Motonet, Oulun korjaamo, SUURI pettymys

Valitisin Motonet Oulun autokorjaamon asiakaspalautteen perusteella. Ensimmäinen kontakti autokorjaamoon oli positiivinen. Autooni piti tehdä normaali perushuolto, jarrupalojen ja - levyjen vaihto eteen sekä vasemman etujousijalan ylätukilaakerin vaihto. Kun hain autoni korjaamolta, minulle kerrottiin, että oikeanpuoleinen etujousijalan ylätukilaakeri rahisee, eli sekin pitäisi vaihtaa, joten tilasin uuden ajan, jonka sain heti seuraavalle viikolle. Kotiin päästyäni huomasin, että auton huoltokirja ei ole autossa. Soitin korjaamolle, sieltä sanottiin että huoltomies on laittanut sen hansikaslokeroon. No, mielestäni sitä ei ollut hanskalokerossa, mutta sanoin tarkistavani uudestaan ja tarkistan myös peräkontista, jos se olisi sinne epähuomiossa laitettu. Huoltokirjaa ei ollut auton sisällä, eikä peräkontissa. Peräkontissa oli kuitenkin ylimääräinen lämmitysroikka. Soitin jälleen korjaamolle ja asiaa luvattiin selvittää.

Kun vein autoni uudestaan korjattavaksi, minulle ilmoitettiin, että huoltokirjaa ei ole löytynyt. Jotain mystistä asiassa on, kun huoltokirja löytyi noin puolen tunnin kuluttua, oli kuulemma hansikaslokerossa. Hienoa, että löytyi!

Tämä ei kuitenkaan ollut se varsinainen asia, mikä ottaa päähän, vaan se, että huoltomies totesi laakerin vaihdon jälkeen, että rohina ei tullutkaan auton oikeanpuoleisen etujousijalan tukilaakerista, vaan ratin "joistakin" laakereista. Maksoin siis turhasta työstä, kun sinisilmäisesti uskoin ammattilaiseen. Valitettavasti Oulun Motonetin autokorjaamon asiakaspalvelukaan ei enää tässä vaiheessa ollut hyvää. Minulle sanottiin vain, että eihän näitä voi koskaan tietää. Ei mitään pahoittelua tms. huoltokirjahässäkästä.

Näin ei olisi käynyt, jos itselläni olisi enemmän tietämystä autoista. Yksi asia kuitenkin on varma; en enää koskaan vie autoani korjattavaksi Oulun Motonetiin, enkä kyllä suositella sitä muillekaan!

2

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisit vaan itse hölmöillä huoltokirjan kanssa kun et sitä huomannut hanskalokerossa.
      Osaamattomuus tai huolimattomuus vian etsinnässä on hankala todistaa ja äänien perusteella voi joskus mennä pieleen, mutta aika huonolta ammattitaidolta tuo tapaus kuulostaa.

• Helposti vaikuttaa omalta hölmöilyltä, mutta sitä en nyt allekirjoita. Tyhjensin koko lokeron, eikä sitä siellä ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      162
      2017
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1921
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1586
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      176
      1461
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      161
      1399
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1395
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1238
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1193
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1178
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1075
    Aihe