Kaks kertaa oon ajanu elokuvateatteriin kattomaan elokuvaa kännissä.
Kaks kertaa oon niin tehny
8
87
Vastaukset
- Anonyymi
Älä enää tee niin, jooko?
1) Rattijuopumus.
2) Yksikään leffa ei ole sen arvoinen, että sattuu kännissä matkalla onnettomuus.
3) Sitten pitää vuosia myöhemmin kirjoitella palstalle leffasta, josta on hämäriä mielikuvia, kun selvin päin muistaisit itsekin, mikä leffa se oli.
4) Putkassa voi filmi katketa lopullisesti.
Kaikesta huolimatta mukavia leffahetkiä.
📼- Anonyymi
En enkä mä paljon ottanukkaan, hyvin muistan ne elokuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En enkä mä paljon ottanukkaan, hyvin muistan ne elokuvat.
Toivottavasti eivät olleet Speed ja Fast & Furious :D
📼 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti eivät olleet Speed ja Fast & Furious :D
📼Tai Pussikaljaelokuva ja Reindeerspotting...
📼
- Anonyymi
Ajoitko sisälle asti?
- Anonyymi
Ei, jätin auton ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, jätin auton ulos.
Rentunruusu leffan katoin kännissä, siis tämän uhden leffan oon elämäni aikana kahtonut pienessä maistissam, enkä kadu yhtään , kun olen leffan kahtonut myös selvinpäin, muuten lopeta tuo kännissä ajelu ihan oikein, itsekkin olen sitä aikoinaan harrastanut. onneksi ei ole suurempia vahinkoja sattunut.
- Anonyymi
Teatterissa leffaa katsoessa kännissä on siitäkin aika älytöntä, kun joudut ramppaamaan kusella kokoajan. Lisäksi muut katsojat haistaa metrien päähän sen katkun, mikä lähtee ilettävästä, rasittavasta ja vastenmielisestä humalaisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075648- 835067
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 522867
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986