Martina Ibizalla?

Anonyymi

Kenen kanssa mahtaa lomailla?

472

10808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauheat noi rinnat kun ne on niin luonnottoman näköiset. Sit kävelee samanlailla kun kaunis Sofia

      • Anonyymi

        Kuinka monetta kertaa kertaat tyhjänpäiväistä ulostuloasi?


      • Anonyymi

        Hyvät on ja hyvin kävelee,kauniskin vielä.


      • Anonyymi

        Matkii Sofiaa kaikessa, on jotenkin niin lapsellisen naurettavaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkii Sofiaa kaikessa, on jotenkin niin lapsellisen naurettavaa....

        Juuri näin. Aivan törkeän kateellinen ja katkera vaikka itse ”halusi” erota, heh.

        Stefu kehui Seiskassa Sofiaa ihanaksi ja upeaksi, niin Maran piti saada tää ”maksettu palomies” kehumaan samoilla sanoilla Seiskaan. Heheh.

        Voi Maraa, yrittäisi nyt vaan jatkaa elämäänsä, ei saa Stefun takaisin ja tätä menoa ei ketään muutakaan. Sojottavien ja epäonnistuneiden silikonien esittely Espanjassa ei auta toipumista yhtään. Tytär-parka saa taas hävetä ja itkeä: ”Äitiii, laita paita päälle”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkii Sofiaa kaikessa, on jotenkin niin lapsellisen naurettavaa....

        🤣🤣No niin, sieltä taas oikein järjen äänellä verrataan Martsuu Sohviin👏Tuskin M:llä on tarvetta matkia yhtään ketään...
        Mitä nyt noihin silareihin tulee, niin yhtä luonnottomat molemmilla.
        Mitä muuten kroppaan tulee, niin pisteet M:lle👏


      • Anonyymi

        Olet lespo näköjään kuin vaan kyttäät Martinan rintoja.Ole rauhassa vaan mikä oletkin ,ei heru sulle tisua tältä misulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Aivan törkeän kateellinen ja katkera vaikka itse ”halusi” erota, heh.

        Stefu kehui Seiskassa Sofiaa ihanaksi ja upeaksi, niin Maran piti saada tää ”maksettu palomies” kehumaan samoilla sanoilla Seiskaan. Heheh.

        Voi Maraa, yrittäisi nyt vaan jatkaa elämäänsä, ei saa Stefun takaisin ja tätä menoa ei ketään muutakaan. Sojottavien ja epäonnistuneiden silikonien esittely Espanjassa ei auta toipumista yhtään. Tytär-parka saa taas hävetä ja itkeä: ”Äitiii, laita paita päälle”.

        Kyllä, ihan menee jo hupailun puoleksi Martinan matkiminen Sofiaa ja kaikki mitä Stefan on sanonut Sofiasta niin heti joku "kesäpano " laitetaan sanomaan samaa Martinasta, ettekö huomaa " jengi ".......


      • Anonyymi

        Seitsemän päivää kertoo... odota vaan rauhassa.....


      • Anonyymi

        Eikös vaan, ostas nyt es oikean kokoset bininit, ei ne kaikille sovi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Aivan törkeän kateellinen ja katkera vaikka itse ”halusi” erota, heh.

        Stefu kehui Seiskassa Sofiaa ihanaksi ja upeaksi, niin Maran piti saada tää ”maksettu palomies” kehumaan samoilla sanoilla Seiskaan. Heheh.

        Voi Maraa, yrittäisi nyt vaan jatkaa elämäänsä, ei saa Stefun takaisin ja tätä menoa ei ketään muutakaan. Sojottavien ja epäonnistuneiden silikonien esittely Espanjassa ei auta toipumista yhtään. Tytär-parka saa taas hävetä ja itkeä: ”Äitiii, laita paita päälle”.

        erotessa kuvitteli saavan elää ilmaista, luxus elämää sefun piikkiin. käyttää asuntoa ja muita kiinteistöjä kuin omiaan. joka kuuseen kurkottaa,se katajaan kapsahtaa.


      • Anonyymi

        mautonta näytellä kulahtaneita, eriparin tekotissejä. kuin teini pissis. sentään 38v. kahden tytön äiti. salapano ei pääse tavoistaan eroon ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät on ja hyvin kävelee,kauniskin vielä.

        ai kävelee, vielä pysyy tolpillaan. osataanhan me kaikki kävellä. kantotuolissako hönen ylhäisyyttään pitäs kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erotessa kuvitteli saavan elää ilmaista, luxus elämää sefun piikkiin. käyttää asuntoa ja muita kiinteistöjä kuin omiaan. joka kuuseen kurkottaa,se katajaan kapsahtaa.

        Maettina ei tarvitse miestä maksaa etelän matkaa,niin kuin eräs nimeltä mainittava nainen.Ei Seiska Lehti maksa matkaa kuvaa iholla sarjaa varten matkan kuvaa itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Aivan törkeän kateellinen ja katkera vaikka itse ”halusi” erota, heh.

        Stefu kehui Seiskassa Sofiaa ihanaksi ja upeaksi, niin Maran piti saada tää ”maksettu palomies” kehumaan samoilla sanoilla Seiskaan. Heheh.

        Voi Maraa, yrittäisi nyt vaan jatkaa elämäänsä, ei saa Stefun takaisin ja tätä menoa ei ketään muutakaan. Sojottavien ja epäonnistuneiden silikonien esittely Espanjassa ei auta toipumista yhtään. Tytär-parka saa taas hävetä ja itkeä: ”Äitiii, laita paita päälle”.

        Myötähäpeä suunnaton Martinan itsensä kuvaamaa instastorypläjäystä katsoessa. Yksinäisenä synttäreitä viettäen tissejään tyrkyttäen, nyt ollaan niin siunattuja, kilometreittäin kasvaneita ja onnellisia?


      • Anonyymi

        täällähäm kommentoijia dissataan, ollaan pulleroita äityleitä, kun ei olla lääpällään salarakasta fanittamassa. siiderivalaita, ym. marskun fanit mnimittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myötähäpeä suunnaton Martinan itsensä kuvaamaa instastorypläjäystä katsoessa. Yksinäisenä synttäreitä viettäen tissejään tyrkyttäen, nyt ollaan niin siunattuja, kilometreittäin kasvaneita ja onnellisia?

        Niin surullista voi ei. Hauskempaa olisi ollu jos vaan ihan stadissa olisi viettäny niitä, kavereitaki näytti niin paljon olevan siinä kalasataman pihalla. Ois mekin nähty taasen hieno chanel:n kakku ja muuta niin voitas inspiroitua hänen juhlakattaus kuvista.


      • Anonyymi

        Itse asiassa feikkitissien arvostelu on tekojen arvostelua, ei Luojan luoman eikä ihmisen itsensä arvostelua. Voin aivan vilpittömästi sanoa, että jos silikonit näyttävät noin kehnoilta, niin enpä kadehdi yhtään. Ja varsinkaan ei tule mieleenkään lähteä leikkelemään omia DD-luomurintoja, jos leikkaustulokset ovat noin kamalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erotessa kuvitteli saavan elää ilmaista, luxus elämää sefun piikkiin. käyttää asuntoa ja muita kiinteistöjä kuin omiaan. joka kuuseen kurkottaa,se katajaan kapsahtaa.

        ...se Kalasatamaan kapsahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maettina ei tarvitse miestä maksaa etelän matkaa,niin kuin eräs nimeltä mainittava nainen.Ei Seiska Lehti maksa matkaa kuvaa iholla sarjaa varten matkan kuvaa itse.

        Mistäs tiedät? Oletko Marttiina itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ihan menee jo hupailun puoleksi Martinan matkiminen Sofiaa ja kaikki mitä Stefan on sanonut Sofiasta niin heti joku "kesäpano " laitetaan sanomaan samaa Martinasta, ettekö huomaa " jengi ".......

        Uskotko tuohon tarinaan edes itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät on ja hyvin kävelee,kauniskin vielä.

        Hyvä Martina olet täydellinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maettina ei tarvitse miestä maksaa etelän matkaa,niin kuin eräs nimeltä mainittava nainen.Ei Seiska Lehti maksa matkaa kuvaa iholla sarjaa varten matkan kuvaa itse.

        eli 9v. ilmaista luxus elämää. kaikki sepun piikkiin mistään, ei tarvinnut maksaa mitään. sadan sivun ulosottolistan maksatti mutsillaan. 7 lehti osti ekat tekotissit ja monetko maksanu sen jälkeen. kyllä juttu matkasta nähdään seitussa. eli siinä on maksaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa feikkitissien arvostelu on tekojen arvostelua, ei Luojan luoman eikä ihmisen itsensä arvostelua. Voin aivan vilpittömästi sanoa, että jos silikonit näyttävät noin kehnoilta, niin enpä kadehdi yhtään. Ja varsinkaan ei tule mieleenkään lähteä leikkelemään omia DD-luomurintoja, jos leikkaustulokset ovat noin kamalia.

        eikä tissileikkauksetkaan ole vaarattomia. tekotissit saattaa kapseloitua, tai vuotaa elimistöön. en ymmärrä silsu bimboja, laittaa kehoonsa vieras aineita, ties mitä kemikaaleja.
        olen ollut kymmeniä vuosia töissä ja hyvin pärjännyt ilman tekotissejä. mahtaako keho kestää monia tissileikkauksia. vanhana nahka on hauras saattaa tekotisit tipahtaa parketille, tai kaupan lattialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣No niin, sieltä taas oikein järjen äänellä verrataan Martsuu Sohviin👏Tuskin M:llä on tarvetta matkia yhtään ketään...
        Mitä nyt noihin silareihin tulee, niin yhtä luonnottomat molemmilla.
        Mitä muuten kroppaan tulee, niin pisteet M:lle👏

        Kaksi lasta kuitenkin synnytänyt, niin todella upea kroppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä tissileikkauksetkaan ole vaarattomia. tekotissit saattaa kapseloitua, tai vuotaa elimistöön. en ymmärrä silsu bimboja, laittaa kehoonsa vieras aineita, ties mitä kemikaaleja.
        olen ollut kymmeniä vuosia töissä ja hyvin pärjännyt ilman tekotissejä. mahtaako keho kestää monia tissileikkauksia. vanhana nahka on hauras saattaa tekotisit tipahtaa parketille, tai kaupan lattialle.

        Sofia puristaa silikonit aika tiukasti yhteen. Voi kyllä varmaan tulla suusta pian ulos. Olet kyllä oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maettina ei tarvitse miestä maksaa etelän matkaa,niin kuin eräs nimeltä mainittava nainen.Ei Seiska Lehti maksa matkaa kuvaa iholla sarjaa varten matkan kuvaa itse.

        Siis maksaako matkan itse? Seiskan piikkiin lomailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli 9v. ilmaista luxus elämää. kaikki sepun piikkiin mistään, ei tarvinnut maksaa mitään. sadan sivun ulosottolistan maksatti mutsillaan. 7 lehti osti ekat tekotissit ja monetko maksanu sen jälkeen. kyllä juttu matkasta nähdään seitussa. eli siinä on maksaja.

        Onneksi thernoksella nyt vaatimaton ja ahkera nainen.


      • Anonyymi

        Tarkoitatko tyhjäntoimittaja Ikea-kassiAlmaa. Ei voi edes verrata upeaan Martinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkii Sofiaa kaikessa, on jotenkin niin lapsellisen naurettavaa....

        Sohva nyt on kolmekymppinen naurettava pissis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erotessa kuvitteli saavan elää ilmaista, luxus elämää sefun piikkiin. käyttää asuntoa ja muita kiinteistöjä kuin omiaan. joka kuuseen kurkottaa,se katajaan kapsahtaa.

        No eikö tämä nykylokki nyt sitten sitä tee milloin kenenkin äijän varoilla. Häpeällinen hyväksikäyttäjä. Ja te näätte virheet vain Martinassa. Sohvilokki on tosi törkeäkäytöksinen mitään osaamston tyhjäpää pissis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia puristaa silikonit aika tiukasti yhteen. Voi kyllä varmaan tulla suusta pian ulos. Olet kyllä oikeassa.

        Ja samoin käy tekoperseelle, jää vielä ylösnoustessa tekopakarat tuolille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia puristaa silikonit aika tiukasti yhteen. Voi kyllä varmaan tulla suusta pian ulos. Olet kyllä oikeassa.

        Samoin voi käydä Sohvan tekoperseelle, putoaa posket vielä lattialle sitä ketkutellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monetta kertaa kertaat tyhjänpäiväistä ulostuloasi?

        Kertonet tämän itse koska niistä pidät kirjaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis maksaako matkan itse? Seiskan piikkiin lomailee.

        jos kuvaa iholla sarjaan, matkan maksaa veronmaksajat. työmatkasta saa verovähennykset ja ulkomaan päivärahat. siis me kaikki ollaan maksajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö tämä nykylokki nyt sitten sitä tee milloin kenenkin äijän varoilla. Häpeällinen hyväksikäyttäjä. Ja te näätte virheet vain Martinassa. Sohvilokki on tosi törkeäkäytöksinen mitään osaamston tyhjäpää pissis.

        ex lokkeili 9v. yhä vaatii rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin voi käydä Sohvan tekoperseelle, putoaa posket vielä lattialle sitä ketkutellessa.

        tekoperse kuultaa ihon läpi liikaa täytettä. kohta perse repeää ja täytteet tursuu ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myötähäpeä suunnaton Martinan itsensä kuvaamaa instastorypläjäystä katsoessa. Yksinäisenä synttäreitä viettäen tissejään tyrkyttäen, nyt ollaan niin siunattuja, kilometreittäin kasvaneita ja onnellisia?

        tekotissien kanssa juhlii synttäreitään. kohta nähdään iholla sarjassa lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maettina ei tarvitse miestä maksaa etelän matkaa,niin kuin eräs nimeltä mainittava nainen.Ei Seiska Lehti maksa matkaa kuvaa iholla sarjaa varten matkan kuvaa itse.

        Ei maksa Martina itse matkaa ja oikeinko itse kuvaa, no sen laadusta kyllä huomaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos kuvaa iholla sarjaan, matkan maksaa veronmaksajat. työmatkasta saa verovähennykset ja ulkomaan päivärahat. siis me kaikki ollaan maksajia.

        No ei se matkustaminen nykyisin niin kallista ole, että tarvii Seiskaa maksajaksi, edes koronaikana. Ja kukas ne Sohvin matkat maksaa.. ei ainakaan Sohvi itse 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi thernoksella nyt vaatimaton ja ahkera nainen.

        Tuskin Therman on edes hakenut itselleen ” ahkeraa ja vaatimatonta naista” 😂. Näyttävistä, leikellyistä ja korjailluista naisista tuollaiset tyypit tykkää, Stefut, huume-Nikot sun muut. Kiltti luonne on plussaa. Edellinen ” tekonainen” taisi saada Thermanilta kenkää vit*umaisen luonteensa takia 🤔.


      • Anonyymi

        joku dissaa kommentoijia. ollaan yh. äityleitä siideri valaita. sohvalla makaavia läskejä, ym. nämä dissaajat eivät tykkää kun kerrotaan totuus mamin touhuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi lasta kuitenkin synnytänyt, niin todella upea kroppa.

        kaksi lasta mullakin. eikä ole ylipainoa koskaan ollut. paino indeksi alarajan alapuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erotessa kuvitteli saavan elää ilmaista, luxus elämää sefun piikkiin. käyttää asuntoa ja muita kiinteistöjä kuin omiaan. joka kuuseen kurkottaa,se katajaan kapsahtaa.

        Mitäs tämä nykyinen tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin Therman on edes hakenut itselleen ” ahkeraa ja vaatimatonta naista” 😂. Näyttävistä, leikellyistä ja korjailluista naisista tuollaiset tyypit tykkää, Stefut, huume-Nikot sun muut. Kiltti luonne on plussaa. Edellinen ” tekonainen” taisi saada Thermanilta kenkää vit*umaisen luonteensa takia 🤔.

        Ei ollut koko ajan samaa mieltä Stefun kanssa, niin Stefu oli onneton. Nyt saa sanella mitä tehdään, kun toisella ei ole rahaa, kun ulosotossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seitsemän päivää kertoo... odota vaan rauhassa.....

        Ei ainakaan mitään luxus-huonetta Seiska kustantanut, kun instakuvassa ihan kälysen näköinen pieni huone Maralla. Terveiset paratiisista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maettina ei tarvitse miestä maksaa etelän matkaa,niin kuin eräs nimeltä mainittava nainen.Ei Seiska Lehti maksa matkaa kuvaa iholla sarjaa varten matkan kuvaa itse.

        Ei varmasti maksa matkaansa itse. Jos ei Seiska niin joku muu, mutta ei varsinkaan Marsu itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mautonta näytellä kulahtaneita, eriparin tekotissejä. kuin teini pissis. sentään 38v. kahden tytön äiti. salapano ei pääse tavoistaan eroon ikinä.

        Upea urheilullinen seurapiirikaunotar edelleen. Turha dissata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin surullista voi ei. Hauskempaa olisi ollu jos vaan ihan stadissa olisi viettäny niitä, kavereitaki näytti niin paljon olevan siinä kalasataman pihalla. Ois mekin nähty taasen hieno chanel:n kakku ja muuta niin voitas inspiroitua hänen juhlakattaus kuvista.

        Heh, näin kommentoi ne jolla ei oo rahaa mennä edes Ibizalle luxusmatkalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos kuvaa iholla sarjaan, matkan maksaa veronmaksajat. työmatkasta saa verovähennykset ja ulkomaan päivärahat. siis me kaikki ollaan maksajia.

        Höpö höpö. Verovähennyksistä on olemassa ihan laki ja jos saa vähennyksiin, niin ei me makseta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin Therman on edes hakenut itselleen ” ahkeraa ja vaatimatonta naista” 😂. Näyttävistä, leikellyistä ja korjailluista naisista tuollaiset tyypit tykkää, Stefut, huume-Nikot sun muut. Kiltti luonne on plussaa. Edellinen ” tekonainen” taisi saada Thermanilta kenkää vit*umaisen luonteensa takia 🤔.

        Sohvi on 150cm pitkä, joten "näyttävä" ei ihan sitä mitä haetaan.
        Toiset tietysti tykkää isopehvaisista lyhyistä naisista...


      • Anonyymi

        Älä kuules muuta sano. Onnex kaunis sofia on niin luonnollinen luomu jonka kasvoja vartsloa rintoja ei yhtään muokkailtu...ihan on luomua....ja de luonnollinen tyylikin vielä päälle kun poseraa selkä vinossa......kyllä tyyliä löytyy....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tyhjäntoimittaja Ikea-kassiAlmaa. Ei voi edes verrata upeaan Martinaan.

        🤣 ikea kassi alma 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö tämä nykylokki nyt sitten sitä tee milloin kenenkin äijän varoilla. Häpeällinen hyväksikäyttäjä. Ja te näätte virheet vain Martinassa. Sohvilokki on tosi törkeäkäytöksinen mitään osaamston tyhjäpää pissis.

        Nykylokki...sohvilokki 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja samoin käy tekoperseelle, jää vielä ylösnoustessa tekopakarat tuolille.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia puristaa silikonit aika tiukasti yhteen. Voi kyllä varmaan tulla suusta pian ulos. Olet kyllä oikeassa.

        Muovit räjähtää helteessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku dissaa kommentoijia. ollaan yh. äityleitä siideri valaita. sohvalla makaavia läskejä, ym. nämä dissaajat eivät tykkää kun kerrotaan totuus mamin touhuista.

        Kattelee noiden korvasta sisään niin näkee puun latvoja humisee tuulessa niin fiksua eliittiä että. Tyhjä tynnyrit kolisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, näin kommentoi ne jolla ei oo rahaa mennä edes Ibizalle luxusmatkalle.

        Niin ku ei ollut edes Ruisrockista varaa ostaa matkalippuakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuules muuta sano. Onnex kaunis sofia on niin luonnollinen luomu jonka kasvoja vartsloa rintoja ei yhtään muokkailtu...ihan on luomua....ja de luonnollinen tyylikin vielä päälle kun poseraa selkä vinossa......kyllä tyyliä löytyy....

        Vartslo pelkkää muovia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, näin kommentoi ne jolla ei oo rahaa mennä edes Ibizalle luxusmatkalle.

        Ai niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvi on 150cm pitkä, joten "näyttävä" ei ihan sitä mitä haetaan.
        Toiset tietysti tykkää isopehvaisista lyhyistä naisista...

        Ai onks hää se kääpiö? Nuhanenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan mitään luxus-huonetta Seiska kustantanut, kun instakuvassa ihan kälysen näköinen pieni huone Maralla. Terveiset paratiisista...

        Kuka viihtyy lomalla hotellissa? Siellä käydään nukkumassa ja vaihtamassa vaatteet. On toki nähty yksi, joka tykkäsi olla vaan altaalla kuvaamassa itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mautonta näytellä kulahtaneita, eriparin tekotissejä. kuin teini pissis. sentään 38v. kahden tytön äiti. salapano ei pääse tavoistaan eroon ikinä.

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista..;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät? Oletko Marttiina itse?

        Tää ei ole tuo kommentoija..mut olen kyl samaa mieltä et tuskin tarvii miestä maksamaan se sentäs käy töissä..;)...toisin kun eräs joka tuntuu viihtyvän aina jonkun nurkissa. =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi thernoksella nyt vaatimaton ja ahkera nainen.

        Sanos muuta...hiki hatussa painaa pitkää päivää...=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä tissileikkauksetkaan ole vaarattomia. tekotissit saattaa kapseloitua, tai vuotaa elimistöön. en ymmärrä silsu bimboja, laittaa kehoonsa vieras aineita, ties mitä kemikaaleja.
        olen ollut kymmeniä vuosia töissä ja hyvin pärjännyt ilman tekotissejä. mahtaako keho kestää monia tissileikkauksia. vanhana nahka on hauras saattaa tekotisit tipahtaa parketille, tai kaupan lattialle.

        Vähänks ois nolooo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ihan menee jo hupailun puoleksi Martinan matkiminen Sofiaa ja kaikki mitä Stefan on sanonut Sofiasta niin heti joku "kesäpano " laitetaan sanomaan samaa Martinasta, ettekö huomaa " jengi ".......

        Katelliset eivä pääse tekemään omaa televisio-ohjelmaa.
        Eilinen hengenpelastajajakso antoi minulle, vaikka olen merellä liikkunut koko ikäni, paljon uutta opittavaa. Odotan innolla IHOLLA-sarjaa, siinä pääsemme tutustumaan Martinan todelliseen arkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku dissaa kommentoijia. ollaan yh. äityleitä siideri valaita. sohvalla makaavia läskejä, ym. nämä dissaajat eivät tykkää kun kerrotaan totuus mamin touhuista.

        Epäilen et meistä kukaan ei tiedä totuutta...Osa porukkaa vaan spekuloi ja toiset hölmöt uskoo niitten olevan totta ja levittelee niitä eteenpäin värittäen vielä vähäsen lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaksi lasta mullakin. eikä ole ylipainoa koskaan ollut. paino indeksi alarajan alapuolella.

        Treenattu kroppa?


      • Anonyymi

        Sofia on livenä karseen näköinen - tuli vastaan ja tajusin vasta jälkeenpäin kuka oli. Kannattais esiintyä ilman pakkelia ym. naamanlisäosia - niin ei tule tunnistetuksi. Takapuoli oli suhteeton
        ihan kuin väärään kehoon kuuluva ja pituus lyhyempi kuin kuvittelin. Siis ihan tavalline tallaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis maksaako matkan itse? Seiskan piikkiin lomailee.

        Menee tuotannon piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tekoperse kuultaa ihon läpi liikaa täytettä. kohta perse repeää ja täytteet tursuu ulos.

        Näin luonnossa viime viikolla ja näytti ihan kuin ei olisi kuulunut samaan kehoon ja jalkojen lihasten muotoa ei erotettavissa, joka lihasten vähyydestä johtuen tiputtaa pakaraa eri suuntiin. Pakaralihaksen veltostumine niinikän ei pidä hankittua pakraa nätisti oikeilla kohdilla - oli ses sitten implantti tai rasvan lisöys tai muu täyteaine.

        Lontoon oleskelun jälkeen oli kuvattavana ulkona ja näin sessiosta osan ohikulkiessani. Tuolloin oli veilä kropassa jotain vanhoja kovan liikunnan jälkeisiä lihaksen jäänteitä vaikkakaan ei paljon. Rinnat oli kyllä selvästi epäaidot pallot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut koko ajan samaa mieltä Stefun kanssa, niin Stefu oli onneton. Nyt saa sanella mitä tehdään, kun toisella ei ole rahaa, kun ulosotossa

        Eikä sielläkään, merkintä ulosotossa varattomaksi todettu 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartslo pelkkää muovia

        Sen takia ei voinut jatkaa töitä ravintolassa Suomessa muutama vuosi sitten. Joutuu olemaan jonkun verran keittiön lämmössä ja sulamista voi tapahtua enkä tarkoita päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai onks hää se kääpiö? Nuhanenä?

        Joo - Kokkelinokka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, näin kommentoi ne jolla ei oo rahaa mennä edes Ibizalle luxusmatkalle.

        Ibizalle ei ole luxusmatkoja. Euroopan köyhä nuoriso lähinnä kokoontuu siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Martina olet täydellinen nainen.

        Öö? Millä tavalla hän on täydellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi lasta kuitenkin synnytänyt, niin todella upea kroppa.

        Kyllä! Hienolla ammattitaidolla tehdyt tatuoinnit korostavat kehon upeutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaksi lasta mullakin. eikä ole ylipainoa koskaan ollut. paino indeksi alarajan alapuolella.

        Eikös tässä ole muutama vuosi vierähtänyt kun Martina on synnyttänyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea urheilullinen seurapiirikaunotar edelleen. Turha dissata.

        Muistan kun Matti Esko Hytönen kertoi blogissaan miten Martina ei omanut käytöstapoja eräässä seurapiiritapahtumassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvi on 150cm pitkä, joten "näyttävä" ei ihan sitä mitä haetaan.
        Toiset tietysti tykkää isopehvaisista lyhyistä naisista...

        Voittanut kuitenkin Fitness-kisat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista..;)

        Ei tarvitse olla hapan koska silarit saa halvalla esim. Turkissa on halpa hinta-taso! Jos et usko niin kysy vaikka Maralta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Martina olet täydellinen nainen.

        Ei ei aina on parannettavaa koskaan ei oo täydellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tämä nykyinen tekee?

        Käy kyssyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voittanut kuitenkin Fitness-kisat!

        Ja vuosi oli??
        Ei ne lihakset nykyisellä elämän tyylillä pysy,joten turha meriitti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on livenä karseen näköinen - tuli vastaan ja tajusin vasta jälkeenpäin kuka oli. Kannattais esiintyä ilman pakkelia ym. naamanlisäosia - niin ei tule tunnistetuksi. Takapuoli oli suhteeton
        ihan kuin väärään kehoon kuuluva ja pituus lyhyempi kuin kuvittelin. Siis ihan tavalline tallaaja.

        Höpö höpö! Mä näen Sofiaa tosi usein, kun samalla kulmilla asutaan. Päinvastoin, on paljon söpömpi luonnossa kuin kuvissa. Liikaa käyttää filttereitä, kun kuvaa itseään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai onks hää se kääpiö? Nuhanenä?

        Onko Martiina se paha kuningatar?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet lespo näköjään kuin vaan kyttäät Martinan rintoja.Ole rauhassa vaan mikä oletkin ,ei heru sulle tisua tältä misulta.

        Miten tänkin ymmärtäis. Tarkotitko että sulle antaa. Ai jaa...


      • Anonyymi

        Niissä kahdessa ei ole kyllä mitään samaa. Martina on kuin rotwailer ja Sofia kuin se pikkukoira mikä lie hänellä itselläänkin on. Olisi kiva nähdä Sofia kaksi lasta pullauttaneena. Nyt Levillä kun fillaroi Martinan pyörällä, näytti että tuollainen menoja liikunta ei ole hänen makuunsa. Siinä ei paljon postailla kun pyöräillään ja näkyi naamasta että ärsytti kun Stefan otti videota. Kämpästä näki että kumpikaan ei tee ruokaa ja Sofia meikkaa ja postailee. Kyllä Stefan sen pian huomaa että ihan eri kaliperia on tämä uusi neitokainen. Mietin myös että eikä tunnu oudolta Stefanin olla kaverinsa entisen naisystävän kanssa? Ja eikö hälytyskellot yhtään soi kun Nikon vanhemmat potkas Sofian heidän asinnostaan pois. Tuo nainenhan on ohan siipeilijä ja jos nyt ihan suoraan sanotaan, maksullinen nainen taitaa olla aika lähellä oikeaa nimitystä. Stefan näyttää nyt ettei paljon lapsi kiinnosta ja liehuu tuolla Sofian kanssa. Odotellen seuraavia käänteitä😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkii Sofiaa kaikessa, on jotenkin niin lapsellisen naurettavaa....

        Missä matkii? Onko Sofia linjoilla?


      • Anonyymi

        Mitä vikaa mustissa miehissä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Aivan törkeän kateellinen ja katkera vaikka itse ”halusi” erota, heh.

        Stefu kehui Seiskassa Sofiaa ihanaksi ja upeaksi, niin Maran piti saada tää ”maksettu palomies” kehumaan samoilla sanoilla Seiskaan. Heheh.

        Voi Maraa, yrittäisi nyt vaan jatkaa elämäänsä, ei saa Stefun takaisin ja tätä menoa ei ketään muutakaan. Sojottavien ja epäonnistuneiden silikonien esittely Espanjassa ei auta toipumista yhtään. Tytär-parka saa taas hävetä ja itkeä: ”Äitiii, laita paita päälle”.

        Eikös se Martina siitä suhteesta lähtenyt? Ja Stefan halusi vielä vapun aikaan lämmitellä ja palata takaisin kotiin ja vällyjen väliin. Ei ne Martinan rinnat ole mitenkään rumat tai raflaavat, eikä ole niitä esitellyt eikä postaillut. Käys tsekkaan Sofian tissit, jotka kokoajan tiskissä. Eikä ole Stefanin perään porannut. Surullinen on luonnollisesti ollut, olihan Stefan hänen suuri rakkaus. Mitä pahaa siinä on? Eikö se ole inhimillistä? Ja etsi vähän laastaria palomiehestä, mitä sitten? Ei tuonut julkisuuteen eikä postaillut kuvia niinkuin Stefan. Se se vasta noloa on kun Stefanin suhde tosta kaatuu. Antakaan nyt jo olla. Vai istuuko siellä Sofia kirjottelemassa? Kannattais hänen miettiä paljonko painaa yksi naisystävä jos voi kohdella lastaan miten kohtelee. Just saying 🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, näin kommentoi ne jolla ei oo rahaa mennä edes Ibizalle luxusmatkalle.

        Espanjassa on niin paljon koronaa, että en menisi, vaikka ilmaiseksi pääsisi ja matkan jälkeen kaksi viikkoa karanteenia.


      • Anonyymi

        Juuri näin, viisaita sanoja! Eikähän Martinalle seuraa löydy ja ehkä on halunnut mennä yksin. Aika paljon on varmaan mielenpäällä asioita ja halunnut ottaa etäisyyttä ja olla rauhassa. Katsoin juuri Martinan haastattelun ja koville otti ero, en siis yhtään ihmettelisi jos haluaisi olla yksin. Ei siinä palomiehessä tainnut olla miestä noin vahvalle naiselle, kun vielä nuori ja lapseton. Ja ymmärrettävää tuo että pelästyy julkisuutta. Martina tarvitsisi sitten aikanaan miehen, ei enään mitään poikasia ja varmasti sen löytääkin aikanaan. Noissa urheilupiireissä missä liikkuu, on kunnollisia tervehenkisiä miehiä. Harmi että se hänen valmentaja on varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣No niin, sieltä taas oikein järjen äänellä verrataan Martsuu Sohviin👏Tuskin M:llä on tarvetta matkia yhtään ketään...
        Mitä nyt noihin silareihin tulee, niin yhtä luonnottomat molemmilla.
        Mitä muuten kroppaan tulee, niin pisteet M:lle👏

        On ne Martsun luonnollisemmat ja kroppa tosiaan parempi. Sohvilla ei kestävyyskuntoa yhtään. Katotaan millanen kroppa kun tosta tulee vähän ikää ja mukuloita🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ihan menee jo hupailun puoleksi Martinan matkiminen Sofiaa ja kaikki mitä Stefan on sanonut Sofiasta niin heti joku "kesäpano " laitetaan sanomaan samaa Martinasta, ettekö huomaa " jengi ".......

        Mitä se on matkinut? Ja miksi matkisi? Jätti Stefun. Ja Stefu pääsi kaverinsa liukkaille, mitä karehdittavaa siinä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erotessa kuvitteli saavan elää ilmaista, luxus elämää sefun piikkiin. käyttää asuntoa ja muita kiinteistöjä kuin omiaan. joka kuuseen kurkottaa,se katajaan kapsahtaa.

        Ja tiedät tämän väittämän mistä?
        Eiköhän Martina ala olla sen ikäinen että raha ei tuo elämään sitä mitä haluaa ja siksi lähti. Stefan on päihdeongelmainen, se ei ole lapselle sopivaa elämää eikä ympäristö. Kokaiini ei ole mikään pikkujuttu vaan sillon ollaan jo aika syvissä vesissä. Sisko kuoli huumeisiin ja Stefan on pahassa koukussa. Ihmettelen että Hki kaupunki tekee hänen kanssaan yhteistyötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myötähäpeä suunnaton Martinan itsensä kuvaamaa instastorypläjäystä katsoessa. Yksinäisenä synttäreitä viettäen tissejään tyrkyttäen, nyt ollaan niin siunattuja, kilometreittäin kasvaneita ja onnellisia?

        Ei se yksin siellä reissussa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli 9v. ilmaista luxus elämää. kaikki sepun piikkiin mistään, ei tarvinnut maksaa mitään. sadan sivun ulosottolistan maksatti mutsillaan. 7 lehti osti ekat tekotissit ja monetko maksanu sen jälkeen. kyllä juttu matkasta nähdään seitussa. eli siinä on maksaja.

        Ja sinulla on tieto mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi thernoksella nyt vaatimaton ja ahkera nainen.

        Tämä 😂 Omillaan toimeentuleva ja helkkarin ahkeran oloinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tyhjäntoimittaja Ikea-kassiAlmaa. Ei voi edes verrata upeaan Martinaan.

        Mietin kans että mitä Stefan näkee Sofiassa? Sitähän ei selkeesti kiinnosta kuin itsensä kuvaaminen ja laittaminen. Jos yhtään miettisi sitä että Stefan notkuu sen kanssa ja tytär on kokoajan äidillään. Ja Stefanin huumeongelma. Eli siis toisaalta hyvin sopivat toisilleen! Varmaan harmittaa Martinaa että elintaso laski mutta kovat ne on neidillä itselläänkin tavalliseen tallaajaan nähden. Selkeesti kuitenkin oli ratkaisunsa tehnyt ja koville otti, eli kun päätöksessään pysyi vaikka Stefan palasi kotiin, sitähän tässä nyt kostetaan. Tsemppiä kaikille osallisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja samoin käy tekoperseelle, jää vielä ylösnoustessa tekopakarat tuolille.

        Ai kauheeta kun repesin 😂 oon miettinyt että voiko ne olla aidot, kun on niin ihmeellisen näköiset, mutta feikit ne taitaa olla. Niinkuin kaikki kuvatkin filtterin läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ex lokkeili 9v. yhä vaatii rahaa.

        Kts Martina tulot. Stefan firman tila. Plus sillon ei lokkeilla kun on yhteinen lapsi - Stefan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin Therman on edes hakenut itselleen ” ahkeraa ja vaatimatonta naista” 😂. Näyttävistä, leikellyistä ja korjailluista naisista tuollaiset tyypit tykkää, Stefut, huume-Nikot sun muut. Kiltti luonne on plussaa. Edellinen ” tekonainen” taisi saada Thermanilta kenkää vit*umaisen luonteensa takia 🤔.

        Martina kyllästyi kokkeli Stefuun ja syystä. Ei ole kuivilla mutta Sohvia ei haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut koko ajan samaa mieltä Stefun kanssa, niin Stefu oli onneton. Nyt saa sanella mitä tehdään, kun toisella ei ole rahaa, kun ulosotossa

        Täähän se just on että pakko olla suu supussa kun ei ole pennin latia, eikä edes töitä enää katiska jutun takia. Karvalompsa lauluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan mitään luxus-huonetta Seiska kustantanut, kun instakuvassa ihan kälysen näköinen pieni huone Maralla. Terveiset paratiisista...

        Siellä huoneessahan sitä istutaan noissa maisemissa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katelliset eivä pääse tekemään omaa televisio-ohjelmaa.
        Eilinen hengenpelastajajakso antoi minulle, vaikka olen merellä liikkunut koko ikäni, paljon uutta opittavaa. Odotan innolla IHOLLA-sarjaa, siinä pääsemme tutustumaan Martinan todelliseen arkeen.

        Sama, oon alkanut fanittaan Martinaa kun jätti Stefanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin luonnossa viime viikolla ja näytti ihan kuin ei olisi kuulunut samaan kehoon ja jalkojen lihasten muotoa ei erotettavissa, joka lihasten vähyydestä johtuen tiputtaa pakaraa eri suuntiin. Pakaralihaksen veltostumine niinikän ei pidä hankittua pakraa nätisti oikeilla kohdilla - oli ses sitten implantti tai rasvan lisöys tai muu täyteaine.

        Lontoon oleskelun jälkeen oli kuvattavana ulkona ja näin sessiosta osan ohikulkiessani. Tuolloin oli veilä kropassa jotain vanhoja kovan liikunnan jälkeisiä lihaksen jäänteitä vaikkakaan ei paljon. Rinnat oli kyllä selvästi epäaidot pallot.

        Ei se enää treenaa, näkee kropasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö? Millä tavalla hän on täydellinen?

        Kaunis, fiksu, sitkeä, kova tekeen töitä, hyvä äiti. Ja paljon muuta ❤️


      • Anonyymi
        Sirje65 kirjoitti:

        Höpö höpö! Mä näen Sofiaa tosi usein, kun samalla kulmilla asutaan. Päinvastoin, on paljon söpömpi luonnossa kuin kuvissa. Liikaa käyttää filttereitä, kun kuvaa itseään..

        Söpö voi olla mutta häikäilemätön ja epäluotettava.


      • Anonyymi
        Sirje65 kirjoitti:

        Höpö höpö! Mä näen Sofiaa tosi usein, kun samalla kulmilla asutaan. Päinvastoin, on paljon söpömpi luonnossa kuin kuvissa. Liikaa käyttää filttereitä, kun kuvaa itseään..

        Onko Sofia muuten pakolainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espanjassa on niin paljon koronaa, että en menisi, vaikka ilmaiseksi pääsisi ja matkan jälkeen kaksi viikkoa karanteenia.

        Espanjan saarilla koronatilanne ei ole paha. Koronaa on täällä Espanjassa nyt lähinnä alueilla, jossa on mm. teurastamoja ja muita tehtaita ja niiden työntekijöitä eli ei Ibizalla 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tekotissien kanssa juhlii synttäreitään. kohta nähdään iholla sarjassa lisää.

        Ei voi bailata kaikki näkkyy tv ssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Jos sulla ei ole mitään järjellistä sanottavaa, niin päästä meidät pahasta ja luovu noista keltanaamoista. Onko ne sun ja Trumpin yhteisiä selfieitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voittanut kuitenkin Fitness-kisat!

        Tuota sä hoet maailman tappiin saakka. Voittanut vuonna jotain, SILLOISELLA kropallaan, josta on nyt muisto vain, muisto vain... 🎶🎶🎸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Martina olet täydellinen nainen.

        Hyvä kroppa mutta sisäistä kauneutta ei ole, miinukselle menee. Ja käytöstavat on ala-arvoiset pohjimmiltaan. Tytöt selvästi viihtyy paremmin isällään ja isiensä suvuilla, kiva että heillä se puoli hyvin.
        Kyllä hekin vaistoo äidin pakonomaisen viemäröinnin elikkäs videoinnin vaikka yrittääkin tyttöjä välillä lahjoa.
        Parhaat ystävät taitaa olla nuoria työntekijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se Martina siitä suhteesta lähtenyt? Ja Stefan halusi vielä vapun aikaan lämmitellä ja palata takaisin kotiin ja vällyjen väliin. Ei ne Martinan rinnat ole mitenkään rumat tai raflaavat, eikä ole niitä esitellyt eikä postaillut. Käys tsekkaan Sofian tissit, jotka kokoajan tiskissä. Eikä ole Stefanin perään porannut. Surullinen on luonnollisesti ollut, olihan Stefan hänen suuri rakkaus. Mitä pahaa siinä on? Eikö se ole inhimillistä? Ja etsi vähän laastaria palomiehestä, mitä sitten? Ei tuonut julkisuuteen eikä postaillut kuvia niinkuin Stefan. Se se vasta noloa on kun Stefanin suhde tosta kaatuu. Antakaan nyt jo olla. Vai istuuko siellä Sofia kirjottelemassa? Kannattais hänen miettiä paljonko painaa yksi naisystävä jos voi kohdella lastaan miten kohtelee. Just saying 🤷‍♀️

        Uskotko tosiaan Maran väitteen että lähti?
        Älä ole liian yksinkertainen.
        Stefu jättänyt hänet moneen kertaan ennenkin, nyt tuli niitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin kans että mitä Stefan näkee Sofiassa? Sitähän ei selkeesti kiinnosta kuin itsensä kuvaaminen ja laittaminen. Jos yhtään miettisi sitä että Stefan notkuu sen kanssa ja tytär on kokoajan äidillään. Ja Stefanin huumeongelma. Eli siis toisaalta hyvin sopivat toisilleen! Varmaan harmittaa Martinaa että elintaso laski mutta kovat ne on neidillä itselläänkin tavalliseen tallaajaan nähden. Selkeesti kuitenkin oli ratkaisunsa tehnyt ja koville otti, eli kun päätöksessään pysyi vaikka Stefan palasi kotiin, sitähän tässä nyt kostetaan. Tsemppiä kaikille osallisille!

        Stefan ei palannut takas Maran luo vaan lapsen.
        Sofia on hauska ja ystävällinen, rauhallisen päättäväinen. Kärsivällinen. Tyylitajuinen, fiksu Maraan verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣No niin, sieltä taas oikein järjen äänellä verrataan Martsuu Sohviin👏Tuskin M:llä on tarvetta matkia yhtään ketään...
        Mitä nyt noihin silareihin tulee, niin yhtä luonnottomat molemmilla.
        Mitä muuten kroppaan tulee, niin pisteet M:lle👏

        Martinalla olisi miehen vartalo, silikonitisseillä yrittää pelastaa. Suora, miesmäinen pötkö. Kroppa ja persaus kuin miehellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi lasta kuitenkin synnytänyt, niin todella upea kroppa.

        Miesmäinen muija. Ei mitään muotoja.
        Kädetkin kuin miehellä, viikset kasvaa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis maksaako matkan itse? Seiskan piikkiin lomailee.

        "Kris" kustansi matkan ja ihan Suomen maankamaralla pysyivät. Itä-Suomen. #aitoseiskalehti


    • Anonyymi

      Mitä hittoa se sulle kuuluu!!?

      • Anonyymi

        Hyi helvetti ei Martina matkis Sofia.Kuminaama mikä on eikä siitä muuksi muutu.Toisella missin vartalo toinen koirankakka lapion varsi.


      • Anonyymi

        No helvetti soikoon , kyllä kuuluu , jos julkisesti someen laittanut vai onko hänen somessa joku ohjelma, että vain positiiviset ja ylistävät lausunnot saa laittaa.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi helvetti ei Martina matkis Sofia.Kuminaama mikä on eikä siitä muuksi muutu.Toisella missin vartalo toinen koirankakka lapion varsi.

        Kenellä on missin vsrtalo????
        Soffuli on dumbsttu ja pumpattu täyteen kaikkea paskaa. Ei sovi missiksi millään kriteereillä. Käkikellot soi tässä kohtaa ja taas vei kaverilta jotain.
        Msrtinan ei tarvitse olla missi, kun kroppa on hyvässä kunnossa ja mieli ..
        Tähän soffuli ei yllä koskaan ja Steffuli lemppää tän käen vielä sinne lepikkoon mistä aikoinaan tuli.


      • Anonyymi

        Niin mikä kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä on missin vsrtalo????
        Soffuli on dumbsttu ja pumpattu täyteen kaikkea paskaa. Ei sovi missiksi millään kriteereillä. Käkikellot soi tässä kohtaa ja taas vei kaverilta jotain.
        Msrtinan ei tarvitse olla missi, kun kroppa on hyvässä kunnossa ja mieli ..
        Tähän soffuli ei yllä koskaan ja Steffuli lemppää tän käen vielä sinne lepikkoon mistä aikoinaan tuli.

        Tarkoitinkin et Marttinalla on missin vartalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi helvetti ei Martina matkis Sofia.Kuminaama mikä on eikä siitä muuksi muutu.Toisella missin vartalo toinen koirankakka lapion varsi.

        En oo kyl nähnyt mitään yhtenäistä näiden videoilla. Mitä hittoa?! Ihme porukkaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitinkin et Marttinalla on missin vartalo.

        persjalkanen savolais lyllerö. tasapaksu ei mikään misu. vanha eukko. palaa takaisin siihen mitä osaa, näyttelee tekotissejä. juorulehti maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persjalkanen savolais lyllerö. tasapaksu ei mikään misu. vanha eukko. palaa takaisin siihen mitä osaa, näyttelee tekotissejä. juorulehti maksaa.

        Kuka on savolainen? Sofia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitinkin et Marttinalla on missin vartalo.

        Ei ole. Missin vartalo on sopusuhtainen. Martinalla liian lyhyet sääret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitinkin et Marttinalla on missin vartalo.

        Hah hah!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persjalkanen savolais lyllerö. tasapaksu ei mikään misu. vanha eukko. palaa takaisin siihen mitä osaa, näyttelee tekotissejä. juorulehti maksaa.

        Kuvailitpa Sohvan osuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailitpa Sohvan osuvasti.

        30-vuotias ei ole vanha, ja Sofia on Pohjois-Pohjanmaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Missin vartalo on sopusuhtainen. Martinalla liian lyhyet sääret.

        Martinahan pyrki Miss Suomeksi 2003. Jos hänellä ei silloinkaan ollut missin vartalo, ei sitä 17 vuodessa ole tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persjalkanen savolais lyllerö. tasapaksu ei mikään misu. vanha eukko. palaa takaisin siihen mitä osaa, näyttelee tekotissejä. juorulehti maksaa.

        Ootko katsonut Martinan tulot? Niillä kyllä pystyy maksaan onat tissit ja vielä nännitkin saa kaupan päälle omillaan 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30-vuotias ei ole vanha, ja Sofia on Pohjois-Pohjanmaalta.

        Marokostahan se on.


    • Anonyymi

      olisit nyt linkittänyt sen törrötissikuvan nii voisimme vertailla Sohvin silareihin...

    • Anonyymi

      Mielummin olisi Stefanin kanssa Levillä pyöräilemässä .meidän Levillä

      • Anonyymi

        Kuka nyt yksin Ibizalle menee, olisiko paperilennokki seuraneitinä?


      • Anonyymi

        Sofi ei tykkää olla mökillä ötökät muka syö sitä siel.Kyllä pitäis heillä olla muutakin yhteistä kuin juhliminen.Äkkiä toinen huomaa et ei kiinnostusta mihinkään yhteiseen harrastukseen.Stefan kova juoksee pyöräilee ja muutenkin kova harrastaa eri lajeja liikuntaa.Hyvä et ovat mökillä siellä huomaa toisen luonteen ja myös käytöksen toista kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi ei tykkää olla mökillä ötökät muka syö sitä siel.Kyllä pitäis heillä olla muutakin yhteistä kuin juhliminen.Äkkiä toinen huomaa et ei kiinnostusta mihinkään yhteiseen harrastukseen.Stefan kova juoksee pyöräilee ja muutenkin kova harrastaa eri lajeja liikuntaa.Hyvä et ovat mökillä siellä huomaa toisen luonteen ja myös käytöksen toista kohtaan.

        Mistä Sohvin kanssa voi puhua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä Sohvin kanssa voi puhua?

        Sitähän sitten mietit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän sitten mietit.

        Ketjun nimi on mikä?


      • Anonyymi

        Sofilla lehmän utaret rötkyy ja hyllyy liikaa täytettä ehdottomasti liikaa.Nainen 155c pitkä lyhyet jalat ja iso täyte takamus.Todella epä sopuinen kroppa hänellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofilla lehmän utaret rötkyy ja hyllyy liikaa täytettä ehdottomasti liikaa.Nainen 155c pitkä lyhyet jalat ja iso täyte takamus.Todella epä sopuinen kroppa hänellä.

        Arabi naisilla on iso takalisto niinkuin esimerkiksi Afrikkalaisilla naisilla ja vanhempina ovat todella lihavia eukkoja.Ompahan Stefanl mistä puristella.😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi ei tykkää olla mökillä ötökät muka syö sitä siel.Kyllä pitäis heillä olla muutakin yhteistä kuin juhliminen.Äkkiä toinen huomaa et ei kiinnostusta mihinkään yhteiseen harrastukseen.Stefan kova juoksee pyöräilee ja muutenkin kova harrastaa eri lajeja liikuntaa.Hyvä et ovat mökillä siellä huomaa toisen luonteen ja myös käytöksen toista kohtaan.

        Mietin aivan samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt yksin Ibizalle menee, olisiko paperilennokki seuraneitinä?

        Jonkuhan sitä pitää jatkuvasti kuvata.
        Lennokki kelpaa siihen oikein hyvin.
        Nyt on haussa tasokas ja varakas elättäjä,joten kuvien ja videoiden on syytä olla mahdollisimman glamourisia,eikä tatskoja voi vilautella,ne kun kertoo väistämättä naisen rahvaanomaisuudesta.
        Martina ei tainnut nyt taaskaan ajatella nenäänsä pidemmälle matkustaessaan—miten hän aikoo parin viikon karanteenin hoitaa kahden pienen lapsen äitinä?
        Vuoden mutsina ei naista ainakaan voi mainostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä Sohvin kanssa voi puhua?

        Mitä sun kaa voi puhua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkuhan sitä pitää jatkuvasti kuvata.
        Lennokki kelpaa siihen oikein hyvin.
        Nyt on haussa tasokas ja varakas elättäjä,joten kuvien ja videoiden on syytä olla mahdollisimman glamourisia,eikä tatskoja voi vilautella,ne kun kertoo väistämättä naisen rahvaanomaisuudesta.
        Martina ei tainnut nyt taaskaan ajatella nenäänsä pidemmälle matkustaessaan—miten hän aikoo parin viikon karanteenin hoitaa kahden pienen lapsen äitinä?
        Vuoden mutsina ei naista ainakaan voi mainostaa.

        Ei Martinaa taudit tartu😂jos ymmärrät mitä tarkoitan
        Iholla sarjan kuvaukset sen takia siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Martinaa taudit tartu😂jos ymmärrät mitä tarkoitan
        Iholla sarjan kuvaukset sen takia siellä

        Jos olisin Martina, käyttäisin vain koko uimapukuja, ne suorastaan pukevat häntä, ja uida hän osaa varsinkin tämä meriosio todellakin hyvä eli näitä lisää instaan ja hyvä tulee, ei mitään huulten maiskuttelua eikä tepastelua, se on enemmän tai vähemmän naurettavaa.


      • Anonyymi

        Toivottavasti Stefu ostaa Sofialle pyörän niin pääsevät kivasti kulkemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi ei tykkää olla mökillä ötökät muka syö sitä siel.Kyllä pitäis heillä olla muutakin yhteistä kuin juhliminen.Äkkiä toinen huomaa et ei kiinnostusta mihinkään yhteiseen harrastukseen.Stefan kova juoksee pyöräilee ja muutenkin kova harrastaa eri lajeja liikuntaa.Hyvä et ovat mökillä siellä huomaa toisen luonteen ja myös käytöksen toista kohtaan.

        Niinpä. Toinen vaan räplää
        kännykkää ja kuvaa perse ketkalla itseänsä instaaan. Voi elämän kevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sun kaa voi puhua?

        Mikä helvetin KAA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Stefu ostaa Sofialle pyörän niin pääsevät kivasti kulkemaan.

        Osaakohan edes ajaa pyörällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Stefu ostaa Sofialle pyörän niin pääsevät kivasti kulkemaan.

        Ei jaksa ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi ei tykkää olla mökillä ötökät muka syö sitä siel.Kyllä pitäis heillä olla muutakin yhteistä kuin juhliminen.Äkkiä toinen huomaa et ei kiinnostusta mihinkään yhteiseen harrastukseen.Stefan kova juoksee pyöräilee ja muutenkin kova harrastaa eri lajeja liikuntaa.Hyvä et ovat mökillä siellä huomaa toisen luonteen ja myös käytöksen toista kohtaan.

        Jokainen ketä on vähänkin järkevä, lähtee ulkomaille lomailemaan. Kuka nyt haluaisi lomailla Suomessa hyttysten ja maalaisten kupattavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ketä on vähänkin järkevä, lähtee ulkomaille lomailemaan. Kuka nyt haluaisi lomailla Suomessa hyttysten ja maalaisten kupattavana.

        Mistä tiedät, ettei ne ulkomaiden kupparit ole maalaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, ettei ne ulkomaiden kupparit ole maalaisia?

        Ulkomailla teitä suomalaisia ja muitakin vasta kupataan, ette vaan raukat sitä huomaa !


      • Anonyymi

        Ja Martinan pyörällä. Siellä Martinan tavaroiden keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä Sohvin kanssa voi puhua?

        🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔no tosta🤔🤔🤔🤔ootas....tosta........hmmmmm......tosta....oota nyt ei tuu mieleen mut ehkä tosta........🤔🤔🤔🤔🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi ei tykkää olla mökillä ötökät muka syö sitä siel.Kyllä pitäis heillä olla muutakin yhteistä kuin juhliminen.Äkkiä toinen huomaa et ei kiinnostusta mihinkään yhteiseen harrastukseen.Stefan kova juoksee pyöräilee ja muutenkin kova harrastaa eri lajeja liikuntaa.Hyvä et ovat mökillä siellä huomaa toisen luonteen ja myös käytöksen toista kohtaan.

        Ötököillä muovia imussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä Sohvin kanssa voi puhua?

        On ilmoja pidelly?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt yksin Ibizalle menee, olisiko paperilennokki seuraneitinä?

        Elää muistoissa edellisen Ibizan matkan uuelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt yksin Ibizalle menee, olisiko paperilennokki seuraneitinä?

        Meniskö joku joka on eronnut yksin? Vai mitä luulet? Tai joku joka haluaa olla yksin? Toivottavasti sinun elämäsi menee juuri niinkuin olet sen suunnitellut❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi ei tykkää olla mökillä ötökät muka syö sitä siel.Kyllä pitäis heillä olla muutakin yhteistä kuin juhliminen.Äkkiä toinen huomaa et ei kiinnostusta mihinkään yhteiseen harrastukseen.Stefan kova juoksee pyöräilee ja muutenkin kova harrastaa eri lajeja liikuntaa.Hyvä et ovat mökillä siellä huomaa toisen luonteen ja myös käytöksen toista kohtaan.

        Sofia ärsyytyi jo kun Stefan kuvasi pyöräilyä. Eipä noilla taida paljon yhteistä olla. Mielenkiinnolla odotan miten Sofia suhtautuu Isabellaan jos isänsä meinaa häntä joskus tavata. Onnistuuko viikko viikko? Vaikeeta tulee olemaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän sitten mietit.

        Tisseistä, meikeistä, tekoperseistä, huumeista, teepusseista, ulosotosta, pettämisestä, pikavipeistä, turkkilaisista. Onhan näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arabi naisilla on iso takalisto niinkuin esimerkiksi Afrikkalaisilla naisilla ja vanhempina ovat todella lihavia eukkoja.Ompahan Stefanl mistä puristella.😋

        Onko Sofia pakolainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkuhan sitä pitää jatkuvasti kuvata.
        Lennokki kelpaa siihen oikein hyvin.
        Nyt on haussa tasokas ja varakas elättäjä,joten kuvien ja videoiden on syytä olla mahdollisimman glamourisia,eikä tatskoja voi vilautella,ne kun kertoo väistämättä naisen rahvaanomaisuudesta.
        Martina ei tainnut nyt taaskaan ajatella nenäänsä pidemmälle matkustaessaan—miten hän aikoo parin viikon karanteenin hoitaa kahden pienen lapsen äitinä?
        Vuoden mutsina ei naista ainakaan voi mainostaa.

        Sehän voi kysyä karanteeniohjeita Sofialta. Ja voihan Isabella olla isänsä ja Sofian kanssa. Siellähän on Isabellan toinen koti. Vai eikö isä aio olla lapsensa kanssa? Martina voi tehdä työtään kotoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Stefu ostaa Sofialle pyörän niin pääsevät kivasti kulkemaan.

        Mietin samaa, että Martinan pyörällä ajeli ja lakanoissa nukkui Levillä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Toinen vaan räplää
        kännykkää ja kuvaa perse ketkalla itseänsä instaaan. Voi elämän kevät.

        Toi on tosiaan jo noloa tuo Sofian käytös. Jos Stefan haluaisi olla uskottava, aika huonoa mainosta hänen bisneksilleen nämä. Sofialta loppui työt Katiska jutun takia, miten Sofian syytteet vaikuttaa Stefanin jutuihin jää nähtäväksi. Sofiahan on syvemmällä mitä annetaan ymmärtää näissä jutuissa ja tietoa on, siksi suojeltiin oikeusessa ettei vasikoi. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä Sohvin kanssa voi puhua?

        Voihan tookkiinsa, vaikka mistä voip rupatella!Silikoonitisseistä,varaosapersiistä,botoxeista,nenäleikkauksesta, irtioripsistä, hiuslisäkkeistä, rakennekynsistä, merkkivaatteista ja kengistä, ulkomaan matkoista, rolexeista, leivänpaahtimista (Cucci), teepusseista, entisistä elättäjistä ja niiden kyvyistä...
        vaikka mistä, loputtomiin ja hartaudella. Kuka kehtaa vielä epäillä, etteikö Sofin kanssa voi
        k e s k u s t e l l a?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arabi naisilla on iso takalisto niinkuin esimerkiksi Afrikkalaisilla naisilla ja vanhempina ovat todella lihavia eukkoja.Ompahan Stefanl mistä puristella.😋

        Nehän on jo nelikymppisinä yhtä mahaa ja persiitä, mahan päällä roikkuvat tissit tahtia lyö, kun ne kävellen vaappuu eteenpäin, ylipainon rasittamia lonkkaparkojaan eestaas vivuttaen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ärsyytyi jo kun Stefan kuvasi pyöräilyä. Eipä noilla taida paljon yhteistä olla. Mielenkiinnolla odotan miten Sofia suhtautuu Isabellaan jos isänsä meinaa häntä joskus tavata. Onnistuuko viikko viikko? Vaikeeta tulee olemaan..

        Sofialla on lyhyenlännät jalat ja raskas perse, ei tuu vääntöä tarpeeksi pyöräilyyn.


      • Anonyymi

        Mistä Sofian kanssa voi keskustella?

        K: Moi. Mitä kuuluu?
        S:Ai kelle?
        K:No sulle?
        S:Kelle sulle?
        K:Sinulle Sofia
        S: Ai oonko mä Sofia? Niin mitä kysyit?
        K: Antaa olla. Unohda koko juttu
        S: Ai mikä juttu. Onko meillä joku juttu? Kuka sä oot? Oonko mä sun kanssa?
        K:ET
        S: Miltä mä näytän jos seison näin niinku tuo nainen mun puhelimessa. vähän niinku tiäx vinossa?
        ???????????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elää muistoissa edellisen Ibizan matkan uuelleen.

        Niinpä, Itä-Suomessa itikoiden keskellä.


    • Anonyymi

      Mistäs Maran kanssa voi puhua? Hänellähän on nyt elämänsä ihanin seikkailu, näi kertoi itse instassa. Vedätystähän toi on, yrittää olla salaperäinen. Kaikki konstit käyttöön, että pysyy julkisuudessa.

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä niin naurettavaa touhua. Ajattelen, että täällä teini-ikäiset jakavat mielipiteitään.....ei aikuiset ihmiset voi olla näin lapsellisia ja keskustelun sisällön taso tätä!!!!!!!@


      • Anonyymi

        On se onnistunut pysymään julkisuudessa kohta 20v.


      • Anonyymi

        Voi ottaako koville, kun ei nyt tiedäkkään "kaikkea" jotta voisi revitellä täällä taas sillä tiedolla. Ei tarvi yrittää olla salaperäinen, jos et sitä ymmärrä. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ottaako koville, kun ei nyt tiedäkkään "kaikkea" jotta voisi revitellä täällä taas sillä tiedolla. Ei tarvi yrittää olla salaperäinen, jos et sitä ymmärrä. 😅

        Ei voi kuin ihmetellä, kuinka vähän haluaa tämä 38- vuotias äiti viettää aikaa lastensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kuin ihmetellä, kuinka vähän haluaa tämä 38- vuotias äiti viettää aikaa lastensa kanssa.

        Niinpä. Elämästä ja persoonasta puuttuu jotain, kun vielä 38 v iässä pitää juhlia syntymäpäiviä. Jotakin outoa ylipäätään näissä itsensäkuvaajissa on, on tultu riippuvaisiksi somesta. Kerran todistin kun tämä luonnossa yllättävän tavanomainen tantta pölähti Helsingin lentoasemalla finnairin loungeen, räpsi hetken kuvia itsestään siellä ja häipyi sillä kertaa ennenkuin poistettiin. Mutta piti käydä sielläkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä niin naurettavaa touhua. Ajattelen, että täällä teini-ikäiset jakavat mielipiteitään.....ei aikuiset ihmiset voi olla näin lapsellisia ja keskustelun sisällön taso tätä!!!!!!!@

        Kyllä, täällä mennään aivan samalla tasolla kuin nämä turhat julkkikset, myönnän kyllä, taso on suoraan sieltä.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kuin ihmetellä, kuinka vähän haluaa tämä 38- vuotias äiti viettää aikaa lastensa kanssa.

        Hieno homma kun on Martinal upea ex mies joka hoitaa tytärtään ja rakastaa häntä niin kovasti.Mummi rakas hoitaa Isbeä aina kun tarvitsee hoitajan.Sen parempaa äitiä ei ole lapsille,kuin Marttina on.Toinen mummi ei kai välitä poikansa lapsesa enempää kuin itse lapsen isukkikaan.Tälläisiä ihmisiä vielä on paljon joille kaikki muu on tärkeämpää kuin lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kuin ihmetellä, kuinka vähän haluaa tämä 38- vuotias äiti viettää aikaa lastensa kanssa.

        Olen kahden lapsen yksinhuoltaja en voi kun sanoa et raskasta on.Aamulla kello 6 herätys sit kaikki aamu toimet ja tarhaan.Töissä 7,30 pois 15,30.kauppa reissu ja tarhaan.Kotona ruoka pyykit pesut siivoukset.Jos ei olis mummia ja pappaa en voisi ajatella et jaksaisinko tätä rumpaa.Lapsen isä asuu toisella paikkakunnalla ei apua häneltä.Siksi on tärkeää et äiti pääsee vähän vapaalle ja irrottelee ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kahden lapsen yksinhuoltaja en voi kun sanoa et raskasta on.Aamulla kello 6 herätys sit kaikki aamu toimet ja tarhaan.Töissä 7,30 pois 15,30.kauppa reissu ja tarhaan.Kotona ruoka pyykit pesut siivoukset.Jos ei olis mummia ja pappaa en voisi ajatella et jaksaisinko tätä rumpaa.Lapsen isä asuu toisella paikkakunnalla ei apua häneltä.Siksi on tärkeää et äiti pääsee vähän vapaalle ja irrottelee ihmisten kanssa.

        Hyvä kommentti ei sitä kaikki ymmärrä miten raskasta se on yksinhuoltajilla.Tsemmipä sulle ja hyvää kesän jatkoa.💐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti ei sitä kaikki ymmärrä miten raskasta se on yksinhuoltajilla.Tsemmipä sulle ja hyvää kesän jatkoa.💐

        Täältä kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kahden lapsen yksinhuoltaja en voi kun sanoa et raskasta on.Aamulla kello 6 herätys sit kaikki aamu toimet ja tarhaan.Töissä 7,30 pois 15,30.kauppa reissu ja tarhaan.Kotona ruoka pyykit pesut siivoukset.Jos ei olis mummia ja pappaa en voisi ajatella et jaksaisinko tätä rumpaa.Lapsen isä asuu toisella paikkakunnalla ei apua häneltä.Siksi on tärkeää et äiti pääsee vähän vapaalle ja irrottelee ihmisten kanssa.

        Sinä olet yksinhuoltaja, Martina ei ole. Esko on myös yksinhuoltaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma kun on Martinal upea ex mies joka hoitaa tytärtään ja rakastaa häntä niin kovasti.Mummi rakas hoitaa Isbeä aina kun tarvitsee hoitajan.Sen parempaa äitiä ei ole lapsille,kuin Marttina on.Toinen mummi ei kai välitä poikansa lapsesa enempää kuin itse lapsen isukkikaan.Tälläisiä ihmisiä vielä on paljon joille kaikki muu on tärkeämpää kuin lapsi.

        Varmasti olisi isänkin kanssa saanut lähteä Leville tai olisi toinenkin mumma hoitanut. Tuskin saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma kun on Martinal upea ex mies joka hoitaa tytärtään ja rakastaa häntä niin kovasti.Mummi rakas hoitaa Isbeä aina kun tarvitsee hoitajan.Sen parempaa äitiä ei ole lapsille,kuin Marttina on.Toinen mummi ei kai välitä poikansa lapsesa enempää kuin itse lapsen isukkikaan.Tälläisiä ihmisiä vielä on paljon joille kaikki muu on tärkeämpää kuin lapsi.

        hehhee äiti kiristi lapsen isää, tuon lapsen julkisuuteen, jos iskä ei tottele. ei mäkään malliäiti. lapsi oli heti eron jälkeen iltiksen etusivulla. sellainen äiti altistaa lapsen julkisuudelle. meillä vietettiin mun 38v. synttärit teneriffalla, koko perheen kanss, lapset ja sukulaiset mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kahden lapsen yksinhuoltaja en voi kun sanoa et raskasta on.Aamulla kello 6 herätys sit kaikki aamu toimet ja tarhaan.Töissä 7,30 pois 15,30.kauppa reissu ja tarhaan.Kotona ruoka pyykit pesut siivoukset.Jos ei olis mummia ja pappaa en voisi ajatella et jaksaisinko tätä rumpaa.Lapsen isä asuu toisella paikkakunnalla ei apua häneltä.Siksi on tärkeää et äiti pääsee vähän vapaalle ja irrottelee ihmisten kanssa.

        meillä lasten isä kuoli tapaturmassa. jäätiin kahden lapsen kanssa kolmistaan. omat vanhemmat oli kuolleet. sukulaiset asui muualla. aina oltiin kolmistaan. olin todellinen yh. mitään sossu tai muuta apua ei saatu. ihmiset kadehti, kun luulivat meidän saavan kaiken maailman tuet. ainoa tuki oli 20markkaa lisää lapsilisään. ja lasten pieni perhe eläke siinä tuet. olin tavallinen pienipalkkainen äiti työssäkäyvä. en ollut alkoholisti , enkä juossu kapakoissa. monet ystävät käänsi selän kun tulin vastaan tai vaihtoivat kadun toiselle puolelle. monet pelkäsivät vien heiltä ukon. voi vaan ihmetellä tuollaisia ihmisiä kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. ihmettelei miten pärjäsin lapset on koulutettu ja ovat töissä. ei tarvinnut sopeutua uus perheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä lasten isä kuoli tapaturmassa. jäätiin kahden lapsen kanssa kolmistaan. omat vanhemmat oli kuolleet. sukulaiset asui muualla. aina oltiin kolmistaan. olin todellinen yh. mitään sossu tai muuta apua ei saatu. ihmiset kadehti, kun luulivat meidän saavan kaiken maailman tuet. ainoa tuki oli 20markkaa lisää lapsilisään. ja lasten pieni perhe eläke siinä tuet. olin tavallinen pienipalkkainen äiti työssäkäyvä. en ollut alkoholisti , enkä juossu kapakoissa. monet ystävät käänsi selän kun tulin vastaan tai vaihtoivat kadun toiselle puolelle. monet pelkäsivät vien heiltä ukon. voi vaan ihmetellä tuollaisia ihmisiä kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. ihmettelei miten pärjäsin lapset on koulutettu ja ovat töissä. ei tarvinnut sopeutua uus perheeseen.

        Ihmiset ei ymmärrä totaali-yyhoon elämää lainkaan. Väkisinkin tulee myötähäpeä olo monen tyhmistä kommenteista. Jotkut perheelliset kehtaavat valittaa tosi pienistä ja naurettavista jutuista. Itse yrität selviytyä yhden aikuisen taloudesta ja 24/7 lastenhoidosta. Ei oikein jaksa olla empaattinen toisten pikkuruisille murheille siinä tilanteessa.
        Jotkut ratsastaa yyhoon tittelillä, vaikka todellisuudessa heillä lapset yhteishuollossa.
        Mutta hyvä Sinä! Selvisitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se onnistunut pysymään julkisuudessa kohta 20v.

        Pakko, kun muusta ei elantoa tule, ei Kalasatamassa asuminen ilmaista ole ja leasing auto ei ihan halvimmasta päästä , jos jotain omaa rahaa sai Stefanin aikana jemmattua niin se hupenee aika vauhdilla, mutta kaikki, asunnon kalusteet saatu Jotexin sponssaamana ja paljon muuta myös tämä matka Ibitzalle. Juttua pitää antaa lehdille, jotta saa luksus elämää viettää. Toiset 20 v. pitäisi vielä jaksaa painaa julkisuudessa !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko, kun muusta ei elantoa tule, ei Kalasatamassa asuminen ilmaista ole ja leasing auto ei ihan halvimmasta päästä , jos jotain omaa rahaa sai Stefanin aikana jemmattua niin se hupenee aika vauhdilla, mutta kaikki, asunnon kalusteet saatu Jotexin sponssaamana ja paljon muuta myös tämä matka Ibitzalle. Juttua pitää antaa lehdille, jotta saa luksus elämää viettää. Toiset 20 v. pitäisi vielä jaksaa painaa julkisuudessa !!!

        Aira Samulin 93v. Vieläkin julkisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aira Samulin 93v. Vieläkin julkisuudessa.

        Aira Samulin, siinä oli entisaikojen h...su, karmea tyyppi, rahastaa joka asiassa.
        Bulevardilla voi parvekkeella keskustella hänen kanssaan ja sitten vaan kori alas ja siihen maksu näin korona aikana.

        Ei mitään hyvää sanottavaa. Rahanahne loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aira Samulin, siinä oli entisaikojen h...su, karmea tyyppi, rahastaa joka asiassa.
        Bulevardilla voi parvekkeella keskustella hänen kanssaan ja sitten vaan kori alas ja siihen maksu näin korona aikana.

        Ei mitään hyvää sanottavaa. Rahanahne loppuun asti.

        Mainitkaa täällä kenen tahansa nimi niin paska alkaa lentämään. Todella yököttävää tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitkaa täällä kenen tahansa nimi niin paska alkaa lentämään. Todella yököttävää tekstiä.

        Tuo on totta. Jotkut löytää näköjään kaikista jotain huonoa sanottavaa. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se onnistunut pysymään julkisuudessa kohta 20v.

        Kyllä! Ajaa kännissä tai tappelee julkisesti niin kyllä sillä otsikoissa pysyy kuten Tuksukin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kuin ihmetellä, kuinka vähän haluaa tämä 38- vuotias äiti viettää aikaa lastensa kanssa.

        Sehän on kokoajan lastensa kanssa. Isabella kokoajan äidillään eikä yhtään isällään. Eikö näin ole ihan ok? Vähän lomaa rankan eron jälkeen. Matka ostettu jo ennen eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Elämästä ja persoonasta puuttuu jotain, kun vielä 38 v iässä pitää juhlia syntymäpäiviä. Jotakin outoa ylipäätään näissä itsensäkuvaajissa on, on tultu riippuvaisiksi somesta. Kerran todistin kun tämä luonnossa yllättävän tavanomainen tantta pölähti Helsingin lentoasemalla finnairin loungeen, räpsi hetken kuvia itsestään siellä ja häipyi sillä kertaa ennenkuin poistettiin. Mutta piti käydä sielläkin...

        Tämä on hänen työtään tuo somettaminen ja kohtalaisesti on sillä elättänyt lapsiaan, kun 100000 e vuositulot. Itse on 8 h töissä, matkat päälle per päivä, joten aika paljon enemmän tuo päivässä kuin tämmöinen perusduunari mutsi. Ja onhan sillä lapsella ymmärtääkseni isäkin. Äkkiseltään voisin arvella että ovat lastensuojelussa huumejuttujen takia eikä isä saa tavata lastaan nyt ennenkuin seulat täysin puhtaat ja mitä pidempään ei tapaa, voi kukin miettiä päässään että käyttäähän se kokoajan sillon. Näin se menee. Poliisit pysäytti, tehty lasu ja käy seuloissa viikoittain. Siksi kokoajan äidillään. Ja Stefan Sofian kanssa. Voi myös olla että Sofia ei saa tavata lasta koska nämä Katiska jutut vielä auki. Niin lastensuojelussa toimitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hehhee äiti kiristi lapsen isää, tuon lapsen julkisuuteen, jos iskä ei tottele. ei mäkään malliäiti. lapsi oli heti eron jälkeen iltiksen etusivulla. sellainen äiti altistaa lapsen julkisuudelle. meillä vietettiin mun 38v. synttärit teneriffalla, koko perheen kanss, lapset ja sukulaiset mukana.

        Oletko miettinyt että lapsi ei saa tavata isäänsä lastensuojelullisista syistä? Hän käyttää huumeita. Kokaiinia. Lastensuojelu kieltää tuolloin lapsen olemisen isänsä kanssa. Tätä ei paikata rahalla vaan puhtailla seuloilla koska on laki. Poliisille kärähti Stefan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on kokoajan lastensa kanssa. Isabella kokoajan äidillään eikä yhtään isällään. Eikö näin ole ihan ok? Vähän lomaa rankan eron jälkeen. Matka ostettu jo ennen eroa.

        Isbe on paljon sukulaisilla Hangossa.
        Vikkehän asuu enimmäkseen isällään. Välillä Esko hoitaa häntäkin.
        Maran täytyy urheilla ja tehä töitä sekä käydä kauneudenhoidossa, rentoutumassa hotelleissa kuten viikko sitten Kämpissä, ravintoloissa ja muualla.
        Ei mitenkään kerkee kovin montaa päivää viikossa pitää lapsia.
        Mutta ei halua suoda tuota Isbeä isälleen, haluaa vissiin kostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt että lapsi ei saa tavata isäänsä lastensuojelullisista syistä? Hän käyttää huumeita. Kokaiinia. Lastensuojelu kieltää tuolloin lapsen olemisen isänsä kanssa. Tätä ei paikata rahalla vaan puhtailla seuloilla koska on laki. Poliisille kärähti Stefan.

        Tuo on totta joka sana. . Kun Martina ei ole huumeita koskaan käyttänyt eikä pessyt huumerahaa. Martinaa haukutaan tisseistä lokkeilusta....eikö Sofia ole samanlainen.

        Nämä 2 naista lokkeilee sekä yhtä feikkiä naamoja myöten. Eri persoonat ym

        Mutta se mikä jakaa ihmiset jommankumman "puolelle" on se tyyli/tapa miten tämä ero tehtiin.

        Niko jätettiin tyrmään. Stefan käräytti ittensä ratista sekä huumeista. Nämä huume rattijuoppo ym ovat kuitenkin vakavia rikoksia kuten rahanpesukin. Tuomioita ei vielä kellään mutta jo epäilyt vakavia ja kyllä syyttäjät pitää syyllisinä kuten poliisi. niko varma syyllinen samoin stefu.

        Martina tehty mitä tehnyt mut ei näin vakavia. Nyt on kesäloma. Hyvä kun lapset pääsevvät kyläilemään vierailemaan. kun koulut alkaa on arki maran kanssa.

        Kyllä martina juhli......miksi se ei voisi juhlia ystäviensä synttäreitä polttareita tupareitaan....miksi?
        Seiskan "faktatiedot" nyt tiedetään. Omia arvailujaan kirjoittaa. Jotta lehti myy ja tyhmät uskoo.
        Varmaankin mara pettynyt eroon krisin kanssa mutta ei se siksi juonut.....oli ystävien juhlia.

        Tekotissit on. Naama laitettu ok. Tekotykka kynnet perse tissit ripset hiukset...ok ok ok.

        Se niistä.
        Hirvee kilpalaulanta. Mua inhottaa sofia mua inhottaa mara. Molemmat elättää itseään rikkailla miehillä. Sifiakin osaa ilkeä olla. ...en hyväksy huumeita en niitten mmyyntiä en rahanpesua . En usko mäkään että mara leikkinyt nukeilla tyttöjensä kanssa illalla.
        Sofia ehkä leikkis mut ei stefan sen kanssa lasta tee ja se säälittää sofiassa.

        Nikokin jo vaihtoi vaaleaan.

        Se mikä kummastuttaa niin ke pöivää ennen martinan synttäreitä......se niin hehkui salaperäisyyttään ja katseli kameraan hymyillen kuin pitöisi maailman suyrinta salaisuutta sisällään....oli sokeroinnit hiukset kynnet...sit hän "paljastaa miten siistii on tulossa"
        ..hehkui instassa
        ....no mikä se oli........pienikokoiset jalat hänen vierellään kävelenässä.......ei ollut miehen jalat ja jos oli oli kengänkoko 37.


    • Anonyymi

      Ihanat bikinit ja muutenkin kaunis.

      • Anonyymi

        Kiva että tykkäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että tykkäät.

        Siunattu, kiitollinen, äärimmäisen onnellinen❤️


      • Anonyymi

        Aattele jos yläosa tippuis Paljonko siellä lämmintä kestääkö ne tekotissit kuinka kuumaa, mitä jos tekotissit sulais. Kauheeta ja 😂


    • Anonyymi

      Vautsi Vautsi mikä nainen kaunis seksikäs ja vielä onnea tihkuen olet kuvassa.💓

      • Anonyymi

        Ei ole yksin synttäri lomalla.Saatte nähdä sit iholla ohjelmasta ensi keväänä.Jos ei sit satu joku ottaa salaa kuvia ,niin kuin usein käy se on ikävä juttu jos niin käy .


      • Anonyymi

        kyllä oli onnellinen telkku ohjelmassa. kyyneleet vaan tippui, kun kaikki luxus oli mennyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä oli onnellinen telkku ohjelmassa. kyyneleet vaan tippui, kun kaikki luxus oli mennyttä.

        Surullinen oli ja täysin ymmärrettävää ja inhimillistä. Kertoo että rakasti Stefania. Ei olisi halunnut erota, mutta oli pakko. Toinen on huumeongelmainen ja käyttää kokaiinia. Mitä olisit itse tehnyt? Kokaiinia ei käytetä vaan sillon tällön, siihen tullaan riippuvaiseksi ja sitä käytetään säännöllisesti. SIKSI erosi. Sisko kuoli huumeisiin ja tietää mitä tuo maailma on. Rikkaat käyttää luxus huumeita, kuten Stefan mutta samoista addiktioista kuitenkin kyse. Se on kova huume, eikä mitään tupakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullinen oli ja täysin ymmärrettävää ja inhimillistä. Kertoo että rakasti Stefania. Ei olisi halunnut erota, mutta oli pakko. Toinen on huumeongelmainen ja käyttää kokaiinia. Mitä olisit itse tehnyt? Kokaiinia ei käytetä vaan sillon tällön, siihen tullaan riippuvaiseksi ja sitä käytetään säännöllisesti. SIKSI erosi. Sisko kuoli huumeisiin ja tietää mitä tuo maailma on. Rikkaat käyttää luxus huumeita, kuten Stefan mutta samoista addiktioista kuitenkin kyse. Se on kova huume, eikä mitään tupakkaa.

        Tunnetko siis tapauksen? Tiedätkö ja oletko itse nähnyt että käyttää huumeita? Muutakun satunnaisesti.
        Vai oletko uskonut Maran valitukset?
        Mara ainakin kokemukseni mukaan puhuu mitä itse haluaa totuudeksi. Kova tahto julkisuuteen ja varakkaiden seuraan tuolla tyrkyllä ollut jo 20v ja loppua ei näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko siis tapauksen? Tiedätkö ja oletko itse nähnyt että käyttää huumeita? Muutakun satunnaisesti.
        Vai oletko uskonut Maran valitukset?
        Mara ainakin kokemukseni mukaan puhuu mitä itse haluaa totuudeksi. Kova tahto julkisuuteen ja varakkaiden seuraan tuolla tyrkyllä ollut jo 20v ja loppua ei näy.

        Jos sinua olisi uskominen, niin satunnainen huumeiden käyttäjä ei oikeastaan ole huumeiden käyttäjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yksin synttäri lomalla.Saatte nähdä sit iholla ohjelmasta ensi keväänä.Jos ei sit satu joku ottaa salaa kuvia ,niin kuin usein käy se on ikävä juttu jos niin käy .

        Ai, uskaltaako "Kris" sittenkin tulla julkisuuteen? Kuvasivatko Itä-Suomen matkan siis?


    • Anonyymi

      Voi ei täti on lähtenyt puolet nuorempien bailausmestaan

      • Anonyymi

        Martina on nuorekas ja osaa vaihtaa tyyliä loistavasti.


      • Anonyymi

        Voi ressua, et taida edes olla käynyt Ibizalla. Nuoriso bailaa San Antoniossa railakkaasti. Ibizan kaupungissa se parempi ja teini ikäisiä vanhemmat aikuiset.


    • Anonyymi

      Argh. Mun mielestä Martina ja Sofia ovat molemmat kauniita. Antaa heidän olla. Heidän elämänsä ei o muilta pois. Martinassa ihailen hänen perikisiantamattomuutta. Kaikkee hyvää kaikille ja peace ❤️

      • Anonyymi

        Vähän on ankea ja vaisu tunnelma Ibizalla.


      • Anonyymi

        Varastaminen on nimenomaan muilta pois.


      • Anonyymi

        Väärin!

        Tällä palstalla kuuluu haukkua ihmisiä!
        Ei mitään peace - juttuja!
        Vain ilkeyksiä!

        (varmaan henkilöt joita nämä ilkimykset pilkkaavat, eivät itse lue näitä, miksi siis kaikenmaailman moukat jaksavat ruotia näitä juttuja täällä)

        Jatkakaa!


    • Anonyymi

      Karmivaa tekstiä, selkkausta, naisten vartaloiden arvostelua ja vertailua. Kuvottaa! Menkäähän nyt jo hyvän tähden nukkumaan!

    • Anonyymi

      Hyvä Martina! Olet Ibizalla sentään. Löydät sieltä varmasti jonkun tosi rikkaan miehen, kun vielä asut 5* hotellissakin! Olen käynyt useasti Ibizalla ja siellä on paljon Niko Ranta-ahon kaltaisia miehiä taskut täynnä seteleitä. Minullekin on tullut rahakkaita tarjouksia, vaikka olen tavallisen näköinen pullukka. On tarjottu matkaa E-Amerikkaan ja matkalaukun kuljetusta. Eräs komea latinomies lupasi mennä kanssani naimisiin, jos vain kannan hänen matkalaukkuaan. En sitten jaksanut kun se painoi yli 40 kg ja hän suuttui kauheasti ja meille tuli ero.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti 😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti 😄.

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Eiköhän hän osaa näitä jo varoa tuolla kokemuksella mikä hänellä on. Tuskin on siellä miehiä iskemässä kun täällä saa rumimpia potkia jaloista.


    • Anonyymi

      Kuuman näköinen beibe. Martinan nauruun rakastuu. Kolli näkyy olevan niinkuin ton näköisellä kuuluu ollakin. Jonoksi varmaan riittää kosijoita.

      • Anonyymi

        "Kosijoita" ?

        Repesin LOL !!!!


    • Anonyymi

      Köyhän näköinen tavishotelli. Stefun kanssa pääsi aina luksushotelleihin, mutta kuten Stefan kertoi, Martina ei maksanut mistään senttiäkään koko 9 vee suhteen aikana. Nyt on tyydyttävä huonompiin tavismajoituksiin, kun ei ole enää Stefanin luottokorttia.

      • Anonyymi

        Sohvi lokkeilee nyt Stefun siivellä, joten älä huolehdi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvi lokkeilee nyt Stefun siivellä, joten älä huolehdi.

        Niin ja Sofialla on nyt Stefu, Stefun landet, Levin ökymökit, Espanjan villa ym. ym. 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Sofialla on nyt Stefu, Stefun landet, Levin ökymökit, Espanjan villa ym. ym. 😃

        Sofia on myös täysin riippuvainen Stefusta. En kadehdi yhtään. Mukava, kun on omat rahat ja saa tehdä mitä haluaa. Ei tarvitse pyytää keneltäkään.


    • Anonyymi

      Martina lomailee Ibizalla ja Sofia Levillä. Martinan kortilla pääsi Ibizalle, Stefun kortilla Leville. Tykkään enemmän Martinan kortista;)

    • Anonyymi

      Yksin. Sai matkan lahjaksi kuvista.

      No brainer.

      Mutta onhan tämä hieman surullista todistaa kapsahtamista katajaan.

      Ensi vuonna ketään ei kiinosta tämä tragikoomiset silikonitissit vastaanottanut puolikalju tomppeli. JulkisuusPeli on raakaa.

    • Anonyymi

      Minkä vuoden matkasta on kyse? Menneitä kuvia.

      • Anonyymi

        Nyt parasta aikaa lomailee. Hyvin säilynyt nainen ja liikunta varmaan auttaa pysymään nuorekkaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt parasta aikaa lomailee. Hyvin säilynyt nainen ja liikunta varmaan auttaa pysymään nuorekkaana.

        Maran videossa vilahtaa miehen kengät, jotkut kalliin näköiset monogramkengät, kun Mara kävelee niin vieressä kävelee selvästi mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maran videossa vilahtaa miehen kengät, jotkut kalliin näköiset monogramkengät, kun Mara kävelee niin vieressä kävelee selvästi mies.

        Jos Martina jonkun raharikkaan saa haaviinsa Ibizalla, niin voin kokemuksesta sanoa, että ovat ihan eri luokkaa kuin lempeä ja tunteellinen Therman, nämä käyttävät paljon huumeita, erittäin vaativia, epäluotettavia, ei avioliittoon ja ylläpito voi loppua muutaman kuukauden kuluttua kuin seinään ja lennät luksus asunnosta kuin leppäkeihäs, ja väkivaltaisiakin ovat, mutta se ei Martinalle ole ongelma, sillä hänellä puhuu nyrkit takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt parasta aikaa lomailee. Hyvin säilynyt nainen ja liikunta varmaan auttaa pysymään nuorekkaana.

        Katsotaan kymmenen vuoden kuluttua. Nyt ehkä SE vielä kiehtoo miehiä, mutt koko ajan samanlaisia paljon nuorempia pyrkyreitä tulee tarjolle. Ollaanhan nuo nähty, miten julkiuusuushuorille käy. Muistelen monien muiden joukosta mm takavuosien Lianakaarinaa, joka joutui lopuksi elättämään itsensä värkkäämällä koruja askarteluliikkeiden tarpeista. Liekö tuo edes elossa enää.

        Alkaa Martinallakin ikä painaa, koska hänestä kirjoitellaan, että on "nuorekas ja nuorekkuutensa" säilyttänyt... Kohta pääsee mainostamaan VitaeProta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maran videossa vilahtaa miehen kengät, jotkut kalliin näköiset monogramkengät, kun Mara kävelee niin vieressä kävelee selvästi mies.

        Teinipojan kengiltä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maran videossa vilahtaa miehen kengät, jotkut kalliin näköiset monogramkengät, kun Mara kävelee niin vieressä kävelee selvästi mies.

        Kuvassa olevalla on samankokoinen jalka kuin Martinalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Martina jonkun raharikkaan saa haaviinsa Ibizalla, niin voin kokemuksesta sanoa, että ovat ihan eri luokkaa kuin lempeä ja tunteellinen Therman, nämä käyttävät paljon huumeita, erittäin vaativia, epäluotettavia, ei avioliittoon ja ylläpito voi loppua muutaman kuukauden kuluttua kuin seinään ja lennät luksus asunnosta kuin leppäkeihäs, ja väkivaltaisiakin ovat, mutta se ei Martinalle ole ongelma, sillä hänellä puhuu nyrkit takaisin.

        Hei, upea, asiantunteva kommentti sinulla! Minulla ihan samoja kokemuksia, espanjalaisen yökerhomogulin exänä. Huh-huh! Sitä ennen seurustelin tietämättäni italialaisen camorristan kanssa, joten ensin luulin vaihtaneeni parempaan. Kun se on liian hyvää ollakseen totta, niin ei se totta olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvassa olevalla on samankokoinen jalka kuin Martinalla.

        Joo ei oo Miehen jalka. Jonkun pikkupojan voi ollakin.


      • Anonyymi

        Jahtaako miehet vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Martina jonkun raharikkaan saa haaviinsa Ibizalla, niin voin kokemuksesta sanoa, että ovat ihan eri luokkaa kuin lempeä ja tunteellinen Therman, nämä käyttävät paljon huumeita, erittäin vaativia, epäluotettavia, ei avioliittoon ja ylläpito voi loppua muutaman kuukauden kuluttua kuin seinään ja lennät luksus asunnosta kuin leppäkeihäs, ja väkivaltaisiakin ovat, mutta se ei Martinalle ole ongelma, sillä hänellä puhuu nyrkit takaisin.

        jospa sais ilmaiset viinat. aina voi leipänsä tienata, tekotissejä esittelemällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Martina jonkun raharikkaan saa haaviinsa Ibizalla, niin voin kokemuksesta sanoa, että ovat ihan eri luokkaa kuin lempeä ja tunteellinen Therman, nämä käyttävät paljon huumeita, erittäin vaativia, epäluotettavia, ei avioliittoon ja ylläpito voi loppua muutaman kuukauden kuluttua kuin seinään ja lennät luksus asunnosta kuin leppäkeihäs, ja väkivaltaisiakin ovat, mutta se ei Martinalle ole ongelma, sillä hänellä puhuu nyrkit takaisin.

        Eiköhän se ole siellä reissussa ihan suomalaisen miehen kanssa ja nauttii elämästään. Ei vaan halua tuoda julkisuuteen, ettei kateelliset riepottele pitkin foorumeita ja lehtiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole siellä reissussa ihan suomalaisen miehen kanssa ja nauttii elämästään. Ei vaan halua tuoda julkisuuteen, ettei kateelliset riepottele pitkin foorumeita ja lehtiä

        Martinako ei halua tuoda julkisuuteen miestään, no tuota ei usko Erkkikään.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinako ei halua tuoda julkisuuteen miestään, no tuota ei usko Erkkikään.....

        Eikä Eskokaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan kymmenen vuoden kuluttua. Nyt ehkä SE vielä kiehtoo miehiä, mutt koko ajan samanlaisia paljon nuorempia pyrkyreitä tulee tarjolle. Ollaanhan nuo nähty, miten julkiuusuushuorille käy. Muistelen monien muiden joukosta mm takavuosien Lianakaarinaa, joka joutui lopuksi elättämään itsensä värkkäämällä koruja askarteluliikkeiden tarpeista. Liekö tuo edes elossa enää.

        Alkaa Martinallakin ikä painaa, koska hänestä kirjoitellaan, että on "nuorekas ja nuorekkuutensa" säilyttänyt... Kohta pääsee mainostamaan VitaeProta.

        Olisi oikeasti mukavaa nähdä minkänäköiset ihmiset täällä arvostelee toisia. Täällä huomaa kuinka kateellisia ja katkeria ihmiset on kun lukee kommentteja. Antakaa toisen elää rauhassa tuskin teiltä keneltäkään on pois et toinen nauttii elämästä.
        Ja Martinan iästä puheenollen uskon et moni samanikäinen haluisi samanlaisen kropan ja eipä Martina tarvi edes meikkiä kaunistaa itseään hän on luonnollisen kaunis.
        Vaikka mainostaisi VitaeProeta niin hän saa siitä mainoksesta palkkaaki. Mainostaisit itsekkin jos elantosi riippuisi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei oo Miehen jalka. Jonkun pikkupojan voi ollakin.

        Sherlock Holmesit tääl vauhdissa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sherlock Holmesit tääl vauhdissa..

        Ainahan ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole siellä reissussa ihan suomalaisen miehen kanssa ja nauttii elämästään. Ei vaan halua tuoda julkisuuteen, ettei kateelliset riepottele pitkin foorumeita ja lehtiä

        Tai sitte mies ei halluu jostain syystä tulla julkisuuteen hyvä niin, muistatte tapauksen Krisu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei oo Miehen jalka. Jonkun pikkupojan voi ollakin.

        Voisko se olla Boeliuksen poika sehän on kans Iholla sarjassa. Hänhän tykkää kans tollasista merkkijutuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Eskokaan...

        Eikös tämä Esko ole sentään ihan mukava ja fiksu kaveri. Täysin eri sarjaa kuin nämä steppulit ja huume-kuriirit?

        Varmaan tosi mukava ja vastuuntuntoinen kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Eskokaan...

        No sama se haluuko vai ei jos se mies ei halua. Tuo sitten julki, kun on oikea aika Erkin, Eskon tai kuka nyt ikinä onkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Martina jonkun raharikkaan saa haaviinsa Ibizalla, niin voin kokemuksesta sanoa, että ovat ihan eri luokkaa kuin lempeä ja tunteellinen Therman, nämä käyttävät paljon huumeita, erittäin vaativia, epäluotettavia, ei avioliittoon ja ylläpito voi loppua muutaman kuukauden kuluttua kuin seinään ja lennät luksus asunnosta kuin leppäkeihäs, ja väkivaltaisiakin ovat, mutta se ei Martinalle ole ongelma, sillä hänellä puhuu nyrkit takaisin.

        Lempeä Therman? Huumeriippuveinen ja äkkipikainen. Usein riidoissa ja tappeluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sherlock Holmesit tääl vauhdissa..

        Olisko Kris.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lempeä Therman? Huumeriippuveinen ja äkkipikainen. Usein riidoissa ja tappeluissa.

        Ja räkii naamalle, miehekkäästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinako ei halua tuoda julkisuuteen miestään, no tuota ei usko Erkkikään.....

        Ei tuo kun olisi skandaali. "Kris" on kieltänyt.


    • Anonyymi

      Aika noloo arvostella martinaa se kertoo vaan teidän huonosta itsetunnosta XD mä oisin ylpeä jos 14 vuoden päästä näyttäisin 38 vuotiaana noin hyvältä! Tissit ei oo aidot mut sentään sil on itsekuria treenata ja olla fyysisesti tosi hyvässä kunnossa ;) ite oon 24v ja jotenkin kiusallista miten jotkut kehtaa kadulla kattoa mua vinoon vaan siks et niiden ulkomuoto ei miellytä ja tätä mua vinoon katsomista on eniten keski ikäisissä naisissa jotka ei huolehdi itsestään ja on mustasukkaisia jos niiden miehet vilkaisee mua XD hei haloo miehet kattoo naisia ja ehkä sunki ois aika panostaa ittees !

      • Anonyymi

        Kiva toi Xd tekstissä.


      • Anonyymi

        Mihin hävisi täältä keskustelu että Martinan seuraajat Instassa suurin osa ostettuja? Mielenkiintoista...


      • Anonyymi

        Ehkä ihmiset katsovat sinua kadulla koska olet mauttomasti pukeutunut? Ei kaikki inho ole kateutta, vaikka täällä välillä muuta väitetään...

        No, ehkä sinäkin tuosta vielä aikuistut, ainakin kaikki me vanhenemme. Kuntoaan kannattaa kyllä vaalia, siinä olet oikeassa, mutta toivottavasti huomaat vielä että se "itteen panostaminen" ei liity mitenkään kadulla keikistelyyn.


      • Anonyymi

        Sinulla on vaikeuksia lukemisen ymmärtämisessä. Ei kirjoituksessa ollut kyse ulkonäön arvostelemisesta, vaan suhtautumisessa Martinan ikään. Hänet mainitaan nykyään NUOREKKAANA. Nuorekas -termiä käytetään ikää saavuttaneista ihmisistä. Martina pitää viimeiseen asti kiinni nuorekkuudestaan esim. bailaamalla Ibizalla, joka on juuri teini-iän ohittaneen bilekansan paikka. Samanlaisia ovat Bulgarian Kultahietikko ja Sunny Beach, Kai Martina nähdään nuorekkaana niissäkin paikoissa sitten, kun ne taas avataan turisteille. Siellä sitä vasta kreisibailataan!


      • Anonyymi

        Todella upeeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ihmiset katsovat sinua kadulla koska olet mauttomasti pukeutunut? Ei kaikki inho ole kateutta, vaikka täällä välillä muuta väitetään...

        No, ehkä sinäkin tuosta vielä aikuistut, ainakin kaikki me vanhenemme. Kuntoaan kannattaa kyllä vaalia, siinä olet oikeassa, mutta toivottavasti huomaat vielä että se "itteen panostaminen" ei liity mitenkään kadulla keikistelyyn.

        En keikistele, pukeudun kesäisin mekkoihin tai urheiluvaatteisiin ja kesäisin ainakin miesten huomio kiinnittyy eniten muhun :) en pue Liian paljastavasti se olis mautonta varsinkin kun mulla pieni lapsi (7kk)
        Mä olen huomannut sen että lasten jälkeen moni kadottaa itsensä ja ei jaksa panostaa itseensä ja sekin varmaan saa naiset ilkeästi mua katsomaan kun jaksan laittautua aina :)
        Lisäks mulle oli tärkeintä heti synnytyksen jälkeen kuntoilla ja päästä samoihin mittoihin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En keikistele, pukeudun kesäisin mekkoihin tai urheiluvaatteisiin ja kesäisin ainakin miesten huomio kiinnittyy eniten muhun :) en pue Liian paljastavasti se olis mautonta varsinkin kun mulla pieni lapsi (7kk)
        Mä olen huomannut sen että lasten jälkeen moni kadottaa itsensä ja ei jaksa panostaa itseensä ja sekin varmaan saa naiset ilkeästi mua katsomaan kun jaksan laittautua aina :)
        Lisäks mulle oli tärkeintä heti synnytyksen jälkeen kuntoilla ja päästä samoihin mittoihin :)

        Omakehu haisee, mutta kehu itseäsi omassa facessa vaikka. Sun ulkonäkösi tai tekemisesi on nyt väärällä palstalla. Tämä on julkkisjuorupalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omakehu haisee, mutta kehu itseäsi omassa facessa vaikka. Sun ulkonäkösi tai tekemisesi on nyt väärällä palstalla. Tämä on julkkisjuorupalsta.

        Julkkisjuorupalsta jossa haukutaan selvästi martinan ulkonäköä ja ikää 😂 38v joka haluaa juoda drinkkiä ei ole liian vanha eikä siinä oo mitään väärää 😉 hänen vartaloaan haukutaan täällä ja siinä paistaa muiden huono itsetunto ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkkisjuorupalsta jossa haukutaan selvästi martinan ulkonäköä ja ikää 😂 38v joka haluaa juoda drinkkiä ei ole liian vanha eikä siinä oo mitään väärää 😉 hänen vartaloaan haukutaan täällä ja siinä paistaa muiden huono itsetunto ;)

        Kiva kun pidät Martinasta😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkkisjuorupalsta jossa haukutaan selvästi martinan ulkonäköä ja ikää 😂 38v joka haluaa juoda drinkkiä ei ole liian vanha eikä siinä oo mitään väärää 😉 hänen vartaloaan haukutaan täällä ja siinä paistaa muiden huono itsetunto ;)

        Nämä Martina-fanit ovat selvästi alemmista yhteiskuntaluokista, kaupungin vuokra-asunnoissa asuvia sossupummeja tai ehkä elävät jossain sisäsiittoisessa maalaiskorvessa. Kaikki negatiivinen sanoma Martinasta on kiusaamista tai kadehtimista. Näin ne päättelevät, kun oman tulon tienaaminen tai asunnon omistaminen ovat huippuluksusta. Meille normaaleille ihmisille sellaiset asiat ovat arkipäivää ja itsestäänselvyyksiä. Lisäksi paljon voi päätellä fanien luetun ymmärtämisen ja kirjoitustaidon puutteellisuudesta. Moni näistä faneista kirjoittaa ruskin luettavaa tekstiä, kuten idolinsakin, joten koulutus lienee jäänyt ala-asteelle. Tuokin yllä oleva teksti on jonkun heikkolahjaisen aikaansaannos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä Martina-fanit ovat selvästi alemmista yhteiskuntaluokista, kaupungin vuokra-asunnoissa asuvia sossupummeja tai ehkä elävät jossain sisäsiittoisessa maalaiskorvessa. Kaikki negatiivinen sanoma Martinasta on kiusaamista tai kadehtimista. Näin ne päättelevät, kun oman tulon tienaaminen tai asunnon omistaminen ovat huippuluksusta. Meille normaaleille ihmisille sellaiset asiat ovat arkipäivää ja itsestäänselvyyksiä. Lisäksi paljon voi päätellä fanien luetun ymmärtämisen ja kirjoitustaidon puutteellisuudesta. Moni näistä faneista kirjoittaa ruskin luettavaa tekstiä, kuten idolinsakin, joten koulutus lienee jäänyt ala-asteelle. Tuokin yllä oleva teksti on jonkun heikkolahjaisen aikaansaannos.

        Tehdään yksi asia selväksi olenko mä jossain sanonut olevani marttina fani? Se että luen iltalehden otsikot marttinasta, ja totean et kaunis ja hyvä kroppainen Ja urheilullinen ei tee musta mitään fania. Mulla vaan ei ole tarvetta arvostella julkkisten silikoni tissejä ja vartaloa. 😄 mulla on sen verran hyvä itsetunto etten rupee siihen .😎


      • Anonyymi

        miekii menin vielä 46 v. täydestä kuin väärä raha. jopa päivänvalossa luomuna, ei ole meikeillä tarvinnut lommoja paklata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä Martina-fanit ovat selvästi alemmista yhteiskuntaluokista, kaupungin vuokra-asunnoissa asuvia sossupummeja tai ehkä elävät jossain sisäsiittoisessa maalaiskorvessa. Kaikki negatiivinen sanoma Martinasta on kiusaamista tai kadehtimista. Näin ne päättelevät, kun oman tulon tienaaminen tai asunnon omistaminen ovat huippuluksusta. Meille normaaleille ihmisille sellaiset asiat ovat arkipäivää ja itsestäänselvyyksiä. Lisäksi paljon voi päätellä fanien luetun ymmärtämisen ja kirjoitustaidon puutteellisuudesta. Moni näistä faneista kirjoittaa ruskin luettavaa tekstiä, kuten idolinsakin, joten koulutus lienee jäänyt ala-asteelle. Tuokin yllä oleva teksti on jonkun heikkolahjaisen aikaansaannos.

        "Ruskin luettavaa"... Yritäpä ensin itse kirjoittaa luettavaa tekstiä. Katkeruus ja kateus paistaa läpi. Martina ei missään nimessä ole iäkäs eikä liian vanha tekemään mitään, mitä tekee. Tästäkin ketjusta niin paistaa läpi sukupuolinormit ja suhtautuminen naiseuteen - ikä ja ulkonäkö määrittää naisen arvon yhteiskunnassa, edelleen. Vastenmielistä ja surullista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on vaikeuksia lukemisen ymmärtämisessä. Ei kirjoituksessa ollut kyse ulkonäön arvostelemisesta, vaan suhtautumisessa Martinan ikään. Hänet mainitaan nykyään NUOREKKAANA. Nuorekas -termiä käytetään ikää saavuttaneista ihmisistä. Martina pitää viimeiseen asti kiinni nuorekkuudestaan esim. bailaamalla Ibizalla, joka on juuri teini-iän ohittaneen bilekansan paikka. Samanlaisia ovat Bulgarian Kultahietikko ja Sunny Beach, Kai Martina nähdään nuorekkaana niissäkin paikoissa sitten, kun ne taas avataan turisteille. Siellä sitä vasta kreisibailataan!

        On niitä nuoriakin, jotka pukeutuu tätimäisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä Martina-fanit ovat selvästi alemmista yhteiskuntaluokista, kaupungin vuokra-asunnoissa asuvia sossupummeja tai ehkä elävät jossain sisäsiittoisessa maalaiskorvessa. Kaikki negatiivinen sanoma Martinasta on kiusaamista tai kadehtimista. Näin ne päättelevät, kun oman tulon tienaaminen tai asunnon omistaminen ovat huippuluksusta. Meille normaaleille ihmisille sellaiset asiat ovat arkipäivää ja itsestäänselvyyksiä. Lisäksi paljon voi päätellä fanien luetun ymmärtämisen ja kirjoitustaidon puutteellisuudesta. Moni näistä faneista kirjoittaa ruskin luettavaa tekstiä, kuten idolinsakin, joten koulutus lienee jäänyt ala-asteelle. Tuokin yllä oleva teksti on jonkun heikkolahjaisen aikaansaannos.

        Kannattaisi myös itse oikolukea viesti ennenkuin pistää sen eteenpäin. Koulutuksen puute paistaa siitäkin läpi.


      • Anonyymi

        Jos ei haluu selkää kipeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin hävisi täältä keskustelu että Martinan seuraajat Instassa suurin osa ostettuja? Mielenkiintoista...

        No ei tosiaan ole 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä Martina-fanit ovat selvästi alemmista yhteiskuntaluokista, kaupungin vuokra-asunnoissa asuvia sossupummeja tai ehkä elävät jossain sisäsiittoisessa maalaiskorvessa. Kaikki negatiivinen sanoma Martinasta on kiusaamista tai kadehtimista. Näin ne päättelevät, kun oman tulon tienaaminen tai asunnon omistaminen ovat huippuluksusta. Meille normaaleille ihmisille sellaiset asiat ovat arkipäivää ja itsestäänselvyyksiä. Lisäksi paljon voi päätellä fanien luetun ymmärtämisen ja kirjoitustaidon puutteellisuudesta. Moni näistä faneista kirjoittaa ruskin luettavaa tekstiä, kuten idolinsakin, joten koulutus lienee jäänyt ala-asteelle. Tuokin yllä oleva teksti on jonkun heikkolahjaisen aikaansaannos.

        Meitä keskiluokkaisia plus 40 v naisia taitaa olla aika paljon Martinan seuraajissa,. Mielenkiintoista seurata käänteitä ja ostaa valmennuksia. Kyllä tämä ostajakunta on profiloitu ja tarkkaan mietitty kuka ostaa ja mitä.
        Itse seuraan mielenkiinnosta ja ihailen hänen sitkeyttään. Yrittäjä, yksinhuoltaja ja kova kuntoinen mimmi. Moni ei noista valmennuksista suoriudu mitä Martina treenaa. Mielenkiintoinen hahmo. Ja kohtalaisen hyvin asiat. Sopimus Puman kanssa ei mikään pikku juttu ja hyvin takoo rahaa muillakin yhteistyökuvioilla. Fiksu nainen.


    • Anonyymi

      Ei ainakaan lastensa kanssa.

      • Anonyymi

        No ei ole Stefukaan lapsensa kanssa, joten turha siitä on Martinaa syyllistää. Jos isä ei ota vastuuta, kun äiti tarvitsee 4 pvää lomaa, on lapset varmaankin sitten hoidossa muualla esim mummolla, mikä on kesäaikaan ihan normaalia, kun lapset ei ole koulussa. Itse ainakin lapsena olin mummolla ja ne on ihania muistoja lapsuudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole Stefukaan lapsensa kanssa, joten turha siitä on Martinaa syyllistää. Jos isä ei ota vastuuta, kun äiti tarvitsee 4 pvää lomaa, on lapset varmaankin sitten hoidossa muualla esim mummolla, mikä on kesäaikaan ihan normaalia, kun lapset ei ole koulussa. Itse ainakin lapsena olin mummolla ja ne on ihania muistoja lapsuudesta

        Olisiko niin että isä ei saa tavata Isabellaa? Kärysi poliisille huumeista, olisivatko lastensuojelussa. Yleensä kun näin käy, ei saa tavata ellei ole puhtaat seulat, eli puhdas virtsa huumeista. Tätä epäilisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole Stefukaan lapsensa kanssa, joten turha siitä on Martinaa syyllistää. Jos isä ei ota vastuuta, kun äiti tarvitsee 4 pvää lomaa, on lapset varmaankin sitten hoidossa muualla esim mummolla, mikä on kesäaikaan ihan normaalia, kun lapset ei ole koulussa. Itse ainakin lapsena olin mummolla ja ne on ihania muistoja lapsuudesta

        No ei oo ihan tavanomaista, että lapset nyt korona-aikaan mummoilla hoidossa. Sun lapsuus ja viime kesäkin ihan eri juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo ihan tavanomaista, että lapset nyt korona-aikaan mummoilla hoidossa. Sun lapsuus ja viime kesäkin ihan eri juttu.

        Niin no, mutta pointti on edelleen se, ettei Stefukaan lastaan hoida


    • Anonyymi

      Sju magazine kaava sama kuin nykäsen kanssa. Toimittaja mukana ehtona matkan maksupuolen osalta ja ensi numerossa "Martin rikkoi somehiljaisuuden ja puhuu nyt suun puhtaaksi" tyylinen front head ja parit sensuellit kuvat tukemassa tarinaa.

      • Anonyymi

        HYVÄ KOMMENTTI !!!! Juuri näin tulee tapahtumaan.


    • Anonyymi

      Martina näyttää taas tämän aamun kuvissa siltä kuin olisi itkenyt koko yön tai sitten ryypännyt..........siunattu###kiitollinen###onnellinen#### Sofia on meidän levillä ja Martina jossain ....kyllä se vähän itkettää kun ei pääse meidän leville eikä meidän espanjaan. Martinalla on kyky tehdä ankeastakin päivästä luxus IG:ssä .

      • Anonyymi

        Ja luksuksesta ankeaa.


      • Anonyymi

        Katsoin samaa. Eiköhän ole valvottu myöhään, juhlittu tietysti niinkuin lomalla kuuluu. Vaisun oloinen muutenkin.
        Kaunis ja hyvä kroppa mutta ilmeisesti katuu tatskojaan kun aina pitää korkeilla housuilla peittää. Sääli. Nää ei istu kauheen hyvin, näyttää uusilta tena vaippa-alushousuilta. Antaisi ennemmin osan tatskoista näkyä.


      • Anonyymi

        Hyvä, että joku osaa nauttia pienistä asioista. Jotkut osaa nauttia vaan toisten mollaamisesta. Kummallakohan on loppuenlopuksi parempi mieli.😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin samaa. Eiköhän ole valvottu myöhään, juhlittu tietysti niinkuin lomalla kuuluu. Vaisun oloinen muutenkin.
        Kaunis ja hyvä kroppa mutta ilmeisesti katuu tatskojaan kun aina pitää korkeilla housuilla peittää. Sääli. Nää ei istu kauheen hyvin, näyttää uusilta tena vaippa-alushousuilta. Antaisi ennemmin osan tatskoista näkyä.

        Käyppä rannalla tai katso someata, ne on nyt in eli suomeksi muotia 😅


    • Anonyymi

      Miksi se kuvaa itseään ig-videolle, jossa puristelee toista sikari rintaansa? Onko sillä joku ihme silikonirintakilpailu Sofian kanssa, kun molemmilla tapana ohjata kamerakulmat aina kohti silikonejaan. Luulisi seuraajia saavat helpomminkin.

      Tietenkin jos se etsii itselleen seuraavaa rikasta elättäjää, kun Stefulta saattaa jäädä saamatta vaaditut 200 000 euroa ns. erorahaa. Tissien esittely uppoaa typeriin tissimiehiin ja rahaa alkaa taas virrata miesten lompakoista luksuselämiseen.

      • Anonyymi

        Näyttäisi nyt Martina kokonaan ne paljon kuvatut silikonirinnat, kyllä täällä some repeäisi... siis naurusta !


    • Anonyymi

      Stefanilta Martina vaatii paria sataatuhatta, miksi? Mitäs se Esko aikoinaan pulitti aviovuosista Martinalle? Ulosottovelkainen Esko sentään huolehtii yksin Vikkestä. Ja Stefanin suvun lemmikki on Isabella, mutta Martinalla ei siihen sukuun ole asiaa.

      • Anonyymi

        Niin mitä antoi Esko Martinalle, diplomaatin poika kun oli niin varmasti oli "fyrkkaa " mitä olisi voinut ex:lle jakaa, mutta ei .... ei saanut Escobarilta mitään, no saihan Esko sentään pitää tyttären.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä antoi Esko Martinalle, diplomaatin poika kun oli niin varmasti oli "fyrkkaa " mitä olisi voinut ex:lle jakaa, mutta ei .... ei saanut Escobarilta mitään, no saihan Esko sentään pitää tyttären.

        Aika pieni raha siitä, että Stefu saa vapauden tehdä mitä tykkää ja nähdä lastaan silloin, kun huvittaa. Martina on kuitenkin se , joka järkkää lomat, hoitopaikat yms kun Stefu hyppelee uuden turhakkeensa kanssa ties missä vastuuta paossa


      • Anonyymi

        Missä on Stefun perhe nyt? Ei ole Isabella siellä oleillut. Missä Therman mummu? Aika viileät on välit eikä isäkään vietä aikaa tyttärensä kanssa. Se siitä Therman familystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pieni raha siitä, että Stefu saa vapauden tehdä mitä tykkää ja nähdä lastaan silloin, kun huvittaa. Martina on kuitenkin se , joka järkkää lomat, hoitopaikat yms kun Stefu hyppelee uuden turhakkeensa kanssa ties missä vastuuta paossa

        Tämä! Ja tuohan on ihan laissa. Moni ihan perusperhe kun eroaa vaikka avoliitosta maksaa tasinkoa, koska lapset. Ja yhdessäolovuodet täyttyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä! Ja tuohan on ihan laissa. Moni ihan perusperhe kun eroaa vaikka avoliitosta maksaa tasinkoa, koska lapset. Ja yhdessäolovuodet täyttyy.

        Usko jo, avOerossa ei makseta tasinkoa!


    • Anonyymi

      lomalla, mistä työpaikasta, onko monenkin viikon loma. saako lomaltapaluu rahaa , kuten me työssäkäyvät tavikset.

      • Anonyymi

        Yrittäjä, älä suotta karehdi.


    • Anonyymi

      Noloa. Muut juhlivat kaksikymppisiä nuorten suosimalla Ibizalla. Täti moonika on kaksi kertaa vanhempi ja siltä myös näyttää, noh erottuu ainakin joukosta🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Täti-Moonika :D "Ja näin heiluu Vuittoni ja Vuittoni heiluu näin. Näin heiluu vanha täti ja vanha täti heiluu näin".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täti-Moonika :D "Ja näin heiluu Vuittoni ja Vuittoni heiluu näin. Näin heiluu vanha täti ja vanha täti heiluu näin".

        Kenellä se käsilaukku on jumppatrikoiden kanssa. Sofia 🥺


    • Anonyymi

      Moikkelis, olin tänään suositulla terassilla ja söin grillattuja scampeja vihanneksilla ja kyytipojaksi lasillinen raikasta kylmää valkoviiniä. Kyllä oli hyvää ja mietin Martinan ihanaa Ibizan matkaa, kyllä olisi kiva olla mukana bailaamassa. Pienet ilot kuten maittava lounas hyvässä ravintolassa on osa trendikästä elämää.

      • Anonyymi

        Miksi kerrot lounaastasi terassilla? Onko siinä jotakin erikoista, eikö suurin osa tai ainakin hyvin moni syö lounasta terassilla kesällä?
        Viinillä, oluella tai ihan vedellä. En ymmärrä.
        Henk koht en usko että kovin moni kadehtii juuri Martiinan Ibizan lomaa. Ulkomaanlomia varmasti mutta koronatilanteen takia moni vastuullinen nuori tai aikuinen jättänyt loman tänä vuonna välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kerrot lounaastasi terassilla? Onko siinä jotakin erikoista, eikö suurin osa tai ainakin hyvin moni syö lounasta terassilla kesällä?
        Viinillä, oluella tai ihan vedellä. En ymmärrä.
        Henk koht en usko että kovin moni kadehtii juuri Martiinan Ibizan lomaa. Ulkomaanlomia varmasti mutta koronatilanteen takia moni vastuullinen nuori tai aikuinen jättänyt loman tänä vuonna välistä.

        Tässä tolkun kirjoitus korona aikana, hyvä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kerrot lounaastasi terassilla? Onko siinä jotakin erikoista, eikö suurin osa tai ainakin hyvin moni syö lounasta terassilla kesällä?
        Viinillä, oluella tai ihan vedellä. En ymmärrä.
        Henk koht en usko että kovin moni kadehtii juuri Martiinan Ibizan lomaa. Ulkomaanlomia varmasti mutta koronatilanteen takia moni vastuullinen nuori tai aikuinen jättänyt loman tänä vuonna välistä.

        ”En usko, että kovin moni kadehtii” - tässä taas persaukisen kommentti. Kun itsellä ei ole rahaa tai on nyrkin ja hellan välissä niin eihän sitä silloin Ibizalle lähdetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”En usko, että kovin moni kadehtii” - tässä taas persaukisen kommentti. Kun itsellä ei ole rahaa tai on nyrkin ja hellan välissä niin eihän sitä silloin Ibizalle lähdetä.

        "Kun itsellä ei ole rahaa ... niin eihän sitä silloin Ibizalle lähdetä" HAH-HAH!
        Pidätkö Ibizaa jonain luxuskohteena? Kun itsellä ei ole rahaa, niin silloin juuri mennään Ibizalle, Alanyaan ja Sunny beachille jne.

        Kun ON rahaa, niin lähdetään Tahitille tai jopa yksityiskoneella omalle trooppiselle saarelle.


    • Anonyymi

      Moikkelis kertoo aina seikkaperäisesti jopa aamiaisensa sisällön. Todellisuudessa Perä-Takkulan punaniska on aamulla syönyt eilistä puuroa lämmitettynä ja tänään kaivanut perunoita pellosta. Perunoiden kanssa on paistanut katiskasta ruotoista haukea. Martinan kadehdittu lomapaikka on parikymppisten bilemesta, johon todellinen etelänlomailija ei suurin surminkaan lähde.

      • Anonyymi

        Niin se todellinen etelänlomailija lähtee Torremolinokseen syömään suomalaista makkaraa..


    • Anonyymi

      Nurmeksessa tuo näyttää pyörivän "Kriisin" kanssa. Mielenkiintoista, että Nurmes kiinnostaa Martiinaa. toisten tiluksiako meinaa ryöstää?

    • Anonyymi

      Varmasti olisi stefun kanssa Levillä pyöräilemässä , ikävä on kova

      • Anonyymi

        Tuskin. Tollasesta On/off suhteesta kaiken rakkauden ja vaikeuksien jälkeen, kun kerran pääsee yli niin sitä ei haluu enää koskaan takas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin. Tollasesta On/off suhteesta kaiken rakkauden ja vaikeuksien jälkeen, kun kerran pääsee yli niin sitä ei haluu enää koskaan takas

        Se oli selvästi ihan loppu ja oli pakko lähteä. Ei enää jaksanut. Ja ne huumeet..


    • Anonyymi

      Moikkelis vaan, aamun juoksukamppeet laitettu jo valmiiksi. Aamulla aikaisin on hyvä juosta kun on vielä viileää ja happirikas ilma. Martinan valmennusohjeilla mennään.

      • Anonyymi

        Älä sitten odota merkittäviä tuloksia. Ihanko maastojuoksua kumpparit jalassa olet menossa lähisuolle. Toivottavasti on hyvä hillasato tiedossa. Ota tuokkonen mukaan.

        Martina itse viettää nuorisomestassa 38 -vuotissynttäreitään jonkun uuden iskuäijän kanssa. Säälittävää. Lenkkeily ei taida olla ensimmäisenä mielessä, kunhan selviää aamun ekalle tuopille.


      • Anonyymi

        Mä kävin lenkillä just. Ihanan lämmintä vielä ja aurinko paistoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten odota merkittäviä tuloksia. Ihanko maastojuoksua kumpparit jalassa olet menossa lähisuolle. Toivottavasti on hyvä hillasato tiedossa. Ota tuokkonen mukaan.

        Martina itse viettää nuorisomestassa 38 -vuotissynttäreitään jonkun uuden iskuäijän kanssa. Säälittävää. Lenkkeily ei taida olla ensimmäisenä mielessä, kunhan selviää aamun ekalle tuopille.

        Ibizan-kävijät perinteisesti nauttivat muitakin piristeitä kuin alkoholia. En muista missään muualla törmänneeni niin avoimeen nappi- ja pulverikauppaan. Drinkkien kanssa tuli aina essot, kuului kai hintaan. Ei ihme, jos ehdottomasti päihteettömän pikkuäitylin päätä särkee ja olo on hutera.


    • Anonyymi

      Onpa Martina huonon ja masentuneen näköinen noissa ig-videoissaan. Onko juhlinut taas koko yön? Tuntuu vain juhlivan ja juovan. Hotelli tavallinen perusturistihotelli, missä luxus? Varmaan järkkyä mennä eka kertaa 9 vuoden jälkeen turistirysähotelliin. Kun ei ole enää Stefania kustantamassa. Ja miksi ei ole ikinä lastensa kanssa?

      • Anonyymi

        Turistihotellissa Ibizalla jonkun pikkupojan kanssa... Kai siinä kuka tahansa masentuu. Tavallinen eronnut äiti kai nauttisi kesälomamatkoista kahden tyttärensä kanssa eikä vieraan teinipojan seurassa. Outoa ja niin kaukana kiiltokuva-hyvinvointivalmentajasta, joka on vieläpä ehdottomasti päihteetön :-D

        Martina on varmasti kaikkein aikojen 1. Päihteetön lomailija Ibizalla!


      • Anonyymi

        Brittinuoriso kun bilettää ja huutaa yötä myöten niin mites siinä suomalainen hyvinvointivalmentaja voi öitään nukkua?


    • Anonyymi

      Lainaus: "Kun itsellä ei ole rahaa ... niin eihän sitä silloin Ibizalle lähdetä" HAH-HAH!
      Pidätkö Ibizaa jonain luxuskohteena? Kun itsellä ei ole rahaa, niin silloin juuri mennään Ibizalle, Alanyaan ja Sunny beachille jne.

      Kun ON rahaa, niin lähdetään Tahitille tai jopa yksityiskoneella omalle trooppiselle saarelle."

      Siis minä en ikinä lähde noihin halpis-junttipaikkoihin. On monta muutakin mestaa, missä voi etelänloman viettää. Jos ei ole rahaa kunnon paikkaan, niin kannattaako lähteä lainkaan. Vaikka onhan nuo nähty, mitä tyyppejä noissa junttipaikoissa käy. Ush... Juuri maalaisia tai kaupunkien sossu-vuokra-asuntolaisia.

      TVstä olen katsonut sitä Alanya-ohjelmaa ja aina olen tuntenut myötähäpeää niiden junttien puolesta.

    • Anonyymi

      Joko sen mutsilla on valmiina uusi 10tonni ulosottoja varten?

      • Anonyymi

        Miksi huolettaa kuka kaivas kuvetta matkan maksuun. Mua huolettaa että Sohvi käskee Stefun kaivaan nenää, Sohvi kuvaa, kikattaa ja julkaisee instassa sen kuin muksut.


    • Anonyymi

      Ibiza on halpiskohde. Ja korona kohde. Mä luulen, se Iholla sarja kustans reissun ja kuvaavat siellä. Aika kälyinen hotelli ja lentokin economy luokkaa, mitä kattelin. Mahtaa olla pommi kaiken Stefun tarjoaman luksuksen jälkeen. Ei ykkösluokassa lentoja. Ei hienoa hotellia. Kovin surulliselta näyttää martina siellä koko ajan. Ja missä kaikki kaverit?

    • Anonyymi

      Onkohan sama hotelli kuin Stefun kaa vuonna 2017?

    • Anonyymi

      pullu lihhoo vaan ja kulla te tiita tilti te pyllu nousee vaikka te taata lyökale littoo koko ajan vain littaaapullu lihhoo vaan ja kulla te tiita tilti te pyllu nousee vaikka te taata lyökale littoo koko ajan vain littaaammmm

    • Anonyymi

      Odotan Iholla-sarjaa.

    • Anonyymi

      Martinalla ihana Ibizan loma joka tapauksessa. Katkerat ämmät täällä kirjoittelee. Välillä hyvä hengähtää ja ottaa taukoa lasten hoidosta.

      • Anonyymi

        Emme me ole katkeria ämmiä etelän kohteiden suhteen, vaan lomakohteessa pitää olla pitää olla laatua. Ibiza on junttien paikka, kuten Alanyakin, minne menevät ne, jotka KELAn avustuksista ovat saaneet säästettyä pari saturaista. Olen itse käynyt Alanyassa kolmekymmentä vuotta sitten, kun se oli vielä todella siisti paikka. Jos minulle tarjottaisiin vaikka ilmainen matka sinne nyt, en todellakaan lähtisi. Muuten kyllä käyn mielelläni aurinkomatkoilla, kuten Azoreilla.


      • Anonyymi

        taukoa lasten hoidosta. taitaa isot tytöt hoitaa mutsiaan. tyttö huutaa taustalla, äiti paita päälle.


    • Anonyymi

      Moikkelis, pieni aamulenkki (3km) tehty kaivarissa. Merituuli hyväili, ei ollut kuuma ja muutama paikallinen koiranulkoiluttaja kadulla. Tavislaumat vielä nukkuvat lähiöissään. Ajattelin, että Ibizalla on mukava olla mutta niin on kaivarissakin. Tulee sellainen etuoikeutettu olo kun saa rauhassa juosta arvokkaassa maisemassa ilman hälinää ja juntteja. Ehdottomasti Hesan parhaita puolia. Toivottavasti Martina edelleen juoksee kaivarin maisemissa vaikka suukin nyt trendikkäällä kalasataman alueella.

      • Anonyymi

        Martina voi juosta Kaivarissa, vaikka ei sinne asujaimistoon kuulukaan enää, eikä tule kuulumaankaan. Unelmoi sinä vaan Ibizasta ja Alanyasta muiden junttien tavoin, kun kahlaat Perä-Takkulan suojärvellä Kontiot jalassa. Tuliko jo aamusella ruuhella soudeltua kokemassa katiskat. Siinä öljylampun valossa voit iltasella kaivaa esiin ABC-kirijan ja opetella oikeinkirjoitusta. Jos se vaan punaniskalta onnistuu.


      • Anonyymi

        Taas tämä aamulenkki Kaivarissa-kansalainen iski! Joka ketjussa kerrotaan, missä juossut ja miten hienolla alueella. Sitä ihmettelen, kun ollaan niin hienoa hienolla alueella ja sitten kirjoitus on täynnä kirjoitusvirheitä. Juoksemisen sijaan suosittelen suomen kielen opiskelua. Vaikka merituulessa ja parin metrin turvavälillä junttteihin. Ne tavikset saattaa muuten olla koulutetuimpia kuin sinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina voi juosta Kaivarissa, vaikka ei sinne asujaimistoon kuulukaan enää, eikä tule kuulumaankaan. Unelmoi sinä vaan Ibizasta ja Alanyasta muiden junttien tavoin, kun kahlaat Perä-Takkulan suojärvellä Kontiot jalassa. Tuliko jo aamusella ruuhella soudeltua kokemassa katiskat. Siinä öljylampun valossa voit iltasella kaivaa esiin ABC-kirijan ja opetella oikeinkirjoitusta. Jos se vaan punaniskalta onnistuu.

        Vaikuttaa, että sinulla on huono itsetunto ja olet katkera, oletko kenties yksinäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa, että sinulla on huono itsetunto ja olet katkera, oletko kenties yksinäinen?

        En tietenkään ole katkera tai yksinäinen. Kunhan pilkkaan Moikkelista, joka kertoo lenkkeilevänsä Helsingin hienoston kaupunginosissa, vaikka ei taatusti ole Helsinkiä livenä nähnytkään. Älyä, please. Et taida ymmärtää sarkasmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tämä aamulenkki Kaivarissa-kansalainen iski! Joka ketjussa kerrotaan, missä juossut ja miten hienolla alueella. Sitä ihmettelen, kun ollaan niin hienoa hienolla alueella ja sitten kirjoitus on täynnä kirjoitusvirheitä. Juoksemisen sijaan suosittelen suomen kielen opiskelua. Vaikka merituulessa ja parin metrin turvavälillä junttteihin. Ne tavikset saattaa muuten olla koulutetuimpia kuin sinä!

        Tuo "aamulenkki kaivarissa" ei ole Helsinkiä nähnytkään. Olen opastanut häntä muistamaan isojen kirjainten käytössä nimiä kirjoitettaessa, mutta Kaivari on edelleen kaivari. Maalaisjuntteri ei haldaa kuin kirjoittamisen alkeet. Martina-fani tyypillisimmillään.


      • Anonyymi

        Olet lapsellinen ja epävarma. Luulet että on jotenkin hienoa juosta varakkaalla asuinalueella. Matkan pituuskin piti mainita, ei mikään varsinainen saavutus.
        Eikä pidä aliarvioida tavislaumaa. Sieltä joukosta löytyy sivistyneitä, korkeastikoulutettuja, tasapainoisia ihmisiä jolla ei ole tarvetta päteä Ibizalla, aamulenkillään tai kaivarilla.
        Raukka luulet olevasi muita parempi jotenkin, osoitat vain yksinkertsisuutesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet lapsellinen ja epävarma. Luulet että on jotenkin hienoa juosta varakkaalla asuinalueella. Matkan pituuskin piti mainita, ei mikään varsinainen saavutus.
        Eikä pidä aliarvioida tavislaumaa. Sieltä joukosta löytyy sivistyneitä, korkeastikoulutettuja, tasapainoisia ihmisiä jolla ei ole tarvetta päteä Ibizalla, aamulenkillään tai kaivarilla.
        Raukka luulet olevasi muita parempi jotenkin, osoitat vain yksinkertsisuutesi.

        Ei se kirjoittaja missään Helsingissä asu. Tunnen nuo seudut monelta vuosikymmeneltä. Tämä tapaus kerran mainosti olleensa valkkarilla eräässä baarissa, mutta sillä hetkellä baari oli suljettu pitkään remontin takia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet lapsellinen ja epävarma. Luulet että on jotenkin hienoa juosta varakkaalla asuinalueella. Matkan pituuskin piti mainita, ei mikään varsinainen saavutus.
        Eikä pidä aliarvioida tavislaumaa. Sieltä joukosta löytyy sivistyneitä, korkeastikoulutettuja, tasapainoisia ihmisiä jolla ei ole tarvetta päteä Ibizalla, aamulenkillään tai kaivarilla.
        Raukka luulet olevasi muita parempi jotenkin, osoitat vain yksinkertsisuutesi.

        Kaksi hyvää puolta anonyyminä kirjoittelussa on, että voi haukkua ihmisiä mielinmäärin ja samalla kehua (valehdella) itseään. Sivistyneillä, korkeasti koulutetuilla ja tasapainoisilla ihmisillä EI ole tarvetta olla täällä päivästä päivään ja vuodesta toiseen haukkumassa ihmisiä. Että näin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi hyvää puolta anonyyminä kirjoittelussa on, että voi haukkua ihmisiä mielinmäärin ja samalla kehua (valehdella) itseään. Sivistyneillä, korkeasti koulutetuilla ja tasapainoisilla ihmisillä EI ole tarvetta olla täällä päivästä päivään ja vuodesta toiseen haukkumassa ihmisiä. Että näin..

        En arvostellutkaan taviksia vaan tuota joka luulee olevansa parempi kun käy terassilla lounaalla ja juoksemassa kaivarissa.
        Sanoin että tavisten joukossa on sivistyneitä, varakkaita yms.
        En väittänyt olevani sellainen.
        Arvostan taviksia, ovat astetta parempia kuin ylivelkaiset, muiden varoilla elävät muka menestyvät Julkkikset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "aamulenkki kaivarissa" ei ole Helsinkiä nähnytkään. Olen opastanut häntä muistamaan isojen kirjainten käytössä nimiä kirjoitettaessa, mutta Kaivari on edelleen kaivari. Maalaisjuntteri ei haldaa kuin kirjoittamisen alkeet. Martina-fani tyypillisimmillään.

        Voisit opastaa myös jämäporukkaasi, sillä yksi heistä kirjoittaa kaiken aina pienellä. Tässäkin ketjussa n.30 kommenttia häneltä, voisit aikasi kuluksi opastaa ja muistuttaa häntä oikeinkirjoituksesta hänen jokaiseen kommenttiinsa. Sivistymätöntä ja kouluttamatonta on jämäporukka.😏


    • Anonyymi

      Ja KAHDEN viikon pakkokaressi sitten kun tulee. Media valvoo!!!!!!

      • Anonyymi

        näkis vaan sen karenssin. kuvaako kaksi viikkoa tekotissejään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näkis vaan sen karenssin. kuvaako kaksi viikkoa tekotissejään.

        Jokainen voi laskea tämän pienillä kirjoittavan kommentit tässäkin ketjussa. Niitä on paljon!😲😄


      • Anonyymi

        Pysy sinä vaan siellä kotona ja anna muiden elää ja hoitaa omat asiansa.😒


    • Anonyymi

      Martinan kannattaisi "ottaa" itselleen ulkomaalainen mies joka ei ole tekemisissä Suomen julkkispiirien kanssa. Se on ainoa keino saada rakentaa suhdetta rauhassa ja elää rauhassa.
      Muutto ulkomaille voisi tehdä hyvää. Nyt joutuu seuraamaan exänsä onnea jjopa juorulehdistä. Kosto se on näköjään pienikin kosto. Ennen julkisuutta vihannut mies tuo uuden onnensa julkisuuteen nykyään.

      • Anonyymi

        Siis Martinan muutto pysyvästi ulkomaille, millä hän eläisi ja mitä kieltä puhuisi, espanjaa, ranskaa, ai niin englanti hänellä kuin äidinkieli.... Yee, Yee YES my friends, YES , no ehkä jonkun ruokalistan pystyy lukemaan, mutta sitten ne viralliset paperit, joita aina joutuu täyttämään ja viemään sekä asioimaan eri virastoissa.
        En usko, että yksin pärjäisi, eihän hän muutenkaan mitään yksin tee, aina pitää olla tukijoukot lähellä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Martinan muutto pysyvästi ulkomaille, millä hän eläisi ja mitä kieltä puhuisi, espanjaa, ranskaa, ai niin englanti hänellä kuin äidinkieli.... Yee, Yee YES my friends, YES , no ehkä jonkun ruokalistan pystyy lukemaan, mutta sitten ne viralliset paperit, joita aina joutuu täyttämään ja viemään sekä asioimaan eri virastoissa.
        En usko, että yksin pärjäisi, eihän hän muutenkaan mitään yksin tee, aina pitää olla tukijoukot lähellä !

        onko työpaikkaa, työlupaa. koulut lapsille. asunto terveys vakuutukset sun muut asiat kunnossa. tuskin saa enää, elää ilmaista luxus elämää sefun piikkiin. onko isiltä lupa viedä lapset asumaan ulkomaille.


      • Anonyymi

        miten ottaa, mies. kyllä siihen pitää miehenkin suostua. ei ketään voi noin vaan "ottaa".


      • Anonyymi

        Martinan kielitaito? Muutto ulkomaille ei ole mikään ratkaisu. Tai ylipäätään lähteä ongelmia karkuun ulkomaille. Maksaa se eläminen ulkomaillakin. Kunnollinen asunto (pienen ja vaatimattoman saa suhteellisen edullisesti), jos asuu kauan, pitää ostaa auto. Toki pienen auton saa senkin halvalla, mutta vakuutus siihenkin pitää ottaa. Elintarvikkeet ja alkoholi on halpoja. Vaatteet on edullisempia.
        Vaikka itsellä lukion lyhyt espanja, kyllä lisää kielitaitoa tarvittaisiin, englannilla pärjää hyvin.
        Asun 6 viikkoa vuodessa (lomat töistä) sisareni asunnossa. Ai niin, asun lähellä. Murciaa. Siellä on Ikea ja kassit halpoja... Enkä häpeä, että pari kolme on tullut ostettua...


    • Anonyymi

      Hemmetin pitkä ketju kirjoituksia ilman omaa elämää kirjoittavilta kirjoittajilta. On kyllä paljon tyhjäpäitä. Voiko jonkun julkkistyrkyn elämä olla omaan elämään sisältöä tuovaa vai mikä pistää kirjoittamaan arvailujen varaan olevia olettamuksia.
      Hankkikaa oma elämä!

      • Anonyymi

        Huomioi, että yksikin tyhjäpää on kirjoitanut 25-30 kommenttia tähänkin ketjuun, se vähentää tyhjäpäiden määrää huomattavasti.😉


    • Anonyymi

      Jo on taas arvostelua! Jos joku vaikka Martinaan positiivisesti suhtautuva henkilö kirjoittaa omista kokemuksista esim. juoksemisesta ja luksuksesta peilaten asioita Martinan luksuselämään niin heti saa kuraa niskaan kun kateelliset aivottomat tavikset hyökkää. Siinä ei ole mitään järkeä kun päin vastoin pitäis olla positiivinen eikä mollata muita kirjoittajia. Juokseminen kaivarissa on sitä paitsi monen bucket listalla eli älkää arvostelko. Minusta toisten arvosteleminen on pikkumaista ja varsinkin Martinan arvostelu ja kiusaaminen kertoo enemmän kirjoittajista kun Martinasta. Menkääpäs vähän itseenne!

      • Anonyymi

        Varsinkin Martinan arvostelu kertoo enemmän kirjoittajasta. Hyvä voi varsinkin sana! 😂😂


      • Anonyymi

        Ole hyvä ja ole julkkisjuoruissa peilaamatta omaa elämääsi Martinan elämään. Kukaan ei ole kiinnostunut ja viet vain meidän muiden aikaa.


    • Anonyymi

      Siis hyvä toi varsinkin sana!

    • Anonyymi

      Jotenkin itkuinen oloinen . Itkenyt tietty koko yön . Varmasti kaistaa stefania meidän landea, ,eihän leviä. Ja kun näkee että Sofia ajaa hänelle ostetulla pyörällä.
      Kaikki meni .

      • Anonyymi

        Minusta autinkoisen oloinen. Varmaan ihana loma. Itse en ole käynyt Ibizalla vuosiin ja mietinkin pitäiiskö varata äkkilähtö. Uima-altaat, ravintolat, biletys ja kaikki, nyt hieman kyllä matkakuume iskee. Mietin pitäisikö jo alkuviikosta tilata matka. Toisaalta myös Marbella on aika kovassa kurssissa. Kukakohan Martinan taloa käyttää nyt Puerto Banuksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta autinkoisen oloinen. Varmaan ihana loma. Itse en ole käynyt Ibizalla vuosiin ja mietinkin pitäiiskö varata äkkilähtö. Uima-altaat, ravintolat, biletys ja kaikki, nyt hieman kyllä matkakuume iskee. Mietin pitäisikö jo alkuviikosta tilata matka. Toisaalta myös Marbella on aika kovassa kurssissa. Kukakohan Martinan taloa käyttää nyt Puerto Banuksessa?

        Olivatko ne Stefun kaa. Ibizalla 2017,
        Noby Hotel Ibiza Bay, jos oikein muistelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta autinkoisen oloinen. Varmaan ihana loma. Itse en ole käynyt Ibizalla vuosiin ja mietinkin pitäiiskö varata äkkilähtö. Uima-altaat, ravintolat, biletys ja kaikki, nyt hieman kyllä matkakuume iskee. Mietin pitäisikö jo alkuviikosta tilata matka. Toisaalta myös Marbella on aika kovassa kurssissa. Kukakohan Martinan taloa käyttää nyt Puerto Banuksessa?

        oho onko masrkulla talo Puerto Banuksessa. Sefun talo vuorkalla, ellei omista ja ole paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta autinkoisen oloinen. Varmaan ihana loma. Itse en ole käynyt Ibizalla vuosiin ja mietinkin pitäiiskö varata äkkilähtö. Uima-altaat, ravintolat, biletys ja kaikki, nyt hieman kyllä matkakuume iskee. Mietin pitäisikö jo alkuviikosta tilata matka. Toisaalta myös Marbella on aika kovassa kurssissa. Kukakohan Martinan taloa käyttää nyt Puerto Banuksessa?

        mitä tarkoittaa, autinkoinen. onko autistinen, vai mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä tarkoittaa, autinkoinen. onko autistinen, vai mikä.

        Niin ehkä joku erikoinen diagnoosi, luonnehäiriö tai kirjainyhdistelmä jonka tietää Martiinan saaneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oho onko masrkulla talo Puerto Banuksessa. Sefun talo vuorkalla, ellei omista ja ole paikalla.

        Juu, vuorkalla on, juu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko ne Stefun kaa. Ibizalla 2017,
        Noby Hotel Ibiza Bay, jos oikein muistelen.

        Ei ole samassa hotellissa


    • Anonyymi

      Miksi lähteä Ibizalle kun on Suomessakin lämmintä ja kesä parhaimmillaan.

      • Anonyymi

        No jos Seiska kustantaa niin kai ny.


      • Anonyymi

        taitaa olla ibizalla paremmat miesmarkkinat. kukaan ei tiedä tyhjiksestä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos Seiska kustantaa niin kai ny.

        Lukijat kustantaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taitaa olla ibizalla paremmat miesmarkkinat. kukaan ei tiedä tyhjiksestä yhtään mitään.

        Pitäskö sun lähteä sinne valistamaan asiasta, kun täällä päivät pitkät jankutat. Voisit saada elämääsi vähän jotain toista näkökulmaa.


    • Anonyymi

      Ajatella että Martina jätti tietokoneen kotiin. Loma on ollut täynnä rakkautta. Äkkiä sitten löysi palomiehen jälkeen rakkauden

      • Anonyymi

        Ei kyllä aamun allasvideoissa näyttänyt yhtään onnelliselta! Liekö sitä rakkautta kuitenkaan ollut...


      • Anonyymi

        Rakkautta voi tuntea myös ympäristöä kohtaan. Missään ei sanota että kyseessä olisi mies. Haloo pahvi.


    • Anonyymi

      Kenkä kaa taitaa ellei zandaaleissa.

    • Anonyymi

      Ovatko lapset äiskän mukana lomailemassa?

      • Anonyymi

        Vikke Eskolla ja Isbe ratsastushommissa.


    • Anonyymi

      Martinalla on bileloma, josta ei aikuisten iloja puutu. Nauti Martina täysillä sinkkukesästäsi! Suomessa kapeakatseiset katkeroituneet naiset vaan yrittävät pilata toistenkin ilon kun itsellä niin ankeaa.

      • Anonyymi

        Mä kyllä uskon että mukana on kuitenkin palomies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä uskon että mukana on kuitenkin palomies

        Ei palomiehillä ole varaa LV-kenkiin! Ja olisi nyt Martina vähän aikaa edes yksin, ei aina uutta kollia.


      • Anonyymi

        Aivan, mä niin toivoisin, ettei nää parjatut ihmiset koskaan lukisi näitä sairaita tekstejä täällä. Ei ole ihme, että mielenterveys järkkyy, kun joutuu kovettamaan ja näyttelemään, ettei satu. Kuinkahan moni ei-julkkis parkuu erojaan ja muita asioitaan milloin kenellekkin, kuka heitä parjaa. Julkkikset eivät ole tunteettomia vaikka näyttäisivätkin siltä ja joidenkin on vaan täysin vaikea sitä ymmärtää.


    • Anonyymi

      Ibizalta löytyy muitakin kuin palomies.

    • Anonyymi

      Martina on Suomen turhin julkkis, ei ole mitään oikeita töitä tehnyt rahan ja maineensa eteen. Samalle typeryyden asteelle pääsee vaan ihmiset joita sen turhan bimbon elämä kiinostaa.

      • Anonyymi

        Näyttää suokin kiinnostavan.


      • Anonyymi

        Kyllä näitä haukkujia tuntuu kiinnostavan enemmän näiden julkkisten asiat ja käyttävät enemmän aikaakin näiden asioiden penkomiseen, kyselyihin ja arvosteluihin, kuin positiivisesti suhtautuvat. Aikaakin on se 24/7. Eivät siis ole turhia julkkiksia ja ihmisiä heille.😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää suokin kiinnostavan.

        Näyttää suokin kiinnostavan? Ketä nyt suo kiinnostaa? Vai pitikö kirjoittaa: näyttää sinuakin kiinnostavan?


    • Anonyymi

      Casa Munich residence. Öööh, miten ankeaa.

      • Anonyymi

        Pitäskö sun onnitella ittees, tiedät kyllä miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö sun onnitella ittees, tiedät kyllä miksi?

        Jaa-ha. Eli ei mikään viiden tähden hotelli vaan joku sakemannien matkustajakoti. Ilmankos ei ole kuvia luxus-dinnereistä ym. kun niitä ei ole saatavilla.


      • Anonyymi

        Ei ollut Martinan hotelli tuo. Jos sitä tarkoit meille kertoa.


    • Anonyymi

      Lopettakaa. Antakaa ihmisten olla. Oma elämä kuntoon niin ei tarvi alentua aivopieruihin. Hankkikaa oma elämä. Aina pitää olla joku kohde mitä rienata, kun oma itsetunto on hukassa ja elämä paskaa. Menkää kattoo itteänne peilistä ja haukkukaa sitä näkyä.

    • Anonyymi

      Martinalla ihana bileloma Ibizalla ja täällä ämmät ulisee siitä päivät pitkät, ai et mä nautin!

      • Anonyymi

        Martina näyttikin niin ihanan onnelliselta ja iloiselta kuvissaan😂


    • Anonyymi

      Martina tekee, mitä haluaa, Sofia tekee, mitä osaa. Hän kyhnöttää jonkun sponsori poikakaverin vieressä ja elelee heidän rahoillaan. Aika pummi.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin..Mitä se sulle kuuluu että missä hän on kenen kanssa? Hetken aikaan näitä keskustelu ketjuja ihan mielenkiinnosta seuranneena, voin jo todeta että tässä maassa on paljon huonosti voivia ihmisiä. Se miten te niin ilkeästi puhutte ihmisistä täällä ketä ette edes tunne..Pyöritetään pöytä teidän suuntaan.Miltä tuntuisi jos tuiki tuntemattomat ihmiset puhuisi samaa teistä? Jotkut näistä kommenteista ylittää jo kunnianloukkauksen rajan..HALOO ihmiset..Aikuiset ihmiset jotain rajaa oikeasti.

      • Anonyymi

        Kunnianloukkaus. Kunnianloukkaukseen syyllistyy, jos esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen niin, että teko aiheuttaa loukatulle vahinkoa, kärsimystä tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa.


        8 §
        Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen
        Joka oikeudettomasti

        1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai

        2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville

        esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

        9 §
        Kunnianloukkaus
        Joka

        1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

        2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

        on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

        Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

        Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.


        10 §
        Törkeä kunnianloukkaus
        Jos 9 §:n 1 momentissa tarkoitetussa kunnianloukkauksessa

        1) rikos tehdään joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla tieto tai vihjaus lukuisten ihmisten saataville taikka

        2) aiheutetaan suurta tai pitkäaikaista kärsimystä taikka erityisen suurta tai tuntuvaa vahinkoa

        ja kunnianloukkaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

        11 §
        Määritelmä
        Kotirauhan suojaamia paikkoja ovat asunnot, loma-asunnot ja muut asumiseen tarkoitetut tilat, kuten hotellihuoneet, teltat, asuntovaunut ja asuttavat alukset, sekä asuintalojen porraskäytävät ja asukkaiden yksityisaluetta olevat pihat niihin välittömästi liittyvine rakennuksineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnianloukkaus. Kunnianloukkaukseen syyllistyy, jos esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen niin, että teko aiheuttaa loukatulle vahinkoa, kärsimystä tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa.


        8 §
        Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen
        Joka oikeudettomasti

        1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai

        2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville

        esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

        9 §
        Kunnianloukkaus
        Joka

        1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

        2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

        on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

        Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

        Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.


        10 §
        Törkeä kunnianloukkaus
        Jos 9 §:n 1 momentissa tarkoitetussa kunnianloukkauksessa

        1) rikos tehdään joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla tieto tai vihjaus lukuisten ihmisten saataville taikka

        2) aiheutetaan suurta tai pitkäaikaista kärsimystä taikka erityisen suurta tai tuntuvaa vahinkoa

        ja kunnianloukkaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

        11 §
        Määritelmä
        Kotirauhan suojaamia paikkoja ovat asunnot, loma-asunnot ja muut asumiseen tarkoitetut tilat, kuten hotellihuoneet, teltat, asuntovaunut ja asuttavat alukset, sekä asuintalojen porraskäytävät ja asukkaiden yksityisaluetta olevat pihat niihin välittömästi liittyvine rakennuksineen.

        Ja vaikka hän on julkisessa asemassa, se mitä täällä on kirjoiteltu ei ole hänen asemaan kohdistuvaa ”arvostelua” vaan erittäin ala-arvoista haukkumista joka ylittää kunnianloukkauksen sekä yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen! Jossain se raja menee kaikessa ja täällä se raja on ylitetty..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka hän on julkisessa asemassa, se mitä täällä on kirjoiteltu ei ole hänen asemaan kohdistuvaa ”arvostelua” vaan erittäin ala-arvoista haukkumista joka ylittää kunnianloukkauksen sekä yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen! Jossain se raja menee kaikessa ja täällä se raja on ylitetty..

        Olenko missannut jotakin tärkeätä? En suoraan sanottuna ole perillä kuka tällainen "Martina" on. Hyvät veikkaukset aina: Näyttelijä / laulaja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka hän on julkisessa asemassa, se mitä täällä on kirjoiteltu ei ole hänen asemaan kohdistuvaa ”arvostelua” vaan erittäin ala-arvoista haukkumista joka ylittää kunnianloukkauksen sekä yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen! Jossain se raja menee kaikessa ja täällä se raja on ylitetty..

        Jos olisin te miettisin kunnolla, ennen kuin jatkaisin kirjoittelua ja aloitteisiin uusia ketjuja...Hän voi halutessaan nostaa syytteen teitä vastaan mikäli nämä ketjut kantautuvat hänen korviinsa. IP-osoitteen saadaan siinä vaiheessa helposti selville, te jäätte kiinni aivan varmasti! Elämässä on varmasti paljon ihanampia asioita, kun läyhää paskaa muista. Laki tulee aina enemmin tai myöhemmin vastaan kun sitä lähdetään rikkomaan ja seuraamuksista myös vastataan. Rauhaa ja rakkautta! Pahaa oloa kannattaa enemmin purkaa vaikka ihan ammattilaisen esim. Terapeutin yms kanssa✨🌸 <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko missannut jotakin tärkeätä? En suoraan sanottuna ole perillä kuka tällainen "Martina" on. Hyvät veikkaukset aina: Näyttelijä / laulaja...

        Hän on IHMINEN.. Jonka perusoikeuksia on loukattu..Samat perusoikeudet mitkä on sullakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin te miettisin kunnolla, ennen kuin jatkaisin kirjoittelua ja aloitteisiin uusia ketjuja...Hän voi halutessaan nostaa syytteen teitä vastaan mikäli nämä ketjut kantautuvat hänen korviinsa. IP-osoitteen saadaan siinä vaiheessa helposti selville, te jäätte kiinni aivan varmasti! Elämässä on varmasti paljon ihanampia asioita, kun läyhää paskaa muista. Laki tulee aina enemmin tai myöhemmin vastaan kun sitä lähdetään rikkomaan ja seuraamuksista myös vastataan. Rauhaa ja rakkautta! Pahaa oloa kannattaa enemmin purkaa vaikka ihan ammattilaisen esim. Terapeutin yms kanssa✨🌸 <3

        Tiedoksi vaan, ettei poliisi puutu nettikirjoitteluun. Ei herjauksiin, eikä solvaamiseenkaan. Niillä ei yksinkertaisesti ole resursseja sellaiseen. Ainoastaan, jos uhataan rankasti toisten ihmisen henkeä ja terveyttä, voivat puuttua tai valtakunnan turvallisuuteen liittyvissä uhkauksissa.


    • Anonyymi

      Moikkelis, tänään aamulla tein intervalliharjoittelua kaivarissa. Tuli oikein kuuma vaikka aamu onkin vielä viileä ja raikas meri pitää ilmankosteuden korkealla. Hyvä hengittää kun ilmassa on kosteutta ja paljon happea. Nyt herkkuaamupala; musliä, jugurttia, pala lepää jonka päälle kananmunaa, salaattia, paprikaa ja avocadoa. Kyytipojaksi vihreää vihannesmehua ja tummapaahtokahvia. Vihannekset on ostettu luomupuodista. Mietin näitä Eat Like Martina juttuja ja saako Martina Ibizalla orgaanisen aamupalan? toivottavasti on tilannut sen erikseen hotlan keittiöstä special orderina. Hyvä aamupala ja treenaaminen aamulla saa olon virkeäksi ja energia suorastaan tulvii kehoon ja mieleen. Nää on hyvinvointivalmennuksessakin ihan perusjuttuja. Kokeilisitte tekin, siinä on kuule iso ero siihen makaako sängyssä pitkälle aamupäivään, mikä vana turruttaa aistit.

    • Anonyymi

      Kyllä ihmetyttä tämä ilkeän puhuminen ihmisestä ketä täällä ei varmaan kukaan oikeasti tunne,Se kuva mitä julkisuus antaa on yleensä jotain aivan muuta kun totuus.Varmasti vaikeata tämän kaiken jälkeen mitä joutunut elämään eikä tuo uusi pari ainakaan helpommaksi tehnyt asiaa ilkeilyillään,voisivat ko aikuistua.

      • Anonyymi

        No kyllä ihmetyttää, että täällä viitsitään ruotia jotain olemattomuutta ja sen tekemisiä. Sellaistahan se kuitenkin on kun ei ole onnettomilla omaa elämää, täytyy yrittää elää jonkun turhan julkkiksen kautta. Kyllä säälittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä ihmetyttää, että täällä viitsitään ruotia jotain olemattomuutta ja sen tekemisiä. Sellaistahan se kuitenkin on kun ei ole onnettomilla omaa elämää, täytyy yrittää elää jonkun turhan julkkiksen kautta. Kyllä säälittää.

        Toisaalta kun lukee näitä kirjoituksia niin kyllä Sofia saa paljon enemmän lokaa päälleen täällä kirjoittajilta kuin Martina. Olisi suotavaa, että kumpaakaan ei solvattaisi, mutta vaikeaa varmaan on kun molemmat ovat näkyvästi esillä mediassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta kun lukee näitä kirjoituksia niin kyllä Sofia saa paljon enemmän lokaa päälleen täällä kirjoittajilta kuin Martina. Olisi suotavaa, että kumpaakaan ei solvattaisi, mutta vaikeaa varmaan on kun molemmat ovat näkyvästi esillä mediassa.

        Mistäköhän tämä suoranainen viha näitä julkkiksia kohtaan kimpoaa?
        Lopputuloksen tulee olla kateus vai mikä muu selitys voisi olla.
        Kertokaa te kirjoittajat, koska en ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäköhän tämä suoranainen viha näitä julkkiksia kohtaan kimpoaa?
        Lopputuloksen tulee olla kateus vai mikä muu selitys voisi olla.
        Kertokaa te kirjoittajat, koska en ymmärrä.

        Ei ole kateus. Mara vaan on kohdellut niin huonosti montaa ihmistä, että on suututtanut kaikki.


      • Anonyymi

        Tottakai kaikki apinan tuntee...


      • Anonyymi

        Julkisuuskuva on paljon parempi kuin todellisuus. Aika moni tuntee Maran, sen verran kauan räpeltänyt menemään pääkaupunkiseudulla.


    • Anonyymi

      Martina la vielä pahin edessä kohta tulee steffule ja sofialle lapsi joka on Isabellan siskopuoli.

    • Anonyymi

      Mietin koska se Martina palaa Ibizalta? meni vähän pilveen mutta lähdemme silti terassille herkkulounaalle. Grilattua kalaa, vihanneksia ja ehkäpä lasi kylmää valkoviiniä, namskis! Hyvä kastike muuten kruunaa kalan mauan mutta se ei saa olla niin voimakasta, että kalan oma maku jää sen alle vaan hyvä kastike houkuttelee esiin kalan oman maun sitä korostaen. Heippa!

      • Anonyymi

        Moni tuntee Martinan ja sen takia vihaa Martinaa. Ovatko siis kaikki tänne ikäviä kirjoittavat Martinan tuntevia ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni tuntee Martinan ja sen takia vihaa Martinaa. Ovatko siis kaikki tänne ikäviä kirjoittavat Martinan tuntevia ihmisiä?

        Minäkin mietin samaa. Auttaako se jos purkaa vihaansa tänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni tuntee Martinan ja sen takia vihaa Martinaa. Ovatko siis kaikki tänne ikäviä kirjoittavat Martinan tuntevia ihmisiä?

        En vihaa, mutta julkisuuskuvan etäisyys todellisuudesta ärsyttää suunnattomasti.


    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe