Bemarin N47 kaksilitraisessa dieselissä ketjun uusiminen kustantaa kolmen tonnin paikkeilla. Kalliimpi auto, kalliimmat korjaukset.
Jakoketjuremppa kertaluokkaa kalliimpi
17
91
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan saman verran se ketjun vaihtaminen maksaa siinäkin vaiheessa kun kyseinen BMW maksaa 1000 tai 2000 euroa.
En tiedä että paikallisilla korjaamoilla olisi lähdetty ikäalennuksiin.- Anonyymi
Joo, varmaan tonnin autoon kannattaa uusia ketju. Mieluummin pyytää romuroopen pihaan ja pyytää kuskaamaan sen lintan paalattavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, varmaan tonnin autoon kannattaa uusia ketju. Mieluummin pyytää romuroopen pihaan ja pyytää kuskaamaan sen lintan paalattavaksi.
Kannattaa se uusia jos itse pystyy sen vaihtamaan ja auto on muuten kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa se uusia jos itse pystyy sen vaihtamaan ja auto on muuten kunnossa.
Kone on otettava pois paikaltaan. Ketju on koneen takapäässä.
Aika harvalla on pelit ja paikka missä saa koneen nostettua ilmaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kone on otettava pois paikaltaan. Ketju on koneen takapäässä.
Aika harvalla on pelit ja paikka missä saa koneen nostettua ilmaan.Hallitilaa ja nostureita saa vuokrattua.
Juu maksaa mutta on se sittenkin halvempaa kuin teettäminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa se uusia jos itse pystyy sen vaihtamaan ja auto on muuten kunnossa.
Huimasti nousee käyttöarvo ja hintakin sen jälkeen jos muuten siisti.
Aika paljon pitää ajaa että uusi remppa.
Eihän moottorin nostaminen ole kunnoinen pihassa ja irrallaan onnistuu jokaiselta ohjeiden mukaan joka lähtee.
- Anonyymi
Entäpä sitten?
- Anonyymi
Mitä sitten? Onko sinulla omakohtaista kokemusta tästä vai miksi kirjoittelet?
- Anonyymi
Paljonko maksaa B48 2l bensakoneessa, siinä 250heppasssa? Onko siinä ketju vai hihna, paljon vaihtoväli...
- Anonyymi
1500-2000€
- Anonyymi
Toosi järkevä rakenne sijoittaa ketju koneen ja laatikon väliin. Audissa sama typerä systeemi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toosi järkevä rakenne sijoittaa ketju koneen ja laatikon väliin. Audissa sama typerä systeemi.
Kun vaihdelaatikkoon lyödään 8 tai 9 vaihdetta, se tulee väkisinkin pidemmäksi.
Kone-vaihdelaatikkopakettia saadaan lyhennettyä kun laitetaan jakopää moottorin takapäähän.
Kun halutaan ja vaaditaan taloudellisuutta (paljon vaihteita), kuluttaja siitä maksaa loppupeleissä kuitenkin.
Kun mikään pakko ei ole kenenkään ostaa BMW:tä jossa on tuollainen rakenne niin silti niitä ostetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toosi järkevä rakenne sijoittaa ketju koneen ja laatikon väliin. Audissa sama typerä systeemi.
Senhän voi vaihtaa siellä välissä johonkiin moottoriin, youtuben videoiden mukaan.
- Anonyymi
Eikös tuon voi tehdä tilaa osat nettikaupasta ja pyytää kylän korjaamoa vaihtamaan. Pitäisi päästä alle tonniin näin.
- Anonyymi
Tai sitten ehkä kannattaa jättää noi romut ostamasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten ehkä kannattaa jättää noi romut ostamasta.
Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
Miksi jättäisin? Ei ole muutakaan vastaavaa autoa tarjolla jos pitäisi vaihtaa hihnakoneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089