Kiinnostaisi tavattomasti tietää löytyykö uudemmista Audin bensakoneista öljyä syömätöntä.Kertokaa,joku kuitenkin tietää oikeastikin.
Vastaukset 7
- Anonyymi
1.8 ja 2.0 litraisista turbollisista bensakoneista löytyy öljysyöppöjä (myös siis uudemmista). Osta esim 1.4 bensaturbo tai 2.0/3.0 diesel niin ei ole sitä ongelmaa.
- Anonyymi
1.8 tsi 2008-2012 vm on niitä joissa öljynkulutusta ilmennyt ja samanikäisissä joissakin 2.0 tsi ssäkin samaa vikaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1.8 tsi 2008-2012 vm on niitä joissa öljynkulutusta ilmennyt ja samanikäisissä joissakin 2.0 tsi ssäkin samaa vikaa..
Ja 1.4 tsi:ssä ja dieselissä myös öljyhävikkiä.Osta vanha vaparikone,jos haluat Volkkarin joka ei syö öljyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 1.4 tsi:ssä ja dieselissä myös öljyhävikkiä.Osta vanha vaparikone,jos haluat Volkkarin joka ei syö öljyä.
Jos Autobildin kestotesteihin on uskominen, 1.4 TSI Ja 1.5 TSI eivät kuluta moottoriöljyä 2014 uudemmissa malleissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Autobildin kestotesteihin on uskominen, 1.4 TSI Ja 1.5 TSI eivät kuluta moottoriöljyä 2014 uudemmissa malleissa.
Nämä eivät kuluta, mutta isommat kuluttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä eivät kuluta, mutta isommat kuluttaa.
Voitko mitenkään todistaa että uudet 2.0 TSI JA TFSI moottorit kuluttaa öljyä, tais mennä arvauksen puolelle vanhoja muistellen.
- Anonyymi
Nuo öljynsyönti ongelmat loppui käytännössä 2011, eikä niistä kärsineet kuin pieni osa moottoreista. Toki jokainen oli liikaa. Suurin syy miksi ne alkavat syömään öljyä on vanhemmissa autoissa yksinkertainen. Omistajat säästävät huolloissa ja öljyn laadussa ja ketä siitä pitäisi syyttää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7496