Sähkö stimulaatio

Anonyymi

Annoin peniksen sähkö hoidon aikana rupesi pissaa valumaan, tuli kiire vessaan, onko muilla samoja kokemusta, maisilla se on varmaan yleisempää?

14

761

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kokeillut muutaman kerran sähköä ja orgasmi on ollut todella voimakas... Tykkäsin kyllä

• Anonyymi

Sähkö tekee hyvää, tietysti kohtuudella ja pienellä virralla sitä käytetään kivun hoitoon se lisää tuntemuksia ja parantaa tuntoherkkyytä, erektiö paranee orgasmi on voimakas.

• Anonyymi

Ehkä olis kannattanut käydä pissalla ennen sessiota ?

• Anonyymi

Se tuli aivan yllätyksenä niin ei ole aijemmin käynyt odotin jotain muuta olin aivan rajoilla pitkään tuntui todella sillä nyt tulee tulikin muuta mitä odotin.

• Anonyymi

Onko kokemuksia langattomasta "käskyttimestä"? Sykeanturi "kaluston" tyveen ja langaton ohjain naisen käteen hänen harkintansa mukaan käytettäväksi.
      Kokeillaan huomenna.

• Anonyymi

Työnnä koko härpäke perseesees hönö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnnä koko härpäke perseesees hönö

Kiitos paljon peppuun voi antaa sähköhoitoa tekee todella hyvää nautin pitkään, kokeile itsekin tulet yllättymään miten se voi tehdä niin hyvää.

• Anonyymi

Miltä tuntui kuin toinen säätää voimakkuutta? Sähkö stimulaation kanssa on oltava varovainen, paras on säätää itse ja löytää säädöt jotka tuo suurimman nautinnon se vie aikaa ja kiinnostusta kokeilla uusia asioita vie aikaa kun oikeat säädöt löytyvät elimistö tottuu se on ainakin minulle antaa tuntemuksia joita ei ole mikään muu laite antanut nautin siitä todella paljon aamulla aikaisin annan penikseen sähköä tunnin joka päivä.

• Anonyymi

Et kertonut minkä ikäinen mies olet. Jos olet päälle 40 niin tuo voi merkitä sitä, että si-
      nulle on kehittymässä eturauhasen hyvälaatuinen (toivottavasti) liikakasvu. Olen itse jo 70 ja jonka eturauhasta pidetään kurissa lääkkeillä (siellä oli parhaimmillaan
      kananmunan verran liikaa) ja ensimmäiset oireet olivat, että reippaan persläpiaherruksen jälkeen alkoi pirusti kusettaa ja muutaman kepillisen vettä heitettyäni tilanne rauhoittui. Se tarkoittaa sitä, että normioloissa laajentunut prostata
      panttasi virtsaa ja kunnon astutus (vaikkakin dildoilla tai vastaavalla) sai värkin rentoutumaan ja rakko tyhjeni pohjaa myöten.

• Anonyymi

En oikein saanut selvää oliko tuo hyvä vai huono uutinen (aloittajalle)

• Anonyymi

Missä paikoissa sulla oli noi tarralaput tai renkaat - jos saa kysyä.

• Anonyymi

Käytin rengaita toinen peniksen juureen terskan taakse toinen.

• Anonyymi

Mulla on jotain samantapaista, tosin se ei valu vaan tulee samaan tapaan ja tuntuu kuin siemensyöksy. Väri on ihan kirkasta ja koostumukseltaan hiukan hyytelömäistä, siis ei ainakaan ihan täyttä pissaa kuitenkaan. Ja jokatapauksessa toi on aivan nautinnollista, ja niitä tulee monta kertaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      95
      11990
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      107
      9076
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      128
      5059
    4. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      102
      4271
    5. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      81
      4234
    6. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      39
      4190
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3953
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3729
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3613
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      31
      3585
    Aihe