Minulla septin tyhjennys on aika taidetta. Vaikka kuinka tarkkaan koetan laittaa tyhjennyskappaleen veneen vastakappaleeseen vähintään joka toinen kerta turskauttaa tankin sisältöä tiivisteen välistä heti imun alussa. Nykyisin laitan suukappaleen ympärille vanhan rätin, johon moska joskus pärskähtää. Turskahtaa vain tyhjennyksen alussa. Kun imu lähtee toimimaan, ei mitään vuotoja ole. Onko kenelläkään vastaavua kokemuksia. Joskus koko vaatekerta mennyt homman jälkeen vaihtoon ja haju sen mukainen, kele...
Septin imutyhjennys "turskauttaa" helposti.
6
159
Vastaukset
- Anonyymi
Avaan suulakkeen venttiilin hyvin hitaasti niin ei turskauta. Nopeasti jos avaa niin turskauttaa joka kerta.
- Anonyymi
Koko imutyhjennystouhu on vitsi. Asensin omaan veneeseen wc n ja sekä imu että mereen pumppaus löytyy. Ensimmäisen imutyhjennyskokemuksen jälkeen mitta on jo täynnä. 20 minuuttia kohkasin ja koitin imeä tankista ja kurlasi vaan putkea ulös alas. Ja ilmausputki ei ole tukossa kun kaikki uutta systeemiä. Pumppaan mereen jatkossa, aina.
- Anonyymi
Avainsanoja postauksestasi: asensin, ensimmäisen imutyhjennys....
Mitä jos vaan pyydät jonkun katsomaan että järjestelmäsi on oikein asennettu ja kaikki liitokset tiiviit, sitten pyydät että asian osaava perehdyttää sinut miten tyhjennyksen kanssa pitää toimia?
Ei se ole häpeä myöntää ettei kaikkea automaattisesti osaa itse! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avainsanoja postauksestasi: asensin, ensimmäisen imutyhjennys....
Mitä jos vaan pyydät jonkun katsomaan että järjestelmäsi on oikein asennettu ja kaikki liitokset tiiviit, sitten pyydät että asian osaava perehdyttää sinut miten tyhjennyksen kanssa pitää toimia?
Ei se ole häpeä myöntää ettei kaikkea automaattisesti osaa itse!Pidin koko imutyhjennystä alunperinkin niin typeränä ja sain vain vahvistuksen sille. En ota tankkia pois kun joku ratsiahullutus voi jonain päivänä näihin asioihin tulla. Mutta mereen lentää kaikki komeassa kaaressa. Tule sinä besser visser häpeän tuputtaja kylpemään siihen veneeni kylkeen niin minä pumppaan kunnon turskautukset, nostelet kainaloita ja viherpeset itseä eilen syödyillä pavuilla, heh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidin koko imutyhjennystä alunperinkin niin typeränä ja sain vain vahvistuksen sille. En ota tankkia pois kun joku ratsiahullutus voi jonain päivänä näihin asioihin tulla. Mutta mereen lentää kaikki komeassa kaaressa. Tule sinä besser visser häpeän tuputtaja kylpemään siihen veneeni kylkeen niin minä pumppaan kunnon turskautukset, nostelet kainaloita ja viherpeset itseä eilen syödyillä pavuilla, heh!
Tarkennus vielä, mikään ei vuoda ja siis pumppaan ne en pytystä mereen vaan tankista mereen aina kun on vähemmän yleisöä, koska mereen pumppu on tankin jälkeisen y haaran takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennus vielä, mikään ei vuoda ja siis pumppaan ne en pytystä mereen vaan tankista mereen aina kun on vähemmän yleisöä, koska mereen pumppu on tankin jälkeisen y haaran takana
On tainnut tuotosta turskahtaa pääsi sisään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984