Niinistö kitisee ja uhriutuu

Anonyymi

Miksi Niinistö, aina kun hän haastattelun valittaa ja uhriutuu. Onko syynä korkea ikä? Vanha äijä kitisee tyhjää. Media on palvonut Niinistö 30 vuotta, eikö se riitä.

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä on paras Pressa koska se on erilinjoilla anarkistihallituksemme kanssa, piste.

• Anonyymi

Anarkistit porvarilla on housuissaan.

• Anonyymi

Jos on erimieltä sosiaalidemokraatti-vasemmisto hallituksen kanssa vaikka pikkuasiastakin, niin se on heti valittamista ja suu on tukittava!

• Anonyymi

Niinistö itse kuvittelee vanhuuttaan noin. Ihmiset tulevat vanhuuttaan epäluuloisiksi. Olen huomannut asian lähipiiristäni.

• Anonyymi

Olisi parempikun lähettelisi vain savumerkkejä!

• Anonyymi

Niinistö on selvästi median suosikki ja hänestähän ei saa mitään kritiikkiä sanoa missään nimessä.

Sale ei oikein koskaan ota mitään kantaa sellaisiin oikeasti ongelmallisiin asioihin tai epäkohtiin ja nyt möykätään siitä että " suuni yritetään selvästi tukkia"

Ei osaa pitää hallitustakaan yhtään kurissa eikä haluta nähdä tai puuttua eräiden hallitukseen kuuluvien perseilyyn.

• Anonyymi

Sale on hyvä pressa ja Sanna on pääministerinä hyvää parempi.

• Anonyymi

Sauli puhuu erittäin epäselvästi.

• Anonyymi

Vihervasurit ne kitisijöitä olivat. Niinistö vaan totesi, ettei ole ylittänyt valtaoikeuksia. Presidentin valtaoikeudet ei koske presidentin mielipiteen vapautta.

• Anonyymi

Kokoomus on eliminoitu!

• Anonyymi

Haavisto tulee seuraava presidentti sillä Haavisto on kansan ja Marin koko msailman suosikki. Krista Kiurusta tulee maailman kuuluin, sillä Krista tekee Suomeen maailman parhaimman terveydenhoitojärjestelmän, jossa potilaat voivat hyvin ja lääkärit huonosti. Sairaudet hoidetaan parlamentaaristen voimasuhteiden mukaan eikä rahan mukaan, kuten Ameriikassa ja Sipilän hallituksessa. Ihmisiä ei pakoteta kaupallisten maskien käyttöön vaikka koko muu maailma niin tekisi vaan työläinen saa itse valita levittääkö virusta vai ei.

• Nostaisiko poikkeuslaki kolmannesta kaudesta hänen mielialaansa? Mitä kauemmin jotain työtä tekee, niin sitä paremmin sen hallitsee ja tulee korvaamattoaksi.

USA:ssakin yli seitsemänkymppinen presidentti on aika kärttyinen - ja puhuu välistä ihan eriskummallisia.

• Anonyymi

Johan tämän jutun aloittaja pelästyi kun Sale sanoi: Töitä on tehtävä.

• Anonyymi

Niinistö on Suomen historian lahjattomin ja heikoin presidentti. Mitään ei ole saanut aikaan, vaikka kansansuosiotakin oli takana.

Niinistö ei pitäisi pelkästään vaientaa vaan rakentaa hänelle mausoleumi ja ottaa se käyttöön.

• Anonyymi

Presidentti Niinistö haluaisi edustaa Suomea EU:n kokouksissa samaan malliin kuin Halonen aikanaan. Ei se taida oikein onnistua, on hieman liian läpinäkyvää. Kansa ei taida välittää sellaisesta.

• Anonyymi

Niinistön suosioon pääsee kehumalla Sauli Niinistöä ja jos joutuu epäsuosioon on kohtalo hirveä. Kosto seuraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4334
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3770
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3459
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3060
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2548
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2469
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2242
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1906
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1682
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1642
    Aihe