Hei. Mitä pitäsi tehdä kummille kirjelaskuille ja tekstiviestelle. Mulla ei ole saamatta tai maksamatta mitään. Joku täysin tuntematon QLIRO lähettää laskua kirjeellä ja uhkailulla. Lasku on 47 € mikään ostokseni mistään ei ole ollut sen hintainen. Laskussa ilmoitetaan loppusummaksi tulevan 1138 € jollen maksa 23.7 -20 mennessä. En todella ole ostanut tai saanut mitään jota en ole maksanut.
Onko kukaan tietoinen mikä tuo QLIRO on, mistä se saa osoitteen tai puhelin numeron. ?
Tuo 47 € on mulle nettotuloista toista vuorokautta joten isoraha en aijo maksaa.
Luulen kyseessä olevan näitä jo julkisuudessakin esitettyjä huijauksia. Mutta en hyväksy moista toimintaa, En todella.
Tein sähköisen rikosilmoituksen.
Huijaus uhkailulla
4
1138
Vastaukset
- Anonyymi
Säilytä laskuja vähän aikaa varoiksi. Huijaushan tuo on. Hyvä kun teit rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Google tuntee kyllä tuollaisen yrityksen, ja siellä kysytään ensimmäisenä, "Oletko unohtanut mitä olet ostanut? Ei huolta, et ole ainoa."
- Anonyymi
Samoin Googletin ja mm. CDON.comilla näyttäisi olevan tuo qliro maksumahdollisuus. Jos se lasku on todella Qlirolta, eikä ole oma ostos, yksi mahdollisuus on jokin identiteettivarkaus tai sitten huijauslasku missä on jonkin huijarin pankkitilinumero oikean tilalla..
- Anonyymi
Hei tämä on vanha viesti, mutta nosta ylös koska olen myös saanut Qliro-firmalta huijauslaskun. Tein välittömästi reklamaation sekä rikosilmoituksen, mutta firma ei ole ollut halukas yhteistyöhön.
Selvisikö ap asiasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812