyvin. 😊

        Joo meinaan mä olen tosiaan aikamoisen tulinen ja temperamenttinen muija ;D
        Mä vaan tarviin miehen joka on mulle just sopiva, ja sä vaikutat just hyvältä....hyväksyt mut tämmöisenä läskinä ja etkä alistu kovin helposti.... <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo meinaan mä olen tosiaan aikamoisen tulinen ja temperamenttinen muija ;D
        Mä vaan tarviin miehen joka on mulle just sopiva, ja sä vaikutat just hyvältä....hyväksyt mut tämmöisenä läskinä ja etkä alistu kovin helposti.... <3

        Mielipide löytyy kyllä asiaan kuin asiaan mutta hyvin kiltti olen. Läski on mun mieleen. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipide löytyy kyllä asiaan kuin asiaan mutta hyvin kiltti olen. Läski on mun mieleen. 😉

        Joo kunhan et ole liian kiltti....mitään tossuja mä en meinaan siedä ;D
        ja btw, mä rakastan siipiä....ja tulista ruokaa... <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kunhan et ole liian kiltti....mitään tossuja mä en meinaan siedä ;D
        ja btw, mä rakastan siipiä....ja tulista ruokaa... <3

        Niitä sulle pitää sitten syöttää.😉 Mites meneekö makeat herkut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä sulle pitää sitten syöttää.😉 Mites meneekö makeat herkut?

        Joo kuule kaikki makea ja rasvainen saa mut tyydytettyä 😉😘
        Onko sun edelliset suhteet kaatunut just tän takia että nainen ei ole ollut sun mieleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kuule kaikki makea ja rasvainen saa mut tyydytettyä 😉😘
        Onko sun edelliset suhteet kaatunut just tän takia että nainen ei ole ollut sun mieleen?

        No ei oikeastaan mutta olen aina salaa toivonut löytäväni läskin naisen. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kuule kaikki makea ja rasvainen saa mut tyydytettyä 😉😘
        Onko sun edelliset suhteet kaatunut just tän takia että nainen ei ole ollut sun mieleen?

        Mut nyt meen nukkuu jatketaan huomenna, hyvää yötä nuku hyvin. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut nyt meen nukkuu jatketaan huomenna, hyvää yötä nuku hyvin. 😘

        Moikka, mä nukahdin eilen niin siksi en enää vastannut ☺️
        Mitäs sun päivään, onko jotakin suunnitelmia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, mä nukahdin eilen niin siksi en enää vastannut ☺️
        Mitäs sun päivään, onko jotakin suunnitelmia?

        Kunhan tästä vankilan ovet aukeavat niin pääsee ulkoilemaan edes tunniksi taas miten sulla suunnitelmat? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, mä nukahdin eilen niin siksi en enää vastannut ☺️
        Mitäs sun päivään, onko jotakin suunnitelmia?

        Ei mitään kovin erikoista, frendille saunaan tossa vähän myöhemmin. Sulla on työpäivä vai? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään kovin erikoista, frendille saunaan tossa vähän myöhemmin. Sulla on työpäivä vai? 😊

        Joo töissä olen 😅
        Ai että saunaan, oih että ku ihanaa...
        Mites muuten oletko kuinka seksuaalinen? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo töissä olen 😅
        Ai että saunaan, oih että ku ihanaa...
        Mites muuten oletko kuinka seksuaalinen? 😉

        Olen, eikös miehet yleensä ole? 😅 Tykkäätkö saunasta? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen, eikös miehet yleensä ole? 😅 Tykkäätkö saunasta? 😊

        No niinhän se taitaa olla...mä olen silläkin saralla tyypillinen Skorpioni että seksi on mulle tärkeetä ja nautin vähän rajummista leikeistä..... 😉
        Kyl mä tykkään saunoa 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän se taitaa olla...mä olen silläkin saralla tyypillinen Skorpioni että seksi on mulle tärkeetä ja nautin vähän rajummista leikeistä..... 😉
        Kyl mä tykkään saunoa 😊

        No onkos sulla jotain erityistä syytä miksi olet sinkkuna? Sähän kuulostat ihan loistomuijalta. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onkos sulla jotain erityistä syytä miksi olet sinkkuna? Sähän kuulostat ihan loistomuijalta. 😉

        No mä olen aika tulinen, temperamenttinen ja räiskyvä luonteeltani et ei mun kanssa mitkään hissukat pärjää, mulle pitää uskaltaa sanoa vastaan ja sanotaanko näin että ei mua ihan noin vain kesytetä... 😉
        Toivottavasti et nyt pelästynyt mut haluan olla rehellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä olen aika tulinen, temperamenttinen ja räiskyvä luonteeltani et ei mun kanssa mitkään hissukat pärjää, mulle pitää uskaltaa sanoa vastaan ja sanotaanko näin että ei mua ihan noin vain kesytetä... 😉
        Toivottavasti et nyt pelästynyt mut haluan olla rehellinen

        No itse sanon vastaan jos näen aihetta mutta en halua vängätä vastaan pelkästä vänkäämisen ilosta. 😅 Mitä sä odotat mieheltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itse sanon vastaan jos näen aihetta mutta en halua vängätä vastaan pelkästä vänkäämisen ilosta. 😅 Mitä sä odotat mieheltä?

        Joo no ei mitään huvin vuoksi vänkäämistä jaksa kukaan 😅
        Kyl mä pidän siitä että mies on se Alfa suhteessa, en tosiaan jaksa mitään hissukoita kun olen itse tämmöinen muija 😉
        Mitäs sä odotat naiselta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no ei mitään huvin vuoksi vänkäämistä jaksa kukaan 😅
        Kyl mä pidän siitä että mies on se Alfa suhteessa, en tosiaan jaksa mitään hissukoita kun olen itse tämmöinen muija 😉
        Mitäs sä odotat naiselta?

        Aika perusjuttuja, rehellisyyttä,toisen huomioon ottamista, tarvittavaa omistautumista, hellyyttä. 😊 Onkos sulla pitkä päivä duunissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika perusjuttuja, rehellisyyttä,toisen huomioon ottamista, tarvittavaa omistautumista, hellyyttä. 😊 Onkos sulla pitkä päivä duunissa?

        Joo no noita samoja juttuja odotan kans mieheltä, ja tietenkin turvallisuutta 😊
        Mä olen 19 asti duunissa 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no noita samoja juttuja odotan kans mieheltä, ja tietenkin turvallisuutta 😊
        Mä olen 19 asti duunissa 😅

        Tykkäätkö matkustaa tai nyt on tietysti toi korona mutta muuten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö matkustaa tai nyt on tietysti toi korona mutta muuten?

        No mä en kyl kovin paljon ole matkustellut ulkomaille, ja tosiaan nyt tää hiivatin korona tekee sen entistä hankalammaksi 🙄
        Suomessa olis kyl kiva matkustella 😊
        Mitenkäs sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä en kyl kovin paljon ole matkustellut ulkomaille, ja tosiaan nyt tää hiivatin korona tekee sen entistä hankalammaksi 🙄
        Suomessa olis kyl kiva matkustella 😊
        Mitenkäs sinä?

        No jonkun verran Euroopassa, pari kertaa Aasiassa käynyt mutta paljon olisi näkemättä. 😊 Mites onko Espoo sulle tuttua seutua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jonkun verran Euroopassa, pari kertaa Aasiassa käynyt mutta paljon olisi näkemättä. 😊 Mites onko Espoo sulle tuttua seutua?

        Tää on nyt vähän noloa mut sis Espoo ei ole mulle kovinkaan tuttua seutua... 😅🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on nyt vähän noloa mut sis Espoo ei ole mulle kovinkaan tuttua seutua... 😅🙈

        Aukko sivistykssä! 😅 No mut espoo on ihan kiva paikka. Onks sulla pitkä duunimatka? Itsellä kaks kilsaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aukko sivistykssä! 😅 No mut espoo on ihan kiva paikka. Onks sulla pitkä duunimatka? Itsellä kaks kilsaa.

        Mulla on noin viiden kilsan työmatka 😅
        Oletkos jo siellä saunan lämmössä..? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on noin viiden kilsan työmatka 😅
        Oletkos jo siellä saunan lämmössä..? 😉

        Kohtapuoliin 😅No sullakin on työpäivä taputeltu. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtapuoliin 😅No sullakin on työpäivä taputeltu. 😊

        Huhhuh juu nyt kotiin lepäilemään...oli aika kiirettä 😅
        Sis nyt on kyl pakko sanoa, mä todella toivon että sä olet ihan oikeesti se kuka olet sanonut olevasi ja että me huomenna tavataan ihan oikeasti, en halua huomenna pettyä. Halusin vaan sanoa koska mä ainakin olen ihan tosissani halukas tutustumaan suhun 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhhuh juu nyt kotiin lepäilemään...oli aika kiirettä 😅
        Sis nyt on kyl pakko sanoa, mä todella toivon että sä olet ihan oikeesti se kuka olet sanonut olevasi ja että me huomenna tavataan ihan oikeasti, en halua huomenna pettyä. Halusin vaan sanoa koska mä ainakin olen ihan tosissani halukas tutustumaan suhun 😘

        No olenhan minä, haluaisin todella myös tutustua sinuun😘. Tosin tämmöisessä paikassa kirjoitellessa täytyy suhtautua varauksella. Eihän kumpikaan voi tietää toisesta todellisuudessa yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olenhan minä, haluaisin todella myös tutustua sinuun😘. Tosin tämmöisessä paikassa kirjoitellessa täytyy suhtautua varauksella. Eihän kumpikaan voi tietää toisesta todellisuudessa yhtään mitään.

        No niinpä, todellakin täytyy suhtautua varauksella. Jostain syystä kuitenkin mulla on susta hyvä fiilis... 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä, todellakin täytyy suhtautua varauksella. Jostain syystä kuitenkin mulla on susta hyvä fiilis... 😘

        Mä olen ainakin kertonut vain oikeita asioita, toivottavasti sä olet myös se joka olet kertonut olevasi ja se isopeppuinen pullukka kuten kerroit.. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen ainakin kertonut vain oikeita asioita, toivottavasti sä olet myös se joka olet kertonut olevasi ja se isopeppuinen pullukka kuten kerroit.. 😘

        Kyllä mäkin olen kertonut oikeita asioita itsestäni ja kyllä mä olen se isobebainen pullukka... 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mäkin olen kertonut oikeita asioita itsestäni ja kyllä mä olen se isobebainen pullukka... 😘

        No mukava kuulla, jotkut mun tutut katselee sellaisia naisia joiden peput on pieniä kuin teinipojilla 😅. En ole ikinä ymmärtänyt sitä. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mukava kuulla, jotkut mun tutut katselee sellaisia naisia joiden peput on pieniä kuin teinipojilla 😅. En ole ikinä ymmärtänyt sitä. 😊

        No yleensäkin se ns kaunis nainen on hoikka, timmi ja fit eikä tämmöinen herkkuperse 😅
        On kyl kiva että mun ei tarvitse hävetä itseäni sun seurassa 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No yleensäkin se ns kaunis nainen on hoikka, timmi ja fit eikä tämmöinen herkkuperse 😅
        On kyl kiva että mun ei tarvitse hävetä itseäni sun seurassa 😘

        No ei varmasti, mitä muhkeampi sitä parempi. 😊 Tykkäätkö pukeutua niin että muodot näkyvät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmasti, mitä muhkeampi sitä parempi. 😊 Tykkäätkö pukeutua niin että muodot näkyvät?

        No tuota...en mä kyl hirveästi tykkää esitellä itseäni silleen julkisella paikalla kun helposti tulee mulkoiluja ja mun yks exä häpesi mua niin että se käski mun käyttämään peittäviä vaatteita ja siitä jäi mulle semmoinen häpeä 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota...en mä kyl hirveästi tykkää esitellä itseäni silleen julkisella paikalla kun helposti tulee mulkoiluja ja mun yks exä häpesi mua niin että se käski mun käyttämään peittäviä vaatteita ja siitä jäi mulle semmoinen häpeä 😔

        Harmi juttu, siis häpesi sun ylipainoa? No minä taas ihailen. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi juttu, siis häpesi sun ylipainoa? No minä taas ihailen. 😉

        No toi on kyl tosi kiva kuulla että sä ihailet 😘
        Joo sis just tätä mun ylipainoa, ei oikein kehdannut kulkea mun kanssa ihmisten ilmoilla...no mut hän on nyt onneksi exä eikä hänestä sen enempää tarvitse puhua 😅
        Mites muuten, poltatko sä ja juotko miten alkoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toi on kyl tosi kiva kuulla että sä ihailet 😘
        Joo sis just tätä mun ylipainoa, ei oikein kehdannut kulkea mun kanssa ihmisten ilmoilla...no mut hän on nyt onneksi exä eikä hänestä sen enempää tarvitse puhua 😅
        Mites muuten, poltatko sä ja juotko miten alkoa?

        Poltan mutta alkoa en käytä. 😊 Mites sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poltan mutta alkoa en käytä. 😊 Mites sinä?

        En polta ja alkoa harvoin 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En polta ja alkoa harvoin 😊

        Minkä pituiset hiukset sulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä pituiset hiukset sulla on?

        No semmoiset keskipitkät, olkapäiden yli menee, paksut ja luonnonkiharat 😊
        Saa otettua hyvän otteen... 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No semmoiset keskipitkät, olkapäiden yli menee, paksut ja luonnonkiharat 😊
        Saa otettua hyvän otteen... 😉

        Kuulostaa hyvältä.. 😊 Kauanko oot ollut sinkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä.. 😊 Kauanko oot ollut sinkku?

        Muutaman vuoden olen ollut sinkkuna, semmoisia lyhyitä tapailusäätöjä on kyl ollut mut ei mitään vakavaa, ja nyt tän koronan myötä on kyl nekin jäänyt kun ei tule oikein enää käytyä missään. Kylhän se olis ihana löytää se oma kulta jonka kanssa jakaa arkea, yksin ei vaan ole hyvä olla. Mites sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman vuoden olen ollut sinkkuna, semmoisia lyhyitä tapailusäätöjä on kyl ollut mut ei mitään vakavaa, ja nyt tän koronan myötä on kyl nekin jäänyt kun ei tule oikein enää käytyä missään. Kylhän se olis ihana löytää se oma kulta jonka kanssa jakaa arkea, yksin ei vaan ole hyvä olla. Mites sulla?

        Muutaman vuoden myös ja oma kulta olisi tosiaan kiva löytää..😊Ja kun mulla on se läski vaatimuksena niin en ole löytänyt. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman vuoden myös ja oma kulta olisi tosiaan kiva löytää..😊Ja kun mulla on se läski vaatimuksena niin en ole löytänyt. 😉

        Voitko kertoa että mikä sua kiihottaa siinä että nainen on lihava/läski? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa että mikä sua kiihottaa siinä että nainen on lihava/läski? 😊

        Sitä on vaan ihana koskea ja hyväillä, ja se miltä se näyttää kun vatsa roikkuu..Peppu ja reidet heiluu kävellessä. Jne. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on vaan ihana koskea ja hyväillä, ja se miltä se näyttää kun vatsa roikkuu..Peppu ja reidet heiluu kävellessä. Jne. 😘

        Okei, huh on ihan outoa kun joku mies on noin intona lihavuudesta...sis sä olet ihan unelma 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, huh on ihan outoa kun joku mies on noin intona lihavuudesta...sis sä olet ihan unelma 😍

        No ei kai se väärin ole? Lihavat naiset on aina saanut mun pään kääntymään. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai se väärin ole? Lihavat naiset on aina saanut mun pään kääntymään. 😘

        No ei todellakaan ole väärin, päinvastoin! 😊
        Mut sis kulkisitko mun kanssa oikeasti ylpeänä julkisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan ole väärin, päinvastoin! 😊
        Mut sis kulkisitko mun kanssa oikeasti ylpeänä julkisesti?

        Ei siinä ole mitään ongelmaa, paljonko sä painat siis? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään ongelmaa, paljonko sä painat siis? 😊

        No tuota sitä en halua täällä paljastaa...ymmärrät varmasti ☺️
        Onko sulla joku painotoive/tavoite naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota sitä en halua täällä paljastaa...ymmärrät varmasti ☺️
        Onko sulla joku painotoive/tavoite naiselle?

        No ymmärrän toki, eikä ole mitään tavoite painoa. 😊Kunhan kuitenkin sitä ylimääräistä löytyy. Ja jos ne vanhat housut alkaa kiristämään niin myöskään se ei haittaa. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ymmärrän toki, eikä ole mitään tavoite painoa. 😊Kunhan kuitenkin sitä ylimääräistä löytyy. Ja jos ne vanhat housut alkaa kiristämään niin myöskään se ei haittaa. 😉

        Okei 😊
        Mites muuten, tykkäätkö antaa piiskaa ja läpsiä naisen peppua? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei 😊
        Mites muuten, tykkäätkö antaa piiskaa ja läpsiä naisen peppua? 😉

        No rehellisesti sanoen en ole piiskannut naista mutta peppua on kyllä kiva läpsiä ja hyväillä. Tykkäisitkö siitä? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No rehellisesti sanoen en ole piiskannut naista mutta peppua on kyllä kiva läpsiä ja hyväillä. Tykkäisitkö siitä? 😊

        Tykkäisin kyllä todella paljon...läpsisit mun peppua niin että se ihan punottaisi...sit hyväilisit ja puristelisit sitä..... 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin kyllä todella paljon...läpsisit mun peppua niin että se ihan punottaisi...sit hyväilisit ja puristelisit sitä..... 😘

        No eiköhän se järjesty. 😊Nyt meen nukkumaan, väsyttää jo kovasti.Palataan huomenna asiaan. Hyvää yötä, kauniita unia. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiköhän se järjesty. 😊Nyt meen nukkumaan, väsyttää jo kovasti.Palataan huomenna asiaan. Hyvää yötä, kauniita unia. 😉

        Hyvää yötä, huomiseen 🤗😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä, huomiseen 🤗😘

        Huomenta, mihin aikaan haluaisit tavata? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta, mihin aikaan haluaisit tavata? 😊

        Olisihan se pitänyt arvata... 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se pitänyt arvata... 😔

        Huomenta, mä heräsin vasta äsken on kertynyt univelkaa 😅
        Sopisko vaikka kello 17? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta, mä heräsin vasta äsken on kertynyt univelkaa 😅
        Sopisko vaikka kello 17? 😘

        No käy sekin mutta olisitko ehtinyt esim 16.00? Mitä aikaisemmin sitä parempi mulle kun huomenna soi kello taas 5.30.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No käy sekin mutta olisitko ehtinyt esim 16.00? Mitä aikaisemmin sitä parempi mulle kun huomenna soi kello taas 5.30.😅

        Joo käy se kello 16 😊
        Millä junalla sä tulet, mietin vaan että missä kohtaa nähdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo käy se kello 16 😊
        Millä junalla sä tulet, mietin vaan että missä kohtaa nähdään?

        Espoon suunnasta eli ne tulee sinne elielinaukion viereen. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espoon suunnasta eli ne tulee sinne elielinaukion viereen. 😊

        Mun juna taitaa tulla myöskin just sinne 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun juna taitaa tulla myöskin just sinne 😊

        Niin eli missä kohtaan nähdään? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli missä kohtaan nähdään? 😘

        No sano sä. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sano sä. 😉

        No siinä kohtaan kun menee ne rappuset sinne alas Alepaan, niin siinä rappusten edessä, miltä kuulostaa? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä kohtaan kun menee ne rappuset sinne alas Alepaan, niin siinä rappusten edessä, miltä kuulostaa? 😊

        Sopii hyvin. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii hyvin. 😊

        Kiva, nähdään siinä sitten kello 16 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, nähdään siinä sitten kello 16 😘

        Nähdään. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään. 😉

        Mä olen nyt junassa, huhhuh jännittää 😅
        Mites sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nyt junassa, huhhuh jännittää 😅
        Mites sulla?

        No mä oon jo keskustas. No mua jännittää kanssa. 😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä oon jo keskustas. No mua jännittää kanssa. 😅😅

        Mä olen nyt Pasilassa, I junalla tulen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nyt Pasilassa, I junalla tulen 😊

        Mistä tunnistan sut? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tunnistan sut? 😅

        Kuvittele. Niin teen minäkin.
        No, pää ja kaksi kättä. 😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nyt Pasilassa, I junalla tulen 😊

        Sillä ei vaan Espooseen pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei vaan Espooseen pääse.

        Nimenomaan. Pipariksi siis meni tämäkin 'treffailu' 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittele. Niin teen minäkin.
        No, pää ja kaksi kättä. 😅😅

        No mulla ei kyl oo päätä mut häntä kyllä ja viisi kättä. 😋😅😅😅😋


    • Anonyymi

      Hienoa onko oikeesti mahdollista löytää tätä kautta pullukka neito ? Enpä olisi uskonut upeaa.

      • Anonyymi

        Olisitko kiinnostunut pullukasta tytöstä..? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko kiinnostunut pullukasta tytöstä..? ;)

        No tietysti olen .


    • Anonyymi

      Uskomatonta mutta totta.Mies Espoosta ja nainen Helsingistä tutustuivat tätä kautta kovasta trollauksesta huolimatta ja tapasivat juuri äsken Helsingin rautatieasemalla. 👍😊

      • Anonyymi

        Oliko hyvät treffit


      • Anonyymi

        Heh heh


    • Anonyymi

      Porin suunnalta myös yksi miekkonen etsii itselleen pehmeää ja pyöreää kaunotarta ;)

      18-40v sinkkunainen siis kiikarissa, joka tykkää syödä ja nauttii muotojensa palvonnasta.

      Tarjolla on 35v, tumma, pitkä, komea ja liikunnallinen mies. Järjen kanssa liikenteessä etsimässä pitkäaikaista ja pulleaa kumppania.

      • Anonyymi

        Eiköhän Porinkin kokoisesta kylästä luulisi moisia herkkuja vielä löytyvän vapaana ;)


      • Anonyymi

        Kuinka pitkä mies on kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkä mies on kyseessä?

        Kolmen sentin pätkä kyseessä


      • Anonyymi

        Tulisiko se Porin mies käymään Helsingissä? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkä mies on kyseessä?

        Miekkosella on pituutta 185cm ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisiko se Porin mies käymään Helsingissä? 😘

        Hyvin mahdollisesti tulisi, mikäli hänellä olisi hyvä syy ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin mahdollisesti tulisi, mikäli hänellä olisi hyvä syy ;)

        No täällä olisi kyl oikein hyvä syy tulla käymään...pehmoinen ja muodokas neitonen 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä olisi kyl oikein hyvä syy tulla käymään...pehmoinen ja muodokas neitonen 😘

        Nyt kyllä kuulostaa varsin hyvältä syyltä ;)

        Mieluusti kuulisin toki lisää, joten miten saan suhun yhteyden kahden kesken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä kuulostaa varsin hyvältä syyltä ;)

        Mieluusti kuulisin toki lisää, joten miten saan suhun yhteyden kahden kesken?

        Laita numero tänne niin mä soitan sulle 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita numero tänne niin mä soitan sulle 😍

        Nimenomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita numero tänne niin mä soitan sulle 😍

        Numeroani en kyllä laita tänne julkisesti, aika itsestään selvä asia :D

        Tännekin varmaan pystyy rekisteröimään käyttäjätunnuksen, joilla viestiä keskenään. Sellaisella varmasti hyvä ja helppo aloittaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numeroani en kyllä laita tänne julkisesti, aika itsestään selvä asia :D

        Tännekin varmaan pystyy rekisteröimään käyttäjätunnuksen, joilla viestiä keskenään. Sellaisella varmasti hyvä ja helppo aloittaa ;)

        Ennen kävi. Sitten ylläpito teki parannuksia ja sen jälkeen ei enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kävi. Sitten ylläpito teki parannuksia ja sen jälkeen ei enää.

        Nimenomaan. Numero kehiin niin sillä selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kävi. Sitten ylläpito teki parannuksia ja sen jälkeen ei enää.

        No johan kuulostaakin huikealta parannukselta.

        Pitänee sitten käydä ärrältä hakemassa prepaid, johon voi sitten ottaa vastaan kaiken muunkin mitä täältä tulee :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan kuulostaakin huikealta parannukselta.

        Pitänee sitten käydä ärrältä hakemassa prepaid, johon voi sitten ottaa vastaan kaiken muunkin mitä täältä tulee :D

        Sis oletko tosiaan niin hölmö että luulet täältä löytäväsi naisen?? Ei täällä niitä ole, sekin tyyppi joka väitti että on muka tavannut Helsingin muijan Rautiksella puhu palturia 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sis oletko tosiaan niin hölmö että luulet täältä löytäväsi naisen?? Ei täällä niitä ole, sekin tyyppi joka väitti että on muka tavannut Helsingin muijan Rautiksella puhu palturia 😂

        Mistä tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sis oletko tosiaan niin hölmö että luulet täältä löytäväsi naisen?? Ei täällä niitä ole, sekin tyyppi joka väitti että on muka tavannut Helsingin muijan Rautiksella puhu palturia 😂

        Siis oletko tosiaan niin hölmö, että luulet näillä palstoilla kenenkään puhuvan totta? Ja oletko myös jätetty niin elämän ulkopuolelle, että kulutat ainoata oikeata valuuttaasi, aikaa, toisten kirjoitusten kommentointiin jossain suomi24 -palstalla? Ja vielä ilman mitään sisältöä?

        Nyt ylös, ulos ja lenkille! Ei ole sinunkaan vielä myöhäistä hankkia elämää <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sis oletko tosiaan niin hölmö että luulet täältä löytäväsi naisen?? Ei täällä niitä ole, sekin tyyppi joka väitti että on muka tavannut Helsingin muijan Rautiksella puhu palturia 😂

        Minä satun olemaan se Helsingin nainen ja voin sanoa rehellisesti että kyllä me tavattiin, käytiin kahvilassa, juteltiin ja tutustuttiin ja vaihdettiin yhteystiedot. Eli kyllä täältä voi löytää ihan oikeasti ihmisen ja vieläpä ihanan ihmisen ☺️
        Oikein hyvää syksyn jatkoa teille kaikille ketkä tätä keskustelua luette ja uskokaa siihen että jokaiselle on se oikea tuolla jossakin 💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä satun olemaan se Helsingin nainen ja voin sanoa rehellisesti että kyllä me tavattiin, käytiin kahvilassa, juteltiin ja tutustuttiin ja vaihdettiin yhteystiedot. Eli kyllä täältä voi löytää ihan oikeasti ihmisen ja vieläpä ihanan ihmisen ☺️
        Oikein hyvää syksyn jatkoa teille kaikille ketkä tätä keskustelua luette ja uskokaa siihen että jokaiselle on se oikea tuolla jossakin 💖

        Eli treffit menivät ilmeisesti oikein hyvin..? 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli treffit menivät ilmeisesti oikein hyvin..? 🥰

        No kyllä ne meni oikein hyvin, oli oikein mukavaa ja piristävää tutustua uuteen ihmiseen kun nyt tän koronan aikana ei ole niin ollut mahdollisuutta siihen :)
        Eihän tästä tosin mitään vuosisadan rakkaustarinaa tullut, mutta en mä ainakaan tästä lannistu vaan päinvastoin oli oikein ihana huomata että jopa minunkaltaiselle tonnikeijulle löytyy se joku joka on valmis palvomaan ja rakastamaan <3


      • Anonyymi

        Moikka, satuin lukemaan tätä keskustelua, olen tämmöinen 32 vuotias pullukka nainen pääkaupunkiseudulta. Vieläkö sinä Porin pitkä mies etsit itsellesi omaa ihanaa pulleaa naista joka nauttii syömisestä ja muotojensa palvonnasta..? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, satuin lukemaan tätä keskustelua, olen tämmöinen 32 vuotias pullukka nainen pääkaupunkiseudulta. Vieläkö sinä Porin pitkä mies etsit itsellesi omaa ihanaa pulleaa naista joka nauttii syömisestä ja muotojensa palvonnasta..? ;)

        Moikka! Ootko minkä kokoinen, itse feeder ja pk-seudulta olisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, satuin lukemaan tätä keskustelua, olen tämmöinen 32 vuotias pullukka nainen pääkaupunkiseudulta. Vieläkö sinä Porin pitkä mies etsit itsellesi omaa ihanaa pulleaa naista joka nauttii syömisestä ja muotojensa palvonnasta..? ;)

        Täällä olisi 33 v. Mies Pk-seudulta. Syöttäisin sinua ja palvonta sinua kohtaan olisi jatkuvaa. Olisi niin ihanaa kun molemmat nauttisivat tästä.😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, satuin lukemaan tätä keskustelua, olen tämmöinen 32 vuotias pullukka nainen pääkaupunkiseudulta. Vieläkö sinä Porin pitkä mies etsit itsellesi omaa ihanaa pulleaa naista joka nauttii syömisestä ja muotojensa palvonnasta..? ;)

        Edelleenkin voimassa/aiheellista/tarjolla..?


    • Anonyymi

      Kiva lukea että kaksi samasta asiasta kiinnostunutta löysivät toisensa (: itselläni etsinnät vain jatkuvat (; itseäni kiinnostaa myös tämän kaltainen "harrastus" (:

      • Anonyymi

        Samoin :)

        T. Ylipainoinen mies, naiselle.


    • Anonyymi

      Olisiko täällä Oulun seudulta olevaa naista joka olisi kiinnostunut tällaisesta harrastuksesta?

    • Anonyymi

      Pk-seudulta m21 ettis isoa feedeenaista lihotettavaks!

      • Anonyymi

        Moikka, täällä olis PK - seudulla tämmöinen pullea nainen joka haluais löytää ihanan miehen joka tykkää katsella kun syön ja tykkää vieläpä syöttää minua....ja kaiken lisäksi kehtaa kulkea kanssani julkisesti käsi kädessä eikä häpeile suudella ja jopa kouria ihmisten silmien edessä.... ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, täällä olis PK - seudulla tämmöinen pullea nainen joka haluais löytää ihanan miehen joka tykkää katsella kun syön ja tykkää vieläpä syöttää minua....ja kaiken lisäksi kehtaa kulkea kanssani julkisesti käsi kädessä eikä häpeile suudella ja jopa kouria ihmisten silmien edessä.... ;D

        Minkä ikäinen ja kokoinen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen ja kokoinen olet?

        Olen 32 vuotias, 165 senttinen, 110 kg....kelpaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 32 vuotias, 165 senttinen, 110 kg....kelpaako?

        Kelpais itelle kyllä ainakin! Feeder oon ite ja pk-seudulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, täällä olis PK - seudulla tämmöinen pullea nainen joka haluais löytää ihanan miehen joka tykkää katsella kun syön ja tykkää vieläpä syöttää minua....ja kaiken lisäksi kehtaa kulkea kanssani julkisesti käsi kädessä eikä häpeile suudella ja jopa kouria ihmisten silmien edessä.... ;D

        Edelleenkin aiheellista/tarjolla..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin aiheellista/tarjolla..?

        Juu edelleen olisin tarjolla jollekin ihanalle miehelle...olen jopa tässä lihonut vähän lisää kun tää yksinäisyys ja suru siitä laittaa ahmimaan roskaruokaa...nyt tosiaan haluan löytää oman urokseni joka pitää kaiken tavoin musta hyvää huolta 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu edelleen olisin tarjolla jollekin ihanalle miehelle...olen jopa tässä lihonut vähän lisää kun tää yksinäisyys ja suru siitä laittaa ahmimaan roskaruokaa...nyt tosiaan haluan löytää oman urokseni joka pitää kaiken tavoin musta hyvää huolta 😘

        Kerro lisää miten yhteyttä jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää miten yhteyttä jne

        Et kai vaan ole Espoosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai vaan ole Espoosta?

        Vastaa kertomalla eikä uudella kysymyksellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa kertomalla eikä uudella kysymyksellä

        Just, taidan kyllä tasan tarkkaan tietää millainen mies olet enkä halua tutustua yhtään enempää. Opettele kohtelemaan naisia hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, taidan kyllä tasan tarkkaan tietää millainen mies olet enkä halua tutustua yhtään enempää. Opettele kohtelemaan naisia hyvin!

        Opettelehan ihan itse tavoille urpoluuseri. Tuo on vaa säälittävää


    • Päijät-Hämeessä omaa feeder sinkku miestä kaipaava sinkku nainen täällä huutelee. Olen vähän yli 30v nainen ja BMI on n. 35.5, vartaloltani olen päärynä. Koen, että sopivan miehen osuessa kohdalle minussa olisi hyvin vielä hänelle lihottamisen varaa. Vatsani on mukavan pyöreä ja ylimääräinen kertyykin vatsan ja lantion seudulle kaikkein helpoiten. Ihanne olisi löytää noin samanikäinen mies joka haluaisi lihottaa minut yli 40 BMI mittoihin ja vieläkin isompiin lukemiin. Tämä 40 BMI olisi ihana ylittää miehen kanssa joka kokisi himoa minua ja ajatusta kohtaan saada lihottaa minut sairaaloisen ylipainon puolelle, olisi ihana kokea se hetki yhdessä. Parasta olisi jos mies haluaisi itse syöttää minua. Mies rakastaisi helliä minua ja isommaksi kasvavaa vatsaani sekä hän olisi vahvasti läsnä ja kiinnostunut seuraamaan miten kilot kertyisivät ansiostaan. Kuinka vaatteeni muuttuisivat kireiksi ja jäisivät pieniksi. Tärkeää olisi, että mies ei häpeäisi kulkea kanssani kaupungilla vaan haluaisi osoittaa minulle huomiota ja hellyyttä myös julkisilla paikoilla.

      • Anonyymi

        Kuulostaisi kyllä hyvältä :) T. 31v mies kanta-hämeestä :)


      • Anonyymi

        Täällä toiveesi täyttävä 33v. Mies Pk-seudulta.


      • Anonyymi

        Heippa täällä olisi ylipainoinen poju :P


      • Anonyymi

        Posti toimii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toiveesi täyttävä 33v. Mies Pk-seudulta.

        Kelpaisko sulle 33 v, yli 100 kg nainen pk-seudulta? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaisko sulle 33 v, yli 100 kg nainen pk-seudulta? 😘

        Kerro lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää

        Missä päin asut? Toivottavasti et Espoossa 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin asut? Toivottavasti et Espoossa 🙄

        Kerro äläkä kysele turhia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro äläkä kysele turhia

        Eli nainen ei siis saa esittää kysymyksiä...turpa kiinni vaan ja muna suuhun koo kuule ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli nainen ei siis saa esittää kysymyksiä...turpa kiinni vaan ja muna suuhun koo kuule ei kiitos.

        Nimenomaan. Turpa kiinni ja ime omaa munaasi urpoluuseri tyttöilijä


      • Anonyymi

        olen 23 vuotias päijät-hämeestä. . Olen kiinnostunut tästä aiheesta- Kuvaile hieman vartalosi


    • Anonyymi

      Ketään feederismistä kiinnostunutta lesboa Turun seudulta?

      • Anonyymi

        Minuakin kiinnostaisi tietää


      • Anonyymi

        Minuakin kiinnostaisi tämä asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaisi tietää

        Ootko minkä ikäne? Sukupuoli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko minkä ikäne? Sukupuoli?

        Oon kyllä ihan kokonainen, en mikään puoli.


    • Anonyymi

      Oulun seudulta tälläisestä pitävää isoa naista? Täällä 29v mies. Itse olen aika normaalipainoinen, mutta mitä isompi nainen, sitä parempi 😍 Pituutta minulle on kertynyt noin 180cm. Eläinrakas olen ja tykkään kokkailla kaikkea. Tosi isomahaiset ja rintaiset naiset kiinnostaa 😊 muitakin tuhmuuksia on mistä pidän, mutta lähinnä tämä isokokoisen naisen etsiminen etusijalla 🤤😍

      • Anonyymi

        Voi harmi että olet noin pitkällä, olisin mielelläni halunnut tutustua sinuun, minulla on iso maha mutta rinnat eivät valitettavasti ole kovin isot. Olisi ollut mukava tutustua sinuun koska tämmöisenä tonnikeijuna ei oikein kelpaa miehille ☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi että olet noin pitkällä, olisin mielelläni halunnut tutustua sinuun, minulla on iso maha mutta rinnat eivät valitettavasti ole kovin isot. Olisi ollut mukava tutustua sinuun koska tämmöisenä tonnikeijuna ei oikein kelpaa miehille ☹️

        Kerro silti ihan rohkeasti enemmänkin itsestäsi


    • Anonyymi

      Turun seudulta naispuolista feedee/feeder etsii m25

    • Anonyymi

      olen m23 päijät hämeestä etsi aiheesta kiinnostunutta naista

    • Anonyymi

      M30 JKL etsii kans isompia tyttösiä, jptka tykkää ruoasta! Jos tykkäät istua sylissä nii on plussaa 😍

      • Anonyymi

        Tykkään todellakin istua sylissä....hajareisin jotta tunnen miten munasi kovettuu kun syötät minua....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään todellakin istua sylissä....hajareisin jotta tunnen miten munasi kovettuu kun syötät minua....

        Onko sulla mitään painorajaa, mihin saakka haluut lihoo? Jos nimittäin ei, niin tuota voidaan tehdä vaik joka päivä ;)

        T. Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla mitään painorajaa, mihin saakka haluut lihoo? Jos nimittäin ei, niin tuota voidaan tehdä vaik joka päivä ;)

        T. Sama

        Ei mulla ole mitään painorajaa, syön kunnes sydän pettää. Haluan miehen joka rakastaa mua just tämmöisenä tonnikeijuna ku olen... 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään painorajaa, syön kunnes sydän pettää. Haluan miehen joka rakastaa mua just tämmöisenä tonnikeijuna ku olen... 😉

        Siinä tapauksessa oot just täydellinen sellaisena ku oot :) <3


    • Anonyymi

      Uu­­si s­­­ek­­­si­tea­­­tteri ava­­utu­­u Su­­omeen! Ku­­tsu­­­mme kai­kk­i­­. Il­­mo­it­­­tau­­tum­ine­n ry­­­hmä­­­ämm­­­e tä­äl­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W0s5R1

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­­­ts­­­um­­­me sinu­t kä­­ym­­­ään u­­­udessa cha­­­tis­sa! Mei­tä on yli miljo­ona! 👉 https://seksi24.online/H/R1x5S9

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Löytyiskö feeder naista? Täällä m21/180/77 tavoite nyt alkuun +100kg ja mahdollisesti yli 200kg.
      Plussaa jos itselläsikin muotoja.
      Kik antti____
      Neljä alaviivaa

    • Anonyymi

      Onko joku vielä etsimässä feedeä? Olen 92 kilon painoinen,mutta unelmani on muuttua joka päivä vielä lihavammaksi ja pehmeämmäksi :3

      • Anonyymi

        Missä päin olet ja mikä on sun ikä ja sukupuoli?


      • Anonyymi

        Minkä ikänen ja mitä sukupuolta?


    • Anonyymi

      Se se varmaan vasta kiihottaakin kun ihravuori kuolee ylipainonsa takia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      täällä ois feeder m18/06 snäppi nyymi12

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 211 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe