Sähkö stimulaatio

Anonyymi

Annoin peniksen sähkö hoidon aikana rupesi pissaa valumaan, tuli kiire vessaan, onko muilla samoja kokemusta, maisilla se on varmaan yleisempää?

14

630

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kokeillut muutaman kerran sähköä ja orgasmi on ollut todella voimakas... Tykkäsin kyllä

      • Anonyymi

        Sähkö tekee hyvää, tietysti kohtuudella ja pienellä virralla sitä käytetään kivun hoitoon se lisää tuntemuksia ja parantaa tuntoherkkyytä, erektiö paranee orgasmi on voimakas.


    • Anonyymi

      Ehkä olis kannattanut käydä pissalla ennen sessiota ?

      • Anonyymi

        Se tuli aivan yllätyksenä niin ei ole aijemmin käynyt odotin jotain muuta olin aivan rajoilla pitkään tuntui todella sillä nyt tulee tulikin muuta mitä odotin.


    • Anonyymi

      Onko kokemuksia langattomasta "käskyttimestä"? Sykeanturi "kaluston" tyveen ja langaton ohjain naisen käteen hänen harkintansa mukaan käytettäväksi.
      Kokeillaan huomenna.

      • Anonyymi

        Työnnä koko härpäke perseesees hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnnä koko härpäke perseesees hönö

        Kiitos paljon peppuun voi antaa sähköhoitoa tekee todella hyvää nautin pitkään, kokeile itsekin tulet yllättymään miten se voi tehdä niin hyvää.


      • Anonyymi

        Miltä tuntui kuin toinen säätää voimakkuutta? Sähkö stimulaation kanssa on oltava varovainen, paras on säätää itse ja löytää säädöt jotka tuo suurimman nautinnon se vie aikaa ja kiinnostusta kokeilla uusia asioita vie aikaa kun oikeat säädöt löytyvät elimistö tottuu se on ainakin minulle antaa tuntemuksia joita ei ole mikään muu laite antanut nautin siitä todella paljon aamulla aikaisin annan penikseen sähköä tunnin joka päivä.


    • Anonyymi

      Et kertonut minkä ikäinen mies olet. Jos olet päälle 40 niin tuo voi merkitä sitä, että si-
      nulle on kehittymässä eturauhasen hyvälaatuinen (toivottavasti) liikakasvu. Olen itse jo 70 ja jonka eturauhasta pidetään kurissa lääkkeillä (siellä oli parhaimmillaan
      kananmunan verran liikaa) ja ensimmäiset oireet olivat, että reippaan persläpiaherruksen jälkeen alkoi pirusti kusettaa ja muutaman kepillisen vettä heitettyäni tilanne rauhoittui. Se tarkoittaa sitä, että normioloissa laajentunut prostata
      panttasi virtsaa ja kunnon astutus (vaikkakin dildoilla tai vastaavalla) sai värkin rentoutumaan ja rakko tyhjeni pohjaa myöten.

      • Anonyymi

        En oikein saanut selvää oliko tuo hyvä vai huono uutinen (aloittajalle)


    • Anonyymi

      Missä paikoissa sulla oli noi tarralaput tai renkaat - jos saa kysyä.

      • Anonyymi

        Käytin rengaita toinen peniksen juureen terskan taakse toinen.


    • Anonyymi

      Mulla on jotain samantapaista, tosin se ei valu vaan tulee samaan tapaan ja tuntuu kuin siemensyöksy. Väri on ihan kirkasta ja koostumukseltaan hiukan hyytelömäistä, siis ei ainakaan ihan täyttä pissaa kuitenkaan. Ja jokatapauksessa toi on aivan nautinnollista, ja niitä tulee monta kertaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe