Septin imutyhjennys "turskauttaa" helposti.

Anonyymi

Minulla septin tyhjennys on aika taidetta. Vaikka kuinka tarkkaan koetan laittaa tyhjennyskappaleen veneen vastakappaleeseen vähintään joka toinen kerta turskauttaa tankin sisältöä tiivisteen välistä heti imun alussa. Nykyisin laitan suukappaleen ympärille vanhan rätin, johon moska joskus pärskähtää. Turskahtaa vain tyhjennyksen alussa. Kun imu lähtee toimimaan, ei mitään vuotoja ole. Onko kenelläkään vastaavua kokemuksia. Joskus koko vaatekerta mennyt homman jälkeen vaihtoon ja haju sen mukainen, kele...

6

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avaan suulakkeen venttiilin hyvin hitaasti niin ei turskauta. Nopeasti jos avaa niin turskauttaa joka kerta.

    • Anonyymi

      Koko imutyhjennystouhu on vitsi. Asensin omaan veneeseen wc n ja sekä imu että mereen pumppaus löytyy. Ensimmäisen imutyhjennyskokemuksen jälkeen mitta on jo täynnä. 20 minuuttia kohkasin ja koitin imeä tankista ja kurlasi vaan putkea ulös alas. Ja ilmausputki ei ole tukossa kun kaikki uutta systeemiä. Pumppaan mereen jatkossa, aina.

      • Anonyymi

        Avainsanoja postauksestasi: asensin, ensimmäisen imutyhjennys....
        Mitä jos vaan pyydät jonkun katsomaan että järjestelmäsi on oikein asennettu ja kaikki liitokset tiiviit, sitten pyydät että asian osaava perehdyttää sinut miten tyhjennyksen kanssa pitää toimia?
        Ei se ole häpeä myöntää ettei kaikkea automaattisesti osaa itse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avainsanoja postauksestasi: asensin, ensimmäisen imutyhjennys....
        Mitä jos vaan pyydät jonkun katsomaan että järjestelmäsi on oikein asennettu ja kaikki liitokset tiiviit, sitten pyydät että asian osaava perehdyttää sinut miten tyhjennyksen kanssa pitää toimia?
        Ei se ole häpeä myöntää ettei kaikkea automaattisesti osaa itse!

        Pidin koko imutyhjennystä alunperinkin niin typeränä ja sain vain vahvistuksen sille. En ota tankkia pois kun joku ratsiahullutus voi jonain päivänä näihin asioihin tulla. Mutta mereen lentää kaikki komeassa kaaressa. Tule sinä besser visser häpeän tuputtaja kylpemään siihen veneeni kylkeen niin minä pumppaan kunnon turskautukset, nostelet kainaloita ja viherpeset itseä eilen syödyillä pavuilla, heh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidin koko imutyhjennystä alunperinkin niin typeränä ja sain vain vahvistuksen sille. En ota tankkia pois kun joku ratsiahullutus voi jonain päivänä näihin asioihin tulla. Mutta mereen lentää kaikki komeassa kaaressa. Tule sinä besser visser häpeän tuputtaja kylpemään siihen veneeni kylkeen niin minä pumppaan kunnon turskautukset, nostelet kainaloita ja viherpeset itseä eilen syödyillä pavuilla, heh!

        Tarkennus vielä, mikään ei vuoda ja siis pumppaan ne en pytystä mereen vaan tankista mereen aina kun on vähemmän yleisöä, koska mereen pumppu on tankin jälkeisen y haaran takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennus vielä, mikään ei vuoda ja siis pumppaan ne en pytystä mereen vaan tankista mereen aina kun on vähemmän yleisöä, koska mereen pumppu on tankin jälkeisen y haaran takana

        On tainnut tuotosta turskahtaa pääsi sisään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe