Motonet, Oulun korjaamo, SUURI pettymys

Valitisin Motonet Oulun autokorjaamon asiakaspalautteen perusteella. Ensimmäinen kontakti autokorjaamoon oli positiivinen. Autooni piti tehdä normaali perushuolto, jarrupalojen ja - levyjen vaihto eteen sekä vasemman etujousijalan ylätukilaakerin vaihto. Kun hain autoni korjaamolta, minulle kerrottiin, että oikeanpuoleinen etujousijalan ylätukilaakeri rahisee, eli sekin pitäisi vaihtaa, joten tilasin uuden ajan, jonka sain heti seuraavalle viikolle. Kotiin päästyäni huomasin, että auton huoltokirja ei ole autossa. Soitin korjaamolle, sieltä sanottiin että huoltomies on laittanut sen hansikaslokeroon. No, mielestäni sitä ei ollut hanskalokerossa, mutta sanoin tarkistavani uudestaan ja tarkistan myös peräkontista, jos se olisi sinne epähuomiossa laitettu. Huoltokirjaa ei ollut auton sisällä, eikä peräkontissa. Peräkontissa oli kuitenkin ylimääräinen lämmitysroikka. Soitin jälleen korjaamolle ja asiaa luvattiin selvittää.

Kun vein autoni uudestaan korjattavaksi, minulle ilmoitettiin, että huoltokirjaa ei ole löytynyt. Jotain mystistä asiassa on, kun huoltokirja löytyi noin puolen tunnin kuluttua, oli kuulemma hansikaslokerossa. Hienoa, että löytyi!

Tämä ei kuitenkaan ollut se varsinainen asia, mikä ottaa päähän, vaan se, että huoltomies totesi laakerin vaihdon jälkeen, että rohina ei tullutkaan auton oikeanpuoleisen etujousijalan tukilaakerista, vaan ratin "joistakin" laakereista. Maksoin siis turhasta työstä, kun sinisilmäisesti uskoin ammattilaiseen. Valitettavasti Oulun Motonetin autokorjaamon asiakaspalvelukaan ei enää tässä vaiheessa ollut hyvää. Minulle sanottiin vain, että eihän näitä voi koskaan tietää. Ei mitään pahoittelua tms. huoltokirjahässäkästä.

Näin ei olisi käynyt, jos itselläni olisi enemmän tietämystä autoista. Yksi asia kuitenkin on varma; en enää koskaan vie autoani korjattavaksi Oulun Motonetiin, enkä kyllä suositella sitä muillekaan!

2

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taisit vaan itse hölmöillä huoltokirjan kanssa kun et sitä huomannut hanskalokerossa.
      Osaamattomuus tai huolimattomuus vian etsinnässä on hankala todistaa ja äänien perusteella voi joskus mennä pieleen, mutta aika huonolta ammattitaidolta tuo tapaus kuulostaa.

      • Helposti vaikuttaa omalta hölmöilyltä, mutta sitä en nyt allekirjoita. Tyhjensin koko lokeron, eikä sitä siellä ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe