Raija toiviaiselle syytteet kunnianloukkauksista

Anonyymi

Vain suomessa voi olla,niin hullu oikeusjärjestelmä,että toiviainen saa sylkeä myrkkyään,vaikka hänen syytteensä ovat paljastuneet puhtaiksi valheiksi T:hiihtäjä 47 härmästä

24

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko Raija Toiviainen sukua pastori Marjaana Toiviaiselle? Vaikuttavat ainakin yhtä innokkailta ajamaan omia näkemyksiään!

      • Anonyymi

        Jaa,miksei olisi T:hiihtäjä 47 härmästä


    • Anonyymi

      mun mielestä valta kunnan syyttäjän pitäis ensin kysyä meidän mieli pidettä asiasta ja vasta sitten syyttää.kun eihän tuomiota ole tietenkään julistettu ennen oikeuden käyntiä niin me voitais kertoo syyttäjälle et ketä tässä maassa saa syyttää

      • Anonyymi

        Syytteitä ja tuomioita ei jaeta Suomessa huutoäänestyksellä. Sekä syyttäjät, että tuomioistuimet ovat riippumattomia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syytteitä ja tuomioita ei jaeta Suomessa huutoäänestyksellä. Sekä syyttäjät, että tuomioistuimet ovat riippumattomia.

        Tai ainakin pitäisi olla riippumattomia.


      • Anonyymi

        Toiviaisella on vääriä luuloja itsestään ja oikeuksistaan,suuruudenhulluus eli grandiositeetti näyttää olevan nykyhallituksen ohjenuorana T:hiihtäjä 47 härmästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytteitä ja tuomioita ei jaeta Suomessa huutoäänestyksellä. Sekä syyttäjät, että tuomioistuimet ovat riippumattomia.

        Eivät enää,vaan kummatkin ovat poliittisesti kieroutuneet,jolloin lakipykäliä tulkitaan mielivaltaisesti ja poliittista hyötyä tavoitellen,joka on puhdasta korruptiota T:hiihtäjä 47 härmästä


      • Anonyymi
        Hessu52 kirjoitti:

        Tai ainakin pitäisi olla riippumattomia.

        Niin pitäisi,mutta nykyään lakia tulkitaan väärinpäin eli huutoäänestyksellä,ensin tuomitaan ja sitten tehdään laki eli niinsanottu roy beanin järjestelmä T:.hiihtäjä 47 härmästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytteitä ja tuomioita ei jaeta Suomessa huutoäänestyksellä. Sekä syyttäjät, että tuomioistuimet ovat riippumattomia.

        Laitas esile pykäliä joiden perusteella tuo hapanvittunoita suorittaa esitutkinnan kun poliisi on jo todennut että rikosta ei ole tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitas esile pykäliä joiden perusteella tuo hapanvittunoita suorittaa esitutkinnan kun poliisi on jo todennut että rikosta ei ole tapahtunut.

        Hapan vittu tarkoittaa tervettä siltäkin osin.
        Poliisi teki virheen.
        Olisit malttanut perehtyä asiaan josta haluat pahoittaa herkän mielesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät enää,vaan kummatkin ovat poliittisesti kieroutuneet,jolloin lakipykäliä tulkitaan mielivaltaisesti ja poliittista hyötyä tavoitellen,joka on puhdasta korruptiota T:hiihtäjä 47 härmästä

        Epäilyttää vahvasti että tässä Räsäsen ajojahdissa tapahtuu poliittista hyödyn tavoittelua
        Setan , Toiviaisen ja Hätösen taholta vihreiden suuntaan !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hapan vittu tarkoittaa tervettä siltäkin osin.
        Poliisi teki virheen.
        Olisit malttanut perehtyä asiaan josta haluat pahoittaa herkän mielesi.

        Poliisi on vain nykyisen huutoäänestyshallituksen tahdoton juoksupoika,koska jokainen poliisi pelkää saavansa lopputilin,jos tekee lakiopillisesti oikein T:hiihtäjä 47 härmästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytteitä ja tuomioita ei jaeta Suomessa huutoäänestyksellä. Sekä syyttäjät, että tuomioistuimet ovat riippumattomia.

        Pitäisi olla mutta totuus on vähän toista kun katsoo uutisia.


    • Anonyymi

      Toiviainen pitäisi laittaa itse syytteeseen uskonrauhan rikkomisesta!!!
      Onko hänen toiminnastaan tehty rikosilmoitusta? Jos ei ole, niin miksi ei? Siksikö, että hän itse on valtakunnansyyttäjä? Onko hänellä syytesuoja?

      • Anonyymi

        "...julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä..."

        Kulttuurimarxismi on niin hävytöntä, että se ei kunnioita kristinuskoa tai sen sanomaa.


      • Anonyymi

        Syyttäjäkin on lain alainen T:hiihtäjä 47 härmästä


    • Anonyymi

      En luota toiviaiseen pätkääkään enkä yhtään enempää poliisiin, syytäjiin tai muihinkaan mielivaltaisiin sovinisteihin ja narsistisiin psyköpaatteihin, kaikki em:t sitä potaskaa ovat...

    • Anonyymi

      Hiihdä koskeen.
      Oikein toimittu. Sen tietää jo siitä kun kaltaisesi vetää porot sieraimiin.

      • Anonyymi

        Pitää olla isot sieraimet,joista porot mahtuvat kulkemaan T:hiihtäjä 47 härmästä


    • Anonyymi

      Toiviaisen toiminnasta on tehty jo useita kanteluita. Ja kyllä hänen toimintansa muistuttaa ajojahtia, joka kohdistuu perussuomalaisiin ja kristillisdemokraateihin.
      Sen sijaan muslimi poliitikot, vasemmiston Dillinger, ja vihreiden huutelijat saavat olla rauhassa.
      Kristityt ei saa sanoa mitään, mutta imaamit saa huudella tappotuomioita homoille ja vääräuskoisille.

    • Anonyymi

      Toiviainen tekee virkavirheen ,kun alkaa
      puolustamaan omia mieltymyksiä.Toiviaisen
      ateistinen maailmankatsomus tarkoittaa ,että
      hän on pahan puolella ja se ei mielestäni sovi
      tehtävän hoitoon.

    • Anonyymi

      Missä kohtaa Räsänen kiihottaa ihmisiä hyökkäämään homoseksuaaleja vastaan? Ei missään kohtaa!
      Ihme hysteerikkoja ja omaa agendaansa ajavia kuoveja sitä korkeisiin virkoihin päästetäänkin!

      • Anonyymi

        Sama juttu, kun sanotaan, että muslimi-elintasopakolaiset ovat täyttä Suomeen kuulumatonta p*skaa, niin ei siinäkään kehoteta niitä hakkaamaan tms.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe