Vain suomessa voi olla,niin hullu oikeusjärjestelmä,että toiviainen saa sylkeä myrkkyään,vaikka hänen syytteensä ovat paljastuneet puhtaiksi valheiksi T:hiihtäjä 47 härmästä
Raija toiviaiselle syytteet kunnianloukkauksista
24
154
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Raija Toiviainen sukua pastori Marjaana Toiviaiselle? Vaikuttavat ainakin yhtä innokkailta ajamaan omia näkemyksiään!
- Anonyymi
Jaa,miksei olisi T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
mun mielestä valta kunnan syyttäjän pitäis ensin kysyä meidän mieli pidettä asiasta ja vasta sitten syyttää.kun eihän tuomiota ole tietenkään julistettu ennen oikeuden käyntiä niin me voitais kertoo syyttäjälle et ketä tässä maassa saa syyttää
- Anonyymi
Syytteitä ja tuomioita ei jaeta Suomessa huutoäänestyksellä. Sekä syyttäjät, että tuomioistuimet ovat riippumattomia.
Anonyymi kirjoitti:
Syytteitä ja tuomioita ei jaeta Suomessa huutoäänestyksellä. Sekä syyttäjät, että tuomioistuimet ovat riippumattomia.
Tai ainakin pitäisi olla riippumattomia.
- Anonyymi
Toiviaisella on vääriä luuloja itsestään ja oikeuksistaan,suuruudenhulluus eli grandiositeetti näyttää olevan nykyhallituksen ohjenuorana T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytteitä ja tuomioita ei jaeta Suomessa huutoäänestyksellä. Sekä syyttäjät, että tuomioistuimet ovat riippumattomia.
Eivät enää,vaan kummatkin ovat poliittisesti kieroutuneet,jolloin lakipykäliä tulkitaan mielivaltaisesti ja poliittista hyötyä tavoitellen,joka on puhdasta korruptiota T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Hessu52 kirjoitti:
Tai ainakin pitäisi olla riippumattomia.
Niin pitäisi,mutta nykyään lakia tulkitaan väärinpäin eli huutoäänestyksellä,ensin tuomitaan ja sitten tehdään laki eli niinsanottu roy beanin järjestelmä T:.hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytteitä ja tuomioita ei jaeta Suomessa huutoäänestyksellä. Sekä syyttäjät, että tuomioistuimet ovat riippumattomia.
Laitas esile pykäliä joiden perusteella tuo hapanvittunoita suorittaa esitutkinnan kun poliisi on jo todennut että rikosta ei ole tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitas esile pykäliä joiden perusteella tuo hapanvittunoita suorittaa esitutkinnan kun poliisi on jo todennut että rikosta ei ole tapahtunut.
Hapan vittu tarkoittaa tervettä siltäkin osin.
Poliisi teki virheen.
Olisit malttanut perehtyä asiaan josta haluat pahoittaa herkän mielesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät enää,vaan kummatkin ovat poliittisesti kieroutuneet,jolloin lakipykäliä tulkitaan mielivaltaisesti ja poliittista hyötyä tavoitellen,joka on puhdasta korruptiota T:hiihtäjä 47 härmästä
Epäilyttää vahvasti että tässä Räsäsen ajojahdissa tapahtuu poliittista hyödyn tavoittelua
Setan , Toiviaisen ja Hätösen taholta vihreiden suuntaan !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hapan vittu tarkoittaa tervettä siltäkin osin.
Poliisi teki virheen.
Olisit malttanut perehtyä asiaan josta haluat pahoittaa herkän mielesi.Poliisi on vain nykyisen huutoäänestyshallituksen tahdoton juoksupoika,koska jokainen poliisi pelkää saavansa lopputilin,jos tekee lakiopillisesti oikein T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytteitä ja tuomioita ei jaeta Suomessa huutoäänestyksellä. Sekä syyttäjät, että tuomioistuimet ovat riippumattomia.
Pitäisi olla mutta totuus on vähän toista kun katsoo uutisia.
- Anonyymi
Toiviainen pitäisi laittaa itse syytteeseen uskonrauhan rikkomisesta!!!
Onko hänen toiminnastaan tehty rikosilmoitusta? Jos ei ole, niin miksi ei? Siksikö, että hän itse on valtakunnansyyttäjä? Onko hänellä syytesuoja?- Anonyymi
"...julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä..."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"...julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä..."
Kulttuurimarxismi on niin hävytöntä, että se ei kunnioita kristinuskoa tai sen sanomaa.
- Anonyymi
Syyttäjäkin on lain alainen T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
En luota toiviaiseen pätkääkään enkä yhtään enempää poliisiin, syytäjiin tai muihinkaan mielivaltaisiin sovinisteihin ja narsistisiin psyköpaatteihin, kaikki em:t sitä potaskaa ovat...
- Anonyymi
Hiihdä koskeen.
Oikein toimittu. Sen tietää jo siitä kun kaltaisesi vetää porot sieraimiin.- Anonyymi
Pitää olla isot sieraimet,joista porot mahtuvat kulkemaan T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Toiviaisen toiminnasta on tehty jo useita kanteluita. Ja kyllä hänen toimintansa muistuttaa ajojahtia, joka kohdistuu perussuomalaisiin ja kristillisdemokraateihin.
Sen sijaan muslimi poliitikot, vasemmiston Dillinger, ja vihreiden huutelijat saavat olla rauhassa.
Kristityt ei saa sanoa mitään, mutta imaamit saa huudella tappotuomioita homoille ja vääräuskoisille. - Anonyymi
Toiviainen tekee virkavirheen ,kun alkaa
puolustamaan omia mieltymyksiä.Toiviaisen
ateistinen maailmankatsomus tarkoittaa ,että
hän on pahan puolella ja se ei mielestäni sovi
tehtävän hoitoon. - Anonyymi
Missä kohtaa Räsänen kiihottaa ihmisiä hyökkäämään homoseksuaaleja vastaan? Ei missään kohtaa!
Ihme hysteerikkoja ja omaa agendaansa ajavia kuoveja sitä korkeisiin virkoihin päästetäänkin!- Anonyymi
Sama juttu, kun sanotaan, että muslimi-elintasopakolaiset ovat täyttä Suomeen kuulumatonta p*skaa, niin ei siinäkään kehoteta niitä hakkaamaan tms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602