Sähkö stimulaatio

Anonyymi

Annoin peniksen sähkö hoidon aikana rupesi pissaa valumaan, tuli kiire vessaan, onko muilla samoja kokemusta, maisilla se on varmaan yleisempää?

14

712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kokeillut muutaman kerran sähköä ja orgasmi on ollut todella voimakas... Tykkäsin kyllä

• Anonyymi

Sähkö tekee hyvää, tietysti kohtuudella ja pienellä virralla sitä käytetään kivun hoitoon se lisää tuntemuksia ja parantaa tuntoherkkyytä, erektiö paranee orgasmi on voimakas.

• Anonyymi

Ehkä olis kannattanut käydä pissalla ennen sessiota ?

• Anonyymi

Se tuli aivan yllätyksenä niin ei ole aijemmin käynyt odotin jotain muuta olin aivan rajoilla pitkään tuntui todella sillä nyt tulee tulikin muuta mitä odotin.

• Anonyymi

Onko kokemuksia langattomasta "käskyttimestä"? Sykeanturi "kaluston" tyveen ja langaton ohjain naisen käteen hänen harkintansa mukaan käytettäväksi.
      Kokeillaan huomenna.

• Anonyymi

Työnnä koko härpäke perseesees hönö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnnä koko härpäke perseesees hönö

Kiitos paljon peppuun voi antaa sähköhoitoa tekee todella hyvää nautin pitkään, kokeile itsekin tulet yllättymään miten se voi tehdä niin hyvää.

• Anonyymi

Miltä tuntui kuin toinen säätää voimakkuutta? Sähkö stimulaation kanssa on oltava varovainen, paras on säätää itse ja löytää säädöt jotka tuo suurimman nautinnon se vie aikaa ja kiinnostusta kokeilla uusia asioita vie aikaa kun oikeat säädöt löytyvät elimistö tottuu se on ainakin minulle antaa tuntemuksia joita ei ole mikään muu laite antanut nautin siitä todella paljon aamulla aikaisin annan penikseen sähköä tunnin joka päivä.

• Anonyymi

Et kertonut minkä ikäinen mies olet. Jos olet päälle 40 niin tuo voi merkitä sitä, että si-
      nulle on kehittymässä eturauhasen hyvälaatuinen (toivottavasti) liikakasvu. Olen itse jo 70 ja jonka eturauhasta pidetään kurissa lääkkeillä (siellä oli parhaimmillaan
      kananmunan verran liikaa) ja ensimmäiset oireet olivat, että reippaan persläpiaherruksen jälkeen alkoi pirusti kusettaa ja muutaman kepillisen vettä heitettyäni tilanne rauhoittui. Se tarkoittaa sitä, että normioloissa laajentunut prostata
      panttasi virtsaa ja kunnon astutus (vaikkakin dildoilla tai vastaavalla) sai värkin rentoutumaan ja rakko tyhjeni pohjaa myöten.

• Anonyymi

En oikein saanut selvää oliko tuo hyvä vai huono uutinen (aloittajalle)

• Anonyymi

Missä paikoissa sulla oli noi tarralaput tai renkaat - jos saa kysyä.

• Anonyymi

Käytin rengaita toinen peniksen juureen terskan taakse toinen.

• Anonyymi

Mulla on jotain samantapaista, tosin se ei valu vaan tulee samaan tapaan ja tuntuu kuin siemensyöksy. Väri on ihan kirkasta ja koostumukseltaan hiukan hyytelömäistä, siis ei ainakaan ihan täyttä pissaa kuitenkaan. Ja jokatapauksessa toi on aivan nautinnollista, ja niitä tulee monta kertaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1506
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1379
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1041
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      285
      956
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      954
    Aihe